Evil_Hacker Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 (edited) След поредния ми нервен срив след опит за онлайн игра им писах пак на онлайн помощта...... Там кор,казаха да се обадя на телефонтие... На телефонтие звънях - да виждаме проблема ще го отстраним.... Остраниха на баба им фурката... E-mail до центъра им в София с ПОДРОБНО обяснение и 100 ping теста с tracert,включително и къде предполагам че е проблема ми пратиха това: Здравейте,Според извършената проверка от системните ни администратори до модема няма загуби, проблем с връзката също не е установен. Моля ако забележите промяна сигнализирайте на посочените телефони за връзка с клиетни, за да бъде извършена своевременна проверка когато сте пред компютъра! С уважение: Екип Евроком Кабел МБ Просто не виждам начин как да им обясня,че проблема е в целия град...ОчевАдно вече че или са наясно с проблема и го игнорират напълно,или са толкова тъпи че немогат да вдянат изобщо за кво иде реч.....Ама до това води комбинацията на монопол+използването на факта че доста хора в България дори не знаят какво е packet loss.В една нормална държава тая компания трябваше да са я съдили 500 пъти,или да е фалирала поради липса на клиенти.Още малко и ще си изградя сам 1 мрежа до нас от някой от доставчиците които реално имат покритие на не повече от 200 метра от нас,но не и у нас.... Просто за мен всеки който има възможност да смени доставчика и не го прави трябва да го осъдят за финансиране на престъпна групировка,щото евроком са точно това -_- Edited December 30, 2009 by Evil_Hacker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Това писмо с проверката на модема го имат като templete, а е възможно да го пращат автоматично като отговор. Аз го имам същото от преди 2 години, въпреки че съм на лан, а някой тук във форума също го беше публикувал. А това че заслужават да фалират... ами те вече бяха продадени и купени 2 пъти, последно преди месец. Ти би ли продал печеливша инвестиция? Иначе... N3 вече дойдоха в моя квартал, вече имам алтернатива. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[OMERTA]Italiano Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Здравейте колеги. Надявм се някой да има останал абонат на ЕК и през 2010 освен мен Случайно искам да попитам дали някой няма някакво "раздвижване" в областа на по-голяма загуба на пакети по трасето? При мен се наблюдава подобно нещо след нова година и се е**ваа със всяко едно приложение за комуникация. Я скайп, я фейсбук, ч друг вид "връзка" с интернет общвенеста. Дори не мога да играя и да спечеля някой лев от покер турнирите /а без пари как да си платя нета /. Пинг към гоогле.ком. В предив че всяка секунда получава данни може да се определи да се определи че на всеки 14.89 секунди губя по един пакет. Ping statistics for 74.125.87.105: Packets: Sent = 874, Received = 819, Lost = 55 (6% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 24ms, Maximum = 2984ms, Average = 43ms Надявам се да има останали абонати и да споделят дали имат подобен проблем или е локално Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Надявам се да има останали абонати и да споделят дали имат подобен проблем или е локално За имане - има... още знам 2ма познати че са на ЕК от мързел а и защото интернета не им трябва за друго освен да си проверят пощата... правилния въпрос е защо още не са фалирали тез серсеми и да изчезнат като доставчик на интернет? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNT Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 За имане - има... още знам 2ма познати че са на ЕК от мързел а и защото интернета не им трябва за друго освен да си проверят пощата... правилния въпрос е защо още не са фалирали тез серсеми и да изчезнат като доставчик на интернет? а бе не знам ама имат поне 5 пъти повече абонати от останалите в това съм убеден Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Какво 5 пъти, последно имаше някаква статия, че са около 500000. Завладели са там където няма алтернатива и не им пука за поддръжка, нали можело и без нея да си печелят... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 а бе не знам ама имат поне 5 пъти повече абонати от останалите в това съм убеден В Пловдив? На интернет? За телевизията не коментирам - там и аз съм им пациент... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 а бе не знам ама имат поне 5 пъти повече абонати от останалите в това съм убеден Това по коя статистика...тая на мазохистите ли... ...или на "независимото" социологическо проучване, поръчано от ЕК. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNT Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 ми имам много познати които са на ЕК и на интернет и на кабелна телевизия, въпреки че и аз съм ги намразил до шия. Истината е че на една голяма част от потребителите си нямат и на представа а и не ги вълнува чак толкоз кой доставчик какво предлага Няма кво да се лъжем на ек не им пука за +/- 1000 абоната, те имат десетки хиляди колко си мислите че имат н3 ? Едва ли повече от 1000, не че искам да сипвам пепел срещу тях просто ги взимам за сравнение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirski Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Колкото и да имат бройката им ще намалява.Поне с един от другия месец,ще е по-малко достатъчно ги търпях.Н3 ще се сдобият с още един абонат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
en3rgy Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Здравейте колеги. Надявм се някой да има останал абонат на ЕК и през 2010 освен мен Случайно искам да попитам дали някой няма някакво "раздвижване" в областа на по-голяма загуба на пакети по трасето? При мен се наблюдава подобно нещо след нова година и се е**ваа със всяко едно приложение за комуникация. Я скайп, я фейсбук, ч друг вид "връзка" с интернет общвенеста. Дори не мога да играя и да спечеля някой лев от покер турнирите /а без пари как да си платя нета /. Пинг към гоогле.ком. В предив че всяка секунда получава данни може да се определи да се определи че на всеки 14.89 секунди губя по един пакет. Ping statistics for 74.125.87.105: Packets: Sent = 874, Received = 819, Lost = 55 (6% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 24ms, Maximum = 2984ms, Average = 43ms Надявам се да има останали абонати и да споделят дали имат подобен проблем или е локално това само вечер ли ти се появява и към външни сайтове? аз съм на ЕК лан и вечер е точно такъв ужас почват загуби и от да речем 600к става 30к обадих се да питам и ми викат щом до тебе няма загуби значи не е проблема при нас и аз питам ами това че е толкова бавно? и прекъсна после като се обадих друг човек ми каза че някакав рутер се товарил в пловдив и работели по отстраняване на проблема но не знаят кога ще се оправи - ама тва на мене ми прозвуча като "чакай ако си нямаш работа" защото тоя проблем си е така от повече от 2 месеца! (виж темата за гигабит) като ида да плащам ще питам и там ама знам какво ще ми кажат, ще се обадя и през деня да дигнат от плд хора да видим какво ще кажат и те и ако няма резултат - всичко хубаво ама вечер като нета е неизползваем - ще се оглеждам за друг доставчик... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[OMERTA]Italiano Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Това е през целият ден. Сутрин, обед, вечер за нищо не става този интернет. Преди 3 дена се свързах със онлайн съпорта и проведохме следният разговор: Astanchev: Добър ден с какво мога да Ви помогна ? You: Добър ден. От началото на новата година забелязвам повишение в загубата на пакети, което води до проблем при комуникацията и връзката в различни апликации. Бих искал да попитам дали това е нормално или се извършват някакви дейности довели до това състояние. You: https://www.bulforum.com/index.php?s=&s...mp;p=1495334274 You: снощи бях направил малки замервания и ги побликувах, но все пак искам да попитам Astanchev: момент само да провер Astanchev: да наистина има загуби около 5 процента, сега ще го предам за проверка къде по трасето се получава за да бъде оправено You: ок, мерси, а в какъв интервал от време ще стане, само за информация Astanchev: зависи от проблема, без да се знае къде е точно няма как да кажеме колко точно време ще отнеме Само като ми каза "ЗАВИСИ ОТ ПРОБЛЕМА" се "обнадеждих" и се заредих с най-малко двуседмично търпение. Пакетите си ги губя. Нещата са си по-старо му. Може би утре ако онлайн съпорта бачка пак ще им сигнализирам и ще очаквам малко по конкретни отговори. За 3 дена поне трябва да са локализирали проблема. Лека вечер. Иван Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbyte Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Това е през целият ден. Сутрин, обед, вечер за нищо не става този интернет. Преди 3 дена се свързах със онлайн съпорта и проведохме следният разговор: Само като ми каза "ЗАВИСИ ОТ ПРОБЛЕМА" се "обнадеждих" и се заредих с най-малко двуседмично търпение. Пакетите си ги губя. Нещата са си по-старо му. Може би утре ако онлайн съпорта бачка пак ще им сигнализирам и ще очаквам малко по конкретни отговори. За 3 дена поне трябва да са локализирали проблема. Лека вечер. Иван този проблем винаги го е имало, за игри онлайн(и не само) еврокома не става просто Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[OMERTA]Italiano Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 този проблем винаги го е имало, за игри онлайн(и не само) еврокома не става просто Винаги е имало но не толкова голям процент. Може би като чуеш 5% е нормално, но не е така. В същност имай предвид че в скайп получавам съобщенията със закъснения от 30мин до 1 час. Просто през 1-2 минути се намира в процес на свързване от където се получава проблема. Същият е проблема и със фейсбук чата. А аз не играя ФПС шоотъри или някакви РПГ-та, а елементарна покер апликация където в рамките на един турнир успявам да разиграя 3-4 раздавания. Но не искам да си чешя пръстите тука, , просто ще попитам дали има развитие или някой се чешят м... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Винаги е имало но не толкова голям процент. Може би като чуеш 5% е нормално, но не е така. В същност имай предвид че в скайп получавам съобщенията със закъснения от 30мин до 1 час. Просто през 1-2 минути се намира в процес на свързване от където се получава проблема. Същият е проблема и със фейсбук чата. А аз не играя ФПС шоотъри или някакви РПГ-та, а елементарна покер апликация където в рамките на един турнир успявам да разиграя 3-4 раздавания. Но не искам да си чешя пръстите тука, , просто ще попитам дали има развитие или някой се чешят м... Че твойто си е масов проблем, имат го ужасно много хора. На всеки препоръчвам да си намери по-бързо алтернатива. Забрави за съпорта, развали ли се нещо, бягай надалеч от тях. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOODHUMMER Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 И аз го имам тоя проблем 4-6% пакет лосс към гугъл, а щом към тях е толкова представям си към курамиянко.ком колко ще е. Нечовешки ме дразни това освен, че ми и пречи. Н3 ми казаха да се обадя след 6 месеца да видя дали вече са близо, иначе ЕК дгд. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[OMERTA]Italiano Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 От кой квартал си? И аз чакам Н3, но за съжаление в центъра на Кичука като гледам на къде се развива картата има да си почакам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
md5 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 някой на евроком лан може ли да кеже да ли нета му е вред, че аз от 10 дена едвам успявам да си хвана 9 мбита през цялото време при условие че трябва да са за бг пиъринг 20... друг с подобен проблем... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackRam Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 В момента 7% packet loss към гугъл, но то това си е винаги така. Ще ми се да обвиня снега ама за 35лв на месец какво повече да иска човек който се опитва да си свърши работата : ) Другия голям смях,е че съм закотвен с едногодишен договор (не по моя вина) за тройната им "услуга" и когато ноември месец техниците дойдоха да сложат новия модем казаха, че телефоните били свършили и до 2-3 дни ще получат и ще донесат и телефона. Вече февруари преваля, и никой не се появил още : ) Сигурно е моя вината, че не съм се обадил да питам какво става : )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Сигурно е моя вината, че не съм се обадил да питам какво става : )) При този доставчик, без значение от ситуацията - вината винаги е в абоната! (мнение на дългогодишен абонат на ЕК). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOODHUMMER Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Пичове, дайте съвети как да прекратя едногодишен договор с тази "фирма" ЕК без да платя оставащите 10 такси. Просто не съм доволен от тройната им "услуга" и няма начин да им налея и 1лв повече. Не може да няма начин да се спести тази неустойка при положение, че ТЕ не си спазват на задълженията по договора. В договора в задълженията на оператора изрично пише доста хубави неща които със сигурност не се спазват! Не е редно да разгласявам подробности по договора затова ще дам само един пример: Пише, че оператора е длъжен да предостави качествена работа на мрежата 24/7 и да отстранява повредите в срок от 48 часа. Повече от 2 дни се приспадат от таксата. За пример през последната буря бях без връзка 5 дни и само толкова поради многократните обаждания да питам какво става. За приспадане от таксата и дума не може да става. Сега вече чашата преля. Цяла седмица 40-50% загуба на пакети до първия гейт през което време 3 безсмислени разговора със "съпорта" в които ставам аз виновен. Изобщо тона им не е подобаващ. Все пак резултат има и го били оправили при което загубата вече е 15-30% Аз бях свикнал на 5-6% и вече ми дойде в повече : ) Всичко това няма значение най-важното за един доставчик е навременен, любезен, денонощен съпорт! Нищо не искам от тях, просто искам развод : ) и моля, вместо изказвания от рода на "да не си подписвал договор" да получа конструктивни мнения какво да се направи бързо и безболезнено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 имам един въпрос. в момента съм в софия и интернета е към евроком (кабелен модем). проблема е, че може да се свързва само чрез usb кабел (така са го направили при инсталацията). като се пробва през ланкартата не може да си вземе IP-то. пробвах на друг слот, с друга ланка - все същия резултат. някакви идея? п.п. не мога да се свържа с поддръжката (що ли не ме учудва) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 имам един въпрос. в момента съм в софия и интернета е към евроком (кабелен модем). проблема е, че може да се свързва само чрез usb кабел (така са го направили при инсталацията). като се пробва през ланкартата не може да си вземе IP-то. пробвах на друг слот, с друга ланка - все същия резултат. някакви идея? п.п. не мога да се свържа с поддръжката (що ли не ме учудва) Повреден ЛАН порт на модема, неправилно инсталирани драйвери на ланкартата, неправилно въведени настройки за протоколите на ланкартата? Пробвай ръчно да въведеш IP, GW, DNS и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 (edited) Повреден ЛАН порт на модема, неправилно инсталирани драйвери на ланкартата, неправилно въведени настройки за протоколите на ланкартата? Пробвай ръчно да въведеш IP, GW, DNS и т.н. ... и с ръчно въвеждане не става. интереснот е че като е вързан директно т.е. от модема към ланкарата прави опити да се конектне, но вади съобщение, че ланкабела е разкачен. когато минава през рутера двете компютърчета ги дава като свъразни, но не може да си вземе IP адреса. при ръчно въвеждане - няма нет. за да не разводняваме темата ... ей тук съм пуснал една за въпросния проблем https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=89738 Edited March 19, 2010 by samkijot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FuRyFoX Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 ... и с ръчно въвеждане не става. интереснот е че като е вързан директно т.е. от модема към ланкарата прави опити да се конектне, но вади съобщение, че ланкабела е разкачен. когато минава през рутера двете компютърчета ги дава като свъразни, но не може да си вземе IP адреса. при ръчно въвеждане - няма нет. за да не разводняваме темата ... ей тук съм пуснал една за въпросния проблем https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=89738 важно е какво се случва точно, дали прави опит да си вземе ИП или дава съобщение че кабела е изключен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.