Jump to content
BulForum.com

DCC


Recommended Posts

Значи аз пиша от моята позиция това, което е!

Нито повече, нито по-малко!Недоволни има и ще има навсякъде...даже и в Куулбокс има недоволни, където хората се стараят да бъдат перфектни!

Аз съм много далеч от от българското мислене...живял съм и в чужбина, имал съм възможност да се сблъскам с друга култура и манталитет.Всеки нека да постъпи както си прецени защото най-добре си знае дереджето.Ето ти нямаш нет, но нашите имат и нямат такива проблеми.Какво да се направи като в ДСС имат вътрешни проблеми.Случва се...понякога и така става.Нашите като нямаха нет 3 дни, какво трябваше да направя според теб - да бълвам змии и гущери във форума сякаш съм някой нервно болен човек и да отида и да насмета касиерката в офиса, която и грам вина си няма женицата!Ето това е типично българско мислене!За мен лично клиента винаги има право, но когато се вижда, че при възникнал проблем хората работят, а не спят би трябвало да проявяваме разбиране.Кое става с магическа пръчка?! В "ДСС" работят хора, а не богове, които да правят нещата мигновенно.

Който не е доволен - доставчици БОЛ!

Сега като минеш на Куулбокс ако се случи някой токов удар, който да причини голяма авария и да нямаш нет и ТВ няколко дни и от тях ли ще се махнеш?

Тогава спокойно можеш да направиш "голям шлем" като обиколиш всички доставчици.

 

Брат, перфектни няма да намериш, щото в тоя живот - идиялно няма!

Пий една студена бира и по така ларж ве. :)) :beer:

 

Ако ги менях толкова често, нямаше да съм при тях 3 години. Не вярвам и вашите да работят главно с интернет и да зависят от него. Всичко е от там дюд. Не мога да се примиря с факта, че когато една услуга се скапва, аз няма къде да се обадя за да питам, защо. Перфектни не искам, искам коректни и като имам проблем да знам защо го имам. :)

 

М/у другото спрял съм се на N3, не на бокса, защото не искам телефоните им, а просто ТВ + интернет. Хвалел съм доста ДЦЦ, препоръчвал сам ги на десетки приятели и поне 80% тях са на ДЦЦ. При мен не е въпрос на скандал или за 2 дена без интернет дай да изрева и да плача по форумите,а просто без него не мога, а и завися от него.

 

Доставчиците не са бол, избора е кофти.

 

Бира! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

. . . Има хора, които с интернет си вадят хляба, зависият от този интернет.

 

Подкрепям правото ти да късаш договори и да вдигаш скандали, но не разбирам защо някой, чийто "хляб" зависи от интернет, се оставя в зависимостта само на един доставчик.

 

При толкова много алтернативи (и като доставчици, и като начини за доставка) ми се струва доста неразумно да поставяш бизнеса си в зависимост от нечий други проблеми, заради сума от 20 до 100 лв. месечно.

Link to comment
Share on other sites

Подкрепям правото ти да късаш договори и да вдигаш скандали, но не разбирам защо някой, чийто "хляб" зависи от интернет, се оставя в зависимостта само на един доставчик.

 

При толкова много алтернативи (и като доставчици, и като начини за доставка) ми се струва доста неразумно да поставяш бизнеса си в зависимост от нечий други проблеми, заради сума от 20 до 100 лв. месечно.

 

По принцип да, на стария си адрес имах алтернатива с Лангейм, но след като се изместих просто оставих само ДЦЦ и сгреших:)

Link to comment
Share on other sites

Пинга към международните сървъри е трагичен, не може и да става дума за игра в интернет. А на моменти така скача пинга, че и над 1000ms отива.

Link to comment
Share on other sites

Незнам пичове какви проблеми имате с този интернет, но до сега не съм имал никакви. Живея в "Тракия" и мога да ви кажа, че съм си много доволен от тях, поне за сега. Даже днеска се прибрах от морето и какво да видя ? Вече свалям с 2,4мб/с., което много ме зарадва, понеже старите скорости бяха трагични :)

Edited by Blade Master
Link to comment
Share on other sites

Подкрепям правото ти да късаш договори и да вдигаш скандали, но не разбирам защо някой, чийто "хляб" зависи от интернет, се оставя в зависимостта само на един доставчик.

 

При толкова много алтернативи (и като доставчици, и като начини за доставка) ми се струва доста неразумно да поставяш бизнеса си в зависимост от нечий други проблеми, заради сума от 20 до 100 лв. месечно.

 

 

абсолютно съм съгласен ..

неможе някой да претендира че му зависи "хляба" от домашния му интернет... това граничи с малоумие

осъзнайте се , това е услуга за 15-20лв....

как никой от тия зависимите не се сети да даде още толкова и да си пусне още един доставчик ?

 

незнам кво "работите" , покер ли играете .... :laughing: ... но не се излагайте публично ( по горе май имаше един дето изгубил 200лв щото нямал нет цял ден)...

Link to comment
Share on other sites

абсолютно съм съгласен ..

неможе някой да претендира че му зависи "хляба" от домашния му интернет... това граничи с малоумие

...

 

.... но не се излагайте публично ( по горе май имаше един дето изгубил 200лв щото нямал нет цял ден)...

Аз пък казвам, че твоят пост граничи с малоумие. Поне по-голямата част. Както искаш го разбирай.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Аз пък казвам, че твоят пост граничи с малоумие. Поне по-голямата част. Както искаш го разбирай.

 

еми обясни де

Link to comment
Share on other sites

неможе някой да претендира че му зависи "хляба" от домашния му интернет... това граничи с малоумие

осъзнайте се , това е услуга за 15-20лв....

как никой от тия зависимите не се сети да даде още толкова и да си пусне още един доставчик ?

 

Аз бре ;) Аз съм така... и докато бях на ЕК и БТК пак се е случвало да има моменти да ги няма никакви и 2та доставчика едновременно

 

ПС: И на 2та доставчика плащам по около 30-35лв обаче не 15-20...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Лошо няма.

Да питам на свой ред някой, който ползва аналоговата телевизия: къде се загуби Discovery channel - преместиха ли го или го няма съвсем?

май го няма ... поне аз не го откривам, а прерових основно :)

 

между другото ... к'ва трябваше да бъде скоростта за 15 лв., че съм забравил:

 

890457109.png890458479.png890459284.png

 

такава ли трябва да е? преди като че ли беше повече ...

 

::редактирано::

 

snagprogram0075.png

 

това е торент от замунда, който в момента има 342 сийдъра .... преди съм свалял с над 1000Kb :unsure:

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

:wir

 

кажи де , кажи :) ?

 

Аз бре ;) Аз съм така... и докато бях на ЕК и БТК пак се е случвало да има моменти да ги няма никакви и 2та доставчика едновременно

 

ПС: И на 2та доставчика плащам по около 30-35лв обаче не 15-20...

 

гаранция-франция :) има фирми с по 5 доставчика :)

 

ако не знаеш - гарантираните услуги на по-сериозните ISP вървят 10x на това

 

 

както и да е много офф става ...

 

a DCC не вървят на добре , май доста клиенти ще избягат

Link to comment
Share on other sites

кажи де , кажи :) ?

 

 

 

гаранция-франция :) има фирми с по 5 доставчика :)

 

ако не знаеш - гарантираните услуги на по-сериозните ISP вървят 10x на това

 

 

както и да е много офф става ...

 

a DCC не вървят на добре , май доста клиенти ще избягат

 

Не съм видял, че плащам за НЕ-гарантирана услуга :confused

Link to comment
Share on other sites

Не съм видял, че плащам за НЕ-гарантирана услуга :confused

 

хах ами явно не си наясно... такова нещо за 15лв няма

нито капацитета ти е гарантиран нито някакъв малък downtime...

 

за SLA чувал ли си ?

Link to comment
Share on other sites

ако не знаеш - гарантираните услуги на по-сериозните ISP вървят 10x на това

 

Много добре знам... при това скоростта на въпросните гарантирани услуги е и 10х по-малка също така... и това знам, просто компромисен вариант който мен ме устройва.

 

Не съм видял, че плащам за НЕ-гарантирана услуга :confused

 

А има ли в договора ти неустойки ако нямаш интернет за повече от 1час на месец? Или то договорите не се четат - дават ти нещо, подписваш без да гледаш и дотам.

 

А добро утре. НИКОЙ ДОСТАВЧИК НЯМА ДА ТИ ГАРАНТИРА услугата за въпросните цифри нито пък би могъл да гарантира на такова количество абонати. На единични фирми, плащащи много повече - да, но не и на домашните абонати. Там услугата не е нито гарантирана откъм непрекъсваемост нито откъм параметри. Просто с 95+% от времето е доволно добра. Но не може да РАЗЧИТАШ на нея. Пример за разчитане - връзка между огромна металорежеща машина и съврър в Германия примерно. Времето за отговор на сървъра трябва да е под 250мс за да не се налага да спира машината, защото спре ли после са нужни 5 минути да тръгне отново отделно че машината струва милиони и ако не работи нон-стоп 24 часа на ден 7 дни в седмицата всяко прекъсване струва пари а и фирмата има неустойки ако не изпълни възложената работа в срок. Ей това е гарантирана услуга с ДЕБЕЛИ неустойки за всички. За нормалните домашни абонати е "каквото дойде" (общо взето)

Link to comment
Share on other sites

....... Пример за разчитане - връзка между огромна металорежеща машина и съврър в Германия примерно. Времето за отговор на сървъра трябва да е под 250мс за да не се налага да спира машината.......

Дядо, това не се прави по този начин - поне през последните 10 години. Винаги сме се стремяли да буферираме цялата програма на локален компютър от който се управлява машината. Не вярвам германците да го правят различно - противоречи на всякаква логика......

 

А иначе по темата - ако си вадиш хляба по интрернет и ти требе непрекъсната връзка не е зле да се бръкнеш по дълбоко в джоба. От услугата за домашни абонати не може да се чака сигурна и непрекъсната свързаност с мрежата. У дома имам само телевизия от DCC. След премеждията ми с Евроком твърдо реших че телефон, телевизия и интернет ще ми са от различни доставчици. Засега цифровата ми телевизия не е прекъсвала, или поне не съм забелязал. Става дума за Кършияка.

Link to comment
Share on other sites

аз ви казвам да спрират да си искат парите предварително да спират с глобите че си закъснял с 2 дена и да оправят нета това ще реши проблема

 

апък шефовете ако искат и двубой да си устроят те да се оправят......ние им ПЛАЩАМЕ ние сме шефовете това е ако не искат залязват.......... :punk :punk :angry1 :angry1 :angry1 :angry1

 

Това е един от малкото напоследък смислени постове в темата!

Много трезво е представено моментното състояние на нещата.Живота в БГ е много труден и тежък,хората са се превърнали в истински зомбита!

Само чакат да им кажеш нещо навъпреки и скачат на нож.Все по-малко остават нормалните хора, които могат да с в крак с реалността, но да не позволяват на реалността да им подейства на здравия разсъдък.Останали ден-два без нет и вече късат договори и хвърчат перушини.

Аз досега съм нямал проблеми с "ДСС"!Ходя често в нашите и винаги го тестувам - досега винаги скоростта е била близка до обявената и пингът - нисък и постоянен!Как да дажа нещо лошо, като не съм видял такова.Пак казвам - за година и половина нета нито веднъж не прекъсна!

 

На Здравко искам да кажа, че аз не работя в "ДСС", нито имам приятели, роднини или познати, които работят там.

Винаги пиша, и ще пиша това, което виждам и мисля.

:angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1 :angry1

абе пич ти като си закъснявал с три дена и неса те глобявали .ЩО ГОВОРИШ ГЛУПОСТИ АЙДЕ ПРИНТИ СЛЕДВАШАТА СИ КАСОВА БЕЛЕЖКА АМА ПЛАТИ ТРИ ЧЕТИРИ ДЕНА ПО КЪСНО. но ми кажи кога да платя с теб на един ден да видим има ли глоба или не ако за мен има ок. ама ако няма за те ще е интересно...АЗ ЩЕ СИ КАЧА КАСОВАТА БЕЛЕЖКА СЪЩО ДА ВИДИМ. ААААААААААА АЗ ЗА НЕТА ЩЕ ТИ КАЖА ЧЕ АЗ СЪМ ИМ АБОНАТ ОТ 3 ГОДИНИ И КАТО СПРЕШЕ НЕТА РЕДОВНАТА РЕПЛИКА ПО ТЕЛЕФОНА БЕШЕ ЧЕ МИ Е ИЗГОРЯЛА ЛАН КАРТАТА.те са такива диагностици че по телефона знаят какво става в къщи. АААА ЗОМБИ КАЗАХ ЛИ ТИ КАК МИ ИЗГОРИХА ДВЕ ВИДЕО КАРТИ И ОТ ПРИЕМНИКА БИЕШЕ ТОК ЧЕ НЯКАВ КОМШИЯ НЕ СИ ЗАЗЕМИЛ КОНТАКТА А НА ТЯХ НЕ ИМ ПУКА и като дойде техника им се отрепа да подскача докато разбере за какво става въпрос.

 

За "ДСС" не мога да кажа нищо лошо - нашите от година и половина са на "ДСС" и са страшно доволни както от телевизията, така и от нета!

За тези 1,6 г. нета не им прекъсна нито веднъж...само един път беше забило модемчето и след рестарт си тръгна.Нисък пинг и си поддържа скоростта, за която се плаща.Не мога да си изкривя душата и да кажа на бялото, че е черно.Сега в момента има някакъв вътрешен проблем, от който страдат абонатите им, но аз съм убеден, че хората работят и съвсем скоро проблемите ще се разрешат.Аз лично бих проявил търпение, ако за толкова време "ДСС" са били коректни с мен и ми дават това, за което си плащам.

 

 

ПИЧ АЗ ТИ КАЗВАМ НЕ ПИШИ ГЛУПОСТИ ЦЕЛИЯ ГРАД ПРОПИЩЯ ОТ ТЯХ САМО ТИ СИ ДОВОЛЕН...КАКЪВ СИ ОСВЕН ТЯХЕН СЛУЖИТЕЛ. ти в кой квартал живееш дето не ти е прекъснал нета и не си имал ПРОБЛЕМИ. :allien :allien АЗ ТИ КАЗВАМ ЧЕ ТЕ СЕ ЕБАВАТ С ХОРАТА ВЕЧЕ ПОМИСЛИХА СИ ЧЕ СА ВЕЛИКИ КАТО БЛИИЗУ И ТАКА ама не ми говори че не си имал проблем с интернета или цифровата телевизия

 

пичове и пички знам че сег

 

а нета се оправи ама ми е време за лягане че утре пак сам на работа ШЕД

ЛЕКА НОЩ

 

добре де нее ли единствения без проблеми ЗОМБИ според теб

Link to comment
Share on other sites

Дядо, това не се прави по този начин - поне през последните 10 години. Винаги сме се стремяли да буферираме цялата програма на локален компютър от който се управлява машината. Не вярвам германците да го правят различно - противоречи на всякаква логика......

 

Прав си просто давам пример за кога може да се наложи гарантирана връзка, не че конкретно за такъв случай някой ще икономиса от сървърите. Просто не ми дойде по-реален пример на ум. Някой ми обясняваше обаче за Liebher (май - не съм 100% сигурен), че имали някакви подобни истории и трябвала непрекъсната връзка със сървър в Германия по някаква си причина и че като спре връзката и скоро след това спират и машините. Май един мой познат от Орбител беше

Link to comment
Share on other sites

.... Някой ми обясняваше обаче за Liebher (май - не съм 100% сигурен), че имали някакви подобни истории и трябвала непрекъсната връзка със сървър в Германия ....

Най вероятно става дума за PDM система базирана в/у сървър в Германия. В момента всички са луднали по тези неща, но PDM сървъра осигурява само актуална информация в реално време обвързана със система за известяване на всички заинтересовани от евентуална промяна на документи и програми. Приятеля ти обаче е прав донякъде. Падането на връзката към сървъра в крайна сметка наистина ще спре производството, но по моя преценка процеса на спиране ще започне не по рано от 2-3 часа от началото на аварията - когато машините потърсят следващите програми от цикъла и не ги намерят по мрежата. Това обаче ще е най малкия проблем . По лошото е че ще се загуби контрола в/у целия производствен процес - складове, заявки, междинни наличности и готова продукция, а при фирма разпръсната на няколко места в ралични държави това може да има сериозни последствия.

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Здравко, е нема такъв човек като тебе, майна, чесно!

Кво се нервиш така бе, човек?!

Аз нали ти казах, че не съм на "ДСС", ти пак твоето си знаеш.

Нета ми е на "Визио" а телевизиите ми са на "Близо"...кво общо имам аз с "ДСС"?!

Значи нашите са на "ДСС" - телевизии и нет.Не са се оплаквали нито веднъж за година и половина.

Аз ся кво да кажа ве, майна?! Ти искаш на бялото да кажа, че е черно...ми няма да кажа!

В "Кичука" сме!Нашите са до заведението "Магия" ако го знаеш?Не са се оплаквали, че са ги глобявали досега за година и половина, но може и да не са закъснявали с плащанията...ако държиш толкова, ще ги питам!

Ланкартата пък не е горяла откакто е пристигнал компютъра в нашите, видео картата - също!

Ти само ша си някъв куцузлия, майна, да знаеш!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...