Jump to content
BulForum.com

DCC


Recommended Posts

Ако ви липсват половината програми от цифровата, отидете на меню -> иснталация -> заводски настройки. Приемника ще се рестартира и би трябвало да се появят и останалите програми.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нали не очаквате шефа да тръгне да дава обяснения на работниците, кое, как, защо, кой и т.н.

Много малко са ИСП-тата ( визирам конкретно cooolbox, защото го заслужават ) на които съпорта може да отговори адекватно на въпросите на клиентите ( нещо различно от: имаме авария и в момента работим по отстраняването и ).

На повечето места хората на касата си събират таксите и каквото им се каже от горе, това отговарят на клиентите.Техниците и администраторите не седят по касите да отговарят на клиенти ;)

Но това не оправдава кашите които ДСС забъркаха.

Имам чувството, че единия умишлено пре*бава нещата, за да може да се разпадне ДСС и да се продаде.Няма логика да имаш стабилна, напълно работеща мрежа, която кажи-речи работи самичка и да почнеш сам да си с*реш в гащите за да ти е кеф...

Edited by pcworm
Link to comment
Share on other sites

След като почти една седмица нетът или изобщо го нямаше, или беше безобразно зле, сега малко са се пооправили нещата и вече сърфирам почти нормално и скоростта на даунлоуда ми се вдига. Дано все пак оправят нещата. Аз лично ще ги потърпя още около седмица-две, най вече поради липсата на алтернатива в Кичука. Или поне за мен няма по-добро засега.

Link to comment
Share on other sites

Въпрос към Pcworm..

Трябва ли да платя някаква сума за да получа нов ИП адрес? :throw:

 

да не са те баннали от някой сървър на CS-a? :) Принципно IP адресите не се сменят, но това не значи, че не може да си смениш МАК адреса и да получиш ново ИП ;)

Edited by pcworm
Link to comment
Share on other sites

В Асеновград нещата също се стабилизираха днес и интернета е на предишното ниво(преди спиранията), та да видим докога.

Link to comment
Share on other sites

да не са те баннали от някой сървър на CS-a? :) Принципно IP адресите не се сменят, но това не значи, че не може да си смениш МАК адреса и да получиш ново ИП ;)

Не от CS сървър...малко инфо може ли да ми дадеш как да се оправя с този МАК адрес..?

И също така да те питам за модема.. искам да го махна..

Link to comment
Share on other sites

Аз в понеделник си пуснах ДСС с договор за 1 година! Има ли шанс с и без скандал утре да ми развалят договора,като им върна техниката съответно?

Крайно съм недоволен от ДСС! Ако ми бяха обяснили за проблемите си нямаше хич, да се връзвам!

Този Красимир и колегата му съдружник са пълни мошенници! Аман от селски тарикати!

Link to comment
Share on other sites

Аз в понеделник си пуснах ДСС с договор за 1 година! Има ли шанс с и без скандал утре да ми развалят договора,като им върна техниката съответно?

Крайно съм недоволен от ДСС! Ако ми бяха обяснили за проблемите си нямаше хич, да се връзвам!

Този Красимир и колегата му съдружник са пълни мошенници! Аман от селски тарикати!

ако не са променили общите условия от времето когато аз се вързах, без никакъв проблем ще прекратиш договора, като им върнеш апаратурата(модем и евентуално цифров декодер).

 

при мен нета се оправи. да видим до кога :)

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

Аз в понеделник си пуснах ДСС с договор за 1 година! Има ли шанс с и без скандал утре да ми развалят договора,като им върна техниката съответно?

Крайно съм недоволен от ДСС! Ако ми бяха обяснили за проблемите си нямаше хич, да се връзвам!

Този Красимир и колегата му съдружник са пълни мошенници! Аман от селски тарикати!

Пускаш си предизвестие от 1 месец. Аз така направих. Моят договор е безсрочен и с месечно предизвестие става без да се плащат неустойки. Дори им върнах касовата бележка с която им беше платено за следващия месец и си ми върнаха парите. Опитаха да кажат, че трябвало и следващия месец да платя (заради месечното предизвестие)..., но след като им казах, че няма как да стане... кротнаха. Отиваш в офиса им и там имат бланки. Попълваш и даваш. Това е.

И гледай да не отидеш при другия "професионалист" и "водещ" в телекомуникациите - евроком/близу.

 

при мен нета се оправи. да видим до кога :)

Отговор: винаги до следващият път :)

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

За "ДСС" не мога да кажа нищо лошо - нашите от година и половина са на "ДСС" и са страшно доволни както от телевизията, така и от нета!

За тези 1,6 г. нета не им прекъсна нито веднъж...само един път беше забило модемчето и след рестарт си тръгна.Нисък пинг и си поддържа скоростта, за която се плаща.Не мога да си изкривя душата и да кажа на бялото, че е черно.Сега в момента има някакъв вътрешен проблем, от който страдат абонатите им, но аз съм убеден, че хората работят и съвсем скоро проблемите ще се разрешат.Аз лично бих проявил търпение, ако за толкова време "ДСС" са били коректни с мен и ми дават това, за което си плащам.

Link to comment
Share on other sites

...

Лошо няма.

Да питам на свой ред някой, който ползва аналоговата телевизия: къде се загуби Discovery channel - преместиха ли го или го няма съвсем?

Link to comment
Share on other sites

Не вярвам на очите си :laughing:

 

889364511.png

889365306.png

 

П.п Това е 15 левовата тарифа!

 

Да от нашите се връщам току-що и го тествах със спийдтест - толкова ми показа и на мен!

Само дето пингът е още висок, но вярвам, че работят и тези дни всичко ще е както преди.

Просто трябваше малко търпение заради вътрешните проблеми в "ДСС".Нещата вървят към оправяне, което е добре.

Който не е доволен -доставчици, колкото щеш.За година и половина нашите нямаха абсолютно никакви проблем с телевизиите и нета - няма да се махнат

при първия възникнал проблем, след като досега от "ДСС" са били коректни!

Link to comment
Share on other sites

Миналата или по-миналата седмица масово са съкратени хора от персонала на телевизията. Явно става нещо. Уволнените са много. Колко от останалите са наясно и имат възможност да извършват поддръжката не е ясно. Така, че може да почакате да се изяснят нещата - явно става нещо в тази фирма.

Link to comment
Share on other sites

Миналата или по-миналата седмица масово са съкратени хора от персонала на телевизията. Явно става нещо. Уволнените са много. Колко от останалите са наясно и имат възможност да извършват поддръжката не е ясно. Така, че може да почакате да се изяснят нещата - явно става нещо в тази фирма.

 

Е ти не прочете ли новините? Там става ясно, какво става ;-)

Link to comment
Share on other sites

За "ДСС" не мога да кажа нищо лошо - нашите от година и половина са на "ДСС" и са страшно доволни както от телевизията, така и от нета!

За тези 1,6 г. нета не им прекъсна нито веднъж...само един път беше забило модемчето и след рестарт си тръгна.Нисък пинг и си поддържа скоростта, за която се плаща.Не мога да си изкривя душата и да кажа на бялото, че е черно.Сега в момента има някакъв вътрешен проблем, от който страдат абонатите им, но аз съм убеден, че хората работят и съвсем скоро проблемите ще се разрешат.Аз лично бих проявил търпение, ако за толкова време "ДСС" са били коректни с мен и ми дават това, за което си плащам.

абе пич ти работиш за тях и се чудиш кво да правиш сега....не ми ги говори тия.защо никой нищо не каза през тия дни в кичука реват ние в центара ревем. кво да ти кажа.

а аз като им предплащам за ползване на нещо защо немога да го ползвам. аааааааааааааа и ме глобяват че съм закъснял един ден

сегта ще ми върнат ли глобата според теб щото ме глобиха и кво няма нет отделно са дали телефон на който не дигат и други.

не съм за 5 .... или 20 лв.ама да не се правят на интересни като немогат да се оправят

Link to comment
Share on other sites

С абонамента съм закъснявал рядко и по малко: 2-3 дена макс. Лихви до сега никой не ми е искал.

Да ви кажа и аз не съм им най-доволния абонат. Но съм бил 5 години на Евроком. Я погледнете какво става в техния форум. Явно сме забравили какво е да имаш проблем с връзката, щом за два дена отписахме оператора...

И аз бях до местния офис. Там всеки се беше изнервил така на касиерката, все 1 тя ви е спряла интернета. Момичето беше на ръба да се разплаче.. А сещате ли се, че и тя трябва да яде. Едва ли стои там за удоволствие...

Ядосах се, че не вдигат телефона, логично. Но си спомням и моментите, в които го правеха. Та дори и IT мениджъра. През голяма част от времето съм бил техен доволен клиент.

Най ми стана болно, като чух за съкращения в компанията. Оператора върви надолу, то се вижда. И аз чакам Н3, на 200 метра от нас са. Но смятам, че освен собствениците, от проблемите в компанията ще страдаме и ние, потребителите. Колкото повече и по-добри доставчици на пазара- толкова по-добре за нас. Преди години ЦКК вдигна летвата високо и днес в Пловдив се радваме на повече.

Договорът ми е безсрочен, по всяко време мога да им тегля майната. Щом още не съм го направил- значи така ми оттърва.

И благодаря, че изчетохте всички тия глупости :)

Edited by bukalex
Link to comment
Share on other sites

С абонамента съм закъснявал рядко и по малко: 2-3 дена макс. Лихви до сега никой не ми е искал.

Да ви кажа и аз не съм им най-доволния абонат. Но съм бил 5 години на Евроком. Я погледнете какво става в техния форум. Явно сме забравили какво е да имаш проблем с връзката, щом за два дена отписахме оператора...

И аз бях до местния офис. Там всеки се беше изнервил така на касиерката, все 1 тя ви е спряла интернета. Момичето беше на ръба да се разплаче.. А сещате ли се, че и тя трябва да яде. Едва ли стои там за удоволствие...

Ядосах се, че не вдигат телефона, логично. Но си спомням и моментите, в които го правеха. Та дори и IT мениджъра. През голяма част от времето съм бил техен доволен клиент.

Най ми стана болно, като чух за съкращения в компанията. Оператора върви надолу, то се вижда. И аз чакам Н3, на 200 метра от нас са. Но смятам, че освен собствениците, от проблемите в компанията ще страдаме и ние, потребителите. Колкото повече и по-добри доставчици на пазара- толкова по-добре за нас. Преди години ЦКК вдигна летвата високо и днес в Пловдив се радваме на повече.

Договорът ми е безсрочен, по всяко време мога да им тегля майната. Щом още не съм го направил- значи така ми оттърва.

И благодаря, че изчетохте всички тия глупости :)

 

Това е един от малкото напоследък смислени постове в темата!

Много трезво е представено моментното състояние на нещата.Живота в БГ е много труден и тежък,хората са се превърнали в истински зомбита!

Само чакат да им кажеш нещо навъпреки и скачат на нож.Все по-малко остават нормалните хора, които могат да с в крак с реалността, но да не позволяват на реалността да им подейства на здравия разсъдък.Останали ден-два без нет и вече късат договори и хвърчат перушини.

Аз досега съм нямал проблеми с "ДСС"!Ходя често в нашите и винаги го тестувам - досега винаги скоростта е била близка до обявената и пингът - нисък и постоянен!Как да дажа нещо лошо, като не съм видял такова.Пак казвам - за година и половина нета нито веднъж не прекъсна!

 

На Здравко искам да кажа, че аз не работя в "ДСС", нито имам приятели, роднини или познати, които работят там.

Винаги пиша, и ще пиша това, което виждам и мисля.

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

Това е един от малкото напоследък смислени постове в темата!

Много трезво е представено моментното състояние на нещата.Живота в БГ е много труден и тежък,хората са се превърнали в истински зомбита!

Само чакат да им кажеш нещо навъпреки и скачат на нож.Все по-малко остават нормалните хора, които могат да с в крак с реалността, но да не позволяват на реалността да им подейства на здравия разсъдък.Останали ден-два без нет и вече късат договори и хвърчат перушини.

Аз досега съм нямал проблеми с "ДСС"!Ходя често в нашите и винаги го тестувам - досега винаги скоростта е била близка до обявената и пингът - нисък и постоянен!Как да дажа нещо лошо, като не съм видял такова.Пак казвам - за година и половина нета нито веднъж не прекъсна!

 

На Здравко искам да кажа, че аз не работя в "ДСС", нито имам приятели, роднини или познати, които работят там.

Винаги пиша, и ще пиша това, което виждам и мисля.

 

Аз съм от 3 години абонат на ДЦЦ, не прави прибързани писания. За да има недоволни има причина, а тя е МНОГО ясна. Има хора, които с интернет си вадят хляба, зависият от този интернет. ИМАТ ПЪЛНОТО ПРАВО ДА КЪСАТ ДОГОВОРИ И ДА ПРАВЯТ СКАНДАЛИ, ЗАЩОТО СИ ПЛАЩАТ ШИБАНИЯ ИНТЕРНЕТ, разбираш ли ме. Ти си с типично българско мнение, да се услушваме, като мишоци щ'от им било за пръв път, как е, ти наред ли си? ЩОМ си плащам шибаната им услуга я искам на ниво, а не да ми говориш, че скоростите били близки до обявените. Т'ва, че в България няма качественни услуги, не значи да се примиряваме със тях. Търсим си правата, а ако не ни харесваме сменяме абоната. Толерантноста да я търсят в безплатните си абонати. + тва не е от 2 дена, а от цели 2 шибани седмици, разбираш ли? В различните квартали явно е различно. Били коректни били не знам си какви - ние, като си плащаме не сме ли коректни? Защо подяволите превръщате коректността и други нормални работи, като нещо голямпо? На тях им се плаща да дават коректно услугата, това не е геройство.

 

Искрено се надявам да се оправят и да бъдат пак добрата фирма, която бяха, но аз от понеделник съм клиент на друга фирма.

 

Поздрави и бира! :)

Link to comment
Share on other sites

Аз съм от 3 години абонат на ДЦЦ, не прави прибързани писания. За да има недоволни има причина, а тя е МНОГО ясна. Има хора, които с интернет си вадят хляба, зависият от този интернет. ИМАТ ПЪЛНОТО ПРАВО ДА КЪСАТ ДОГОВОРИ И ДА ПРАВЯТ СКАНДАЛИ, ЗАЩОТО СИ ПЛАЩАТ ШИБАНИЯ ИНТЕРНЕТ, разбираш ли ме. Ти си с типично българско мнение, да се услушваме, като мишоци щ'от им било за пръв път, как е, ти наред ли си? ЩОМ си плащам шибаната им услуга я искам на ниво, а не да ми говориш, че скоростите били близки до обявените. Т'ва, че в България няма качественни услуги, не значи да се примиряваме със тях. Търсим си правата, а ако не ни харесваме сменяме абоната. Толерантноста да я търсят в безплатните си абонати. + тва не е от 2 дена, а от цели 2 шибани седмици, разбираш ли? В различните квартали явно е различно. Били коректни били не знам си какви - ние, като си плащаме не сме ли коректни? Защо подяволите превръщате коректността и други нормални работи, като нещо голямпо? На тях им се плаща да дават коректно услугата, това не е геройство.

 

Искрено се надявам да се оправят и да бъдат пак добрата фирма, която бяха, но аз от понеделник съм клиент на друга фирма.

 

Поздрави и бира! :)

 

Значи аз пиша от моята позиция това, което е!

Нито повече, нито по-малко!Недоволни има и ще има навсякъде...даже и в Куулбокс има недоволни, където хората се стараят да бъдат перфектни!

Аз съм много далеч от от българското мислене...живял съм и в чужбина, имал съм възможност да се сблъскам с друга култура и манталитет.Всеки нека да постъпи както си прецени защото най-добре си знае дереджето.Ето ти нямаш нет, но нашите имат и нямат такива проблеми.Какво да се направи като в ДСС имат вътрешни проблеми.Случва се...понякога и така става.Нашите като нямаха нет 3 дни, какво трябваше да направя според теб - да бълвам змии и гущери във форума сякаш съм някой нервно болен човек и да отида и да насмета касиерката в офиса, която и грам вина си няма женицата!Ето това е типично българско мислене!За мен лично клиента винаги има право, но когато се вижда, че при възникнал проблем хората работят, а не спят би трябвало да проявяваме разбиране.Кое става с магическа пръчка?! В "ДСС" работят хора, а не богове, които да правят нещата мигновенно.

Който не е доволен - доставчици БОЛ!

Сега като минеш на Куулбокс ако се случи някой токов удар, който да причини голяма авария и да нямаш нет и ТВ няколко дни и от тях ли ще се махнеш?

Тогава спокойно можеш да направиш "голям шлем" като обиколиш всички доставчици.

 

Брат, перфектни няма да намериш, щото в тоя живот - идиялно няма!

Пий една студена бира и по така ларж ве. :)) :beer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...