enigma Posted April 9, 2022 Share Posted April 9, 2022 (edited) Колко са UHD каналите? Техникът ми каза че са 2-3 а пък аз не намерих нито един. Edited November 19, 2022 by enigma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DelPiero Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Оказва се че трябва да избирам между ДСС и А1 - та кое е по - малкото зло колеги ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Ако съм на твое място пускам нет от dcc, но с уговорката, че е по оптика и взимам един Mag 5XX от един от доставчиците по-долу в раздела. Мои близки преди 1-2 години минаха от а1 към dcc - оптика + iptv и мога да кажа, че услугата е доста добра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 След акцията на ГД БОП в Пловдив: Абонатите на DCC останаха без телевизия - trafficnews.bg Well... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) Гологана цепи мрака. След изцепките от 2010-та, идея нямам как продължава да съществува. Цирк. Да видим този път колко време ще продължи драмата. https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Sobstvenikut-na-DCC-za-policai-Milicionercheta-onlain-gamencheta-sus-sku-1723963 Edited June 22, 2023 by Danzki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 23, 2023 Share Posted November 23, 2023 Нова акция на ГДБОП в местната кабеларка DCC, униформени претърсват офиса в Пловдив Айде пак. Quote 3 години компанията продавала телевизия, без платени авторски права Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted November 23, 2023 Share Posted November 23, 2023 Уникати... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunamito Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 Здравейте, някой прекратявал ли си е предсрочно договора с тези? Ползвам интернет 200мбит за 24лв/м и имам договор до януари 2025. След поредната им издънка, проверих отново с Кулбокс и те най-накрая ми потвърдиха, че могат да ми пуснат услуга и съответно ще се местя към тях. Наясно съм, че за да си прекратя договора в DCC трябва да платя неустойка от 3 такси в стандартния им размер. Прегледах договора няколко път и никъде в него не видях да пише, че ползвам промоционална услуга и че 24лв е промоционална такса. Съответно никъде не пиша и каква е "стандартната" такса. Отивам днес в офиса и им съобщавам намерението си да прекратя договора, да им върна оборудването и да си платя 3 такси. За мое учудване момичетата в офиса ми заявяват, че трябва да платя 3 такси по 65лв, защото това била "стандартната" цена за услугата и ми показаха един хвърчащ лист в техния офис. Аз спорих с тях, че никъде в договора това не е упоменато и как аз трябва да знам каква им е стандартната цена за услугата? Пуснах жалба към КЗП относно казуса, но ми е интересно дали някой друг е попадаал с тях в подобна ситуация? Примерно в договорите с мобилните оператори винаги ми е написани каква е промоционалната цена която ползвам и каква е "реалната" цена на плана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted February 24 Share Posted February 24 Да питам , на сайта никъде не намерих нито програмна схема, нито цена за допълнителни пакети. Да не би всичко да е включено в основния Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunamito Posted April 5 Share Posted April 5 (edited) On 12/9/2023 at 2:27 PM, Tsunamito said: Здравейте, някой прекратявал ли си е предсрочно договора с тези? Ползвам интернет 200мбит за 24лв/м и имам договор до януари 2025. След поредната им издънка, проверих отново с Кулбокс и те най-накрая ми потвърдиха, че могат да ми пуснат услуга и съответно ще се местя към тях. Наясно съм, че за да си прекратя договора в DCC трябва да платя неустойка от 3 такси в стандартния им размер. Прегледах договора няколко път и никъде в него не видях да пише, че ползвам промоционална услуга и че 24лв е промоционална такса. Съответно никъде не пиша и каква е "стандартната" такса. Отивам днес в офиса и им съобщавам намерението си да прекратя договора, да им върна оборудването и да си платя 3 такси. За мое учудване момичетата в офиса ми заявяват, че трябва да платя 3 такси по 65лв, защото това била "стандартната" цена за услугата и ми показаха един хвърчащ лист в техния офис. Аз спорих с тях, че никъде в договора това не е упоменато и как аз трябва да знам каква им е стандартната цена за услугата? Пуснах жалба към КЗП относно казуса, но ми е интересно дали някой друг е попадаал с тях в подобна ситуация? Примерно в договорите с мобилните оператори винаги ми е написани каква е промоционалната цена която ползвам и каква е "реалната" цена на плана. Малко ъпдейт относно ситуацията. От КЗП ми отговориха, че не могат да вземат отношение по въпроса и че трябва да се обърна към КРС, защото те се занимават с операторите. Съответно вече беше края на месеца и отидох отново в офиса за да си прекратя договори, поспорих отново със служителките, но те си държаха на своето. В крайна сметка платих 3 такси по 65лв. Поисках да ми издадат фактура на физическо лице в която да е точно описано за какво плащам тези 3x65 лв, но ми отказах по претекст, че фактури на ФЛ не се издавали – отново пълна глупост, но не ми се разправяше повече с тях. След това пуснах и сигнал до КРС и описах целия случай. След 2 месеца и половина ми отговориха, че проверяват случая, но няма как да се намесят относно евентуално възстановяване на суми и при претенции въпроса трябва да се реши по взаимно съгласие или в съда. Тази седмица получих писмо от КРС, в което ме питаха в кой офис точно съм подписвал договор, защото щели да издадат 2 акта на DCC за нарушения. Изпратиха ми становището, едното нарушение е точно за това, че не предоставят точна информация за цената на плана, а другата е че при подписването на анекса, не са предоставили резюме на договора. Ето текста на двете решения: 1. ДС Корпорейшън не е било в обективна невъзможност да предостави на абоната информация за стандартната цена за горепосочения тарифен план на траен носител по смисъла на Закона за защита на потребителите. Съгласно чл. 226, ал. 2 изр. 1, пр. 1 от ЗЕС, информацията по чл. 226, ал. 1 от ЗЕС се предоставя от предприятието по ясен и разбираем начин на траен носител по смисъла на Закона за защита на потребителите. 2. Към 24.05.2023 г. (датата на сключване допълнително споразумение към договор с абонатен №………) ДС Корпорейшън не е било в обективна невъзможност да предостави на абоната резюме на договора по чл. 228а, ал. 1 от ЗЕС на траен носител по смисъла на Закона за защита на потребителите. Общо взето аз пих една студена вода, защото не ми се занимава с адвокати и съдилища за 100лв, но ако някой друг попадне в подобна ситуация, това може да му е от полза. Oт DCC явно са си получили актовете, защото на следващия ден, след който получих мейл от КРС, от DCC ми се включиха на вайбър с питане защо съм си разтрогнал договора с цел подобряване на услугите Edited April 5 by Tsunamito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.