victory Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Може да е станало някакво объркване. Нека утре се обади на някой от телефоните или да посети някоя от касите и проблема ще бъде изяснен. Хората ходят на работа и изобщо нямат намерение вече да си губят повече времето с вас. Те проблем нямат защото са изрядни платци и имат издаден касов бон, който доказва плащане на услугата. Проблема е ваш, защото сте взели парите и не им доставяте услуга срещу тях. Казано с две думи: измамили сте ги и сте направо за прокуратурата. И е по-добре за останалите ви злощастни клиенти да се обръщат към правоохранителните органи и да се спре това ограбване на хората. Това е моята позиция по въпроса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) ... И не отказваме включване. аз ви казвам това, което на мен вчера ми съобщи човек, който ви се е обаждал и е питал за включване ... дали е прозвучало като официално съобщение или е било "of the record", споменавайки че не можете да осигурите качествена услуга към момента, не знам. факт е, че сте отказали. става въпрос за кичук париж. между другото такава позиция за мен е нормална и ви прави поне малко чест, независимо че от друга страна си е една лоша реклама за самите вас. Edited October 17, 2010 by samkijot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gadniqt Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Абсолютно сме наясно кои са ни абонатите. Имаме пълна база данни. И не отказваме включване. Вече има нови цени. Кабелна - 12лв кабелна + цифрова - 15лв кабелна +цифрова + интернет - 28лв Ами добре де тея 28 лева на каква база са изчислени,при условие, че интернета е на 1/5 -та от това, което беше,а цифровата телевизия е с лошо качество....като не споменавам нервите, които сме хвърлили да се разправяме по каси и да пишем жалби. Другото, което ме интересува - при отказване можете ли да представите оригинален приемо-предавателен протокол за техниката,че на касата ми разправяха,че нямали достъп до оригиналите, идеята е да знам на кой да върна техниката при отказване . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bukalex Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 doni, support-a c какво работно време е? Под "всички оператори са заети" какво се има в предвид? Аз имам чувството, че са двама макс.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerak Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) За октомври месец интернета е безплатен (компенсация за липсата му през септември). Въпреки това, в системата трябва да се отчете плащане. Това ще стане като си платите кабелната. Нищо няма да ви плащам аз договор с вас нямам.Имам с Цифрова Кабелна Компания с МОЛ Кирев от това следва че моите взаимотношения с вас приключиха.А техника ще върна само на Кирев при това ако той лично дойде да си я поиска. Edited October 17, 2010 by nerak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 За октомври месец интернета е безплатен (компенсация за липсата му през септември). Въпреки това, в системата трябва да се отчете плащане. Това ще стане като си платите кабелната. Вместо да пишеш смехории,вземи хвърли малко светлина върху това какви точно са ви взаимоотнешнията с Булсатком,ако ти е разрешено разбира се. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
do_ni Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) doni, support-a c какво работно време е? Под "всички оператори са заети" какво се има в предвид? Аз имам чувството, че са двама макс.. В момента супорта е с работно време на касите. По нататък ще стане денонощен. Кога точно, не знам. Edited October 17, 2010 by do_ni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Ако поне малко си държите на клиентите и името, ще напишете по инфоканала, всеки да дойде и да си внесе по 10лв. за всички услуги до края на ноември, като през това време ще направите и невъзможното, за да си възстановите нета и телевизията, ако на места я няма. След 1-ви декември, ако всичко ви е наред, ще имате очи да искате повече. Чудя се на мои познати, които все пак изчакват да видят какво ще стане и още ви плащат. Много добре вървяхте, но тази простотия, която стана, просто ви закопа. Нали знаеш:"Каквото сам си направиш и най-големият ти враг не може". Дай яснота за положението с Булсат. Поне едно е видно, а именно, че качеството на каналите на цифровата е много по-добро от преди. Каналите от 16 градуса /TV1, VTV, VTK/, май нямат много смисъл, при положение, че са със зрителски интерес около 1%. По-добре пуснете СКАТ, защото май доста хора го гледат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veso_masta Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 do_ni, въпроса е кога ще пуснете СВЯСТЕН интернет. Под свястен имам предвид със скорости поне като преди? В момента имам 2-3 мбита в натоварения часови пояс и 5-6 през другото време. КОГА ще има поне 16 мбита като преди? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Ако си държаха на клиентите нямаше да проявят наглостта ден след голямото рязане да почнат агитациите по инфо канала за плащане на месечни такси...та чак и банкови сметки дали вече...какви плащания,какви 15 лева :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Другото, което ме интересува - при отказване можете ли да представите оригинален приемо-предавателен протокол за техниката,че на касата ми разправяха,че нямали достъп до оригиналите, идеята е да знам на кой да върна техниката при отказване . Може да си подпираш нещо с техниката. Мога да ида ритуално, да си изгоря модема пред офиса им и после да си го събера с лопатка, но няма да им върна нищичко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Филм+ кодиран ли е в момента? При мен на Булсат трябваше да си цъкна един кредит за мача. Интересно ми е отключен ли е, че в момента няма как да проверя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Филм+ кодиран ли е в момента? При мен на Булсат трябваше да си цъкна един кредит за мача. Интересно ми е отключен ли е, че в момента няма как да проверя. Няма начин да е отключен ако взимат ТВ от Булсат легално. Все пак това е канал "плати за да гледаш" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Няма начин да е отключен ако взимат ТВ от Булсат легално. Все пак това е канал "плати за да гледаш" Как да няма начин? Има - цъкат един кредит, ако са с булсатски приемник и тръгва веднага Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) Как да няма начин? Има - цъкат един кредит, ако са с булсатски приемник и тръгва веднага Така става. По кредит на всеки абонат... в сметката на Булсат Тц, те пускат сигнала от един приемник в мрежата си. Един кредит = цялата мрежа гледа канала Споменах в по-горният си пост: Ако взимат ТВ легално ... и нямах в предвид хардуерната страна на въпроса Ако крадат... така става Edited October 17, 2010 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 (edited) Така става. По кредит на всеки абонат... в сметката на Булсат Тц, те пускат сигнала от един приемник в мрежата си. Един кредит = цялата мрежа гледа канала @victory - те и да си плащат на Булсатком, пак от един приемник, цялата мрежа гледа определен канал и ако този канал е платен за този приемник, гледа цялата мрежа, в която се излъчва. Няма как в една мрежа, да пуснат на всеки отделен абонамент. Та не разбрах, никой ли няма да каже дали Филм+ е отключен в момента или не? Edited October 17, 2010 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Та не разбрах, никой ли няма да каже дали Филм+ е отключен в момента или не? да, към настоящия момент - 00:55, е отключен. като гледам времето на поста ти, сигурно си се интересувал от мача ... по някое време минах да видя дали даваха мач и си имаше сигнал(май бари-лацио беше). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Temper Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 (edited) Няколко въпроса. Прочетох предишните постове по тези въпроси, но не намерих конкретни отговори: Подписал съм договор с АТВ САТ. След като вече се преименува на DCCorporation договора, който съм подписал валиден ли е за новото име на компанията? Някак странно ми се вижда човек да плаща на една компания за дадени услуги, а името й да не фигурира в договора. Реално DCCorporation не могат да ни държат сметка нито за техниката, нито за неплатените сметки, както и така нагло да налагат глоби като гореспоменатата. Прав ли съм в разсъжденията? Нека някой по-запознат, обясни юридическата връзка между АТВ САТ и DCCorporation? Edited October 18, 2010 by Burning Temper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BODY Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 По мое скромно мнение, след като нямам подписан срочен договор с която и да е от 4 фирми, никой няма право да ми иска каквито и да е пари за неплатена от мен сметка, пропуснати ползи и глоби, все пак е тяхно задължение като не си платя да ме изключат, а дали да си платя преценявам аз. След като немогат да предложат адекватна услуга немогат да очакват и адекватното плащане отсреща, още по-малко глоби. Виж ако някой си е подписал примерно едногодишен договор с Цифрова Кабелна Компания, то от там могат да му искат пари за каквото им дойде на ум, дори могат да си го вкарат със задна дата и да кажат че е било оповестено в офисите им, че ако не платиш до 1-во число дължиш по 100 лева на ден глоба Колкото до допълнителните споразумения, че еди кой си поема задълженията си на еди коя си страна по еди кой си договор, нямам против, но след като се подпише някой и за третата страна - Цифрова Кабелна Компания. Това е малко като да идеш в Мтел и да ти дадат един лист на който да се подпишеш и там да пише че ти поемат задълженията по договора ти с Виваком, е как да стане без съгласието на Виваком. Така че тези споразумени можете да ги ползвате за подпалки за печката, аз моето дори не съм го подписвам, мацката от на Кирето офиса разпечата две, едното ми го даде на мен другото директно си го прибра в някакво джобче при още 20-30 такива, без да го подписвам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koce Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 (edited) Burning Temper провери в търговския регистър там видях че съдът променя името на фирмата.Което значи че всичко с промяната на името е легално.Когато една фирма сменя името си това не значи че тя губи своите активи и пасиви(демек като си пописъл с АТВ сат автоматично се прехвърляш към ДЦ кор). Edited October 18, 2010 by koce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
one665 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 По мое скромно мнение, след като нямам подписан срочен договор с която и да е от 4 фирми, никой няма право да ми иска каквито и да е пари за неплатена от мен сметка, пропуснати ползи и глоби, все пак е тяхно задължение като не си платя да ме изключат, а дали да си платя преценявам аз. След като немогат да предложат адекватна услуга немогат да очакват и адекватното плащане отсреща, още по-малко глоби. Виж ако някой си е подписал примерно едногодишен договор с Цифрова Кабелна Компания, то от там могат да му искат пари за каквото им дойде на ум, дори могат да си го вкарат със задна дата и да кажат че е било оповестено в офисите им, че ако не платиш до 1-во число дължиш по 100 лева на ден глоба И някой някъде да оповести кои и къде са офисите на "Цифрова кабелна компания" ООД, че май точно те нямат нотоп един офис .. .. .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koce Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 (edited) Единствените поне за сега които могат да ти искат пари или устройства са старите DCC.От тях няма и помен.Така че никои няма право да ти иска глоби и такива глупости.Така че никои да не връща нищо. А вече като съдът реши коя от компанията наследява старото ДЦЦ на тях ще връщате. Edited October 18, 2010 by koce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3 o l3 u Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Единствените поне за сега които могат да ти искат пари или устройства са старите DCC.От тях няма и помен.Така че никои няма право да ти иска глоби и такива глупости.Така че никои да не връща нищо. А вече като съдът реши коя от компанията наследява старото ДЦЦ на тях ще връщате. Добре аз сега искам напълно да прекъсна каквато и да е връзка с DCC. Чакам си N3 да ми звъннат кога ще дойдат да ми прекарат новите цифрова и нет. От DCC в момента позлвам кабелна + нет , платих само за октомври кабелна, нета е безплатен(това на стария офис на DCC(ATB)). Казаха ми, че когато реша да спра всичко , само да им занеса модема , адаптора , бла бла с кутийката и ще ме спрат. Вярно ли е или лъжа? Какво да очаквам? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
platis Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 (edited) И мен ме резнаха в събота и днес им ходих в нааканите офиси. Исках им там уж договора за продажбата и имаше подпис на гологанов и печат от Цифрова Кабелна Компания и пак неговия подпис и печат на "корпорейшъна" като купувач. Обадих се на сестра ми (тя е адвокат) да ми каже кои са м.о.л. на тези две фирми и съответно на старата са двама - Иван Гологанов и Красимир Кирев, на новата е Иван Гологанов. Като такива за да се извърши покупко-продажба е нужен печата на старата фирма и подписите на двете м.о.л., а такива има само на единия. По същата логика другия олигофрен може да си продаде старата фирма на новата само с неговия подпис. Както и да е, предполагам за това се съдят в момента. За съжаление после се обадих на Ейнджълсофт и оня ми каза, че нямат покритие моя блок и за да имам някакъв нет се наложи да им платя кабелна за тоя месец и потекоха същите 6 мбита. Уж работели по върпоса за възстановяване на договорените 16мбита но за сега май си остават както винаги с работата. Една дебела има на касите в южен ми обясняваше, че новата компания изкупила договори, задължения и техника от старата с въпросния договор (който предполагам е невалиден), но аз и казах, че нищо няма да им върна докато не ми лепнат печат на старата фирма или ми покажат договора. Оная вика, че договорите били заключени в стария офис и никой нямал достъп до тях, а и не им било работа да показват договорите на всеки един абонат. Чудя се аз как така са откупили всички работи, пък договорите с клиентите не са у тях Казах им, че оборудване ще им върна ако дойдат със съдия изпълнител у нас. Оная вика еми добре. Също може да си подадете молба за изключване без да връщате техниката (поне така ми каза същата тая дебелата) за да не ви се начисляват такси. Питах ги също така легално ли предават премиум пакета на Булсат и една друга ми вика"да имаме договор". После в нас се обадих на съпорта на Булсат и им обяснявам и там девойката ми вика няма такова нещо, те много оператори разпространяват нашия сигнал. После като си плащах им казах, че съм им звънял и, че няма такова нещо и тя ми вика, че не съм бил прав, но за съжаление нямала договора да ми покаже. Е много ясно, все пак такъв договор няма Иначе щеше да е в папката при другия "истински " договор. Както и да е чакам другия месец и се надявам поне Кирев да не реже кабелите. Може ли от цял град да нямам покритие нито на Н3, нито на Кууулбокс, нито на Ейнджълсофт btw, сестра ми също ми каза да не връщам техниката на тея нещастници, а само на старата фирма, тъй като договора ми е с тях. Старата фирма СЪЩЕСТВУВА (може да им го кажете на която и каса да е като ви казват, че вече не съществува и че не може да ви сложат печат), фигурира в търговския регистър, не са се променяли адреси, мол-ове и т.н. Edited October 18, 2010 by platis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DONTONI Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Едно питане имам към всички все още , които ползват услугите на въпросната компания - днес след 14ч. бях на кафе при едно агентче, който сканира наново програмите и се появиха още 4 бр. - Родина ТВ, Тянков ТВ в HD формат, VISAGE и TV5 мисля, но седяха на черен екран. Та питането ми е при вас как е ,отваря ли ги тия програми или не? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.