Jump to content
BulForum.com

БТК / Виваком ADSL


Recommended Posts

Аз също съм ги препоръчвал на доста познати,ама дойде време и те да се оакат.

 

Определено. Аз същото го наблюдавам и то не само при мен. Нищо то на хората ще им писне и който му изтича договора като си хване шапката и някак ще се срещнат възможностите им и броя на абонатите в един момент. Явно някой "икономист" решил да прави икономии го е измислил същото и затова и нищо не правят а са се пуснали по нанадолнището.

 

 

Колкото и да не ми се искаше да пускам ланка се прежалих и пуснах заявка в нетгруп да име некъв нет докато се появят ИТД...И така за пореден път нов доставчик нов късмет :wacko:

 

Ами вярваш или не, Langame не са ми прекъсвали последните 6 месеца... само онзи ден и се оказа че съм забравил да си платя :)

 

Иначе е съвсем нормално това със смяната на доставчика - не дължиш никому никаква лоялност след като си плащаш за услуга и за същите пари може да намериш друга при това по-добра.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 981
  • Created
  • Last Reply

Вчера бях в един приятел на БТК,точно когато идваха техници в тях /за 3път тая седмица май?/ и развиха една доста интересна теория за това защо прекъсва нета /особено вечер/.

Говориха за някакъв закон в България,който гласи,че неможе да се поставят еди какви си кабели под земята на по малко от 1.50м.Но тъй като никой не спазвал тоя закон,вечер като се пуснелно уличното осветление нета се 'развалял' :blink:

Преди това му сменяха модема 3пъти,кабела до тях и нз си още какви подобни филми ефект нямаше.

Другата им интИресна теория беше,че тъй като е на високата тарифа по някаква тяхна логика интернета е нестабилен и ако го пуснат на долната тарифа ще дърпа с по-малко но МОЖЕЛО да не прекъсва.

И най-накрая им остана време да наплюят cooolbox-а как и те имали същите проблеми :lol:

 

НО въпреки всичко,в крайна сметка му предложиха,че могат да му помогнат да си прекъсне договора ако тези прекъсвания продължават,за което им казвам евала :)

Link to comment
Share on other sites

Вчера бях в един приятел на БТК,точно когато идваха техници в тях /за 3път тая седмица май?/ и развиха една доста интересна теория за това защо прекъсва нета /особено вечер/.

Говориха за някакъв закон в България,който гласи,че неможе да се поставят еди какви си кабели под земята на по малко от 1.50м.Но тъй като никой не спазвал тоя закон,вечер като се пуснелно уличното осветление нета се 'развалял' :blink:

Подобна теория звучи добре но не може да обясни защо интернета се подобрява значително след 24 часа. Тогава лампите продължават да си светят.

 

По-вероятната причина е да имат проблем с QoS-а (т.н. ограничители) и вместо плавно контролиране на всеки потребител, се получава насилствено рязане на пакети по случаен признак. Проблемът може да бъг в нов firmware на някое ново желязо, бъг в управляващия софтуер, или дори че е напуснал последния човек който знае как става тази магия.

Възможно е също така апаратурата за подслушване на интернет трафика да не е достатъчно бърза да са се справи със всички данни. Горе-долу проблемите съвпадат с приемането на закона.

Link to comment
Share on other sites

Подобна теория звучи добре но не може да обясни защо интернета се подобрява значително след 24 часа. Тогава лампите продължават да си светят.

 

По-вероятната причина е да имат проблем с QoS-а (т.н. ограничители) и вместо плавно контролиране на всеки потребител, се получава насилствено рязане на пакети по случаен признак. Проблемът може да бъг в нов firmware на някое ново желязо, бъг в управляващия софтуер, или дори че е напуснал последния човек който знае как става тази магия.

Възможно е също така апаратурата за подслушване на интернет трафика да не е достатъчно бърза да са се справи със всички данни. Горе-долу проблемите съвпадат с приемането на закона.

бе по-скоро проблема е в човешкия фактор.

до колкото могат способностите ми да проследя проблема заключих че грижата беше в техен гейт - ехото варираше между 30-300мс (по често към 300) и над 6% загуба на пакети

на следващия ден след кат изревах тука нета са оправи, но забелязах че съм с ново ИП ;)

Link to comment
Share on other sites

При мен всичко си е наред. Може би защото съм доста близко до централната поща :unsure:

Link to comment
Share on other sites

При мен всичко си е наред. Може би защото съм доста близко до централната поща :unsure:

 

При мен също всичко е ОК. Може би защото съм с оптика на кулбокс. Ама клиентите ми са яко в ..за за кой ли път!?!

Link to comment
Share on other sites

бе по-скоро проблема е в човешкия фактор.

до колкото могат способностите ми да проследя проблема заключих че грижата беше в техен гейт - ехото варираше между 30-300мс (по често към 300) и над 6% загуба на пакети

на следващия ден след кат изревах тука нета са оправи, но забелязах че съм с ново ИП ;)

 

Проблема определено е човешкия фактор... както се изрази един служител на бТк, който беше пратен при мен да решава проблем с ADSL - Те всичките кадърни и знаещи одааавна напуснаха... аз си замълчах тактично, какво да му кажа на тая констатация за собствената му компетенстност...

 

При мен тия дни проблема беше с DNS услугата на бТк - дори към google ми даваше unknown host... рабира се според бТк проблем при тях нямаше...

Link to comment
Share on other sites

От доста време нета е мега зле и това не ме кефи. И аз съм препоръчвал на много хора да си пуснат БТК, защото нямаХА грешка. Обаче сега вече с тея бавни скорости дето се получават понякога, чат пат съм имал прекъсвания...това вече е гадно и обмислям май да минавам на coolbox или там нещо подобно беше, но май още нямат обхват навсякъде. Пък и скоростта там я дават доста по-добра.

Link to comment
Share on other sites

При мен тия дни проблема беше с DNS услугата на бТк - дори към google ми даваше unknown host... разбира се според бТк проблем при тях нямаше...

 

А съпорта както винаги отричат до доказване на противното... след това се правят на недоразбрали... и странно с google и gmail имат някакъв хроничен проблем. Никога с никой друг доставчик четенето на поща в gmail не е бил такъв проблем както с ADSL-a.

 

 

И аз съм препоръчвал на много хора да си пуснат БТК, защото нямаХА грешка.

 

Те и ЕК нямаха и бях много доволен от тях до един момент. Явно ще е така - като се оака някой отиваме при другия и така. При мен рутера е спрян от няколко месеца вече и почвам да се чудя защо им плащам на БТК след като изобщо ама изобщо не им ползвам услугата а няколкото пъти преди нова година като ми се наложи интернета беше под всякаква критика (като казвам под всякаква критика имам предвид че се рестартираше самичък на всеки 15-20 минути).

 

 

 

 

Между другото проблема даже не е в международния трафик защото връзка дори между 2 абоната на АДСЛ но в различни градове също е под всякаква критика...

Link to comment
Share on other sites

...

Между другото проблема даже не е в международния трафик защото връзка дори между 2 абоната на АДСЛ но в различни градове също е под всякаква критика...

е нормално - гейтовете обикновенно са граничните точки на домейните ;) , а и понякога функцията им не нат, пат или фв :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Не си единствения. Сега тръгна, ама е много зле. Явно имат някакъв проблем. Дано го решат скоро ;)

Link to comment
Share on other sites

Срив в системата на Виваком остави почти всичките си клиенти в Пловдив без интернет, научи Plovdiv24.bg. Банки, делови и бизнес учреждения са напълно парализирани от часове и нямат никаква информация какво се случва и кога услугата ще бъде възстановена. Телефоните за информация и обслужване на клиенти дават непрекъснато заето и хиляди офиси в града са на режим изчакване.

 

Абсолютно всичко им е вгъзъ. Пълен хаос е при всичките им клиенти. Особено тези които ползват услугата им VPN, разбирай банки, куриерски фирми, БОРИКА... Загубите на клиентите ще са огромни. Не става въпрос само за бабата с цайсите дето и е спрял аДСЛ-а дома.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...