Jump to content
BulForum.com

БТК / Виваком ADSL


Recommended Posts

Мерси за trace-овете. Явно каквото и да се прави връзката е от порядъка на 200-250ms... друго се работи при 30-50ms закъснение но засега не ми се ще да си сменям адреса пък и надеждата че можем малко по малко да се пооправим в нашата мила родина умира последна :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 981
  • Created
  • Last Reply

бтк добра оферта са вкарали - 12Mbps за 20 лв.

... дори upload-е е по-харен от този на моето isp - 1Mbps

 

май май ще се сменя доставчика :P

Link to comment
Share on other sites

бтк добра оферта са вкарали - 12Mbps за 20 лв.

... дори upload-е е по-харен от този на моето isp - 1Mbps

 

май май ще се сменя доставчика :P

 

Ех мечти... пък аз повече от 6мбпс не вдигам...

Link to comment
Share on other sites

Ех мечти... пък аз повече от 6мбпс не вдигам...

то това е някаква нова оферта сега ... и майка ми е на 20 лв., но е на бтк адсл старт, а темпото - което беше 25 лв. за 12mbps., в момента е 20 лв. до 15 юли.

 

btw последния месец жената е платила 11 лв. за интернета :unsure:

някой знае ли що се получава така? трябва да е 20 лв. ...

Link to comment
Share on other sites

Ех мечти... пък аз повече от 6мбпс не вдигам...

Ти пак се радвай, че и толкова са ти пуснали. У приятелката ми още си чакат новите скорости, а като отидохме до офис на БТК от там ни казаха, че новата скорост е пусната, в което има логика, щото ъплоуда отива към 1мбит, но даунлоада си е 2мбит (ебати изречението дет написах :wacko: ). Та ни казаха да се обадим на съпорта, с който пък трябва да се въоръжен с адски много търпение, за да се свържеш.

 

@samkijot, ако не бързаш може да изчакаш някоя промоция, в която има тестов период за интернета. Преди имаше нещо такова, където тестваш 2 седмици и ако не си доволен не сключваш договор. Все пак при по-голямата част от потребителите нещата са ок, но ето при djadomraz и приятелката ми нещата не стоят точно така.

 

едит: платила е 11, щото на бтк се предплаща и предния месец е дала повече, така че е възможно докато се изравнят нещата да получава по-ниски сметки :)

Link to comment
Share on other sites

@samkijot, ако не бързаш може да изчакаш някоя промоция, в която има тестов период за интернета. Преди имаше нещо такова, където тестваш 2 седмици и ако не си доволен не сключваш договор. Все пак при по-голямата част от потребителите нещата са ок, но ето при djadomraz и приятелката ми нещата не стоят точно така.

 

а бе, предполагам, че няма да имам проблеми ... майка ми е на 300 м. от мен

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

аз съм от Кършияка и от един месец вече положението у нас е следното:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/26/6402_352.JPG

Явно си доста търпелив човек, но на мен интернета 1 час да ми е така ще лудна, а кво остава за 1 месец - звънкай им и ги напсувай едно хубаво :wacko: в твоя случай можеш да си прекратиш и договора по тяхна вина.

Link to comment
Share on other sites

Явно си доста търпелив човек, но на мен интернета 1 час да ми е така ще лудна, а кво остава за 1 месец - звънкай им и ги напсувай едно хубаво :wacko: в твоя случай можеш да си прекратиш и договора по тяхна вина.

 

:D Тъпото е, че нета ми е служебен и искам неискам немога да сменя доставчика.

А миналия месец имам 20лв. телефон само от 070017111 - нестига че не е на цената на един градски разговор , ами и много рядко някой вдига преди да си повисял 10-15 минути...

Link to comment
Share on other sites

абе можете ли да се свържете с съпорт центъра ?

аз не можах да се свържа за последните два дена !!

Link to comment
Share on other sites

:D Тъпото е, че нета ми е служебен и искам неискам немога да сменя доставчика.

А миналия месец имам 20лв. телефон само от 070017111 - нестига че не е на цената на един градски разговор , ами и много рядко някой вдига преди да си повисял 10-15 минути...

 

Я пак? Значи нета е зле но понеже е служебен леко не ни ебе, а? Пък като няма нет - не работим.. ох кеффф :)

 

Точно за служебен интернет бих ги направил сами да си говорят, защото не е като да си чатиш с приятели и даже да пропуснеш да не е болка за умиране... Пък ако на шефа не му пука още по-зле... е разбира се стига да ви трябва интернет, ако може и без него - що изобщо сте го пуснали?

Link to comment
Share on other sites

Да се свържеш със съпорта е мисия невъзможна :bgrin: по 10мин стоим и им слушаме музичките, добре че не ми се налага да им звъня за проблеми с моя нет :blink:

Link to comment
Share on other sites

Я пак? Значи нета е зле но понеже е служебен леко не ни ебе, а? Пък като няма нет - не работим.. ох кеффф :)

 

Точно за служебен интернет бих ги направил сами да си говорят, защото не е като да си чатиш с приятели и даже да пропуснеш да не е болка за умиране... Пък ако на шефа не му пука още по-зле... е разбира се стига да ви трябва интернет, ако може и без него - що изобщо сте го пуснали?

 

 

Ами нали казвам - 20 лв. навъртян домашен телефон на номер 0700.... който си го плащам аз не е точно безхаберие - друг е въпросът , че резултат - никакъв :( . Сега си пиша мейли на adsl_helpdesk@btc.bg , поне е безплатно :D

 

Идеята ми е, че ако зависише от мен отдавна да съм им бил дузпата, но уви ми се налага да търпя и да се ядосвам от безхаберието на монополиста .

Link to comment
Share on other sites

Ами нали казвам - 20 лв. навъртян домашен телефон на номер 0700.... който си го плащам аз не е точно безхаберие - друг е въпросът , че резултат - никакъв :( . Сега си пиша мейли на adsl_helpdesk@btc.bg , поне е безплатно :D

 

Идеята ми е, че ако зависише от мен отдавна да съм им бил дузпата, но уви ми се налага да търпя и да се ядосвам от безхаберието на монополиста .

 

Сега последно служебен или домашен е тоя интернет, че не стана ясно?

 

А за ползвнето на услуга която не работи продължавам да не разбирам какъв е проблема да се смени. Има и други и ако е служебен трябва да се съгласува с който трябва но няма нито един нормален мениджър/шеф който да държи да ползваш даден интернет с който не можеш да си вършиш работата именно защото кинтите които взимаш за времето през което не можеш да направиш нищо поради липса на интернет са доста повече от цената за прекарване на друг, камо ли месечната такса.

 

 

 

Между другото при мен взе да става доста редовно вечер да прекъсне, спирам модема за няколко минути, пускам го пак и тръгва... Но прекъсне ли, индикацията на модема също отчита че няма нет...

Link to comment
Share on other sites

Сега последно служебен или домашен е тоя интернет, че не стана ясно?

 

А за ползвнето на услуга която не работи продължавам да не разбирам какъв е проблема да се смени. Има и други и ако е служебен трябва да се съгласува с който трябва но няма нито един нормален мениджър/шеф който да държи да ползваш даден интернет с който не можеш да си вършиш работата именно защото кинтите които взимаш за времето през което не можеш да направиш нищо поради липса на интернет са доста повече от цената за прекарване на друг, камо ли месечната такса.

Между другото при мен взе да става доста редовно вечер да прекъсне, спирам модема за няколко минути, пускам го пак и тръгва... Но прекъсне ли, индикацията на модема също отчита че няма нет...

 

:D Интернета ми е служебен - фирмата към която работя плаща за него .

Телефонът ми е домашен и без значение дали се обаждам на приятел, или се разправям със тези от супорта на БТК - си го плащам аз.

А за смяната на доставчика...

Когато дадена фирма е обвързана с договор към определен интернет доставчик (в случая БТК) , ползва голям брой хостове и определен брой наети линии от него...как ти се струва специално за човечето Х - което негодува от връзката си и се оплаква често "Аз снощи пак нямах нет", какъв ли отговор получава :(

"Ами звъни на супорта"

Тук не става въпрос за менъджерски решения, а за фирмена политика :)

Да и при мен започнаха така нещата, в началото само ми прекъсваше и след рестарт на модема нещата се оправяха... А и след третия мейл имам напредък - вече втори ден no problem, дано не е съвпадение :)

Link to comment
Share on other sites

През 1-2 часа ми се ресва модема днеска, някой има ли подобен проблем

До сега за три часа два пъти ми се рестартира :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

--- google.com ping statistics ---

323 packets transmitted, 131 packets received, 59.4% packet loss

round-trip min/avg/max/stddev = 161.268/166.162/181.231/2.275 ms

 

--- abv.bg ping statistics ---

321 packets transmitted, 89 packets received, 72.3% packet loss

round-trip min/avg/max/stddev = 26.417/28.845/54.250/3.123 ms

 

БТК За тебе е... :punk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Как беше имейла на съпорта на БТК, че тоя модем се скъса да се рестартира последните дни :blink: Вчера се ресна 4 пъти един след друг :lol:

Link to comment
Share on other sites

В кой район си?

При мен е същата работа..Почна да прекъсва преди 2 седмици в събота (цял ден) ,в неделя и през седмицата няма проблем..вчера през 10 мин..има/нема.

Днес дойдоха техници смениха модема,но проблема остана..Пак ще идват..

Link to comment
Share on other sites

Аз съм до Ленинград ,но проблема е същия,ако имаше общ проблем надали техниците щяха да ми сменят модема ..ама знае ли човек?

Проблема остава,разликата е че нета спира през по-голям интервал -30мин...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...