Mechka Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 (edited) Коментирахме изказването ти за лошия нет и лошите потребители и оттам и примера ми с ЕК. Не знам какво си препатил от ЛГ, аз пък съм много доволен от тях както и от БТК. Нямал съм взимане даване с Визио за интернет и не мисля да имам. Говриш кофти за телефонистките но замисли се нещо - ако тези момичета повече пречат отколкото помагат защо продължават да ги държат на работа ами не вземат някой по-кадърен? Не мислиш ли че твоето изказване също говори лошо за фирмата като цяло, за лоша организация и липса на връзка между звената? Как може на БТК да се обадя в call center-a им незнайно в коя част на България и на следващия ден да дойдат техници да проверят нещата а на Визио от офиса до техника отговарящ за даден квартал да се къса връзката? Отделно кажи ми къде е обявен телефона на шефа на района и как можеш да се сдобиеш с него? С връзки може би? Изказването важи само за визио,разбира се.ЕК и ггшит просто не мога да кажа добра дума за тях,там съм пробвал какви ли не магарии и пак услугата им е жив ташак.Защо телефонистките продължават да работят там ли ? И аз това се чудих.Поразпитах малко насам-натам и се оказа,че имат връзки с шибания собственик и никога няма да ги сменят.Говори лошо за фирмата,но това въобще не те грее,ако си получаваш перфектен нет и поддръжка ,т.е ако работите ти с тая фирма въобще не минават през това гнило звено,нали така ? А примера ти с БТК нещо не го схванах - това,че са дошли на следващия ден реклама ли беше или анти такава ? В договора с визио пише до 2 часа всичко е 6.Телефона на шефа не е обявен и не ти трябват никакви връзки, просто малко съобразителност,когато ти дойдат да ти пускат нета.Аз дори им взех скайповете на пичовете и всеки ден си плямпаме кво е положението. Edited November 7, 2008 by Mechka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Имаше предвид в положителен смисъл за бтк Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Ахаааа... пак стигаме до Жорката значи. Аз и други случки знам за него но предпочитам да не коментирам. Както казах - трябва да е последния доставчик на нет в града за да мина към него... В примера ми с БТК исках да кажа следното - обаждам се някъде даже аз не знам къде в България, като при това след 1:30 през нощта, те регистрират обаждането, разбират на кой трябва да предадат за проблема и на следващия ден техниците не само са уведомени ами и идват. На телефоните за поддръжка на LG които ми бяха дадени при подписване на договора беше тел. на човека който отговаря за района (верно не е много любезен или поне преди не беше напоследък се е поправил). А за хората които не са проявили въпросната съобразителност какво да правят - страдат страдат докато им обърнат внимание и после евентуално да се сетят да поискат телефона на който трябва или да се разкрещят на "пачите" от офиса? Абе препираме се тука кой по-по-най като гледам а смисъла не е особено голям... а и работата отива за спор на бира и кебапчета та мисля да се оттегля... хванах се за изказването за лошите потребители и после малко по инерция продължи работата но ме чака бачкане и не ща да осъмвам... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Изказването важи само за визио,разбира се.ЕК и ггшит просто не мога да кажа добра дума за тях,там съм пробвал какви ли не магарии и пак услугата им е жив ташак..... Eми защо тогава обвиняваш потребителите като в почти 80% от случаите с проблеми са виновни доставчиците.Ти сам доказа че не точно потребителят е виновен за услугата.Примерно ако ми прекъсва по 3 пъти на ден нета не е щото аз немога да си ползвам компа нали така? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mechka Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Eми защо тогава обвиняваш потребителите като в почти 80% от случаите с проблеми са виновни доставчиците.Ти сам доказа че не точно потребителят е виновен за услугата.Примерно ако ми прекъсва по 3 пъти на ден нета не е щото аз немога да си ползвам компа нали така? Да,но това няма да се повтори никога,ако знаеш на кой да се обаждаш.Всичко си е до потребителя,все пак навсякъде има прекъсвания.Разликата е ,че във визио не се повтарят....Иначе другите доставчици,които в събота и неделя си хъркат вкъщи ,като ЛГ например, просто няма как да ги оправдае човек.В началото,докато се обаждах няколко пъти на пачите в офиса и докато разбера,че са пачи , и аз щях да сменям доставчика,защото си мислих,че цялата им поддръжка е такава.Обаче специално техниците от моя район пък се оказаха големи пичове и досега нямам проблеми откакто комуникирам с тях,така че какво е виновен доставчика ? Просто Жорката е малко гнил елемент,но несвързаните с него са си точни хора.В крайна сметка на никой доставчик не бива да се звъни на телефонистите.Не знам защо това изобщо ви притеснява.Проблема е,че на adsl и ЕК нямаш друг избор. @djadomraz За хората,които не са проявили въпросната съобразителност има много лесно решение-вдигат слушалката,набират пачите и казват,че искат телефона на техниците,за да им обяснят сложен проблем,които те няма да разберат.Така няма да им дадат тела на шефа за квартала,но поне е нещо...Другия вариант е на по-високо ниво да говори,оттам вече ще им дадат всички телове. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil_Hacker Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Това,че намираш за нормално,че за да ти оправят проблем с интернета трябва да се ПОЗНАВАШ С ТОЧНИТЕ ПИЧВОВЕ от квартала говори толкова зле и за визио и за българския манталитет като цяло,че нищо чудно,че България е на тоя хал. Нали разбираш,че не всеки му се занимава да търси телефони на техници и прочие?Не всеки има тази възможност и нерви.Всъщност това въобще не е тяхна работа - това е работа на ши*аната фирма с извинение,а не на потребителя.Ако за всеки проблем трябва да минавам или прескачам през 5 инстанций в дадената фирма - това определено не е нормално,но явно за България е И това понятие "лош потребител" е толкова глупаво и несериозно,че просто не знам как да го коментирам.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Всички,които си плащат за един и същ вид услуга,имат равни права и не виждам как може да се разделят "лоши и добри потребители"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Аз пък никога не съм звънял в офиса, защото съм си прочел договора и там много добре са ми написали кои са подръжката.Дали са ми телефон и ми беше писнало от тъпи обяснения или при голяма авария сингал "заето".Въпреки това имах пак проблеми с нета. Работата е не да имаш познати за да си доволен от услугата, а като си звънна по надлежният ред да ми обърнат внимание.За това и Кул Бокса ме привлякоха.Така се държат с клиентите та с удоволствие да си им абонат.Сега като не познавам никой при тях какво?Ако имам проблем трябва да търся кой е на района?Да го почерпя 2 3 питиета за да е мой човек?Това са глупости.Ако е сериозен доставчик като звънеш на телефона ще ти обърнат внимание за да те запазят като клиент. Edited November 8, 2008 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razr777 Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) @Mechka - а да си чувал за доста по-разпространеното "Клиентът ВИНАГИ е прав!" Допълнително не съм съгласен с В крайна сметка на никой доставчик не бива да се звъни на телефонистите. Поговори с телефонистите на ITD и тогава говори за всички доставчици накуп ... - те(Ай Ти Ди телефонистите) винаги ще направят каквото е възможно от тяхна страна за да се отстрани проблема, ако трябва ще ти звъннат 3-4 пъти, а когато не могат да помогнат ще изпратят някой от екипите да дойде на място и да провери за какво става въпрос Колкото до ЛанГейм - за тях наистина подръжката им е под всякаква критика /говоря специално за район Централен/ ... Edited November 8, 2008 by razr777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 @Mechka - а да си чувал за доста по-разпространеното "Клиентът ВИНАГИ е прав!" Колкото до ЛанГейм - за тях наистина подръжката им е под всякаква критика /говоря специално за район Централен/ ... Тук искам да се обосновеш защо мислиш така? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mechka Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Това,че намираш за нормално,че за да ти оправят проблем с интернета трябва да се ПОЗНАВАШ С ТОЧНИТЕ ПИЧВОВЕ от квартала говори толкова зле и за визио и за българския манталитет като цяло,че нищо чудно,че България е на тоя хал.Нали разбираш,че не всеки му се занимава да търси телефони на техници и прочие?Не всеки има тази възможност и нерви.Всъщност това въобще не е тяхна работа - това е работа на ши*аната фирма с извинение,а не на потребителя.Ако за всеки проблем трябва да минавам или прескачам през 5 инстанций в дадената фирма - това определено не е нормално,но явно за България е И това понятие "лош потребител" е толкова глупаво и несериозно,че просто не знам как да го коментирам.. Ок ,тъп потребител по-ясно ли е ? Не исках просто да се обиждате,ако ви нареча така.И никъде не съм казал,че трябва да се познаваш с тях,а просто да им звъниш,когато имаш проблем.И защо трябва някой да се занимава да търси телефони на техници и прочие,та той ти е даден в сайта и договора телефона на някой от тях.Иначе ,че не е правилно да е така, не е ,но другите доставчици изобщо нямат поддръжка или поне аз не мога да я нареча така. @jozo Щом работата е да ти обърнат внимание от какво се оплакваш ? Нали си звънял и са ти обяснили ситуацията,взели са предвид обаждането ти и са работили по въпроса, какво искаш повече от това ?? Кулбокс са много по-зле,просто още не сте го усетили.Много ясно,че всяка новопрохождаща фирма гледа да направи хедстарт.Затова сега си дават зор,да направят добри впечатления на малкото абонатчета,които имат,което както се сещаш означава и малко проблеми,затова поддръжката е добре.Но когато завладеят целия град,както визио,ела пак ми кажи какво е положението с поддръжката. @viiipeer_ Кажи ми един доставчик,чиито телефонисти знаят какво е ТТL.Така че определено има лоши потребители,които се надяват такива профани да им оправят нета. Edited November 8, 2008 by Mechka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Ми по принцип ти от телефонистките няма какво друго да очакваш,защото работата им е това-да уведомяват техниците за проблема,а не самите те. И даже съм обърнал внимание,че докато бях при ЕКК ЛАН имаха 2 заучени реплики и абсолютно всеки път като им се обадиш:"Какво ви показват 2-те компютърчета долу в дясно..." Това се забелязва и от страна на ЛГ,но това не ми дреме,защото рядко имам проблеми при тях,за разлика от ЕКК ЛАН,като има проблем,го отстраняват максимално бързо.Имам познати на Визио,които с дни са нямали нет и са чакали за да си помръднат пръста от Визио. Edited November 8, 2008 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mechka Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Ми по принцип ти от телефонистките няма какво друго да очакваш,защото работата им е това-да уведомяват техниците за проблема,а не самите те. И даже съм обърнал внимание,че докато бях при ЕКК ЛАН имах 2 заучени реплики и абсолютно всеки път като им се обадиш:"Какво ви показват 2-те компютърчета долу в дясно..." Това се забелязва и от страна на ЛГ,но това не ми дреме,защото рядко имам проблеми при тях,за разлика от ЕКК ЛАН,като има проблем,го отстраняват максимално бързо.Имам познати на Визио,които с дни са чакали за да установят проблема къде е,пък чак тогава да го отстранят. Именно..... Точно затова ти говоря.Това се получава именно, защото са звъняли на телефонистите,които не са предали никаква информация на техниците.Докато ако се обадиш на тях и им обясниш всичко,веднага им става ясно къде е проблема.Работата на телефонистите е да предадат абсолютно точно какво е казал клиента,а не само да кажат какво показват компютърчетата.+това не можеш да се обадиш за справка в офиса докъде са стигнали с ремонта.И на мен ми се е случвало да звъня за проблем и цял ден да не се оправи,после като се обадих се оказа,че са го оправили,но после пак се е прецало нещо.И така,заради липсата на комуникация с техниците, потребителя си създава впечатление,че техниците не са си мръднали пръста цял ден ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil_Hacker Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Работата на телефонистките е да групират проблемите по райони,да отсяват някои напълно очевАдни проблеми/тип преинсталирах и не си знам ИП-то/ и пр. Ако всичките абонати почнат да звънят на техниците знаеш ли какво ще се получи?В крайна сметка тея телефонистки са там с причина,друг е въпроса че не правят нищо :/ И наистина,ИТД телефонистките са може би изключението сред всички,защото още след 2 думи с тях разбираш,че говориш с компетентен човек а не с поредната бивша секретарка на продавач на семки .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razr777 Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Тук искам да се обосновеш защо мислиш така? Обосновавам се Докато им бях абонат на няколко пъти ми спираше интернета главно заради бури ... Ето и един от случаите малко преди да се откажа от тях и да мина на ITD Има буря, нета спира ... бурята отминава, продължавам да нямам нет ... Обаждам се на телефона на техническата подръжка на НетГруп, но както винаги не отговарят ... обиконовно успявам да се свържа с тях на 10-тия, че и повече път, при което се обаждат секретарките, които ме питат заучения въпрос "Какво пише на мониторчетата долу " и когато им кажа, че има хиксче те УЖ казват, че са изпратили екип, който да оправи проблема, но естествено екипа не идва. Обаждам се отново и когато най-накрая успявам да се свържа ми казват, че ЕКИПА е уведомен и от там нататък не е тяхна грижа ... вече се ядосах и отидох централно при Ангел, който ми казва, че не може да направи нищо по въпроса, защото нямал голяма връзка с екипите на подръжката и че ако те се обадили ефекта щял да бъде даже по-малък ... също ми дадоха и GSM на някакъв от подръжката (шефа или нещо от сорта смъмриха), но и той даваше заето/изключен телефон постоянно ... последния вариант беше да отида в офиса на НетГруп в Тракия и там да им вдигна луд скандал заедно с другите ми съседи(предложен от Ангел), но на никой не му се разкарваше чак до там и да се занимават с такива глупусти ... Накрая наще хора от подръжката дошли, когато мен ме е нямало и са оправили връзката (работата била за 10-тина секунди колкото да рестартират суича в кутийката), но им отне 3-4 дена да дойдат .... Има още минимум 10 такива случая, но просто не ми се занимава да ги напиша ... Сега с ITD просто не съм имал почти никакъв проблем ... или ако съмимал някакъв той е бил отстраняван във възможно най-кратки срокове. Общо 2 аварии - едната от които предизвикана от конкуренцията - цепнат оптичен кабел и липса на нет за целия квартал(отстранена за точно 3 часа рано сутринта) и другата заради блокиране на АТА устройството (появила се късно вечерта на единия ден, а устройството беше подменено рано сутринта на следващия ден) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Просто Жорката е малко гнил елемент,но несвързаните с него са си точни хора.В крайна сметка на никой доставчик не бива да се звъни на телефонистите. А това ти го каза... само дето Жорката се явява баш шефа там пък то рибата от главата се умирисва... Не знам защо това изобщо ви притеснява.Проблема е,че на adsl и ЕК нямаш друг избор. Ами освен ако не са ти приятелчета както в твоя случай никой няма да се трогне в почивния си ден да оправя неща при положение че не му плащат за това, отделно че доста от тях си изключват служебните телефони именно за да не ги тормози никой и само който е дежурен ако има такъв да се оправя както и колкото може. Виж за приятели е друго нещо - те ще почерпят евентуално но за сульо и пульо нали се сещаш... Именно..... Точно затова ти говоря.Това се получава именно, защото са звъняли на телефонистите,които не са предали никаква информация на техниците. Е хайде сега - защо изобщо са там тези телефонистки се пита в задачата ако след като им се обадиш те просто нищо не правят даже не уведомяват техниците? ..... За съжаление на НетГруп очевидно включването на нови абонати е приоритет пред поддръжката на мрежата а бързането да се свърши работата по-бързо става с претупването и - стара максима - бързо, качествено и евтино - избери си 2 неща... та техния избор е евтино и бързо ясно за сметка на какво. Tedy също има какво да разкаже за НетГруп, но за сметка на това AsiLan и WiNet са повече от стабилни, който иска да погледне едната и другата тема и да си прави сам изводите. вече се ядосах и отидох централно при Ангел, който ми казва, че не може да направи нищо по въпроса... Общо взето е така.. те се занимават с прекарването на кабелите, неговата работа е самия нет, а нет има... Сега с ITD просто не съм имал почти никакъв проблем ... или ако съмимал някакъв той е бил отстраняван във възможно най-кратки срокове. Общо взето при мен проблемите са били подобни и са отстранявани в същите срокове... имаше в началото някакви грижи когато захранването на някакъв рутер ставаше от офиса на нам си коя си фирма и след разговор с Ангел сложиха захранването при мен на моя UPS и оттогава на целия квартал нета е спирал 1-2 пъти само последните години. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mechka Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Да,ама баш шефа въобще не се занимава с нищо,което теб те интересува.Поддръжката няма общо с него затова си е на ниво.И стига с това "приятелчета".100 пъти повторих,че не са ми приятелчета,просто комуникирам с тях,а не с телефонистките.И явно не знаеш,но визио работят и в почивни дни и в празници.Може би единствените,които го правят и то без почерпки и шуробаджанащина.И като казах "никаква информация" имах предвид информация от типа " един се обади,че нямал нет от еди-кой си адрес".Те телефонистките вършат работа,само дето е отрицателна. А и за какви последни години говориш,та те ITD са в Пловдив от няколко месеца.... Edited November 8, 2008 by Mechka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 За съжаление на НетГруп очевидно включването на нови абонати е приоритет пред поддръжката на мрежата а бързането да се свърши работата по-бързо става с претупването и = повече пари, с възможно най-малко усилия и качество! Това е античната максима. на подобна максима с китайските стоки последните десетилетия сме свидетели също така. И в много други области. Както някой каза, на този хал сме, не е само при тях така, но това до болка ни е познато на всички, които имаме очи и уши. Tedy също има какво да разкаже за НетГруп, но за сметка на това AsiLan и WiNet са повече от стабилни, който иска да погледне едната и другата тема и да си прави сам изводите. За 1 година честно казано съм доволен, въпреки всичко, общо взето само около 2 месеца имаше проблеми от различно естество, които за моите изисквания не са болка повечето, като само 2 пъти имаше големи прекъсвания при мен, по-голямото за 4 дена. От около 3 месеца насам е супер нета. И нямам никакви оплаквания засега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Да,ама баш шефа въобще не се занимава с нищо,което теб те интересува.Поддръжката няма общо с него затова си е на ниво.И стига с това "приятелчета".100 пъти повторих,че не са ми приятелчета,просто комуникирам с тях,а не с телефонистките.И явно не знаеш,но визио работят и в почивни дни и в празници.Може би единствените,които го правят и то без почерпки и шуробаджанащина.И като казах "никаква информация" имах предвид информация от типа " един се обади,че нямал нет от еди-кой си адрес".Те телефонистките вършат работа,само дето е отрицателна. А и за какви последни години говориш,та те ITD са в Пловдив от няколко месеца.... Да ама баш шефа на моменти е прекалено "евтино копеле" ако мога така да се изразя... и не е като нищо да не зависи от него... Между другото: не говорех за ITD а за Langame... затова и понятието години. Обърка ме с jozo Както преди ден-два казах - ако си доволен стой при тях... аз предпочитам да си нямам никакво взимане-даване с Visio... Edited November 8, 2008 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Както преди ден-два казах - ако си доволен стой при тях... аз предпочитам да си нямам никакво взимане-даване с Visio... И смехотворните им ограничения на кънекции едно време. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) @jozo Щом работата е да ти обърнат внимание от какво се оплакваш ? Нали си звънял и са ти обяснили ситуацията,взели са предвид обаждането ти и са работили по въпроса, какво искаш повече от това ?? Кулбокс са много по-зле,просто още не сте го усетили.Много ясно,че всяка новопрохождаща фирма гледа да направи хедстарт.Затова сега си дават зор,да направят добри впечатления на малкото абонатчета,които имат,което както се сещаш означава и малко проблеми,затова поддръжката е добре.Но когато завладеят целия град,както визио,ела пак ми кажи какво е положението с поддръжката. Чакай малко нещо се бъркаш.ITD Network изобщо не са фирма която се занимава от 1 година с тея неща.Това че сега са кръстили пакетната си услуга Кул Бокс е съвсем друго и не означава че от вчера знят как се прави мрежа.Доколкото знам ITD Network са изграждали мрежата на Мегалан в София и много повече са доволните от недоволните там.То недоволни винаги има така или иначе. "Малкото" абонатчета с разрастването на мрежата могата да ти гарантирам че хич няма да останат толкова.За момента предлагат нещо което е уникално.С оптичната технология имат възможност за напред и още да дигат връзката.Така че имат база за развитие. Визио бяха добри едно време, но сега са единици като теб които да са доволни.Доволни са тези които до тях живее техника на квартала, пият си пиенето вечер или нещо подобно.Другите са недоволни. Сега с ITD просто не съм имал почти никакъв проблем ... или ако съмимал някакъв той е бил отстраняван във възможно най-кратки срокове. Общо 2 аварии - едната от които предизвикана от конкуренцията - цепнат оптичен кабел и липса на нет за целия квартал(отстранена за точно 3 часа рано сутринта) и другата заради блокиране на АТА устройството (появила се късно вечерта на единия ден, а устройството беше подменено рано сутринта на следващия ден) И на мен се оплакаха момчетата, че конкуренцията им чупи оптиката(то в БГ тва е класика да се режат и кабели).Ако не бяха никаква заплаха нямаше да е така.Иначе аз също имах авария с АТА-а.Нямаше нещо от рода на "Дай да видим ся кво можем да направим"."Ама ти си объркал свързването и незнаеш как се набира". и т.н.Направо махнаха едната докараха нова, сложиха и тръгна.Не да ми разправят глупости от 1001 нощ. Иначе и ITD работят и събота и неделя.Дават дежурства и събота и неделя и невярвам да ме лъжат техниците.Даже единият каза, че им плащали за дежурства и двойно както се прави във всяка една уважаваща себе си фирма в Европа.Другото което е не съм видял друга фирма да изпрати 3 автомобила повтарям 3 с техници само и само за да ме включат мен, аз да съм доволен и всичко да е О.К.Та дори и седяха до към 18:00 часа у нас, защото спояваха оптиката няколко пъти за да стане качествено.Друг е въпроса, че дойдоха в уговореният ден за включване не на часа, а дори по-рано само за да си свършат работата.Не аз да чакам по 10 часа.Така наречената им телефонистkа в офиса смея да твърдя че доста си разбира от работа в пътите с които съм говорил с нея. Edited November 8, 2008 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Всичко хубаво,не искам да се заяждам с теб,само и скоростите да им бяха като написаните на сайта и всичко щеше да е 6;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Еми да за чужбина по тестовете не хващам 20 мегабита.Няма какво да си кривя душата.Да обаче за мен не е това най-важното.Важното е да имам постоянно нет не с мизерна скоросрост, не да спира на ден по-няколко пъти, като им звънна ако случайно имам проблем да ми помогнат и да не съм зависим от времето навън.Моите извинения за Лангейм наистина са много бързи много такива, но си имат проблеми с метериологичните условия.Може ЕК да са сякви ама в най-големите бури и след това съм имал нет за сметка на чисто слънчев ден примерно За ITD още незнам ама скоро ще разбера.Няма суичове така че не би следвало да има проблеми. Edited November 8, 2008 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razr777 Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) А и за какви последни години говориш,та те ITD са в Пловдив от няколко месеца.... Не ме разсмивай човече това, че не са предлагали интернет на обикновените потребители като нас не значи, че не ги е имало ... до скоро бяха насочени единствено къмк доставка на интернет за големи фирми и институции ... ITD се занимават с изграждането на мрежи от мноооого време и знаят какво точно правят за разлика от доста други доставчици ... пък и както каза @jozo - "ITD Network са изграждали мрежата на Мегалан в София и много повече са доволните от недоволните там" и не са изграждали само в София, а и в доста други градове мрежите и винаги са били изключително стабилни Всичко хубаво,не искам да се заяждам с теб,само и скоростите да им бяха като написаните на сайта и всичко щеше да е 6;-) Скростите на Cooolbox са ДО 20 мегабита НЕГАРАНТИРАНИ(въпреки, че за България си ги получавам двойно, за Европа около 75%, а за останалата част под 50% ! така че може и да са 1 мегабит, но това пак се включва до определението "ДО 20мбт" :D Edited November 8, 2008 by razr777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Къде видя ДО 20Мбит? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.