Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 тая игра зима ми ВКАРВА ОГРОМНИ НЕРВИ ! е да го *** как по дяволите да мина Chevelle SS с 455 коня предположение че Хондата ми има 219 нещо ми изглежда тотално прецакано тва Link to comment Share on other sites More sharing options...
John_Cena Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Играта е лудница ама т'фа засичане от време на време много ма нерви Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Ааа аз още на първото състезание цъкнах маркер за безплатна кола .И си купих Субарцето .Както и да е.Ще видим на първия кинг как ще се представям с него .За сега Aero-то ми е 4-ти левел.Останалите две са на трети.Кончетата му са ~400.На старта просто ги издухвам.Няма американски мускули няма италянски сухожилия .Само задницата ми гледат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Ами не знам ! все ме слага с Chevelle SS с 400 коня,и въри го мини с слабото ми хонди aз си мисля да купувам РХ-8 заслужава ли си ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lil_stenly Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Хехехе , как се справяте на драг ве хора . Аз ги издухвам на кинг без проблеми . Има си цака ама дано е усетите . п.с. Само на дрифта съм ужасно зле и сега само на това тренирам . Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Хехехе , как се справяте на драг ве хора .Аз ги издухвам на кинг без проблеми . Има си цака ама дано е усетите . п.с. Само на дрифта съм ужасно зле и сега само на това тренирам . И аз неам проблем с драга.Праскам ги с оня счупен Сивик дет е няма и 200 коня Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corp Posted November 18, 2007 Author Share Posted November 18, 2007 И каква е тая тактика за драга? Или е тайна..? Иначе и аз нямам грижи. Имам Вайпър 813 коня. Междо другото вече почвам да получава 4-то ниво ъпгрейди от бонус картите. Това сиг. са като уникалните на U, U2, MW, щото не можеш да си ги купиш. От 3-то на 4-то ниво турбо/компресор за Вайпъра получих 5 коня . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 вече почват нервите ми отивааааат....не мога и не мога да духна 1 Chevrolet Chevelle SS просто ме издухва че и по ускорение с ХОндичката....а Парите за др. кола на Драг липсват Link to comment Share on other sites More sharing options...
trifo Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 вече почват нервите ми отивааааат....не мога и не мога да духна 1 Chevrolet Chevelle SS просто ме издухва че и по ускорение с ХОндичката....а Парите за др. кола на Драг липсват повтори 2-3 пъти racing day-а с VW GOLF и ще събереш към 40 000 долара с който ще си купиш хубава кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 повтори 2-3 пъти racing day-а с VW GOLF и ще събереш към 40 000 долара с който ще си купиш хубава кола 10x ще видим , 40к + моите 11 000 + 10к(или 15-16к) от продадения Сивик , и 61-68000 би трябвао ми стигнат за мощна количка която да пречука Шеви-то Link to comment Share on other sites More sharing options...
lil_stenly Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 На драга не гледайте кога ви изписва да тръгнете . Ако го правите това губите около секунда . Гледа се светофара . Когато светне жълто или оранжево (аз съм малко делтонист) вие включвате първа . Има вероятност за фал старт ама като се свикне ги дърпате от всякъде . Link to comment Share on other sites More sharing options...
sk8er Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Хахах вече 2 пъти ми се падаше да си взема безплатно кола,аз естествено взимам Пагани Зонда,после я продавам за 300 000 и си тунинговам всички колици на макс. На драг сега съм с един Вайпър,който съм го направил толкова здрав,че като превключа скорост и направо предните гуми скачат на 1м от земята. Вайпърчето направо ги съсипва от всякъде.За грип си взех едно ЕВО и го направих и него на макс и става доста добра количка,даже перфектна. Иначе дрифта е доста лесно обикновено правя по 3-4хиляди,но рекорда ми е 6200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoDL1Ke Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Абе аз съм някъде около 20-те процента от играта, но нещо драга ми прави много проблеми. Едвам, едвам до втори го издрапвам на 1/4 миля дето е Уж 560 коня, все на пърфект превключвам, а най-доброто ми време е 11,08 секунди. На първия е с 50 стотни по-добро Явно нова кола за драг ще ми трябва, но поне на дрифт (след като го схванах) и на спийдуей-а мажа много Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xciter Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Taкam тествах няколко колички на драг, жалко че няма опция след като сложиш някви настроийки на блупринта да ги истестваш, щеше да е много удобно. Та, за сега Porsche GTR2 i Chavelle SS се държат няй добре и са най-лесни на драг. За Дрифт ся си поиграх с S15, на грип новия нисан прото много издиша за това си карам със еволюшъна, но и той почна да издиша кажето някоя по-добра. Мисля си за БМВ купе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Z4 би свършило работа си мисля Link to comment Share on other sites More sharing options...
trifo Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 хора на тоя racing day където е с нисан 350з и голф5 не знам кво става обаче на първите 2 писти съм 1ви а на 3-тата съм последен 8ми водя до последния голям завой и там ме минават всички я дайте акъл малко кво правя грешно че така става... ето картинка с картата... http://i.data.bg/07/11/18/669404_orig.jpg да, това ми най-доброто 7ми Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 хора на тоя racing day където е с нисан 350з и голф5 не знам кво става обаче на първите 2 писти съм 1ви а на 3-тата съм последен 8миводя до последния голям завой и там ме минават всички я дайте акъл малко кво правя грешно че така става... ето картинка с картата... http://i.data.bg/07/11/18/669404_orig.jpg да, това ми най-доброто 7ми нямам идея бе тоя завой не е толкова труден че да си бавен,аз бих го зел на пълна газ,с ква кола си м/д П.С Е не с Субару с 364 кончета (току що го купих) и ония идиот Джо Такетт (или както е там) с ХОнда 218 коня ме издуха на 1/2 миля Link to comment Share on other sites More sharing options...
sk8er Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Пич,не са конете сичко,което определя колата колко е мощна,например Субаруто ми като го бях оставил преди на драг беше 790ХП,а сега съм сложил Вайпър,който е 790 и той,но е 100 пъти по-бърз от Субару-то...Така че има и други фактори.Специално за драг е важно да си поиграеш малко с настройките на тунинга. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Аз си продадох субаро-то и си взех едно БМВ... но ще го пробвам утре Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Пич,не са конете сичко,което определя колата колко е мощна,например Субаруто ми като го бях оставил преди на драг беше 790ХП,а сега съм сложил Вайпър,който е 790 и той,но е 100 пъти по-бърз от Субару-то...Така че има и други фактори.Специално за драг е важно да си поиграеш малко с настройките на тунинга. Аеро - 3 левл към края Хандлинг - 2 левел по средата Пауър - 2 левел към началото а за Tune не съм го барал , сичко му е сток освен Турбо и Нитро в смисъл няма кво да туне-вам Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Баахти само аз ли съм толкова зле финансово и мам едва $20 000 и улучвам се някви нещасни маркери дет с почти нищо не ми помагат иначе до ся сам на първия кинг Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Баахти само аз ли съм толкова зле финансово и мам едва $20 000 и улучвам се някви нещасни маркери дет с почти нищо не ми помагат иначе до ся сам на първия кинг искаш да кажеш Шоудаун ?? или си вече на Кинг-овете??? та , събери пари , тунинговаи си колата както трябва и след това само събирай без да харчиш за нищо , е кажи ми ... имах 5-15к до ся , и като минах на Реакт вече имам 60к : Реших да ви се похвала най високите ми точки които някога съм имал , на Спийд Чалиндж на Autobahn RIng A направих 10127 точки Link to comment Share on other sites More sharing options...
basten Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Аз пък пари имам бол... чак от нямане къде да ги изхарча купувам различните коли и ги тунинговам да видя коя къде се представя най-добре. За сега имам 7 коли /тунинговани за всякакъв вид състезание/, но колекцията ще порасне скоро От скъпите само Паганито ми липсва, че 700 ми се видяха много. Иначе имам едно напълно упгрейднато Ламбо... Някой има ли наблюдения върху поршетата, понеже не съм им фен и не ги купувам. Иначе имам един баварец М3 дето на драг ме скъсва от смях... като почне да вдига предницата. Не знам дали и на ниските ъпгрейди прави така понеже този има и 1 4ти, а останалото всичко 3ти ъпгрейд. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sk8er Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Тва явно е при всички по-мощни коли,като са на последните части и от мощност започват да дигат "предница".И моя Viper е така и тва ме дразни,щото ме забавя... Иначе най-високият ми резултат беше 11 000 и нещо,направих го на драг с Вайпърчето.На 1/4 миля го минах за 7сек и нещо... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 моита М3-ка(от старите Бмв-та) пък почна да дига задница да , на старта на спийд чалинджа като ми даде оборотомера и сичко преди старт-а.задницата беше почти в въздуха Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.