Jump to content
BulForum.com

Легендата Жил Вилньов


DON_CHEFO

Recommended Posts

Виж на мен няма какво да ми обясняваш за инфорамцията... ако трябва да съм честен и прям, аз съм същият като шумахер. Ако не умре някой мой близък, хич не ми пука... а Сена никога не му е бил близък. Ако почна да тъжа за всеки, който почине, аз трябва целият си живот само в сълзи да го прекарам. Друг въпрос е, че не обичам да се радвам толкова бурно на успехите си както той прави. В интерес на истината сигурно щах да правя криви физиономии, за да няма това, което показват някои хора... а не защото наистина щеше да ми е тъжно.

 

За да няма...разни размисли и страсти от типа на... как може, та той е легенда. Аз разсъждавам от мястото на шумахер. Там той му е конкурент, а не легенда. Иначе, да... жалко, че един такъв пилот си е заминал по такъв начин.

 

Иначе много хубав момент си хванал... с култард... къв им е бил проблема на МкЛараните... нали знаеш? На високи обороти не изкарават дълго... Кими обича високите обороти, затова и често не завършва... Монца е доста праволинейна писта... може би само индианаполис я бие в това отношение. Иначе на спа, 98ма побеител беше Хил... с Хонда-Муген... също "слабо" двигателче...

Иначе си прав, че през тая година сребърните стрели имаха по-добра кола.

Link to comment
Share on other sites

Виж на мен няма какво да ми обясняваш за инфорамцията... ако трябва да съм честен и прям, аз съм същият като шумахер. Ако не умре някой мой близък, хич не ми пука... а Сена никога не му е бил близък. Ако почна да тъжа за всеки, който почине, аз трябва целият си живот само в сълзи да го прекарам. Друг въпрос е, че не обичам да се радвам толкова бурно на успехите си както той прави. В интерес на истината сигурно щах да правя криви физиономии, за да няма това, което показват някои хора... а не защото наистина щеше да ми е тъжно.

 

За да няма...разни размисли и страсти от типа на... как може, та той е легенда. Аз разсъждавам от мястото на шумахер. Там той му е конкурент, а не легенда. Иначе, да... жалко, че един такъв пилот си е заминал по такъв начин.

 

Иначе много хубав момент си хванал... с култард... къв им е бил проблема на МкЛараните... нали знаеш? На високи обороти не изкарават дълго... Кими обича високите обороти, затова и често не завършва... Монца е доста праволинейна писта... може би само индианаполис я бие в това отношение. Иначе на спа, 98ма побеител беше Хил... с Хонда-Муген... също "слабо" двигателче...

Иначе си прав, че през тая година сребърните стрели имаха по-добра кола.

 

Maй май наистина рано си спрял да гледаш Ф1 ;). МОНЦА 98 я печели Шуми с над 30 сек преднина, а Мика едвам завършва и всичко е по негова вина(изпуска шикана след "КУРВА ГРАНДЕ" както и да звучи това име ;)). ОТ гледна точка на Шуми няма нищо ясно. ТОй е новак изправен срещу ако не по-добър то равен тим+3-кратен СШ. Говорим за Сена. Проблема на МКЛ се казва МЕРЦЕДЕС. Шасито винаги им е било на висота. Кими искаше надежна кола и за това премина във Ферари. Хил има победа с Цептера на Ероуз през 97 и това Хунгароринг. За 98 - печели с Джордана на Спа и то защото Шуми се блъска в мистериозния Култард. Малко ти се губят факти, но като гледам при теб футбола е надделял. При мен след 94 бавно, но константно Ф1 взимаше връх, а сега футбол дори не гледам само Ф1 и доста чета на тази тема ;)

 

ПС: малко обърках моя пост, ама не ми се редактира, че е късно. Дано не се обидиш ;). Гледай сезон 95 ;) :) И успех на Милан колкото и да не ги харесвам :);)

Link to comment
Share on other sites

4e kade sam kazal, 4e ne q pe4eli shumi? Kak stigna izobshto do izvoda, 4e az si mislq takova neshto? :) Az govorih za Spa-frankurshan, 4e q e spe4elil hill... mai ti se spi, a? I to4no Jordana togava si beshe s mugen-honda, a qponcite vinagi sa si pravili dobri motor4eta... kvoto i da si govorim taka si e. Off poneje otgovarqm v momenta dokato 4eta posta... i 4ak sega vidqh kakvo si pisal nakraq. Ne se obijdam... nemash griji :)

A italiansko parvenstvo sprqh da gledam predi godini... navsqkade sum kazval, 4e ne simpatiziram na tozi milan ot godini... simpatiziram na onzi, koito si spomnqm. za tova i ne gi gledam... da ne si razvalqm spomenite :D

 

PS: Btw Curva Grande bukvalno zna4i golemiqt zavoi :)

Link to comment
Share on other sites

4e kade sam kazal, 4e ne q pe4eli shumi? Kak stigna izobshto do izvoda, 4e az si mislq takova neshto? :) Az govorih za Spa-frankurshan, 4e q e spe4elil hill... mai ti se spi, a? I to4no Jordana togava si beshe s mugen-honda, a qponcite vinagi sa si pravili dobri motor4eta... kvoto i da si govorim taka si e. Off poneje otgovarqm v momenta dokato 4eta posta... i 4ak sega vidqh kakvo si pisal nakraq. Ne se obijdam... nemash griji :)

A italiansko parvenstvo sprqh da gledam predi godini... navsqkade sum kazval, 4e ne simpatiziram na tozi milan ot godini... simpatiziram na onzi, koito si spomnqm. za tova i ne gi gledam... da ne si razvalqm spomenite :D

 

PS: Btw Curva Grande bukvalno zna4i golemiqt zavoi :)

 

Точно след това е " де ла Роджиа" и там става изпреварвнаето, знам че сега някой ще каже СПА 2000, но тогава те бяха с различни гуми :). ЛЕка за сега. Утре ще продължим :)

 

ПС: ДОбрите двигатели са ХОНДА, а не МУГЕН ;) и то преди, за сега е спорно, но ТУРБО ДВГ-то на ХОНДА както и 3,5 литровия им няма равен ;)

Link to comment
Share on other sites

4oveko ne govori gluposti... honda vinagi sa imali edni... da ne kaja... nai-dobrite dvigateli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda

I nablegni na slednoto:

In 2003, Honda transferred its effort to the rival Indy Racing League series. In 2004, Honda-powered cars overwhelmingly dominated IRL, winning 14 of 16 IRL events, including the Indianapolis 500, and claimed the IRL Manufacturers' Championship, Drivers' Championship and Rookie of the Year titles. In 2006, Honda became the sole engine supplier for the IRL, including the Indianapolis 500. In the 2006 Indianapolis 500, for the first time in Indianapolis 500 history, the race was run without a single engine problem

Kakvoto i da si govorim - honda si e honda i nqma 4-5, osobeno pri visokite oboroti. Tova 4e Mugen vadiha razrabotki kato... kompaniq svurzana s honda... ne zna4i, 4e dvigatelq makar i ne savsem v takt s poslednite tehnologii ne e bil dobur za pravi pisti s visokoskorostni otse4ki... az ina4e ne moga da si obqsnq kak bezdaren(da me proshtava ama nqma nishto obshto s nqkoi drugi piloti stanali samo vednaj v karierata si shampioni) pilot kato hill shte spe4eli.

 

Edit... ina4e verno leka, 4e i az shte lqgam dnes po-rano :)

Link to comment
Share on other sites

4oveko ne govori gluposti... honda vinagi sa imali edni... da ne kaja... nai-dobrite dvigateli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda

I nablegni na slednoto:

 

Kakvoto i da si govorim - honda si e honda i nqma 4-5, osobeno pri visokite oboroti. Tova 4e Mugen vadiha razrabotki kato... kompaniq svurzana s honda... ne zna4i, 4e dvigatelq makar i ne savsem v takt s poslednite tehnologii ne e bil dobur za pravi pisti s visokoskorostni otse4ki... az ina4e ne moga da si obqsnq kak bezdaren(da me proshtava ama nqma nishto obshto s nqkoi drugi piloti stanali samo vednaj v karierata si shampioni) pilot kato hill shte spe4eli.

 

Edit... ina4e verno leka, 4e i az shte lqgam dnes po-rano :)

 

Ами аз съм го написъл де :). Само, че ние говорихме за Ф1. Виж ИРЛ и т.н онова си е друг щат и мен не ме засяга. Ние говорихме за "царицата на моторните спортове", а там Хонда е спорно дали са THE BEST. Ako беше така Ферари нямаше да водят в статистиката като НАЙ-ИЗДЪРЖЛИВ двигател и като най-надежден и един от НАЙ-МОЩНИТЕ, не най-мощния, ама не е и необходимо.

ИРЛ е съвсем друго животно ;), щото двигателите са с малко по-различна философия там

Link to comment
Share on other sites

Abe ti hubavo si ot ferrari, no ne predizvikvai sudbata... zashtoto si spomnqm momenti, v koito alesi i berger imaha dosta trudnosti v opitite im da zavurshat sustezanie dokato karaha ferraritata si. A honda sa se otkazali ot F1, kogato sa bili na vurha, za da pokorqvat novi vurhove i rezultata se vijda. Makar nikoga da ne sum podkrepql otborite na honda, ne moga da si krivq dushata. Vsashnost o4akvam skoro pak da po4nat da zavzemat pozicii i da se namuknat v top3 kato dvigateli vav F1. Taq godina F1 shte e interesna zaradi mnogoto rokadi koito stanaha.

Link to comment
Share on other sites

Abe ti hubavo si ot ferrari, no ne predizvikvai sudbata... zashtoto si spomnqm momenti, v koito alesi i berger imaha dosta trudnosti v opitite im da zavurshat sustezanie dokato karaha ferraritata si. A honda sa se otkazali ot F1, kogato sa bili na vurha, za da pokorqvat novi vurhove i rezultata se vijda. Makar nikoga da ne sum podkrepql otborite na honda, ne moga da si krivq dushata. Vsashnost o4akvam skoro pak da po4nat da zavzemat pozicii i da se namuknat v top3 kato dvigateli vav F1. Taq godina F1 shte e interesna zaradi mnogoto rokadi koito stanaha.

 

Няма как един двигател, на който и да е тим да е безгрешен и да не гръмне. Тая година точно това даде титлата на Алонсо. 6 години и 6 дни ли бяха не помня. От Франция 2000 двигател на Шуми в СЪСТЕЗАНИЕ не бе гърмял. Повтарям ДВГ на ФЕРАРИ В БОЛИД на ФЕРАРИ и то този на Шуми, щото сега и Спайкър и СТР, а преди Заубер и Прост мисля ползваха наши ДВГ-та. Факт е обаче, че постепенно много подобрихме качеството на този компонент, а сега трябва да го правим пак за новите осмаци :)

Link to comment
Share on other sites

Abe edno e da go kara shumi, drugo e kimi... ei sq shte se vidi izdurjat li tiq dvigateli ili samo taka se govori. Nqma da se iznenadam ako masa ima pove4e zavursheni sustezaniq na kraq na sezona :)

 

Принципно двигателите са хомологизирани и ще са ограничени на 19000 оборота. Не ми се вярва Ферари да рискуват с някоя не изпитана версия. Верно има много спекулации, че Кими ги гърми тия двигатели, ама един мъкларанист почти ме убеди, че не е по негова вина. А и аз май съм склонен да му повярвам, тъй като в по голямата част не двигателя се цака, а нещо друго, което няма нищо общо "тежкия" крак. Но все пак ще видим :)

Link to comment
Share on other sites

Abe karaneto na niska predavka i visoki oboroti, vmesto na po-visoka predavka i po-niski oboroti smukva ot jivota na dvigatelq... A kimi qvno ne obi4a mnogo da smenq skorosti... ta az za tova si mislq, 4e masa shte ima pove4e zavursheni sustezaniq. Vsashnost dori o4akvam oshte v parvite sustezaniq, noviqt geroi na ferrari da izpuka purviq :)

Puk znae li se... moje ferraritata da vzemat da mu zidurjat testa...

Link to comment
Share on other sites

Abe karaneto na niska predavka i visoki oboroti, vmesto na po-visoka predavka i po-niski oboroti smukva ot jivota na dvigatelq... A kimi qvno ne obi4a mnogo da smenq skorosti... ta az za tova si mislq, 4e masa shte ima pove4e zavursheni sustezaniq. Vsashnost dori o4akvam oshte v parvite sustezaniq, noviqt geroi na ferrari da izpuka purviq :)

Puk znae li se... moje ferraritata da vzemat da mu zidurjat testa...

 

Бившия двигателист на МКЛ Марио Илиен се опитва да искара Кими некъдърник. Той казва, че финландеца бил виновен за голяма част от гръмналите си двигатели и избощо за счупената техника. Аз обче за сега ще се въздържа от коментар :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...