Jump to content
BulForum.com

Въвеждат броячи на светофарите в Пловдив до 15 Дена!!!


Liverpool`Fan`1

Recommended Posts

Броячите са изключително удобни и полезни. Направени са така, че трябва да си УНИКАЛЕН идиот, за сбъркаш нещо. Виждат се отдалече, а и сфетофара не се сменя като цъкне 00, тогава се включва жълто. Приложение обаче каквото имат в София едва ли има в малкия ни град. Примерно там може човек да уцели зелена вълна от ЦУМ до Люлин. Тук нямаме толкова дълъг булевард даже.

 

Друг е въпроса дали точно от тях имаме нужда сега или от оправяне на улиците, които са отвратителни.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply
Броячите са изключително удобни и полезни. Направени са така, че трябва да си УНИКАЛЕН идиот, за сбъркаш нещо. Виждат се отдалече, а и сфетофара не се сменя като цъкне 00, тогава се включва жълто. Приложение обаче каквото имат в София едва ли има в малкия ни град. Примерно там може човек да уцели зелена вълна от ЦУМ до Люлин. Тук нямаме толкова дълъг булевард даже.

 

Друг е въпроса дали точно от тях имаме нужда сега или от оправяне на улиците, които са отвратителни.

 

 

Човече според мен от всичко имаме нужда. За светофарите с броячи вече са го решили, а за оправянето на пътищата са отпуснати 2 мил. лв за Пловдив само че там май бая пари ще бъдат спестени или направо изпрани. Дъпките ще бъдат кърпени както е между участака бъл. България (Победа/Васил Априлов) и до след зимата, отново щя трябва да се правят. Според мен от икономичекса гледна точка, е по-добре да се затвори една улица за 15 дена и да се направи на ново, а не да се кърпи всяка година по 2 пъти. Така и самите финанси свършват по-бързо. Естествено, това както всички си знаете е нащо форумче и едва ли - аджиба някой кавал от общината, че дори и от парламента.

Link to comment
Share on other sites

Човече според мен от всичко имаме нужда. За светофарите с броячи вече са го решили, а за оправянето на пътищата са отпуснати 2 мил. лв за Пловдив само че там май бая пари ще бъдат спестени или направо изпрани. Дъпките ще бъдат кърпени както е между участака бъл. България (Победа/Васил Априлов) и до след зимата, отново щя трябва да се правят. Според мен от икономичекса гледна точка, е по-добре да се затвори една улица за 15 дена и да се направи на ново, а не да се кърпи всяка година по 2 пъти. Така и самите финанси свършват по-бързо. Естествено, това както всички си знаете е нащо форумче и едва ли - аджиба някой кавал от общината, че дори и от парламента.

samo 4e zqlostno preaswaltirane e ot porqduka na 2miliona na kilometur,pone taka pishe za pestersko 6ose

Link to comment
Share on other sites

Глупости. Как преди изборите за кмет асфалтираха няколко километра задни улички из централните квартали? Ако сметнем,че тези няколко километра задни улички се равняват на километър булевард, едва ли са отделили 2 милиона общински пари, които дори няма от къде да дойдат.

Link to comment
Share on other sites

От броячите ще се види дали ще има файда .

За асфалтирането просто от познати които сами си асфалтираха един път от 2 пътни ленти без бордюро о други екстри само асфалтиране ( както се прави с пълнежи и работи ) на километър 400 000 лева .

Link to comment
Share on other sites

Между другото днес минах по Пещерско-броячите са страшно удобни,карах максимум с 60 и хванах зелена вълна.Между другото жълто светваше при 2/показание на брояча/

Link to comment
Share on other sites

Само дето на Пещерско няма знак с колко тряа да караш,за да хванеш зелена вълна.Примерно ако сложат на 6-ти Септември от началото до края светофари с броячи ще може да минеш цял Пловдив на зелено :bgrin: .За асфалта-изглежда преасфалтиране правят най-често преди избори :angry: :)

Link to comment
Share on other sites

От прочетеното 2 неща са ми много интересни:

1 - Защо според Вас "За облекчаващите трафика и нервите на шофьорите устройства са осигурени необходимите 120 хиляди лева, вече е избрана и фирмата, която ще ги монтира, потвърди Здравко Зафиров, но засега пожела да запази в тайна коя е тя."

2 - Инициативата е "предизвикана от последния трагичен инцидент с блъснатото бебе и майка му в район Тракия, замесник кмета Здравко Зафиров каза, че едно от взетите решения е за изграждането на учебни детски площадки в Тракия, където децата ще изучават павилата за движението. Необходимите за целта 25-30 хил.лв също са осигурени..."

 

Доста евтин трик - виждате ли заради инцидента трябва да се направи нещо. Аз гледах репортажа за споменатата катастрофа, от който беше кристално ясно, че причината е в липсата на тротоар. Просто жената не е имала избор и се е движила, както и много други, по платното. Ноо за един тротоар не се отпускат големи суми, нали. За това дайте да измислим нещо по-скъпо! Ние ще ви облекчим, ще вземем мерки (и тлъста комисионна). И така лек път! И умната, защото парите за лицемерие вече ги изпихме! ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз живея на метри от мястото на инцидента с майката и бебето. Тук наистина липсата на тротоар е голям проблем, защото в нашата махала има много новородени и поради липсата на места за разхождане на бебетата, майките са принудени да вървят по платното. Няма да ви казвам с каква скорост минават 90% от автомобилите въпреки, че на завоя почти няма видимост и никой не спазва никакво предимство. А бакшишите как минават не е истина... Ако изказването на Зафиров е наистина такова, че се слагат броячи заради този инцидент, мога да кажа, че той или никога не е минавал от тук или е пълен ненормалник. Тук нито има светофар, за да му сложи брояч, нито нищо... Но това е... Мила родна картинка... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Искам само да ви кажа, че в София има огромна полза от броячите - вярвате или не, но намаляват малко задръстванията, защото шофьорите се изнасят по-бързо на зелено - знаят кога да превключат и да тръгнат...

 

А за камерите да не говорим - ползата е огромна! Исакм да ви кажа, че по центъра на София вече е рядкост да станеш свидетел на брутални и неадекватни минавания и престроявания. Щом дори бакшишите тук се съобразяват с камерите и спазват правилата, като знаят че ги снимат - представете си...

Link to comment
Share on other sites

А за камерите да не говорим - ползата е огромна! Исакм да ви кажа, че по центъра на София вече е рядкост да станеш свидетел на брутални и неадекватни минавания и престроявания. Щом дори бакшишите тук се съобразяват с камерите и спазват правилата, като знаят че ги снимат - представете си...

Къде са тези камери. Че да не направя някои гаф ....

Link to comment
Share on other sites

Няма как да ги пропуснеш - има указателни табели, че отсечката е под видеонаблюдение... От Цум до Ц.Гара цялата Мария Луиза е под наблюдение... Другите централни булеварди също, както и всички кръстовища в центъра и всички натоварени такива...

 

Вица във фирмата, изградила системата, е че в началото засичали по 10000 нарушения на ден и на третия ден системата крашнала с вопъл "OUT OF MEMORY" :) Сега умували как да я научат да не засича всичко, а само най-бруталните...

 

Ето по-подробно инфо - 10й то machoka от data.bg:

 

ЕТО ИНФО КЪДЕ СА КАМЕРИТЕ:

 

Забелязани са камери на КАТ на следните места в София:

 

--> Стационарни камери:

 

1. На бул. Н.Вапцаров пред Sofia Land и там където се съединява с Черни Връх - камерите са в 2-те посоки (60км/ч)

 

2. На околвръстното пред McDonalds(посока Студентски Град) в края на разширението - камерите снимат в 2-те посоки (май беше 40км/ч ограничението)

 

3. Хотел Хемус. Монтирана е на стълба на светофара, на който спирате идвайки от

бул."Арсеналски" към хотела. Представлява една голяма кутия и камерата е вътре. Има поставено и осветително тяло, което да осветява района на платното точно около стоп-линията, така че снимките ще стават хубави и ясни и през тъмната част на денонощието. Правели по пет снимки на кола.

 

4. На бул.България между НДК и моста на бул.Витоша

 

5. Пред строителния техникум, която хваща ако минаваш по трамвайната линия.

 

6. Ботевградско шосе - караулката на КАТ при разклона за Кремиковци точно срещу сервиз "Инкотар". Гледат посока Ботевград и Кремиковци.

 

7. На бул.Сливница (посока Сточна Гара) точно преди светофара/кръстовището с Христо Ботев ако погледнете вляво (откъм реката), 10-15 метра преди светофара ще видите на един стълб (около 10 метра височина) една сива кутия която гледа към кръстовището.

 

8. Булевард Сливница и Раковска посока Лъвов мост

 

9. Булевард Сливница & Опълченска посока Константин величков

 

10. Строителният техникум(синьото кафе)кръстовището-3 бр.

 

11. Бул.Патриарх Евтимий(по подока НДК)-1 бр. еднопосочна

 

12. Най-новите 2 са на бул. Тодор Александров на влизането и излизането от тунелчето за Люлин.

 

13. бул. "Драган Цанков" при спускане от радио кулата към БНР на около 100 метра преди пешеходната пътека и 150 метра след знака за ограничение за 40 км/ч (камерата е настроена за 70 км/ч)

 

14. Овча Купел, Обиколна, точно след топлофикация, настроена на 60км

 

15. На бул.Св.Климент Охридски на първия светофар след OMV,срещу раковата болница.

 

16. На ул.202 към Надежда (при тецовете) - в едната посока малко след Shell и в другата преди OMV.На 202 е за скорост и със сигурност работи (там ограничението е 40) !!!

 

17. На бул."Мария Луиза" и бул."Христо Ботев" - Централна гара - посока надлез "Надежда" - според мене са за минаване на червено. Наредени са четири броя под светофара за левия завой. Работят и нощем. Има специално осветеление за тях

 

18. На Витошка, при НДК

 

19. На светофара на Раковска и Цар Освободител.

 

20. На кръстовището на Опълченска и Стамболийски. Следи за неправилен ляв за Руски паметник, на стълба до механотехникума.

 

21. Още четири камери има точно на голямото кръстовище пред Централна гара.

 

22. На кръстовището на булевард Св. Наум и булевард Джеймс Баучър

 

23. На бул. България, посока НДК преди кръстовището с Димитър Несторов /на дъгата на завоя, до магазин MaxDrive, срещу Shell/ Камерата е доста недискретно сложена - на 2-я етаж на блока е и гледа право към булеварда!

 

24. На паметника Левски на островчето като идваш от софиския университет на стълба една четна като лампа но вътре има камера и на се вижда на къде е завътяна.

 

25. На Мадрид посока гара подуене пак на островчето от страната на трамваините релси пак същия модел.

 

26. Има камера на бул. Ал. Стамболииски и ул. Опълченска в посока руски паметник. Гледа точно в средата на крастовището.

Хваща минаване на червен свтофат и неправилен ляв завой от стамб. към опълченска.

 

27. На светофара на Пресечката със Ботев на Централна гара забелязах нови днес камери - следят посоката на движение към надлез надежда

 

---> Мобилни камери:

 

1. Бял форд Ескорт със затъмнени странични и задно стъкло С8202АХ от старите (белите без синята лента с знаменцето) много често спира на сфетофара пред КАТ и дебне за нарушители.

 

2. Бяла Лада, движеща се по бул. България

 

3. На излизане от София на магистрала Тракия преди сервиз Пежо-срещу резиденция Враня

 

4. Доста често се забелязва на моста към летището-КОЛАТА Е ЖЪЛТ DAEWOO RACER от тези които са като OPEL KADETT ,все едно такси но няма табелка за такси отгоре отличителното е че е с ЧЕРНИ стъкла и по-стар номер(имам предвид че е чисто бял)и паркира между двете платна

 

5. На излизане от София на магистрала Тракия преди сервиз пежо-срещу резиденция Враня от 2 дни сутрин кисне бяла лада без надписи с номер С 5616 АХ.

 

6. Рег. номер С5898ПВ. Колата е стара, бяла, без никакви отличителни лепенки, надписи и т.н. Моделът е неизвестен.

 

Камерите са настроени на 29 километра над разрешената скорост!

 

 

Информация за радарния контрол на колите в София

* 1. бул.”Ситняково” и ул.”Оборище”.

* 2. бул.”Рожен” и ул.”202-ра”.

* 3. бул.”Сливница” и ул.”Осогово”.

* 4. бул.”България” и бул.”Вапцаров”.

* 5. с.Горни Богров – бул.”В.Левски” и ул.”Кръста”.

* 6. бул.”Цар Борис ІІІ”.

* 7. бул.”Цариградско шосе” и бул.”А.Йорданов”.

* 8. бул.”Цариградско шосе” и бул.”Цветан Лазаров”.

* 9. бул.”Добринова скала”.

Link to comment
Share on other sites

На много места са сложили. Добре че по маршрутите по които минавам няма :). Да знаеш случайно как засичат. Дали иползват радар или са на друг принцип.

Link to comment
Share on other sites

Със сигурност има такива които се задействат от бързодвижещ се обект в обхвата им (радар), има и такива които следят за минаване на червено (оптика някаква?!). Какво още ги задейства не знам...

Link to comment
Share on other sites

Обаче българското си е българско. "добре, че не минавам от там" - нищо лично, но мини за да се научиш да караш нормално. Как засичат и прочие. Те хората са го измислили, вие спазвайте правилата, не се иска много. Хал- хал- хал !!! И 200 год. да минат, и в 5 ЕС да влезем, ще сме българи. Горди националисти !!! Шегата на страна, но личи си кой се интересува от това дали ще го хванат, и кой от това, че има нужда от тези неща. Поздрави!!!

Link to comment
Share on other sites

Да бе дуде, ама на път с 3 ленти в едната посока, на който от 2те страни има мантинела според мен 50км/ч не е нормалната скорост. Ако карам с 50 от нас до завод Устрем ще ходя за 40мин. баси... :wacko: И 40 мин. на връщане...Примерно по новият път с 50 си е...баси мъчението честно. И наще не са го измислили.

В Лисабон, от където имам лични впечатления няма ограничение на скоростта така глобално. На участъци е. На такива, на които има възможност се кара с 80, на други ограничението е 30, даже по центъра 20. На всяка улица различно.

Не е нормално да се сравнява норият път примерно с малките улички из кварталите и ограничението да е еднакво. То и ние шофьорите не сме цвете, ама и контролът и инфраструктурата трябва да се актуализира малко според мен.

Някой каза, че нямало да се прави тротоар, а щяли тези броячи да се въведат, но по новините районният кмет каза, че ще се прави и светофар.

Link to comment
Share on other sites

Със сигурност има такива които се задействат от бързодвижещ се обект в обхвата им (радар), има и такива които следят за минаване на червено (оптика някаква?!). Какво още ги задейства не знам...

Тези на червено са на принципа да се пускат при сигнал червено и да следят за преминаващи през определена зона.

 

Иначе е редно навсякъде да сме под наблюдение, дебилността се лекува само с контрол и глоби.

Link to comment
Share on other sites

За пътното движение е така - джигитите трябва да се излавят by all means и да се подлагат на многократна, продължителна и болезнена ректална пенетрация пред публика. Не разбираемо е за мен това бързо каране особено в града - засилил се джигита с 90 и "танцува" между колите... и какво!? - до следващия светофар след 300 метра - там пак сме един до друг. Какъв му е кяра? И тези в извънградското - бързат ли бързат... и като се гякне у някое дърво или в мантинелата - какво, по-бързо ли е пристигнал, напротив изобщо не пристига, за какво му е било цялото бързане? Честно казано - такива като ги гледам по новините, че са се пребили и убили изобщо не ми става жал, жал ми е само за невинно пострадалите от тях...

Link to comment
Share on other sites

Ако сложат броячи на сфетофарите, ще облекчат доста шофьорите.

 

А докато българинът не се научи, че качвайки се в автомобила си става част от движението, а не, че той прави движението, няма оправия...

Глоби, глоби, глоби и пак глоби!

Едва ли има по-некоректни шофьори от тези по нашете улици. Ама каквито сме лекета на пътищата, такива лекета сме и в живота си...

За скоростта в определени отсечки-просто трябва наистина да се помисли върху това. На Цариградско шосе как може да се кара до 80км/ч...

Link to comment
Share on other sites

За пътното движение е така - джигитите трябва да се излавят by all means и да се подлагат на многократна, продължителна и болезнена ректална пенетрация пред публика. Не разбираемо е за мен това бързо каране особено в града - засилил се джигита с 90 и "танцува" между колите... и какво!? - до следващия светофар след 300 метра - там пак сме един до друг. Какъв му е кяра? И тези в извънградското - бързат ли бързат... и като се гякне у някое дърво или в мантинелата - какво, по-бързо ли е пристигнал, напротив изобщо не пристига, за какво му е било цялото бързане? Честно казано - такива като ги гледам по новините, че са се пребили и убили изобщо не ми става жал, жал ми е само за невинно пострадалите от тях...

 

Да много си прав карат бясно и на следващия светофар сме пак на същото положение нищо че е карал рисковано.Хем си чупи колата хем не стига по-бързо хем повече рискува.Май смъсълът е да покаже какъв е "гъзар" дадения или "Вижте ме аз се казвам Михаел Шумахер".Относно извънградското каране е горе долу същото.Миналата година за сефте ми направи такова огромно впечатление.Аз си карам със 90 100 няма за къде да бързам един образ ме изпреварва 1 2 3....... пъти и то какъв е номера.Кара си пича 130 140 може и повече да е не съм бил в колата види чешмичка спира.Продават грозденце праскови пак е спрял и за нещо друго.В крайна сметка ни изпревари 7 пъти и на входа на Бургас ме издуха за последно и какъв беше кяра от голямата скорост?Никакъв .........сумати рискова и пак по едно и също време пристигнахме........Един колега на баща ми казва много хубава приказка "За да стигнеш на време трябва да тръгнеш на време" с бързане нества :)

 

Относно броячите на сточна гара преди бая време монтираха 1 защо не наслагаха на всичките там светофари а само за този за наляво към центъра не ми е ясно.Много глупаво ми се стори тогава.

Link to comment
Share on other sites

А докато българинът не се научи, че качвайки се в автомобила си става част от движението, а не, че той прави движението, няма оправия...

Глоби, глоби, глоби и пак глоби!

Едва ли има по-некоректни шофьори от тези по нашете улици. Ама каквито сме лекета на пътищата, такива лекета сме и в живота си...

 

учат се, учат се... макар и бавно, но в правилна посока. В София не виждам шофьор без предпазен колан. Ако видите такъв - погледнете му номера - гаранция, че не е софийски... Скоро и в Пловдив ще е така и навсякъде.

Link to comment
Share on other sites

В София, respect, има една пешеходна пътека на бул. Васил Левски точно до Софийския, там колите спирад пред пешеходците! А за коланите - аз като карам или се возя се чувствам некомфортно без колан. За скоростта - има хора, които избиват комплекси на темата - да карат бързо и да не допускат никой да ги изпревари. За такива изпреварването се равнавя на бъркане между задните бузи и се стремят на всяка цена да наваксат... КОМ-ПЛЕКС-АР-И!

Link to comment
Share on other sites

Във връзка с коланите, от началото на лятото не съм видяла мой познат/приятел,който е шофьор да кара БЕЗ колан.

 

Въпреки, че образи всякви- аз като "пешеходец с колело" понякога се учудвам ужасно много, като видя културен шофьор. Става ми едно такова хубаво от вътре.

Карат така все едно бързат да отидат в рая. :bgrin:

 

А колко заядливи има направоо не е истина.

Карам си аз байка от Тракия до гребната веднъж и изядах поне 4 псувни. :woot

И на връщане на кръстовището на мак доналдс, когато едно чиче ми каза "Айде, малката тръгвай, да не те затвори сурията от нахалници" как да не се учуди човек?! :rolleyes:

 

 

п.п- Последно, наистина когато си гомно (с извинение за израза) на пътя -5 глоби да ти лепнат в някои от случаите ефекта е никакъв. :(

Link to comment
Share on other sites

И понеже "коланите" са малко оффтопик, но според мен едно от малкото неща, които върши, е че без него няма air bag. Това е достатъчно показателно. Който му се кара без колан, да се трепе. Мен лично все още ми е рано ;) и за това си го ползвам коланчето ;)

Link to comment
Share on other sites

аз мн се кефя като пешеходец , като си заявя предимството и някой да спре да ми го даде :P

макар че мн рядко , повечето пъти тряя аз да ги чакам :angry1

 

тва да слагат броячи е няква екстра , без която всички сме се оправяли отлично

ам аквото такова

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...