Jump to content
BulForum.com

ГП на Монако '06


Recommended Posts

DON_CHEFO ама като се върнем към историята има и шампиони без победи; легенди като кеке розберг и фил хил имат по 3 - 4 победи в кариерата си изобщо. по принцип тва е доста спорен проблем и превържениците и на 2те позиции по въпроса могат да изкажат логични доводи. аз не се наемам да кажа кое е по доброто. но правилата са за всички и който успее да се възползва от тях по добре има предимдтво. не мисля че може да се измисли правило, което да вреди сериозно на шумата и ферари, щото са доказали че могат да се възползват от ситуацията по добре от всички :)

 

Адски си прав ама май някой хора са ваксинирани от мислене ..........

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
DON_CHEFO ама като се върнем към историята има и шампиони без победи; легенди като кеке розберг и фил хил имат по 3 - 4 победи в кариерата си изобщо. по принцип тва е доста спорен проблем и превържениците и на 2те позиции по въпроса могат да изкажат логични доводи. аз не се наемам да кажа кое е по доброто. но правилата са за всички и който успее да се възползва от тях по добре има предимдтво. не мисля че може да се измисли правило, което да вреди сериозно на шумата и ферари, щото са доказали че могат да се възползват от ситуацията по добре от всички :)

 

Ами те толкова са и Шампиони. За мен винаги световния шампион трябва да има повече победи и повече ПОЛ-а от претендента. Ама сега и да победждаваш и да си втори разликата не е голяма.

Днес Алонсо пак се вози както през по голямата част от сезон 2005. Искам само гумите да са ни така добри както сега, а именно почти 40 обикоки с пълна кола с един чифт гуми и нак-бърза обиколка.

 

10-те най велики победи на Мишо!, Победите на Михаел

 

 

1.Хунгароринг -16 август!Потегля след двата Макларъна и всички от Ферари са убедени че трудно ще бъде постигнато нещо повече от трето място.След вторите спирания в бокса обаче Михаел е начело но му остава още един пит стоп повече от пилотите на Макларън.Изходът е само един-германецът да натрупа 25 секунди аванс за 19 обиколки!Окей отговаря тои и след третия си бокс излиза на 5 секунди пред Култи!

2.Барселона -Испания 2 юни.Първата Победа на Михаел с Ферари е потвърждение за невероятния му талант.скудерията не разполага с най добрия пакет но дъждът обърква всичко. О няма проблем ще победя само ми е малко студено казва тои по радиостанцията към средата на дистанцията!

3.Монреал-Канада 2003-та 15 юни!Скоро след старта става ясно че има проблем със спирачките на Мишо.От екипа разбират че ако не бъде предприето нещо спирачките съвсем ще откажат много преди финала. Изходът е само един-Михаел се адаптира и ги използва възможно най-малко.Въпреки това не позволява на брат си Ралф да го Изпревари до самият финал!

4.Сепанг -Малаизия 18 март 2001!

Михаел и Рубенс тръгват от първа редица но изведнъж се излива проливен дъжд и двете Ферарита стават жертва на Аквапланинга.за всеобща изненада от пред излиза бразилецът и Михаел буквално озверява!Настъпва газта до дупка и след няколко обиколки си връща първото място!

5.Маникур, Франция - 4Юли 2004!

Малко преди края на състезанието става ясно, че Шумахер трудно ще стигне до победата, освен ако не бъде взето някакво превратно решение.И то не закъснява - четвъртото спиране в бокса!В крайна сметка този ход праща Германеца пред досегашния лидер Фернандо Алонсо.

6.Сузука,Япония 8 Октомври 2000!

Ферари губят титлата в последното състезание цели 3 години поред.Шефовете на тима знаят, че битката между Шумахер и Хакинен ще се реши при последните спирания в бокса.Затова информират почти непрекъснато своя пилот къде се намира съперникът.Накрая Михаел излиза пред финландеца и докарва до екстаз тифозите, които чакат цели 21 години титлата да се върне в Маранело.

7.Спа, Белгия - 25 Август 1996!

Денят е горещ и слънчев.В началото Шуми се възползва от проблем с болида на Хил и излиза начело.Но плътно зад него се движи Вилньов.Внезапно обаче малко преди края канадеца отпада и Михаел съвсем спокойно стига до финала.Никой не може да се мери с хладнокръвния германец.

8.Спа, Белгия - 24 Август 1997!

Шумахер е трети в стартовата решетка и преценява, че мократа настилка бързо ще изсъхне.Затова миг преди питлейнът да бъде затворен, той сяда в резервна кола с повече гориво и гуми "Интермедиа". Колоната потегля след колата за сигурност, след което Михаел изпреварва Алези, Вилньов и излиза начело.След още 10 обиколки, изминати на топ ниво, германецът минава през бокса и слага сухи гуми.Излиза с преднина от 40 секунди.

9.Силвърстоун, Великобритания - 12 Юли 1998!

Заради проливния дъжд пистата подгизва и условията са невероятно трудни.Колата за сигурност излиза няколко пъти.Михаел е наказан с 10 секунди, защото изпреварва Хакинен при жълт флаг.Стюардите обаче се колебаят и настава хаос.Шумахер е привикан да мине през бокса чак в последната обиколка и германеца е обявен за победител в питлейна.

10.Монреал, Канада - 7 Юни 1998!

Това състезание показа умението на Шумахер да води битка на пистата.В началото два пъти излиза колата за сигурност.Вторият път Михаел влиза за зареждане и смяна на гумите.Наказан е 10 секунди заради инцидент с Френцен и губи водачеството си. В 38-ата обиколка излиза зад стария си враг Деймън Хил и го изпреварва.Водачът Фисикела влиза в бокса на 44-ата обиколка и германецът отново е пръв.Прави поредица бързи обиколки и си осигурява отличен аванс преди втория питстоп.

Когато победите ти във Формула 1 са повече от 80, е вероятно дори да не помниш всичките.Не такъв обаче е случаят с Михаел Шумахер.Асът на Ферари преживява всеки свой триумф и не спира да се радва като малко дете на подиума.При 7 световни титли германецът е печелил по няколко пъти на всяка писта.

Link to comment
Share on other sites

Чудя се що не наказаха Алонсо и Кими за това че пресякаха жълтата линия на излизане от бокса :confused нещо на двоен стандарт ми намирисва.... :angry1 а Шумахер го наказаха че имаше проблем а също и Фиси. Та това ако не са помощи за Алонсито здраве му кажете...

Link to comment
Share on other sites

DON_CHEFO и аз искам турбото и сликовете ама не може. за тва е формула - щото има правила и ограничения и те са за всички. просто тва са правилата на играта и в рамките на тия правила трябва да надцакаш другите. ферари имат техническия, финансов, тактически и интелектуален потенциал да създадат най-добрата кола при тези правила. същото важи и за рено и мерцедес.

Link to comment
Share on other sites

Ами те толкова са и Шампиони. За мен винаги световния шампион трябва да има повече победи и повече ПОЛ-а от претендента. Ама сега и да победждаваш и да си втори разликата не е голяма.

Днес Алонсо пак се вози както през по голямата част от сезон 2005. Искам само гумите да са ни така добри както сега, а именно почти 40 обикоки с пълна кола с един чифт гуми и нак-бърза обиколка.

 

Миналата година Алонсо има 7 победи и Кими 7 е кой да е шампион тогава?Еми много ясно тоя който има повече по-добри класирания а именно Алонсо.Така че наълно заслужена му си е титлата колкото и да не щеш да повярваш ама хич не ми и пука де.

 

 

Чудя се що не наказаха Алонсо и Кими за това че пресякаха жълтата линия на излизане от бокса :confused нещо на двоен стандарт ми намирисва.... :angry1 а Шумахер го наказаха че имаше проблем а също и Фиси. Та това ако не са помощи за Алонсито здраве му кажете...

 

Ти гледа ли внимателно м?След Алонсо и Кими излезнаха още 3-ма пилоти непомня кои бяха които също цепиха линията напряко.Кво следва трябваше да ги накажат 5-мата?Пък и не си сигурен дали в правилника не пише че ако има СК могат да пресекат жълтата линия.

Link to comment
Share on other sites

Миналата година Алонсо има 7 победи и Кими 7 е кой да е шампион тогава?Еми много ясно тоя който има повече по-добри класирания а именно Алонсо.Така че наълно заслужена му си е титлата колкото и да не щеш да повярваш ама хич не ми и пука де.

Ти гледа ли внимателно м?След Алонсо и Кими излезнаха още 3-ма пилоти непомня кои бяха които също цепиха линията напряко.Кво следва трябваше да ги накажат 5-мата?Пък и не си сигурен дали в правилника не пише че ако има СК могат да пресекат жълтата линия.

 

Миналата година Кими и Монтоя с неговия моторен тенис ви подариха титлата, същата тази титла ни бе безумно отнета от ФИА И МИШЛЕН - по тяхна инициатива нямаше смяна на гуми. И за кво било всички - ами не можели да преборят Брича и за това дай да ги порежат. Ша ги еба и франсетата. А не стига това ами и наглоста за дипълнителен шикан. Еле пък това колко жалко беше. Ми Нюрба 2005. МИ сузука 2005. Олеле майкинко. Ама нищо де той алонто отива в МКЛ това ме успокоява

Link to comment
Share on other sites

Миналата година Кими и Монтоя с неговия моторен тенис ви подариха титлата, същата тази титла ни бе безумно отнета от ФИА И МИШЛЕН - по тяхна инициатива нямаше смяна на гуми. И за кво било всички - ами не можели да преборят Брича и за това дай да ги порежат. Ша ги еба и франсетата. А не стига това ами и наглоста за дипълнителен шикан. Еле пък това колко жалко беше. Ми Нюрба 2005. МИ сузука 2005. Олеле майкинко. Ама нищо де той алонто отива в МКЛ това ме успокоява

 

Еми не аз отговарям за колата им.Тогава си е било за тогава тази година сменями вече гумите и мачкаме пак ама тоя път нашата кола е и най-бърза и най-надеждна.Мишлен са пак по-добрите гуми въпреки че се сменят и тва ти бърка в здравето ама не ми пука и щото са по-добрите ръсиш глупости по тяхен адрес.Радваш се че Алонсо отива в Макларън щото вие се надявате на някви късмети и хвърляния на боб а не разчитате на собствените сили.Ако беше така нямаше да ти пука изобщо къде бил Алонсо.

Link to comment
Share on other sites

Еми не аз отговарям за колата им.Тогава си е било за тогава тази година сменями вече гумите и мачкаме пак ама тоя път нашата кола е и най-бърза и най-надеждна.Мишлен са пак по-добрите гуми въпреки че се сменят и тва ти бърка в здравето ама не ми пука и щото са по-добрите ръсиш глупости по тяхен адрес.Радваш се че Алонсо отива в Макларън щото вие се надявате на някви късмети и хвърляния на боб а не разчитате на собствените сили.Ако беше така нямаше да ти пука изобщо къде бил Алонсо.

 

Най-добрите гуми 50/50. Зависи от пистите. Тука и на Нюрба ние имахме предимство. На мен личо не ми пука нито за МКЛ нито за Рено, които и без това пак ще се махат. Пука ми само за Ферари. А колата далеч не ви е най-бързата. Имаш да ме извиняваш. Нито имате най-добрия пилот, нито най-добрия стратег. Ако имахте най-добрата кола намяше Ферари да са винаги най-бързи на правите. Нещо което миналия сезон го нямаше ама хич. Имам добро аеро приляпяне и ще ви обърнм по гръб ;)

Link to comment
Share on other sites

Най-добрите гуми 50/50. Зависи от пистите. Тука и на Нюрба ние имахме предимство. На мен личо не ми пука нито за МКЛ нито за Рено, които и без това пак ще се махат. Пука ми само за Ферари. А колата далеч не ви е най-бързата. Имаш да ме извиняваш. Нито имате най-добрия пилот, нито най-добрия стратег. Ако имахте най-добрата кола намяше Ферари да са винаги най-бързи на правите. Нещо което миналия сезон го нямаше ама хич. Имам добро аеро приляпяне и ще ви обърнм по гръб ;)

 

Миналата година кой имаше най голямата максимална скорост м?И от кога спряха да мерят времената за една обиколка а пилотите ги класират по максимална скорост ще ми отговориш ли? ;) Не ти харесва че сме най-бързи и си върваш там на разни простотии че видиш ли като сме най-бързи на правите правим най-бързите обиколки.Да ама не :P

 

П.П.Това дали Рено ще се махат или не не го решаваш ти а с такива победи едва ли ще е в близките 20 години колкото и да ти се иска :P :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

Миналата година кой имаше най голямата максимална скорост м?И от кога спряха да мерят времената за една обиколка а пилотите ги класират по максимална скорост ще ми отговориш ли? ;) Не ти харесва че сме най-бързи и си върваш там на разни простотии че видиш ли като сме най-бързи на правите правим най-бързите обиколки.Да ама не :P

 

П.П.Това дали Рено ще се махат или не не го решаваш ти а с такива победи едва ли ще е в близките 20 години колкото и да ти се иска :P :P :P :P

 

Kaкво ми се иска няма значение. Важното е какво казват големите Риби. Договора на Бриаторе още не е подновен. Мишлен не са сигурни като досавчик. Галеника си тръгва. Да не чакаш Фиси да печели титли :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kaкво ми се иска няма значение. Важното е какво казват големите Риби. Договора на Бриаторе още не е подновен. Мишлен не са сигурни като досавчик. Галеника си тръгва. Да не чакаш Фиси да печели титли :lol: :lol:

 

Бе ти недей да злорадстваш, щото и времето на Пильо идва. А Тод и Браун си тръгват заедно с него. Да не чакаш Томбацис да строи колата :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Бе ти недей да злорадстваш, щото и времето на Пильо идва. А Тод и Браун си тръгват заедно с него. Да не чакаш Томбацис да строи колата :laughing: :laughing:

 

ммм... не! нито един от тях няма да напусне ферари скоро...

Link to comment
Share on other sites

Бе ти недей да злорадстваш, щото и времето на Пильо идва. А Тод и Браун си тръгват заедно с него. Да не чакаш Томбацис да строи колата :laughing: :laughing:

 

И двамата преподписаха. Шуми ще си тръгне когато каже. Но в това ГП показа че никой не е достоен за моета подкрепа. Няма пилот няма тим, които да ме докарат до такъв екстаз. УНА МАРКА - FERRARI.

Вчера Шуми защити професорската си титла по каране в МОНАКО. ;)

 

Той след кратка пауза се върна в правилния тим. Махна се той и Нюй и сега какво единствения шанс за победа - в МОНАКО и БУМ. Само да не ни бяха наказали :angry: :angry1 :angry: :angry1 :angry: :angry1

Link to comment
Share on other sites

след като научих вчера, че са наказали шуми направо побеснях и бях решил да влезна във форума и да псувам, и да псувам... :rolleyes: ама лошите админи ша ми сложат уарн и се отказах. как може тея пичове от фиа да са толкова малоумни бе?! имаше един лаф - толкова си тъп, че изкривяваш пространството. е те са по тъпи и от тва :angry1 мисля, че е крайно време да се спре и с абсурдните глупости около, това че всички подпирали ферари - shit's :excl: за самото състезание мога да кажа само, че всички пилоти могат да се учат как се кара след урока на шуми, на писта, на която изпреварването е почти невъзможно стана 5-ти от 22-ри - no coment, злорадствайте си колкото искате, но пилот като него няма да има скоро :love

Link to comment
Share on other sites

Да видим какво ще стане ако вече не наказват ШУМИ. Желая възможно най-лошото представяна на Алонсо. Кими няма кво да го барам той е с МКЛ ама май само до края на сезона. След вчера двигателя на Мерцедес подписа на половина договора на Кими с дриг тим.

Link to comment
Share on other sites

DON_CHEFO забравяш една много показателна победа на Пилето :) Може би най-надъхващото състезание което съм гледал. Става дума за Монца, писта на която е лудост да се спира три пъти в бокса, когато Шуми спира три -пъти и през втория бокс му слагат гуми за квалификация. Излиза, прави 1 минута преднина за 15 обиколки и след третия бокс е първи до края на състезанието :) Не помня точната година, помня че нямаше абсолютно никакъв шанс да победят Макларън на Монца, но се оказа че все пак имат :) Тази победа всъщност е показателна и за гения на Рос Браун без който Ферари нямаше да са това което са :)

Link to comment
Share on other sites

DON_CHEFO забравяш една много показателна победа на Пилето :) Може би най-надъхващото състезание което съм гледал. Става дума за Монца, писта на която е лудост да се спира три пъти в бокса, когато Шуми спира три -пъти и през втория бокс му слагат гуми за квалификация. Излиза, прави 1 минута преднина за 15 обиколки и след третия бокс е първи до края на състезанието :) Не помня точната година, помня че нямаше абсолютно никакъв шанс да победят Макларън на Монца, но се оказа че все пак имат :) Тази победа всъщност е показателна и за гения на Рос Браун без който Ферари нямаше да са това което са :)

 

Монца 98. БТВ. Аз това го копирах. Това е статия от вестик. Както казах сега нямам физическата възможност да гледам сичките над 80 победи на Шуми ама съм си го навил на пръста и след определен период от време дано стане и това. Освен дори и да съм гледал стари състезание съм бил твърде твърда малък и нищо не помня. :cry

 

ДЖОЗО ето пак мое мнение:

Чета си аз и стискам зъби и едвам се сдържам да не кажа някои цветни думи. Абе да му ^%$^%$%^$&%$^&&% майна миналата година Киви на Монца същото направи едно велико каране, ама на МОНЦА, тая писта е МОНАКО. Сена аз знам че каквото и да направи Шуми ти го омаловажаваш, ама на мен ми дреме на ХЕЯ. Отворете си затворените очи. Михаел кара с един стоп имаше пред себе си много бавни болиди в това число и Хонда и аз не разбрах СА или ХОНДА бяха по бавни в това състезание. И докато ФИСИ направи 2 изпреварвания Шуми направи 8. А това какви коли е изпреварил няма значение. А ония %$^$&^$%*$ с квадратната глава Култи да не плямпа много щото от време ОНО не се беше качвал на подиума и това ще му е. Същия тоя &$$^%$*&* с МКЛ не можа да мине пред Бернолди май беше с ЕРОУЗ и тогава МКЛ беше с 3 повтарям с 3 сек на обиколка по-бърз, ама се тътреше зад него и нищо ама нищо не направи. Докато Шуми изпреварваше. Аз продължвам да паля тамяна и да видим какво ще стане..........А в злобатва си не можете да видите какво наистина сътвори "ПЕНСИОНЕРА", който нямал рефлекс, нямал ХЪС. ДЖОЗО тоя последния ред е посветен на теб. Щото ти ги говориш тия небивалици

Link to comment
Share on other sites

И двамата преподписаха. Шуми ще си тръгне когато каже. Но в това ГП показа че никой не е достоен за моета подкрепа. Няма пилот няма тим, които да ме докарат до такъв екстаз. УНА МАРКА - FERRARI.

Вчера Шуми защити професорската си титла по каране в МОНАКО. ;)

 

Той след кратка пауза се върна в правилния тим. Махна се той и Нюй и сега какво единствения шанс за победа - в МОНАКО и БУМ. Само да не ни бяха наказали :angry: :angry1 :angry: :angry1 :angry: :angry1

 

Звучиш като професор Вучков. Майтап няма ;)

 

За тези, които страшно много възхваляват карането на Пилето вчера - да, наистина направи много добро каране, но да не забравяме, че отпаднаха доста хора, всичките от които бяха пред него! А последните 4-5 от Мидланд, Агури и Торо Росо буквално го пуснаха. Не знам дали забелязахте как още на първата обиколка на фибата Монтани му направи 2 коли място. Останалите му маневри не ги проследих кой знае колко добре, но може и да не е имало защото изпревари доста хора по време на питовете.

Особено впечатление ми направи изпреварването на Бътън. За пореден пъ пильо се държи така, все едно останалите на пътя са му длъжни. Той просто се беше засилил към него и щеше да го изтряска ако Бътън не му беше направил място. Не казвам, че това е нарушение, но е прекалено безцеремонно дори и за Ф1. Ако на Бътън му беше криво и не го беше пуснал така щяха да се разхвърчат червените ламарини по шикана, че 3 дни да ги чистят. Ако се намери някой да оспори това, че изпреварването беше прекалено нагло шапка му свалям!

Link to comment
Share on other sites

Звучиш като професор Вучков. Майтап няма ;)

 

За тези, които страшно много възхваляват карането на Пилето вчера - да, наистина направи много добро каране, но да не забравяме, че отпаднаха доста хора, всичките от които бяха пред него! А последните 4-5 от Мидланд, Агури и Торо Росо буквално го пуснаха. Не знам дали забелязахте как още на първата обиколка на фибата Монтани му направи 2 коли място. Останалите му маневри не ги проследих кой знае колко добре, но може и да не е имало защото изпревари доста хора по време на питовете.

Особено впечатление ми направи изпреварването на Бътън. За пореден пъ пильо се държи така, все едно останалите на пътя са му длъжни. Той просто се беше засилил към него и щеше да го изтряска ако Бътън не му беше направил място. Не казвам, че това е нарушение, но е прекалено безцеремонно дори и за Ф1. Ако на Бътън му беше криво и не го беше пуснал така щяха да се разхвърчат червените ламарини по шикана, че 3 дни да ги чистят. Ако се намери някой да оспори това, че изпреварването беше прекалено нагло шапка му свалям!

 

 

Моля гледай replay. Нико, Сато САН пред него ли бяха. Наказание Алберс пред него ли беше. Мисля имаше и още един зад него. Ще му направи, защото Монтани мисли и знае за кво иде реч. Звяра беше пуснат на свобода. Престанете вече с глупостити ПЛИЗ.

А как изпреварваше ФИСИ бре. Или две неща едни и същи с различни мерни единици ги мериш

А какво бате ще кажеш за Култи и МКЛ и БЕрнолди и Ероуз на тая писта. Култи по бърз с поне 3 сек на обиколка и 20 30 обиколки зад Енрике. И нито смяна на тактика нито нищо което жалко. Ама на Монако така стоят нещата. Това не е МОНЦА за пореден път го казвам. Изпревараване дори и на Мидланд е трудно.

 

 

Шумахер се извини:

 

Извинение за това, че е съсипал квалификацията на Фернандо Алонсо, поднесе Михаел Шумахер след края на Гран при на Монако, но отрече нарочно да е спрял в края на сесията за място. Освен това допълни, че все още е шокиран от наложеното му късно снощи наказание преди надпреварата.

Звездата на Ферари се справи прекрасно с положението и стартирайки от питлейна завърши пети.

- По време на състезанието очевидно нямах време да разсъждавам какво се е случило, но пък точно преди старт трябва да си изчистиш ума от всичко и да се съсредоточиш единствено върху надпреварата – заяви Михаел. – Трябва да призная обаче, че разочарованието съвсем не ми е минало, особено след като се видя какво можехме да направим днес. Строгостта на наказанието остави всички ни в състояние на шок.

В същото време седемкратният световен шампион продължава да настоява, че спирането му в края на квалификацията не е било умишлено. Освен това допълни, че е свикнал да живее с непрекъснати критики.

- Човекът, който седи в колата обаче, съм и аз и аз единствен знам какво чувствам и какво се случва в нея. Мога само да се извиня за това, което стана, но то не бе нарочно – каза Шумахер.

Link to comment
Share on other sites

а видя ли фисико кво направи на същото място?? или онва беше прецизно и преценено? според мен беше лудост и наглост на макс. ама така е на тая писта се кара така. лудо и нагло. според твойта логика не трябва да се изпреварва въобще във ф1, защото всяко изпреварване е сблъсък на интереси и състезателни криви.

Link to comment
Share on other sites

Михаел направи това което трябва. Нямаше нищо нелепо. Жалко че само Киви отпадна а не и Алонсо. Но някой вече разбраха фразата ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА след нелепото накзание. ;)

Link to comment
Share on other sites

Моля гледай replay. Нико, Сато САН пред него ли бяха. Наказание Алберс пред него ли беше. Мисля имаше и още един зад него. Ще му направи, защото Монтани мисли и знае за кво иде реч. Звяра беше пуснат на свобода. Престанете вече с глупостити ПЛИЗ.

А как изпреварваше ФИСИ бре. Или две неща едни и същи с различни мерни единици ги мериш

А какво бате ще кажеш за Култи и МКЛ и БЕрнолди и Ероуз на тая писта. Култи по бърз с поне 3 сек на обиколка и 20 30 обиколки зад Енрике. И нито смяна на тактика нито нищо което жалко. Ама на Монако така стоят нещата. Това не е МОНЦА за пореден път го казвам. Изпревараване дори и на Мидланд е трудно.

 

 

Шумахер се извини:

 

Извинение за това, че е съсипал квалификацията на Фернандо Алонсо, поднесе Михаел Шумахер след края на Гран при на Монако, но отрече нарочно да е спрял в края на сесията за място. Освен това допълни, че все още е шокиран от наложеното му късно снощи наказание преди надпреварата.

Звездата на Ферари се справи прекрасно с положението и стартирайки от питлейна завърши пети.

- По време на състезанието очевидно нямах време да разсъждавам какво се е случило, но пък точно преди старт трябва да си изчистиш ума от всичко и да се съсредоточиш единствено върху надпреварата – заяви Михаел. – Трябва да призная обаче, че разочарованието съвсем не ми е минало, особено след като се видя какво можехме да направим днес. Строгостта на наказанието остави всички ни в състояние на шок.

В същото време седемкратният световен шампион продължава да настоява, че спирането му в края на квалификацията не е било умишлено. Освен това допълни, че е свикнал да живее с непрекъснати критики.

- Човекът, който седи в колата обаче, съм и аз и аз единствен знам какво чувствам и какво се случва в нея. Мога само да се извиня за това, което стана, но то не бе нарочно – каза Шумахер.

 

Никъде не съм казал, че на Фиси изпреварванията бяха по-кадърни.

 

А това с квалификацията беше такава селяния, че просто не ми се мисли ако някой от моите любими пилоти направи такова нещо. Отписвам го веднага.

Link to comment
Share on other sites

Никъде не съм казал, че на Фиси изпреварванията бяха по-кадърни.

 

А това с квалификацията беше такава селяния, че просто не ми се мисли ако някой от моите любими пилоти направи такова нещо. Отписвам го веднага.

 

Лепер един въпрос. Чел ли си наколко мнение по нагоре. Чел ли си инфо по случая. След като бе потвърден че Шуми е наказан БЕЗ повтарям БЕЗ 100 % доказателства, даже без никакви доказателства. Комисарите са рагзлеждали телеметричните данни и пак не са откирли нищо освен по рязко натискане на спирачки. Ами не Шуми трябваше ГАЗ да даде а не да спре за разказ сигурно. Или да се одари в мантинелата. На сичкото отгори имаше блокирани задни гуми при спиране. За сефте виждам такова нешо в Ф1

 

добре де може ли някой да ми обясни по каква логика шуми би направил умишлено тва нещо?

 

Шуми имаше предимство в трети сектор. Но колата ми се разклати за спирането за РАЗКАЗ и сичко тръгна на криво. ТОй не беше в състезателна крива или ЕЙПЕКС. А ако искаше да е нарочно щеше да спре гьотере на пистата а не максимално близо до мантинелата излизайки от състезателната крива. Или може би задна предавка, когато други правят квали. обиколка. Много хитро да

 

Рено, Алосно, ФИА - :icon_fU: :icon_thefinger::icon_fU: :icon_thefinger::icon_fU: :icon_thefinger:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...