Burning Temper Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 ami li standart v stoinostite na nalqganeto v prednata i zadnata gumi ili za vseki proizvoditel e razlichno.govorq konkretno za pistovite motori. chetok naskoro v Avtotrud che e vazmojno pri opredeleni stoinosti gumata da se vzrivi ama ne pisheshe kolko.ako nqkoi ima informaciq i za drugite tipove motori neka pishe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 ami li standart v stoinostite na nalqganeto v prednata i zadnata gumi ili za vseki proizvoditel e razlichno.govorq konkretno za pistovite motori. chetok naskoro v Avtotrud che e vazmojno pri opredeleni stoinosti gumata da se vzrivi ama ne pisheshe kolko.ako nqkoi ima informaciq i za drugite tipove motori neka pishe. Toва зависи от пистата и главно температурата на въздух/асвалт. Конфигурация на пистата и т.н. Налягането може да се мени до колкото знам аз и е различно за предна и задна гума заради различната им натовареност. И май са пълни с азот Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortal_dreams Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 мда азота няма температурно линейно разширение и не се свива и разширява това е предимство при возията при колите волана умеква в града най добрата азотна система е до гребната база чух че била азотен генератор а не ботилка с азот с негарантирана чистота !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Temper Posted May 18, 2006 Author Share Posted May 18, 2006 на мен ми трябват точни цифри Link to comment Share on other sites More sharing options...
moninceto Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Еми на някои мотори си има табела и пише на колко атмосфери се помпят гумите.Гледам тука чак за писти и тем подобни рейсърски работи говорите.Щом искате голяма точност и гледате състояние на пистата-е няма такова нещо.Има значение тежеста на мотора,на моториста,профила на гумата,производителя и т.н.Като цяло като се покара мотора и човек горе долу преценява колко му е добре да има атмосфери в гумите.Помпете и карайте!Няма изпитатели да ставате,а и нямате так гаранция че няма да ви гръмне гумата.Наистина азота е доста по-безопасен и не знам там за волана по лек ли става (особено за кола 1500кг -1 куб м азот как ли ще се усети,ама не искам да споря).Пък и гумите гърмят при голямо натоварване-съответно висока температура,така че ролята на азота се свежда и до температурата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.