Jump to content
BulForum.com

VIVA стартира абонаментните планове за частни лица!!!


johan

Recommended Posts

ЦЕНОВИ ПЛАНОВЕ

 

 

Лично време/Нон-стоп

Месечен абонамент 5.00 / 10.00

Включени минути* 50** / 50

Цена на минута разговор:

В мрежата на vivatel натоварена часова зона 0.21 / 0.18

В мрежата на vivatel ненатоварена часова зона 0.15 / 0.18

Към фиксирани оператори натоварена часова зона 0.21 / 0.18

Към фиксирани оператори ненатоварена часова зона 0.15 / 0.18

Към други мобилни оператори натоварена часова зона 0.39 / 0.36

Към други мобилни оператори ненатоварена часова зона 0.33 / 0.36

 

 

*Включените минути са за разговори към vivatel и фиксираните оператори.

 

** Включените минути на тарифа Лично време са за разговори в ненатоварената часова зона.

 

 

Тарифирането е на секунда. Разговори до 30 сек. се тарифират като 30 сек.

Всички цени са в лв., без ДДС.

 

Натоварена часова зона: понеделник–петък от 7:00 до 21:00 часа

 

Ненатоварена часова зона: понеделник–петък от 21:00 до 7:00 часа, събота, неделя и официалните празници от 00:00 до 24:00 часа

 

Неизразходваните минути се прехвърлят за следващия месец, като прехвърлените минути не могат да надвишават броя на минутите, включени в плана.

 

Промяната на ценови план влиза в сила от следващия месец. Неизразходваните минути от стария план не се прехвърлят.

 

ЦЕНОВИ ПЛАНОВЕ:

http://www.vivatel.bg/bg/consumer_tarrifs.php?t=25

 

Абонаментен план "Нон стоп":

http://www.vivatel.bg/bg/consumer_promo.php?promo=13

 

Абнаментен план "Лично време":

http://www.vivatel.bg/bg/consumer_promo.php?promo=12

Link to comment
Share on other sites

От месец съм "Бизнес" абонат на VIVATEL и съм много доволен.Като гледам и абонаментите за частни лица са яки.След 7 години дране от страна на Мтел към мен, май дойде времето да говоря по-спокойно по GSM си :punk

Link to comment
Share on other sites

Аз съм от първите бизнес абонати на Вивател и съм много доволен от предоставената услуга и качеството й! Покритие имам абсолютно навсякъде, дори и на места, където МТел и Глобул нямат! Операторите са много любезни и винаги гледат да ти свършат работата за възможно най-кратък срок. Един приятел, който също е на Вивател си изгубил апарата с картата. Звъннахме от моята карта и след 4 часа са му доставили по куриер нова карта за тяхна сметка!

Човекът, който ми прави договорите на Вивател ми каза, че масово идвали абонати от МТел. Имало много фирми, които изчакват да свършат договорите им с МТел и минават на Вивател, като дори са си запазили вече същите номера, без кода естествено. По неговите думи абонатите на Глобул са доволни от оператора и няма такъв наплив от абонати на Глобул към Вивател.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм Бизнес абонат от 4 месеца горе-долу . Много съм доволен .

А като гледам тарифите които се предлагат за частни лица са също добри!

Така че , скоро ще мога да си ползвам минутите и към VIVATEL :) Че голямо натрупване стана :)

Link to comment
Share on other sites

Тези планове са перфектни според мен.Единствения недостък е че просто вивател имат още малък брой абонати и тези 50 минути трудно могат да се иползват.Ама с тея 5 лв такса 6 да е с ДДС просто къртят може би след около 6 месеца зарязвам любимия ми Глобул и минавам към тях осен ако и другите не бутнат цените както и ще трябва да стане.

Link to comment
Share on other sites

МТел каквото и да измислят ще си останат мошеници. За това говори и наплива на МТелски абонати към Вивател. МТел Релакс, начин на тарифиране - първите 60 секунди се таксуват като 60 секунди... пак тарикатлъци ;)

Link to comment
Share on other sites

Te Мтел кога ли не са гледали да извозят хората винаги са били измиманици и ще си останат такива.В най-скоро време даже според мен няма и да ги има а ше бъдат купени от Водафон ;)

 

А иначе това с 39 стотинки към други мрежи си е съвсем добре.Все пак и това е най-високата цена от тея планове.За това мисля че са перфектни :)

Link to comment
Share on other sites

Te Мтел кога ли не са гледали да извозят хората винаги са били измиманици и ще си останат такива.В най-скоро време даже според мен няма и да ги има а ше бъдат купени от Водафон ;)

Ти защо мислиш, че вече не са купени?

Link to comment
Share on other sites

Ти защо мислиш, че вече не са купени?

 

Ами защото уж са подписали само договор за сътрудничество.Твърде вероятно и да са купени но след като не е обявено официално неможе да сме сигурни. :)

Link to comment
Share on other sites

Рано или късно ще ги погълнат :)

Къде е Мтел къдеееееее е Vodafon... малко живот им остава.

Но и по-добре ,Vodafon знаят как се правят тези неща.

А за сега Вивател и Глобул са почти на едно ниво ( малко задминати от Вивател) , а Мтел.... no comment :)

Link to comment
Share on other sites

Дори Водафон да купят МТел положението ще си остане същото, защото Водафон е оператора с най-високи цени на услугите в европейските страни... с две думи - нищо ново под слънцето :laughing: :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Единствената ниска цена ще е при роуминг в мрежата на Водафон. Таблица няма да ти търся, потърси в сайтовете и ще видиш. Още когато тръгна слуха за сътрудничество между МТел и Водафон имаше статия по въпроса във вестник Капитала или Банкеръ. Ако имаш откъде да видиш броевете ще се убедиш сам. В статията имаше и таблица :)

Link to comment
Share on other sites

В "Капитал" писаха отдавна, още когато Водафон купи МТел. Сега пък как им е скимнало за сътрудничество да пишат :)

Що се отнася до нашите три оператора - не виждам да има разлика в цената. Особено МТел ухажва корпоративните си клиенти с персонални цени. А и не виждам цените да са високи. :) Ако бяха високи нямаше да има по джиесем и половина на глава. Реално погледнато, 80% от разговорите ми по гсм-а не се таксуват, т.к. са вътре в групата, таксуват се останалите 20%. И трите оператора имат такава оферта. Така, че една две стотинки повече за сметка на една две усмивки повече не са болка за умиране :)

Иначе сте прави. На всеки българин по закон трябва да му се полага по един джиесем от всеки оператор с 10000 безплатни минути на месец както и екстра от Водафон - всяка година ваучер за безплатно пътуване през всички страни където Водафон има роуминг :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Разликата е там ,че за същите условия Глобул искаха колко карти ??? Помниш ли 12 ли бяха над 20 ли? , а Вивател искат 3бр. Мтел сигурно искат 200бр! Това не е ли разлика?!

Link to comment
Share on other sites

Е колко са корпоративните клиенти в България я има 5000 я няма.Всичко друго сме обикновенни абонати.Пък извода ти @DrEvil че разговорите не са скъпи щом имало еди колко си гсм-и на глава от населението хич не е правилно.Точно защото са скъпи разговорите в България сумати народ имат от по 3 4 карти на различни оператори и от различни промоции да им е по евтино.Точно по тази причина статистиката е напълно грешна.Друго кето ми направи впечатление е че Глобул обявиха че близо 65% от абонатите им са на предплатената програма.Какво излиза че на хората им излиза скъпо да са на сметка и за това са на предплатени услуги да не плащат по сумати пари такса на месец.В Мтел невярвам да е по различно даже мисля че ще е по същия начин.Така че операторите имат причина да свалят цените защото със свалянето на цените все повече и повече ще използваме услугите им повече хора ще минават на абонамент и ще им е по-голяма печалбата.Като е скъпо са стискаме и не използваме услугите им много често а използваме услугите на БТК и за това си печелят по-малко.

Link to comment
Share on other sites

Разликата е там ,че за същите условия Глобул искаха колко карти ??? Помниш ли 12 ли бяха над 20 ли? , а Вивател искат 3бр. Мтел сигурно искат 200бр! Това не е ли разлика?!

Бяха 12 на Глобул, но сега са 2 :)

Link to comment
Share on other sites

Разликата е там ,че за същите условия Глобул искаха колко карти ??? Помниш ли 12 ли бяха над 20 ли? , а Вивател искат 3бр. Мтел сигурно искат 200бр! Това не е ли разлика?!

 

 

Мне - не искат двеста Мтел. с пет карти сме на специална корпоративна цена. И тъй като две от тях ще закриваме специално съм питал дали ще се отрази - отговора беше - не. Специалните условия не са заради бройката карти.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...