Jump to content
BulForum.com

The Fast and the Furious: Tokyo Drift


Recommended Posts

Да и на мен много ми хареса. Филмът вобще не е лош и според мен е толкова добър колкото и другите.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply
днеска гледах филмчето-хареса ми много.който се кефи от предишните части и тази ще му хареса-яки коли и жени и газ до дупка

Ся...газ до дупка за този филм не е най-подходящото описание, шот за разлика от първата част, тази е фокусирана не върху "drag racing" ,а върху дрифта..и няма как по време на дрифт да караш на газ до дупка :) .Иначе не е лош филмът ама единицита си е филмът от поредицата..

Link to comment
Share on other sites

Точно пък на дрифт газта е до дупка ама айде. Филма не е лош. безсмислен , но атрактивен. Много повече тунинговани коли и красоти и момичета. Втората част поне за мене е по-слаба от тази. Чакаме 4-та част където евентуално ще цъфне Вин Дизела.

 

П.С. Забравих да спомена, че ми писна от тъпи американски коли, честно. Да им пикая на скапания патриотизъм вече. Смях и половина, кола от ~67-ма година прави мармалад 8000 кубика Вайпър. Елате повече...

Link to comment
Share on other sites

Прозяващ филм. Толкова, ама толкова клиширана работа, че чак е тъпо. И цялата тежкария на главния зъл японец ме издразни до краен предел. Също толкова ме издразни и главния добър японец с неговите мъдрости. Да не говоря за баш главния герой. Селско момченце бе. Да бяха му сложили една каубойска шапка, щеше много да му припка. И главната героиня...

Абе много герои, много работа...направо сюжетът те смазва с комплексността си :)

 

Това, че свалих този филм, е още едно доказателство, че съм идиот мазохист, тъй като продължавам да правя неща, които знам, че ще ми навредят :lol:

Link to comment
Share on other sites

Точно пък на дрифт газта е до дупка ама айде. Филма не е лош. безсмислен , но атрактивен. Много повече тунинговани коли и красоти и момичета. Втората част поне за мене е по-слаба от тази. Чакаме 4-та част където евентуално ще цъфне Вин Дизела.

 

П.С. Забравих да спомена, че ми писна от тъпи американски коли, честно. Да им пикая на скапания патриотизъм вече. Смях и половина, кола от ~67-ма година прави мармалад 8000 кубика Вайпър. Елате повече...

Ще има ли 4та част, щото аз съм чувал, че това ще е последната, но може пак някой да се е правил на много знаещ.

 

С послеписа обаче хич не съм съгласен.

1. Вайпъра е 8.3

2. А пък този на Monte Carlo-то е 7.4 ако не е сменен с по-голям, а и кой знае какво му е правено.

3. Не забравяй, че и шофьора е важен, а в този филм главния герой е голям шофьор.

 

А да знаеш, че и Вайпъра е американска кола.

И още нещо: аз да ти пикая на смешния тунинг. Пълна цигания и селщина.

Link to comment
Share on other sites

Точно пък на дрифт газта е до дупка ама айде. Филма не е лош. безсмислен , но атрактивен. Много повече тунинговани коли и красоти и момичета. Втората част поне за мене е по-слаба от тази. Чакаме 4-та част където евентуално ще цъфне Вин Дизела.

 

П.С. Забравих да спомена, че ми писна от тъпи американски коли, честно. Да им пикая на скапания патриотизъм вече. Смях и половина, кола от ~67-ма година прави мармалад 8000 кубика Вайпър. Елате повече...

o.O дрифтът е повече газ до дупка от драг? омфг.. драг и баба ми може да е добра, всичко е до коне и до контрол над азота/ако го има/. Дрифтът...е изкуство..там не е безсмислено натискане на газта а елегантно играене с педала на газта и оптимизиране на слайда на колата...максимално усукване на колата,...перфектното взимане на завоя максимално билзо до мантинелата....така че не ми говори че "Точно на дрифта е газ до дупка" ...няма място за сравнение..

Link to comment
Share on other sites

Значи като цяло филма не е лош,но според мен е малко банален.След 20 минути гледане аз вече бях сигурен какво ще се случи по нататък.Освен първото състезание никое друго не ми направи голямо впечатление!Иначе както и в другите версии си има6е хубави коли,жени и намусени пичове :) За мен първата серия си остава най-сполучлива!Но все пак апелирам да се гледа.

Link to comment
Share on other sites

o.O дрифтът е повече газ до дупка от драг? омфг.. драг и баба ми може да е добра, всичко е до коне и до контрол над азота/ако го има/. Дрифтът...е изкуство..там не е безсмислено натискане на газта а елегантно играене с педала на газта и оптимизиране на слайда на колата...максимално усукване на колата,...перфектното взимане на завоя максимално билзо до мантинелата....така че не ми говори че "Точно на дрифта е газ до дупка" ...няма място за сравнение..

Правилно!Съгласен съм с теб! Дрифтът е цяло изкуство,както каза ти!Преди да се влезне в идеалната траектория ,се набиват спирачки,след което веднага се превключва на по-ниска скорост и чак след което се дърпа ръчната...след всичко това следва плъзгане и евентуално контриране с волана...ама...айде да не се впускам в подробности... :)

 

И още нещо: аз да ти пикая на смешния тунинг. Пълна цигания и селщина.

Добре...само след това да не кажеш,че 1200 коня под капака на една Supra с двигател 3.6 е цигания и селщина? :lol: Щото тая Supra съм абсолютно сигурен,че ще издуха всеки "Американски мускул"! :devil

 

Аз си защитавам японските коли ,щото те са уникалните коли за тунинг и по-добри от тях няма!Доказано е! :)

Link to comment
Share on other sites

Добре...само след това да не кажеш,че 1200 коня под капака на една Supra с двигател 3.6 е цигания и селщина? :lol: Щото тая Supra съм абсолютно сигурен,че ще издуха всеки "Американски мускул"! :devil

 

Аз си защитавам японските коли ,щото те са уникалните коли за тунинг и по-добри от тях няма!Доказано е! :)

Аз говорех за дизайна. Ся че двигателите ги правят много мощни вярно е. Ама не забравяй, че и американските класики ги правят по 1000+ коня, а и с тези двигатели от 7л. нагоре имат много по-голям въртящ момент. Също така при тях има компресори, не турбо, които дават мощност при ниски обороти и нямат лаг. Така, че ако се направят една тунингована на макс и един американски мускук също надут до дупка бъобще не се знае кое е по-добро.

Link to comment
Share on other sites

Хич не им са връзвайте на тея дето викат че филма не струвал и не се отказвайте да го гледате-само ще ви кажа ако имате възможност го гледайте с здрав саунд набузен до край.Много добър филм и много красиви коли.Аз пък и съм фен на "тежкия" тунинг и :love

Link to comment
Share on other sites

Ама не забравяй, че и американските класики ги правят по 1000+ коня

Хм...не съм виждал "american muscle" с двигател над 800 коня,ама щом казваш...Даже най-мощния Viper SRT-10 ,от който има само 15 бройки е с мощност точно 1000 коня!Не знам,покажи и ще видим... :)

 

Също така при тях има компресори, не турбо, които дават мощност при ниски обороти и нямат лаг.

Компресори,турбо...имаш в предвид Supercharger и Turbo...При supercharger-a и turbo-то има разлика,защото на supercharger-a клапите за подаване на въздух (air in-take) са отгоре,докато на турбото air in-take-a е или извън турбото или е в пакет с него!Така,че ... м/у турбо и турбокомпресор няма разлика... А и ... турбото се включва САМО при високи обороти,не ниски!

Ъ...би ли ми обяснил какво означава ЛАГ в автомобилизма? :huh:

 

Така, че ако се направят една тунингована на макс и един американски мускук също надут до дупка бъобще не се знае кое е по-добро.

 

Не забравяй,че и по-малките двигатели с по-голяма мощност допринасят за по-"пъргавото" набиране,което допринася за достигане на оптималните обороти и по-високата скорост! :P

Пък и това "ако се дръпнат" нищо не означава,защото за представянето на един автомобил на трасето е важно умението на шофьора!

Ако не си гледал в повечето drag races участват японски коли като Toyota Supra,Mitsubishi Eclipse и тем подобни...американски коли не съм казал ,че няма,но просто са по -малко поради разхода на гориво!Аз дочаках момента ,когато американците осъзнаха какви "зверове" :lol: карат и нямат пари за гориво!Бати глупаците! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Хм...не съм виждал "american muscle" с двигател над 800 коня,ама щом казваш...Даже най-мощния Viper SRT-10 ,от който има само 15 бройки е с мощност точно 1000 коня!Не знам,покажи и ще видим... :)

Аз незнам къде въобще си виждал американску мускул, освен ако не си ходил в Америка където пак си извадил късмет ако си видял, или ако не си ходил в някоя по-богата европейска държава където пък шанса да видиш е 1:1000000. А тоя Вайпър не го знам къв е, но предполагам, че е направен от някоя тунунг фирма в ограничени бройки и е 800 коня защото е направен за улиците. Не, че не може повече.

 

Компресори,турбо...имаш в предвид Supercharger и Turbo...При supercharger-a и turbo-то има разлика,защото на supercharger-a клапите за подаване на въздух (air in-take) са отгоре,докато на турбото air in-take-a е или извън турбото или е в пакет с него!Така,че ... м/у турбо и турбокомпресор няма разлика... А и ... турбото се включва САМО при високи обороти,не ниски!

Ъ...би ли ми обяснил какво означава ЛАГ в автомобилизма? :huh:

 

Не забравяй,че и по-малките двигатели с по-голяма мощност допринасят за по-"пъргавото" набиране,което допринася за достигане на оптималните обороти и по-високата скорост! :P

Пък и това "ако се дръпнат" нищо не означава,защото за представянето на един автомобил на трасето е важно умението на шофьора!

Да това имам предвид.

Да големите двигатели вдигат по-ниски обороти, затова и компресорите дават много мощност при ниски обороти. А лага е забавянето докато турбината се завърти до нужните обороти. При компресорите няма такъв проблем. Те се въртят от ремък вързан за коляновия вал.

Аз не съм казал да се дърпат. Ама ти ся остави шофьора настрана. А и окачването се прави и гумите се сменят.

Ако не си гледал в повечето drag races участват японски коли като Toyota Supra,Mitsubishi Eclipse и тем подобни...американски коли не съм казал ,че няма,но просто са по -малко поради разхода на гориво!Аз дочаках момента ,когато американците осъзнаха какви "зверове" :lol: карат и нямат пари за гориво!Бати глупаците! :wacko:

Ако си гледал някой японски драг може и така да е. Иначе драга си е измислен от американците и типичната драг кола е американски мускул с две джапанки отзад по 40см. (а може и повече).

Ха-ха. Ти ми говориш за Супра 1200 коня, аз ти говоря за американски мускули по 1000 коня и ся намеси разхода. Който си прави такава кола не го е*е за разхода. А иначе американците като им беше евтино си караха зверовете и се кефиха, ся като цената на горивото скочи ще му мислят.

Link to comment
Share on other sites

Аиде пак се почна. Само едно ще кажа 4 литров двигател ако се направи всичко възможно по него може и 2000 коне да изкара. Вапроса е какво ще направи 8 литров двигател също с зверски тунинг. Отговора оставям за вас. И при драга не говоря за Top Fuel (при тях разликите във външния вид са толкова малки че са почти незабележими), а за Funny car сериите след толкова много промени и факта че от първоначалното което е било колата не е останало почти нищо най-малко важно е каква е била преди това, ако искат и трабант ще направят стига да имаше повече място за двигателя. Спора е безмислен важното е какво му харесва на човек.

Link to comment
Share on other sites

Забравяте нещо.Че, ако 1 кола производствено е 500 коня ще е караш много по- дълго от колко 1 кола която е 150 или 200 коня и е направиш на 500...Ще хвърлиш двигателя, ако имаш касмет на 2-рата година иначе може и много по- бързо!Кво да говорим Американците са си прости по природа..Спомням си някой беше писъл пост за разхода и при евентуален драг или квот и да било м/у Японска и Американска кола. Много точно се беше изразил там.Този спор е вечен честно да ви кажа.И аз харесвам стария вид на Американските коли и бързината им, но Японските коли и Германските са за предпочитане.

 

Винаги ще има хора дето ще се правят на по- разбиращи от някой и така спора става вече.Пък, ако се вкл още 1 и стаа мазало...Тука дискотираме филма, а не кви коли и кво може да стане и така... :blink: :P.

 

Мисля че е излишно да коментирате нещо което не знаете как е?Моя баща се занимава с коли още преди сигурно 90% от форума да са били родени, както и аз самия.Всяка кола си има предимства и недостатъци.От 1 страна Американските са добри, от друга Японските, от трета Германските и така.Няма перфектна.Както няма и профисионален шофьор.

 

Темата е филма, а не кво може да стане след, преди тунинг и на к'во?Неразбирате-неговорете.Само се филмирате с глупости.

Link to comment
Share on other sites

А бе тъпня е тоя филм бе хора! Ама така му се изкефих, че не е истина. Мислех да не паля колата известно време ама сега ми се налага да изляза с нея. Дано не ме глобят! Щото определено днес няма да карам бавно....просто не мога!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

pone soundtracka-a e dobur :)

Соундтрака е изрудски наистина!!! :punk Тази песен на Мос Деф и дж Шадоу just blow my mind :punk И другите песни са много свежи, баркуди, маракуди разни :P Готина музика :excl:

Link to comment
Share on other sites

А бе тъпня е тоя филм бе хора! Ама така му се изкефих, че не е истина. Мислех да не паля колата известно време ама сега ми се налага да изляза с нея. Дано не ме глобят! Щото определено днес няма да карам бавно....просто не мога!!! :blink:

:wtf: :wtf: :wtf: Иначе филма както казах по-нагоре наистина е много добър.За 3 дена вече го гледах 2 пъти :bgrin: :punk :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...