ant9 Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Монитора за ремонт е Самсунг 795DF. Закупен е от Техномаркет Европа и е още в гаранция. Занесъл съм го от почти един месец н техния сервиз и досега нищо. Много ме е яд(без собствен компютър съм от един месец/едно приятелче ми дава да ползвам неговия за 2-3 часа) и ми омръзна да чакам. В Четвъртък отивам да го взема. Затова ми трябва съвет къде да го занеса да го отремонтират. Ще си платя за експресна поръчка защото не ми се чака повече от една седмица(мисля че чаках достатъчно). Който знае качествен сервиз в Пловдив да казва, искам бърза и квалитетна работа, за която съм готов да си платя. То се видя че в България ако не си платиш няма оправия П.С. Повече за тази е*ана марка Самсунг или измисления Техномаркет неща и да чуя! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 http://www.techbg.com/?show=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Монитора за ремонт е Самсунг 795DF. Закупен е от Техномаркет Европа и е още в гаранция. Занесъл съм го от почти един месец н техния сервиз и досега нищо. Много ме е яд(без собствен компютър съм от един месец/едно приятелче ми дава да ползвам неговия за 2-3 часа) и ми омръзна да чакам. В Четвъртък отивам да го взема. Затова ми трябва съвет къде да го занеса да го отремонтират. Ще си платя за експресна поръчка защото не ми се чака повече от една седмица(мисля че чаках достатъчно). Който знае качествен сервиз в Пловдив да казва, искам бърза и квалитетна работа, за която съм готов да си платя. То се видя че в България ако не си платиш няма оправия П.С. Повече за тази е*ана марка Самсунг или измисления Техномаркет неща и да чуя! Колко време е опоменато в гаранционната карта, че трябва да е гаранционното обслужване в сервиз. Върти ми е се нещо, че е 10 работни дни, след което, ако стоката не е поправена продавачът (в случая Техномаркет) са длъжни по твой избор, да ти заменят монитора с нов или да ти върнат парите. Намери от някъде закона на защита на потребителя и отиди в комисията. Доколкото помня преди няколко месеца пак имаше проблеми с 2 плоски телевизора Самсунг точно в сервиза на Техномаркет, за които писаха по вестниците. Няма смисъл да си губиш гаранцията. Направи справка със гаранционната карта, закона за защита на потребителя и ако сроковете са така както аз помня, напиши една жалба до комисията за защита на потребителя и те ще се оправят от там нататък. А ако имаш и познати във вестник Марица може да се възползваш от това и да ги подгрееш и оттам. По принцип от сервиза на Техномаркет точно на това разчитат - да ти писне да чакаш, да си го вземеш и да си го оправяш ти. Най-вероятно повредата е скъпа и нещо не им отърва да я отстранят. Но защо трябва да става на тяхното? Ако пък не искаш да тръгваш с лошо, просто им се обади и им кажи, че си запознат с гаранционните условия и закона за защита на потребителя и ако мониторът ти не бъде отремонтиран в най-близко време, ще последва жалба до комисията за защита на потребителя, а те оттам да си правят изводите какво ги чака. Обикновено като чуят комисия за защита на потребителя и им става лошо. Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrEvil Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 http://www.potrebitel.bg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ant9 Posted February 28, 2006 Author Share Posted February 28, 2006 @Lucky Luciano гаранционния срок спира да тече след третата седмица на ремонта, тоест при мен е така, ремонта се проточи повече от три седмици. Сервиза по собствено усмотрение решава да ти даде оборотна стока след десетия ден от ремонта Пичове просто си иска компютъра отново на линия(с ремонтиран монитор), не ми се занимава с жалби и вестници(иначе Техномаркита са си за съд), знам за тази агенция, но офиса им е в София, а докато се свържа с тях нещата ще станат дълги и широки и ремонта ще се проточи поне още 2-3 седмици, а на мене ми омръзна да чакам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 @Lucky Luciano гаранционния срок спира да тече след третата седмица на ремонта, тоест при мен е така, ремонта се проточи повече от три седмици. Сервиза по собствено усмотрение решава да ти даде оборотна стока след десетия ден от ремонта Пичове просто си иска компютъра отново на линия(с ремонтиран монитор), не ми се занимава с жалби и вестници(иначе Техномаркита са си за съд), знам за тази агенция, но офиса им е в София, а докато се свържа с тях нещата ще станат дълги и широки и ремонта ще се проточи поне още 2-3 седмици, а на мене ми омръзна да чакам. Няма такъв момент "по собствено усмотрение". Закона ги задължава! Това, че българина не си знае правата е съвсем друга тема. Както ти казах опитай с кроткия начин - предупреди ги, ако няма резултат, в което се съмнявам, действай както си решиш. Иначе за сервиз в една друга тема, с един колега бяхме препоръчали един сервиз в испанските къщи в Тракия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada_1500 Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 ------ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Кьде се намират горе-долу тея испански кьщи че и аз сьм заинтересован а Тракия ми е малко тьмна индия .От центьра има ли некав реис да ходи до там? В тази тема съм обяснил горе-долу къде се намира въпросният сервиз. Иначе най-удобно до там се стига с 99. Слиза се на спирката след завоя срещу "Детски свят". Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada_1500 Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 ---- Link to comment Share on other sites More sharing options...
ant9 Posted March 2, 2006 Author Share Posted March 2, 2006 Пичове днес си взех Самсунга ремонтиран от Техномаркет, сменена е цялата захранваща платка. Учудва ме че тая платка я смениха н последните 2 дни(след като им звънях 4-5 пъти и си исках монитора обратно неремонтиран), явно тези хора си свършват работата само когато им дадеш зор , преди това ми излизаха с номера че платката чакат да я доставят(аз чаках ама ми писна, мотаха ме цели 3 седмици ) а днес като отивам да го взема гледам на кашона пише Спешно!!! Веднага!!! , хаха бая съм им загрял задниците да се размърдат, ще пазят спомени от случката с Марица . Като бях там видях още един Самсунг 795DF, явно тази серия(партида) е с дефекти. Както и да е, продължавам напред, а за Техномаркет и Самсунг не ща и да чуя, жалко че корейците са лидери в производството на памети, тотално ми паднаха в очите . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 От сервиза на ТМ в Пловдив наистина има доста оплаквания, но е и верно, че понякога чакат части. Когато обаче те моткат най-лесния начин е да звъннеш на агенцията за защита на потребителя и те да ги оправят набързо. Ефекта, казват, е доста положителен (тествано със сервиза в София). Link to comment Share on other sites More sharing options...
The^Undertaker Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Сервиза на техномаркет - имате в предвид К&К който се намира зад него ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ant9 Posted March 3, 2006 Author Share Posted March 3, 2006 Сервиза на техномаркет - имате в предвид К&К който се намира зад него ? Да точно за него става на въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.