Jump to content
BulForum.com

Да живеят японските коли.


DON_CHEFO

Recommended Posts

:confused

Нещо не схванах смисъла да се сравняват две коли от съвсем различен клас

 

Не са от чак толкова различен клас. Доскоро Нисан Скайлайн държеше някакъв рекорд за скорост имаше и клипче за него даже. Вярно е, че Макларъна е очаквано по-бърз, но те точно това искат да подчертаят.

Link to comment
Share on other sites

И аз не схващам смисъла.Нормално е Макларън Ф1 да бие сток Нисан.Но ако се поразгледаме за пипнати Скайлайн-и,които дават ниски 9,високи 9 секунди...де да знам,Макларън Ф1 май е към 11 и нещо секунди на 400 метра

Link to comment
Share on other sites

:confused

Нещо не схванах смисъла да се сравняват две коли от съвсем различен клас

 

Защо се чудиш. Те хораката си казват "нека сравним една наистина спортна и бърза кола с МКЛ Ф1", който все пак е с ДВГ на БМВ. :bgrin: . Стоков бил Нисана, а МКЛ да не би да е тунинг?

 

много чудно защо не с това или с това

 

Адски елементарно е. зашото се сранвяват две коли които са расови спортни. Е за едната не моога да го кажа но.........така да бъде.

 

Освен това онзи Нисан е за ДРАГ има малка но все пак разлика. B)

Link to comment
Share on other sites

Тоя Нисан може преспокойно да си го караш в града,ама макларъна май не е пригоден за такива цели.Сещаш ли се къде е тънката разлика?

Link to comment
Share on other sites

Не са от чак толкова различен клас. Доскоро Нисан Скайлайн държеше някакъв рекорд за скорост имаше и клипче за него даже. Вярно е, че Макларъна е очаквано по-бърз, но те точно това искат да подчертаят.

 

МОля посочете ми го тва щото аз знам че за сега топ спийда на кола серийно просизводство както и да звучи това за МКЛ ф1 се държи от тази кола 390,3 км/н. Не ми показвайте Бугати то не е излезнало още.

 

Тоя Нисан може преспокойно да си го караш в града,ама макларъна май не е пригоден за такива цели.Сещаш ли се къде е тънката разлика?

 

И МКЛ можеш стига да искаш. Нямаш забрана от никой

Link to comment
Share on other sites

Защо се чудиш. Те хораката си казват "нека сравним една наистина спортна и бърза кола с МКЛ Ф1", който все пак е с ДВГ на БМВ. :bgrin: . Стоков бил Нисана, а МКЛ да не би да е тунинг?

Адски елементарно е. зашото се сранвяват две коли които са расови спортни. Е за едната не моога да го кажа но.........така да бъде.

 

Освен това онзи Нисан е за ДРАГ има малка но все пак разлика. B)

да бе за това даи да сравним две спортни коли а не стокови за това ти дадох първия но там верно срещу DRAG автомобил и макларана няма шанс :punk :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

Е айде ся заводски нисан...имаше един австралийски който беше минал един мегават, намери с него някое клипче да видим няма ли да е различна ситуацията :)

Link to comment
Share on other sites

Е айде ся заводски нисан...имаше един австралийски който беше минал един мегават, намери с него някое клипче да видим няма ли да е различна ситуацията :)

 

Aбе хора какво ви става и аз имам Нисан Скайлайн на който пише ROCKET BOOSTi и ауспуха му е тип КЮНЕЦ с радиус 20 сантиметра ама това не го имам за кола още повече заводска. И аз имам едно тунинговано Ф50 дето на 11 години ама прави 380 км топ спийд и набира доста добре.

Ферари-Ф50 twin-turbo engine

Development on test bench. Engine completely new developed by hitech-turbo- and racing engineers. Turbopistons with low compression 8,5 : 1, turbomanifold and exhaust, turbo electronic, intercoolers left and right in engine compartement, gearbox- and engine-cooling in rear, naca-inlets, metal-kat, suitable for road and track

 

power output:

850 hp / 625 kw at 7.200 rpm, 800 nm at 6.500 rpm, max rpm 8.500; 1,47 kg/HP !!!, booster for power-regulation from 600–850 hp

 

performance:

0-100 km/h 3,0 sec.

0-200 km/h 8,4 sec.

standing 1/4 mile 8,0 sec.

top speed 380 km/h

Link to comment
Share on other sites

Сток е ;) Но просто за мен е малоумно от страна на Топ Гиър да сравняват тези коли.Виж щеше да е добре да сложат на линията Макларън Ф1 и някакъв маняшки Скайлайн,но пък тогава трябваше Скайлайнът да спре,а след него да се появи и Макларъна :D

Link to comment
Share on other sites

Щто тоя с F1-то не си мери силите с някои от неговия калибър например накое GT 40 като тва дето до даваха в RIDES по дискавъри. Старо-да, без бордиви компютър с разни прорами да не превъртат гумите и тем подобни също да ама имаше към 1000 коня взе четвърт миля за 7.5 секунди направо се дигна на задни гуми. Щто не се мири с някакво такова от неговия клас на неговата цена.

Link to comment
Share on other sites

Щто тоя с F1-то не си мери силите с някои от неговия калибър например накое GT 40 като тва дето до даваха в RIDES по дискавъри. Старо-да, без бордиви компютър с разни прорами да не превъртат гумите и тем подобни също да ама имаше към 1000 коня взе четвърт миля за 7.5 секунди направо се дигна на задни гуми. Щто не се мири с някакво такова от неговия клас на неговата цена.

 

 

Какви системи бе човек,тоя макларън е 12 годишен ...

 

 

Specifications:

Year: 1994

Origin: Großbritannien

Price: ab 716.552 €

Price check!

Displacement: 6.064 cm³

Power KW / HP: 460 / 627

Torque: 650 Nm

Weight: 1.140 Kg

Top Speed: 386 Km/h

0 to 100 Km/h: 3.3 Sec.

0 to 200 Km/h: 9.4 Sec.

Length: 4.288 mm

Width: 1.820 mm

Height: 1.140 mm

Consumption: n/a

Valvetrain: V12

Drive Wheels: Heck Antrieb

Tank: 90 L

Trunk: 227 L

Link to comment
Share on other sites

ъъъъъъъ Бугати Вейрон е излезнало.В света вече има 60 бройки от него.

Този нисан от клипчето не е ли тунингован?

П.С. Mclaren F1 power,опа тоест BMW POWER :)

 

ъъъъъъъ ок ама защо пише че имаха проблеми със спирането и с анти крилото и сега се чудели как да върнат капарото на 3-мата изявили желание да я имат. Това е от Авто Труд ли беше или Авто магазин Беда не помня

Link to comment
Share on other sites

GT-то беше на 30 ама няма значение. И тоя макларън струва към 1 $ милион има няма 10 пъти повече от скаилаина. Не знам колко коли струващи под милион могат да го направят смешен. Друг пример Saleen S7 и като разгледах другите топици е тва със сигурност ще направи Ф1 барливо http://dodgevipers.tenmagazines.com/hm1000tt.html

Link to comment
Share on other sites

GT-то беше на 30 ама няма значение. И тоя макларън струва към 1 $ милион има няма 10 пъти повече от скаилаина. Не знам колко коли струващи под милион могат да го направят смешен. Друг пример Saleen S7 и като разгледах другите топици е тва със сигурност ще направи Ф1 барливо http://dodgevipers.tenmagazines.com/hm1000tt.html

 

Ми да започнем да си показваме тунингите тогава. Това само леко да кажа няма правото да се води ДОЧ и това го чух пo Дискавъри. А ако се загледаш пише Хенеси веном. Това е як тунинг едва получил лиценз да се движи по пътищата. А този салеен малко "асматик" ми се вижда. Тия три турбота вършат добра работа. Виж по горе пак една 11 годишна кола какво прави с тунинг. Къде е този Ес7 дайте го на сам..........

 

The exceptionally powerful FXX delivers absolutely blistering performance: it is powered by an imposing 6262 cm3 V12 engine which develops over 800 hp at 8500 rpm. The gearbox is the result of the transfer of F1 technology and delivers gear change times of less than 100 ms. This is almost as fast as the F1 cars, themselves the absolute pinnacle of current technological achievement. The FXX has a dry weight of 1155 kg with a power-weight ratio of 1.44 kg/hp, and completed a lap of Fiorano in under 1’18’’00 – a time which gives an indication of the sheer power and performance of this magnificent car.

 

The FXX’s aerodynamic design is also particularly innovative – with a 40% increase in downforce compared to the already impressive Enzo. Ferrari’s F1 tyre partner, Bridgestone, developed a specific 19” slick tyre for the FXX., and Brembo created a special brake pad and cooling system for the 398 x 36 mm Composite Ceramic Mate

 

Защо ли никъде не видях турбо. Май може и без него да се развие голяма мощност.

Link to comment
Share on other sites

ъъ Макларъна нали е без турбо... и пак може да накаже някои наточени коли с турбо ;)

 

Да както и всеки нормален модел на Ферари. Както и ФХХ също няма

Link to comment
Share on other sites

И все пак всичко опира до пари.Преди да сравнявате 2 превозни средства им сравнете цените,не тунинга и другите екстри.

Link to comment
Share on other sites

И все пак всичко опира до пари.Преди да сравнявате 2 превозни средства им сравнете цените,не тунинга и другите екстри.

 

За да има разлика в цените занчи има за какво. Дали е заради екстри или заради име не знам. Но и кинтите са показателни в това отношение.

Link to comment
Share on other sites

Когато се прави сравнение, както в този случай, на две коли, те трябва да са или тунинговани или стокови. Как ви се струва МакЛарън Ф1 срещу тунингован Скайлайн, по който са пръснати още 5 пъти колкото цаната на "японката" пари за подобрения (тунинг).

Един автомобил, за да е върховен и спортен, според мен трябва да няма турбо и/или всякакви такива инджипляктори и да може да завива (което не се отнася за горния драг-Скайлайн)!

За сега за суперспортни автомобили съм признал Ферари Енцо, Ферари ФХХ, (още десетина модела) МакЛарън Ф1 и някои модели на Ламборджини. Бих изброил още коли, но не се вписват в суперспортната ми представа.

И престанете с тези глупости "сревнете го с ГТ 40 с 100 000 000 000 кс." това е супер просто. Като ви се гледа върховен драг, има си драгстери.

Еххх

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...