Jump to content
BulForum.com

Шедьоври на съвременното автомобилостроене


Recommended Posts

Предлагам в тази тема да се постват снимки (или линкове, ако снимките са много големи) на автомобили от "последно поколение", било то серийни или прототипи.

 

Ще дам началото с последното "съкровище", което излиза от заводите на Астон Мартин ( :love ) - Rapide:

 

Лукс ли? Заповядайте, моля!

 

Изглед отпред

 

Още един

 

Двигателченце...

 

Изглед отвътре

 

Изглед през вратата на шофьора

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

А нещо за цена споменава ли се? :) На мен винаги ми е било интересно колко струват тези коли...Особено като знам цените, на които Aston Martin-ите вървят...

 

Иначе за този автомобил гледах по Discovery - 0-100 км/ч - 4 секунди, максимална скорост 300 км/ч, за окачването казаха, че било вътре в джантите (но понеже не разбирам, ако някой друг е гледал или знае какво е това, да казва :rolleyes: ), а от снимките се вижда и лукса отвътре и изчистеният дизайн отвън...Кола-мечта :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ако не се лъжа по английските(90% съм сигурен) закони нямаш право да държиш алкохол в купето на колата :). Било предпоставка да пиеш докато караш :laughing:.

Link to comment
Share on other sites

А нещо за цена споменава ли се?

 

250 000 $

 

За сравнение - чисто ново Porsche Cayman S, модел 2006 струва 58 000 $.

Тъжно, но истина. Поне е 100% сигурно, че за тази огромна сума получаваш нещо великолепно. Не случайно мотото на Астон Мартин е: POWER, BEAUTY, SOUL

 

Принципно това е DB9 с четири врати. И още 30к.с - вече са 480. Ускорението от 0-100км/ч става за под 5 секунди, а максималната скорост е 186м/ч=297км/ч.

 

С една дума - мечта. И мечта ще си остане за всеки, който не е милионер.

Link to comment
Share on other sites

Иха, това не изглежда никак зле.

 

Ето нещо, което хем е "по-реално", от гледна точка на това, че е в серийно производство, хем си е бая нереално, от гледна точка на това, че струва 1 200 000 $. За какво става дума ли? Става дума за най-мощната кола в света - Bugatti Veyron. С какво може да се похвали - скромните 1001 конски сили. Създателите споделят, че можели да ги направят 1200, но от съображение за сигурност се "ограничили" с гореспоменатите 1001. С толкова животни под капака това чудовище може да ускори до 100км/ч за по-малко от 3 секунди, а когато става дума за максимална скорост - дръжте се здраво - 406км/ч! Преглът!

 

Хвани ме, ако можеш

 

Извинете, за кола ли говорим, или за самолет?

 

Изглед отвътре

 

Таблото

 

Лоста...не тоя лост, другия лост

 

Няма да намерите такова нещо по магазините

 

Я, имам рентгеново зрение

Link to comment
Share on other sites

PSYCHOSIS от много време съм фен на тази кола :). Много се чудих дали да сложа снимките, но ти явно се реши :). В официалния сайт има много интересна информация за двигате и скоростната кутия. Все още е ненадмината. Ако не се лъжа през 2002-а беше показана за първи път. Едва сега обаче започва "масовото" производство. 50 бройки на година.

 

Едит: Веднъж гледах графика за скорстите и. На първа може до 110 км/ч да се кара :D. В града е като автоматик. Само на първа .....

Едит2: С W образен двигател е.

Link to comment
Share on other sites

подушвам разбирателство :D за какво говорим :love

 

Tва Demo BMW е лудо. кефи ме светещия надпис ALPINE до предния калник.

 

максимална скорост - дръжте се здраво - 406км/ч! Преглът!

 

Електронно ограничена :)

 

PSYCHOSIS от много време съм фен на тази кола :). Много се чудих дали да сложа снимките, но ти явно се реши :). В официалния сайт има много интересна информация за двигате и скоростната кутия. Все още е ненадмината. Ако не се лъжа през 2002-а беше показана за първи път. Едва сега обаче започва "масовото" производство. 50 бройки на година.

 

Едит: Веднъж гледах графика за скорстите и. На първа може до 110 км/ч да се кара :D. В града е като автоматик. Само на първа .....

Едит2: С W образен двигател е.

 

Аз пък четох цяла статия в интернет за нея. "How does the Bugatti Veyron works?" :) Имам 1:18 макет на предния модел в къщи.

Link to comment
Share on other sites

Моля не хвалете толкова Бугати щото марката се чудеше как да върне капарото на 3-мата поръчали я. Първия пробелм на колата бе нещо със спирачките. После се оказа че тия 406 КМ/Н не могат да бъдат дигнати без анти крилото да се скрие а това е равно на самоубийство. И не е електронно ограничена а е ТОП СПИЙД.

 

http://www.seriouswheels.com/top-2007-Dodg...8-Super-Bee.htm - Лудница

 

http://www.seriouswheels.com/top-2006-Ferr...0-Challenge.htm - мойта любов :love

 

http://www.seriouswheels.com/abc/Chrysler-...A-1920x1440.htm - това с неговрите 850 коня Engine

Quad-Turbo, 6.0 liter V-12

Horsepower

850 bhp @ 5750 rpm

Torque

850 lb-ft @ 2500-4500 rpm

Output per Liter

142 bhp/liter

Weight

2880 lbs

Power to Weight Ratio

3.4 lbs per hp

Transmission

7-speed Ricardo Double Clutch

0-60 mph

2.9 seconds

0-100 mph

6.2 seconds

1/4 mile

10.6 seconds

Top Speed

248 mph

 

http://www.seriouswheels.com/2005/2005-Fer...p-1920x1440.htm ей това е върха

Link to comment
Share on other sites

И не е електронно ограничена а е ТОП СПИЙД.

 

Toчно електронно ограничена е. Колата може да стигне до 450km/h без ограничението и без никакъв тунинг. А като се свали анти-крилото, може спокойно да се кара по Аутобан. там няма особено много завои.

Link to comment
Share on other sites

Toчно електронно ограничена е. Колата може да стигне до 450km/h без ограничението и без никакъв тунинг. А като се свали анти-крилото, може спокойно да се кара по Аутобан. там няма особено много завои.

 

Mоляте дай да го прочета тва инфо. Аз където съм гледал се пише TOP SPEED 406 km/h И никъде на въждам електронно ограничена. Ми начи болидите от Ф1 с техните V10 да го ....... 415 км/н е диггнал един БАР хонда с 950 или малко повече коне и болида е 600 кила, а това бугати не ми се вярва да е 600 кила. Може би с малко повече настройки и болида би дигнал 450 ама за това Бугати силно се съмнявам ;)

 

Иначе кво ще кажеш за горните предложения

Link to comment
Share on other sites

И аз никъде не съм видял да пише,че макс. скорост от 406км/ч е електронно ограничена,просто това си е top speed.woox,а като махнеш анти-крилото,ти иди да я караш тая кола,после може да те стържат от аутобана.Четох една статия,в която обясняваха,че дори смяната на огледалата с по-малки е довела до огромни проблеми,защото предницата "лееееко" се е надигала.

Link to comment
Share on other sites

http://www.seriouswheels.com/abc/Bugatti-E...le-1024x768.htm

 

Под снимката вижте какво пише.

 

Мойто скромно мнение е че всяка уважаваща себе си компания, която иска да направи супер спортна кола, трябва да я направи с ДВИГАТЕЛ без турбо. Иначе се получава така че не и достига "въздух".

Ония Крайслер по горе има 850 коня пак с 4 турбота ама 150 коня по малко и само 4 мили по малка максимална скорост

Link to comment
Share on other sites

Ами явно аз съм се объркал нещо, защото:

 

Top speed was initially promised to be 252 mph (406 km/h), but test versions were unstable at that speed, forcing a redesign of the aerodynamics. In May, 2005, a prototype Veyron tested at a Volkswagen track near Wolfsburg, Germany, and recorded a top speed of 248.5 mph (400 km/h)( electronically limited). In October, 2005, Car and Driver magazine's editor Csaba Csere test drove the final production version of the Veyron for the November 2005 issue. This test, at Volkswagen's Ehra-Liessen test track, reached a top speed of 253 mph (407 km/h).

 

И все пак колата може да вдигне повече от 407км/ч. :)

Link to comment
Share on other sites

Относно спортните коли - винаги съм се чудел защо се произвеждат безсрамно мощни и бързи коли, при положение, че навсякъде по света има ограничения за скоростта (освен на някакъв аутобан в Германия). Ясно ми е, че скоростта си е краста. Ясно ми е, че има хора, които са готови да похарчат килограми пари, за да се сдобият с нещо, с което да летят по улиците. Нещата са като че ли като с цигарите - ясно е, че убиват, но от тях се печели толкова много, че никой не му пука за броя на жертвите.

 

Както и да е, нека след толкова много конски сили се върнем на земята. Вижте новият дизелов хибрид на PSA Peugeot Citroen. По първоначални данни ще бъде с 25% по-икономична от бензинов хибрид, което ще рече около 3,4 литра на 100км. Ето на това му викам икономия. :)

peugeotdieselhybc4side.jpg

 

 

За повече подробности и снимки - тук.

Link to comment
Share on other sites

Официално от Немската Асоциация на Автомобилистите( официалния орган там ) обявиха на тестове миналата година че топ спийда на Бугатито е 406 km/h (252.3 mp/h).Колко е дигнал некой някъде докато не се засече с профи техника не вярвам!А ето и една стара но много напред с материала кола! http://myweb.tiscali.co.uk/sowhatsitcalled...sche_917_30.htm

Link to comment
Share on other sites

Иха, това не изглежда никак зле.

 

Ето нещо, което хем е "по-реално", от гледна точка на това, че е в серийно производство, хем си е бая нереално, от гледна точка на това, че струва 1 200 000 $. За какво става дума ли? Става дума за най-мощната кола в света - Bugatti Veyron. С какво може да се похвали - скромните 1001 конски сили. Създателите споделят, че можели да ги направят 1200, но от съображение за сигурност се "ограничили" с гореспоменатите 1001. С толкова животни под капака това чудовище може да ускори до 100км/ч за по-малко от 3 секунди, а когато става дума за максимална скорост - дръжте се здраво - 406км/ч! Преглът!

 

Хвани ме, ако можеш

 

Извинете, за кола ли говорим, или за самолет?

 

Изглед отвътре

 

Таблото

 

Лоста...не тоя лост, другия лост

 

Няма да намерите такова нещо по магазините

 

Я, имам рентгеново зрение

 

 

Виж с какво ще те хвана :

 

http://www.mytempdir.com/458699

 

На download трябва да се цъкне (не е много удобно) ... На някой ако му се занимава да сложи картинката на по-удобно място.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...