Jump to content
BulForum.com

Дизел Vs Бензин Vs Газ


PSYCHOSIS

Recommended Posts

Доста хора ми споменаха за Шкода. Това ще ми е първата работа когато се прибера към Пловдив.

За Авенсис-а се насочих поради няколко причини. Рекламите които видях, харесва ми външния вид, мнението което имат много хора за японските коли че са здрави. Тази вечер ще се разходя из сайтовете на Хонда и Мазда да видя какво предлагат.

Мерси за мненията.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply
Те произвеждат и самолети Ф 16 ако не знаете по американски лиценз.Щом и американците им имат доверие какво да говорим.Значи и качеството им е на топ ниво.

защо не питаш хорицата от форума на криле.нет какво им е мнението за въпросните изтребители,произвеждани в южната ни съседка?защото аз лично съм чувал само негативни отзиви,както за смолетитите,така и за автомобилните им сглобки на турците :)

иначе пежо,ситроен( :sick ) и рено да са живи и здрави-нека си вдигат продажбите.но ми се струва,че са все още бая зад продажбите на волксваген-ауди груп ;)

пс-за комън рейла не съм чувал хубави работи.не че самата система е лоша,просто българската нафта им ебава майката по-бързичко от колкото трябва.

Link to comment
Share on other sites

... Тази вечер ще се разходя из сайтовете на Хонда и Мазда да видя какво предлагат...
Толкова много мнения, че човек се обърква :).

 

Когато се двоумя, аз влизам в mobile.bg и търся по марка и модел (употребявани). За доста модели има линкове към статии от в. "Авто пазар" Автомобилът на старо - плюсове и минуси. Линка се намира долу, когато отвориш някой резултат от търсенето. Там информацията е с голяма степен на достоверност. Има и статии за нови модели. Всеки автомобил си има силни и недотам силни страни. Номерът е да подбереш такъв, чиито недостатъци не те дразнят, а да те устройват предимствата му.

 

Успех в избора!

Link to comment
Share on other sites

Бих ти предложил Subaru Legacy.Тук обаче цената става по-висока,а и има само бензинови двигатели.Но като цяло е страхотна кола,здрава,динамична,за комфорт не знам при дълъг път как е,но предполагам,че хич няма да е зле,поне на място съм седял в такава кола и ми беше доста приятно.Виж за повечко подробности на сайта-subaru.bg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Искам да благодаря на всички за мненията. Успях да си харесам марка и модел. След няколко месеца се надявам да го взема. Когато го взема ще се похваля и ще постна снимки. Обиколих доста магазини и автокъщи. Доста тестови карания направих и доста си промених мнението за доста марки. Коренно различно ми е мнението от преди да седна зад волана.

Link to comment
Share on other sites

Е можеше поне да споделиш какво си харесал...

Умишлено не съм го направил. Нека да се осъществи и тогава ще пусна и снимки.

Link to comment
Share on other sites

Те щото са на дъното в тая класация и затва почти погълнаха Нисан или пък щото са на дъното купиха марката Дачия и ся влагат милиони евро за модернизиране и разширение на завода.Или пък щото са на дъното сега Рено е най-сигурната кола в изследванията на ЕВРО Нкап за сигурност и почти всички тяхни модели имат 5 звезди(най-високата оценка за сигурност) :lol: :lol: :lol:

Ми май не съм единствен който живее в заблуда. :tongue

И аз това исках да намекна с изказването че всеки си има вкусове и затова има толкова прозводители на автомобили :) Наистина поразвалиха качеството ,но са добри и определено самото оформление на интерирора на мен лично много по ми допада в сегашните им модели отколкото ретро модата която налагат европейските производители :sick

reno fena,iskam da mi kagish samo kade gi prodawat teq hubawi rena tolkos mnogo(v bulgariq,rumuniq ili v oste po-bedni durjavi)A puk za hiper qkata dacia nqma kwo da goworim,kato se ka4ih na edno taksi emi to na tabloto ne pokazwa i temperaturata na dwigatela.Na netrootbg mu preporu4wam Skoda spored men twa kato zena/komfort i ka4estwo e nai dobroto

Link to comment
Share on other sites

reno fena,iskam da mi kagish samo kade gi prodawat teq hubawi rena tolkos mnogo(v bulgariq,rumuniq ili v oste po-bedni durjavi)A puk za hiper qkata dacia nqma kwo da goworim,kato se ka4ih na edno taksi emi to na tabloto ne pokazwa i temperaturata na dwigatela.Na netrootbg mu preporu4wam Skoda spored men twa kato zena/komfort i ka4estwo e nai dobroto

 

Ми ти пък искам да ми кажеш от къде ги вкарват тея Рена втора употреба в България от Таджикистан или от Афганистан или може би от Армения сигурно? ;) Отговора е че ги купуват в Германия,Франция,Австрия,Холандия и където се сетиш по европа това че на теб не ти харесва е друг въпрос.Преди са ги купували купуват ги и сега.

 

Къде съм написал че Дачия е хипер яка кола.Копирай ми го да го видя?

 

Относно това дали има термометър за температурата на двигателя ми е много странно нещо.Щом има хора които незнаят какво да правят като им светне лампата за маслото такав термометър може и да няма.Нужно е само да има поне една лапа че колата прегрява и да спираш ако се наложи.Друг е пък въпроса че и много голяма група от хора си мислят че като ти прегрее колата трябва да е загасят или пък да полеят двигателя със студена вода :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Относно така прехвалините Шкоди.Да си спомним не толкова далечното минало когато се появиха Шкода Фаворит и Форман и ква още беше.Да не би тогава да имаха такова качество?Не много ясно същото нещо е сега пред Дачия защото те наскоро възвърнаха производството си и тепърва ще си подобряват качеството иначе ще фалират и Рено ще ги закрие.

Link to comment
Share on other sites

Ми ти пък искам да ми кажеш от къде ги вкарват тея Рена втора употреба в България от Таджикистан или от Афганистан или може би от Армения сигурно? ;) Отговора е че ги купуват в Германия,Франция,Австрия,Холандия и където се сетиш по европа това че на теб не ти харесва е друг въпрос.Преди са ги купували купуват ги и сега.

 

Къде съм написал че Дачия е хипер яка кола.Копирай ми го да го видя?

 

Относно това дали има термометър за температурата на двигателя ми е много странно нещо.Щом има хора които незнаят какво да правят като им светне лампата за маслото такав термометър може и да няма.Нужно е само да има поне една лапа че колата прегрява и да спираш ако се наложи.Друг е пък въпроса че и много голяма група от хора си мислят че като ти прегрее колата трябва да е загасят или пък да полеят двигателя със студена вода :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Относно така прехвалините Шкоди.Да си спомним не толкова далечното минало когато се появиха Шкода Фаворит и Форман и ква още беше.Да не би тогава да имаха такова качество?Не много ясно същото нещо е сега пред Дачия защото те наскоро възвърнаха производството си и тепърва ще си подобряват качеството иначе ще фалират и Рено ще ги закрие.

джозо, изказваш се неподготвен. спри се.

фаворит и форман са модели на шкода отпреди закупуването им от Фолксфаген-Ауди Груп и построяването на доскоро най-модерния (като технология на производство, говорим за масовите марки) автомобилостроителен завод в Европа. а дори и тезимодели се славят с добро качество и ефтина поддръжка. чехите винаги са били високотехнологична нация и са произвеждали качествени машини - от самолетни двигатели, до електрогенератори на ВЕЦове.

аз лично разбирам защо netrootbg избягва да споменава марки. то е същото като да си избираш компютър, колкото хора толкова различни съвети ще се дадат и всеки си има различно мнение за съответните марки и конкретните им продукти. нека не превръщаме темата в излишна караница и да изчакаме да реазберем какво е избрал и неговите отзиви след като го ползва. ако е приятелски настроен може да разкаже и преживяванията си при дилърите, защото и аз от опит знам че там има както смешни така и трагични моменти....

Link to comment
Share on other sites

reno fena,iskam da mi kagish samo kade gi prodawat teq hubawi rena tolkos mnogo(v bulgariq,rumuniq ili v oste po-bedni durjavi)A puk za hiper qkata dacia nqma kwo da goworim,kato se ka4ih na edno taksi emi to na tabloto ne pokazwa i temperaturata na dwigatela.Na netrootbg mu preporu4wam Skoda spored men twa kato zena/komfort i ka4estwo e nai dobroto

 

Мдам, и аз съм за Шкода. Октавиите са страхотни коли още повече, че по статистика и са много издръжливи. Имат много добри характеристики и като цена са много по-достъпни от големите марки. За дизайн да не говорим....супер :love

Link to comment
Share on other sites

джозо, изказваш се неподготвен. спри се.

фаворит и форман са модели на шкода отпреди закупуването им от Фолксфаген-Ауди Груп и построяването на доскоро най-модерния (като технология на производство, говорим за масовите марки) автомобилостроителен завод в Европа. а дори и тезимодели се славят с добро качество и ефтина поддръжка. чехите винаги са били високотехнологична нация и са произвеждали качествени машини - от самолетни двигатели, до електрогенератори на ВЕЦове.

аз лично разбирам защо netrootbg избягва да споменава марки. то е същото като да си избираш компютър, колкото хора толкова различни съвети ще се дадат и всеки си има различно мнение за съответните марки и конкретните им продукти. нека не превръщаме темата в излишна караница и да изчакаме да реазберем какво е избрал и неговите отзиви след като го ползва. ако е приятелски настроен може да разкаже и преживяванията си при дилърите, защото и аз от опит знам че там има както смешни така и трагични моменти....

 

Не съм сигурен и трябва да потърся информация но доколкото знам Шкода си бяха фалирали и тогава ги купи Фолксваген и си произвеждаха точно тези моделчета докато им се модернизираше завода.Даже четох в един вестник че Фабиа е вече първия модел с качеството на Фолксваген.

 

Знам че Чехите винаги са имали високи технологии относо ВЕЦ-ове и т.н но преди в никакъв случай неможеше да се сравнява един Форман с Опел Астра от същата година примерно.Или пък сега искате да ми сравните Дачия с Шкода.Просто нямат база за сравнение Шкода си модернизираха завода преди няколко години докато при Дачия тепърва започват.

 

netrootbg и аз горазбирам и точно по тази причина не го обвинявам.Той помоли за съвет и аз си дадох мнението.Това вече какво той ще си купи е негов проблем и няма да го обвинявам.Той дава парите той си избира.

Link to comment
Share on other sites

3 старници мнения изчетох. Аз пък бих си зел ако имах парите Италиянска кола. Хем ще съм си патриот така. Хем кефят. А и си слагат екстри пичовете. А това коя част колко кинти е е друг въпорс. Плюс това всеки ден няма да си в сервиз. ;). А както се развалят италиански така се развалят и всякакъв вид коли така чееееееее

 

Иначе: А3, А4 А6(дизел преди 2000), щото иначе дебело става. Бмв тройка до около 96-98 иначе пак дебело и Мерецедес Ц класа. ;) Както и Пежо 406. Някой Меган примерно, Шкода и Фолксваген( ба тая дума :) ). Все коли чакащи някой да ги купи :)

Link to comment
Share on other sites

А както се развалят италиански така се развалят и всякакъв вид коли така чееееееее

 

Ти пък колко си далече от истината не е истина :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ти пък колко си далече от истината не е истина :lol: :lol: :lol:

 

Айде бре. Ти кво си мислиш че само ГАЗ/Бензин в резервоара и тва е........ МИ ОК тогава ;)

Link to comment
Share on other sites

Историята на Шкода! Доколкото излиза първо Фоксваген е бил партниор от 1990 година и е участвал в разработката на Фелиция пусната през 1994.Така че мобо нито ти нито аз сме напълно прави.Въпроса е че си има период на модернизация през който минава сега Дачия за да се подобри качество такъв е имал и Шкода :)

 

3 старници мнения изчетох. Аз пък бих си зел ако имах парите Италиянска кола. Хем ще съм си патриот така. Хем кефят. А и си слагат екстри пичовете. А това коя част колко кинти е е друг въпорс. Плюс това всеки ден няма да си в сервиз. ;). А както се развалят италиански така се развалят и всякакъв вид коли така чееееееее

 

Стефчо разцепи ме от смях :D Хвалиш Италианско караш Опел Вектра :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Що не каза на баша ти да земе някой Алфа или едно Фиатче а си зехте Опел :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Няколко човека питаха и ще обясня какво съм харесал. Да уточно че не е последния избор. Има 2-3 месеца докато го взема окончателно и не се знае дали няма да харесам нещо в последния момент.

Обиколих из автосалоните в Пловдив. Направих тестови карания на чисто нов Авенсис и на още няколко марки. След това обиколих и малко автосалони за втора употреба. Качих се да покарам един Мерцедес C220 CDI. Модел 2002-ра. Еми няма нищо общо с Авенсис и т.н. Коренно различно и возене и ускорение. За екстрите няма да говорим. Като добавим и че на 6-та скорост гори 5 на 100. На това се спрях за момента. По нашите сервизи намирам вкарани от Италия. Ще трябва да ходя до Германия да си харесам на място. Цената ще ми излезе почти колкото нов Авенсис или Шкода. ще е 2002-ра или 2003-та зависи какво ще намеря. Знам че новото си е ново, но .....

Link to comment
Share on other sites

Историята на Шкода! Доколкото излиза първо Фоксваген е бил партниор от 1990 година и е участвал в разработката на Фелиция пусната през 1994.Така че мобо нито ти нито аз сме напълно прави.Въпроса е че си има период на модернизация през който минава сега Дачия за да се подобри качество такъв е имал и Шкода :)

Стефчо разцепи ме от смях :D Хвалиш Италианско караш Опел Вектра :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Що не каза на баша ти да земе някой Алфа или едно Фиатче а си зехте Опел :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Жорка аз не карам Вектра, а карам колата на баща ми. Тя няма нищо общо с мен. Както аз нямах нищо общо с избора на тази кола. Но човек си купува нещо според ДЖОБА. Алфите бяха а и сега са по0скъпи от ВЕКТРИТЕ. А аз си имам касичка вече съм накатал 100 лева остават още 100000 евро и си зимам това което искам :)

 

Няколко човека питаха и ще обясня какво съм харесал. Да уточно че не е последния избор. Има 2-3 месеца докато го взема окончателно и не се знае дали няма да харесам нещо в последния момент.

Обиколих из автосалоните в Пловдив. Направих тестови карания на чисто нов Авенсис и на още няколко марки. След това обиколих и малко автосалони за втора употреба. Качих се да покарам един Мерцедес C220 CDI. Модел 2002-ра. Еми няма нищо общо с Авенсис и т.н. Коренно различно и возене и ускорение. За екстрите няма да говорим. Като добавим и че на 6-та скорост гори 5 на 100. На това се спрях за момента. По нашите сервизи намирам вкарани от Италия. Ще трябва да ходя до Германия да си харесам на място. Цената ще ми излезе почти колкото нов Авенсис или Шкода. ще е 2002-ра или 2003-та зависи какво ще намеря. Знам че новото си е ново, но .....

 

БаЦе епа остава и да има нещо общо с Авенсиса. ;). Хубав избор :). Когато и да земеш возилото със здраве да си го караш ;)

Link to comment
Share on other sites

Няколко човека питаха и ще обясня какво съм харесал. Да уточно че не е последния избор. Има 2-3 месеца докато го взема окончателно и не се знае дали няма да харесам нещо в последния момент.

Обиколих из автосалоните в Пловдив. Направих тестови карания на чисто нов Авенсис и на още няколко марки. След това обиколих и малко автосалони за втора употреба. Качих се да покарам един Мерцедес C220 CDI. Модел 2002-ра. Еми няма нищо общо с Авенсис и т.н. Коренно различно и возене и ускорение. За екстрите няма да говорим. Като добавим и че на 6-та скорост гори 5 на 100. На това се спрях за момента. По нашите сервизи намирам вкарани от Италия. Ще трябва да ходя до Германия да си харесам на място. Цената ще ми излезе почти колкото нов Авенсис или Шкода. ще е 2002-ра или 2003-та зависи какво ще намеря. Знам че новото си е ново, но .....

щом си се спрял на кола втора употреба, никога не бързай с избора. винаги ще намериш точно това което търсиш, независимо колко ще ти се наложи да търсиш и какво ще те убеждават търговците. един съвет за мерца: преди покупката му натисни абсолютно всички копчета които откриеш за да си сигурен че работят ;)

Link to comment
Share on other sites

Дано да се окаже добър избор и да си караш безаварийно.А това с копчетата и всички неща,които се въртят и прочее,си важи за всички коли,които са втора ръка

Link to comment
Share on other sites

Не съм сигурен и трябва да потърся информация но доколкото знам Шкода си бяха фалирали и тогава ги купи Фолксваген

 

Я да видя момко кога и как Шкода "си бяха фалирали"

 

Аз имам много по-подробна версия на 100 - годишната история на концерна

 

От велосипедите L&K до днес

 

Само ми покажи кога фалира тоя концерн плиииииийз

 

Много обичам неподготвени изказвания

Link to comment
Share on other sites

Я да видя момко кога и как Шкода "си бяха фалирали"

 

Аз имам много по-подробна версия на 100 - годишната история на концерна

 

От велосипедите L&K до днес

 

Само ми покажи кога фалира тоя концерн плиииииийз

 

Много обичам неподготвени изказвания

 

През есента на 1989 година в Чехословакия пада комунистическият режим и започнва връщането към демокрацията и капитализма. Заводът започва да изпитва трудности.

 

Ами за мен тва си е било пред чист фалит.Усетили са се чехите че на кофти върви и са го продали докато съвсем не са фалирали.Те не са будали като нас българите да остане завода разграбен и тогава да са сетят да го продават.

 

Имаш пък си е къташ.То и аз имам ама няма ви е дам да е четете ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Относно това дали има термометър за температурата на двигателя ми е много странно нещо.Щом има хора които незнаят какво да правят като им светне лампата за маслото такав термометър може и да няма.Нужно е само да има поне една лапа че колата прегрява и да спираш ако се наложи.

 

 

Дай тогава да си караме жигулаторите и маскфичите, закакво са ни лампички и екстри..

 

 

Друг е пък въпроса че и много голяма група от хора си мислят че като ти прегрее колата трябва да е загасят или пък да полеят двигателя със студена вода :lol: :lol: :lol: :lol:

 

А като прегрее колата, ти какво предлагаш освен да я изгася...може би трябва да я оставя да работи? :tongue

Link to comment
Share on other sites

През есента на 1989 година в Чехословакия пада комунистическият режим и започнва връщането към демокрацията и капитализма. Заводът започва да изпитва трудности.

 

Ами за мен тва си е било пред чист фалит.Усетили са се чехите че на кофти върви и са го продали докато съвсем не са фалирали.Те не са будали като нас българите да остане завода разграбен и тогава да са сетят да го продават.

 

Имаш пък си е къташ.То и аз имам ама няма ви е дам да е четете ;) ;) ;)

 

 

Нищо не кътам недей така - просто е в писмен вариант - няма как да я покажа.

 

И това че имат затруднения не значи че фалират. Завдът е имал много по-големи проблеми в други времеви периоди. Например след Първата световна. Спасяват се благодаАение на производството на моторните плугове Екселсиор и автобуси по държавна поръчка.

 

След жесток пожар в завода обаче през 1925 Лаурин и Клемент продават най-големия чешки индустриален концерн, базиран в Пилзен на 27 годишния инженер Емил Шкода.

 

През 1930 заводът става АД за автомобилна индустрия. През 1934г 7 студенти минават безпроблемно 15000 км за 4 месеца от Прага до Калкута с модела 418 Популар - ключов модел на Шкода като качество и цена /колкото мотор с кош/. 1936 Шкода е номер едно в Чехия. През войната успяват да оцелеят, но през 1945 неизвестни 9 самолета бомбардират Млада Болеслав и пожар нанася тежки щети на автомобилния завод там. След което идва веселия период на комунизъма и им е разрешено да произвеждат само модела 1101 и ограничено количество модел Аеро Минор. Стига се и до следния цирк - през 1953 са продадени 3553 автомобила, от които 53 на частни лица.

 

Между 1961 и 1971 се прави Шкода Октавия Комби, която се изнася по целия свят, даже в Чили правят монтажна линия за нея.

 

Нещо специално, което jozo няма да ви каже - През 1964 инженерите на Шкода разработват двигател 988 куб.см., 30.9 kW (42 к.с.) за модела 1000 МВ. Сравняван е с най-добрите си конкуренти в този клас и е световно признат. Блокът е отлят от алуминий под налягане - рядкост в Европа за това време. Инженерите на Шкода дават своя принос за конструирането на същия двигател за РЕНО 16, излязло на пазара 1965.

 

Що се отнася приятелю за покупката на завода след 1989 финансови проблеми не съществуват. Кандидати са GM, BMV, VW и Рено. На 28 март 1991г. е подписан договор с VW не от зор, а защото са дали най-добра оферта (не най-добра комисионна като при нас).

 

През 1995г инвестициите на Фолксваген Груп възлизат на 20% от ОБЩИТЕ чуждестранни инвестиции в Чехия (на това му викам успешна сделка). През 1996г излиза Октавия. Списание Алес Ауто казва: "Какъв е резултатът от сравнение между Октавия и Мерцедес клас С? Дали кола, която струва ДВА ПЪТИ повече е два пъти по-добра? Категорично не. А що се отнася до функционални характеристики - Октавия е малка крачка напред в много от тях."

 

2000г. Фолксваген Груп става 100% собственик на завода в Млада Болеслав. Оттам нататък всичко е стремглаво нагоре в статистиките. Над 500000 Шкоди се правят и продават годишно. Новата цел е 700000.

 

Октавия е "Кола на 2005" в Чехия, печели "Златно кормило" в Германия, събира най-много точки във Финландия, в Милано е наградена за "Най-красива кола на 2004", "Кола на 2004" в Сърбия и Черна гора, "Кола на 2005 година" в България, а британското списание "What Car?" я определя като "Най-добрата семейна кола"

 

Вижте и новия модел Румстър и проекта за джип Йети.

 

Не желая да си налагам мнението, но това са фактите и не ми е приятно да чувам невярна информация, неправомерно дискредитираща Шкода. Все пак знаете съм proud owner на Октавия.

 

:sayjin

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...