Jump to content
BulForum.com

Kak da ni nqma za nqkoi?


Recommended Posts

Nqkoi da znae vyzmojno li e da nastroish telefona si taka,che ako te tyrsi opredelen nomer,na nego da mu kazva naprimer 'Nqma vryzka s tozi nomer' ili neshto drugo ot sorta?Ako ne stava ot telefona,ot operatora moje li da stane tam s molba ili kakvoto trqbva?

Link to comment
Share on other sites

Да възможно е да филтрираш входящите повиквания - но това става от настройките на телефона и не всеки телефон ги подържа. Когато ти се обадят ще им дава зает сигнал. Принципа е следния:

Настройваш да получаваш обаждания само от твоята тел. книга и когато се обади друг номер, твоя ГСМ прочита номера и ако го няма в тел. книга автоматично прекратява повикването - на теб ти изписва че имаш пропуснато повикване от съответния номер.

До колкото знам Оператора не подържа тази услуга... но ако си на Мтел питай за всеки случай - *88 :)

Link to comment
Share on other sites

(Въпросът ти не е точно за този раздел.....)

По принцип ако имаш апарат с негов си тел. секретар (не гласовата поща на оператора) можеш да симулираш липса на връзка....другият вариант е да си запишеш стандартното съобщение на оператора за липса на връзка и да го вкараш като съобщение в гласовата ти поща, но така човек лесно може да се усети, че го работят...а и малко трудно ще пренасочиш само определен номер към кутията ти... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ами аз мисля ,че първо трябва да се спомене ,че всякакви ограничения,пренасочвания и други такива мрежови работи го могат само абонатите на месечен абонамент.Ако си на предплатена програма няма начин да пренасочваш или да ограничаваш входяши или изходящи разговори.Просто самата мрежа не ти позволява такова нещо.

 

Също така наистина зависи от телефона.Моя може да ограничава само всички входящи всички изходящи или тези две групи с изключение на групата Роднини.Незнам дали има телефони които да имат забрана за точно определен номер но знам ли може и да има :blink:

 

Друг ваиант е ако идеш в офиса на съответен оператор и да питаш дали могат да накарат определения номер да неможе да ти позвънява.Те ще ти отговорят най-точно.

Link to comment
Share on other sites

Ами аз мисля ,че първо трябва да се спомене ,че всякакви ограничения,пренасочвания и други такива мрежови работи го могат само абонатите на месечен абонамент.Ако си на предплатена програма няма начин да пренасочваш или да ограничаваш входяши или изходящи разговори.Просто самата мрежа не ти позволява такова нещо.

 

Така ли?!?!

Ами аз съм на Прима и мога да си пренасочвам повокванията - това което пишеш не е вярно! :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Така ли?!?!

Ами аз съм на Прима и мога да си пренасочвам повокванията - това което пишеш не е вярно! :bgrin:

Правилно....и да добавя само, че на много телефони можеш да им ограничиш обажданията от конкретен номер. :)

Link to comment
Share on other sites

Правилно....и да добавя само, че на много телефони можеш да им ограничиш обажданията от конкретен номер. :)

мидекс, моля те дай примери. може и на ЛС.

 

ограниченията на входящите повиквания само до местни или до телефонната книга, са функция на мрежата, защото именно тя чака съгласие от апарата за прием на обаждането.

колкото до пълноправните предплатени карти, спомням си, че до едно време примите нямаха и роуминг и се доплащаше нещо или трябваше да са дългогодишни клиенти, за да го имат. предполагам, че и с тези функции е станало подобно. има и стари серии предплатени карти, за които дори CLIP и CLIR се смятаха за екстри.

Link to comment
Share on other sites

Да наистина и аз пробвах и с Би кънекта си и с Примата си снощи и с двете стана и пренасочване и ограничаване на повикванията :blink: Извинявам се за грешната информация.Точно преди 5 6 месеца бях пробвал същотото нещо със същите карти и със същия телефон и неставаше :wacko: Тогава бях питал няколко човека и ми казаха че неможело на предплатени явно сега може.След като пуснаха роуминга на тези карти са пуснали пренасочване и ограничаване на повикванията.Пробвах и скриване на номер но това нестана явно това още не са го разрешили :)

Link to comment
Share on other sites

Ми много лесно.Дадох в менуто на телефона пренасочване след това телефона ме попита какво да пренасочва.Аз му зададох гласови повиквания.Преди таова задавах тази опция и телефона забиваше и казваше че невъзможно а сега ме пита дали да е пренасочен телефона към това където казва ,че Глобул ще предаде на абоната и го променям с желания от мен номер и стана.Преди неставаше :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...