Jump to content
BulForum.com

Ето толкова е бърз един болид от Ф1


evil_smith

Recommended Posts

Лодката нямя щанс защото е най тежка и саотношението мощност/конски сили е зле. Болида спечели само защото аеродинамиката го натиска за пътя ако няма антирила е много-по зле. При обикновените коли е савсем различно защото пистовите мотори са много близки до този виждал сам как 500 кубикова ямаха на около 10 години нищто особено издуха ново порше бокстер по пътя за Бургас. Разбираемо е той да бие защото е повече самолет отколкото кола с тая аеродинамикар ако мотора беше притиснат към пътя колкото болида щеше да бие 100%.

Link to comment
Share on other sites

Лодката нямя щанс защото е най тежка и саотношението мощност/конски сили е зле. Болида спечели само защото аеродинамиката го натиска за пътя ако няма антирила е много-по зле. При обикновените коли е савсем различно защото пистовите мотори са много близки до този виждал сам как 500 кубикова ямаха на около 10 години нищто особено издуха ново порше бокстер по пътя за Бургас. Разбираемо е той да бие защото е повече самолет отколкото кола с тая аеродинамикар ако мотора беше притиснат към пътя колкото болида щеше да бие 100%.

 

Заслуша ли се в коментара. Точно това казаха че мотора дига предницца. В последната дръпка решиха проблема, но резултата е все един и същ. Това са все пак над 900 коня на 600 кг шаси с пилот и бензин. Максималната скорост на лодката е 75 мили в час иначе е по мощна от МОТОРА но е най тежка. А тя беше и с летящ старт. Същия този БАР без заден спойлер направи 415 км/н. Така че..... :rolleyes: Ф1 форевър

Link to comment
Share on other sites

Според мен е нормално болида да е най-бърз.

 

 

 

Между другото... това,че някъв мотор е дръпнал Порше Бокстър не означава нищо,бокстър нито е най-бързото порше ... особено ако е обикновенният вариант.

 

Аз съм гледал Порше 911 Турбо срещу мотор, ама не знам какъв :confused .Даже има клипче,ако го намеря ще го прикача тук.

Link to comment
Share on other sites

Film4eto kurti normalno e bolida da e nai burziq.

A kolkoto kak nekuf motor drupnal boxter...nego i cz she go bie :)

 

На права линия да. Но аз гледах един тест по "ПЕТИЯ ЗЪБ". На писта бяха Карера 4S и Хонда ЦБР. Имам го и на компа и като го показах на един приятел фен на моторите и за малко не го отказах от тях. Познайте защо. На правите мотора е добре ама на завой :sick

Link to comment
Share on other sites

На права линия да. Но аз гледах един тест по "ПЕТИЯ ЗЪБ". На писта бяха Карера 4S и Хонда ЦБР. Имам го и на компа и като го показах на един приятел фен на моторите и за малко не го отказах от тях. Познайте защо. На правите мотора е добре ама на завой :sick

 

Аз пък гледах филмче по "Fifth Gear" със състезание между Lamborghini Merciellago и Ducatti 999 (a не някакво пикливо сузуки или хонда). Мотора спечели, но с малко.

Link to comment
Share on other sites

Аз пък гледах филмче по "Fifth Gear" със състезание между Lamborghini Merciellago и Ducatti 999 (a не някакво пикливо сузуки или хонда). Мотора спечели, но с малко.

 

Ducatti 999 ми е любимия мотор. Но въпреки всичко съм се отдал на "4"-те колела. А това дето си гледал ще е интересно. Пак по същото предаване гледах една много странна дръпка. Между най-маневрения и ако не се се лъжа най-бързия хеликоптер и някаква кола но не помня каква. Беше бърза де. Та колата победи ама ме напуши супер смях като го гледах тоя хеликоптер да следи пистата от въздуха. Това бе направено по повод състезанията на ЖИЛ ВИЛНЬОВ срещу първия "ЮРОФАЙТЪР"

И по-късно Михаел пак с някакъв самальот

 

Не знам дали го има някъде из ИНТЕРНЕТ. Теста за максимална скорост пак на болид на БАР 415 км/н но май е намъл заден спойлер

Link to comment
Share on other sites

Болид от Формула 1 развива 0-100 км/ч за точно 1.8 сек:)

Имаше и един друг тест, на стандартен SLK, SLR и Сребърната стрела на Кими. Макларъна тръгна последен с 30 или 40 сек закъснение:) след 40-тина сек беше настигнал СЛК-то, а СЛР-а го изпревари на последния завои, точно заради по-доброто ускорение. Всичко това не беше на права, а пистата Каталуния;)

Принципно болид във Ф1 има резерв и възможност да развие над 450 км/ч:)

Link to comment
Share on other sites

Ducatti 999 ми е любимия мотор. Но въпреки всичко съм се отдал на "4"-те колела. А това дето си гледал ще е интересно. Пак по същото предаване гледах една много странна дръпка. Между най-маневрения и ако не се се лъжа най-бързия хеликоптер и някаква кола но не помня каква. Беше бърза де. Та колата победи ама ме напуши супер смях като го гледах тоя хеликоптер да следи пистата от въздуха. Това бе направено по повод състезанията на ЖИЛ ВИЛНЬОВ срещу първия "ЮРОФАЙТЪР"

И по-късно Михаел пак с някакъв самальот

 

Не знам дали го има някъде из ИНТЕРНЕТ. Теста за максимална скорост пак на болид на БАР 415 км/н но май е намъл заден спойлер

Реалната скорост на болидите трябва да е над 470, теста с 415 е правен на овал и то с преден спойлер, защото е било рисковано, все пак трябва и да завива. През 2003 са искали да опитат с болид от Ф1 на някое солено езеро в САЩ без спойлери, но след теста трябвало да го "хвърлят"... ;)

Link to comment
Share on other sites

Как без спойлери??? Той няма да има никаква аеродинамика и ще излети при тази скорост. Спойлерите си седят, но профила и настройките са за тази скорост.

Link to comment
Share on other sites

Как без спойлери??? Той няма да има никаква аеродинамика и ще излети при тази скорост. Спойлерите си седят, но профила и настройките са за тази скорост.

 

Задния спойелр трябва да го няма щото той притиска много колата. Чувал съм че при над 300 км в час задния спойлер на болида го притиска със сила равна на 2 тона и тероитично при само 250 км в час те могат да се движат по тавана на тунел без да "паднат". За тва се маха задния спойелр за да няма съпротивление. Ако си гледал едно състезание на МАЛАЙЗИЯ. Задния спойлер на Ягуара на Еди излетя и колата моментално се завъртя.

Link to comment
Share on other sites

Eeeee,от теб не го очаквах. А ти чувал ли си за Ауди ТТ преди да им сложат онова малко спойлерче колко се катапултираха безпричинно при висока скорост. Задния спойлер създава толкова притискане, за колкото е настроен. Създава го пропорционално на скороста. Затова на бавни писти има по голям атакуващ ъгъл - по голямо притискане при по ниски скорости, а на овал е с малък ъгъл - същото притискане се получава вече при скорости към 300+, за движене по права само - почти изправен. По твоята логика на всички драгстери трябва да им махнат и задните и предните крила, че само ги бавят.

Link to comment
Share on other sites

Eeeee,от теб не го очаквах. А ти чувал ли си за Ауди ТТ преди да им сложат онова малко спойлерче колко се катапултираха безпричинно при висока скорост. Задния спойлер създава толкова притискане, за колкото е настроен. Създава го пропорционално на скороста. Затова на бавни писти има по голям атакуващ ъгъл - по голямо притискане при по ниски скорости, а на овал е с малък ъгъл - същото притискане се получава вече при скорости към 300+, за движене по права само - почти изправен. По твоята логика на всички драгстери трябва да им махнат и задните и предните крила, че само ги бавят.

 

Това което го казваш ми е ясно. Но ти не си ме разбрал. Ако го няма задния спойлер болида става не управляем но в права посока за един тест ще се движи. Те именно за тва ги махат. А при драгстерите махането на спойлера = на смърт. Аз ли греша или техните ДВГ са мощни по 5 6 хиляди коня и се движат с нитрометан който гори 4 пъти по-бързо от бензина.

Link to comment
Share on other sites

Ясно ми е, че нищо не ти е ясно. Айде бягай да четеш аеродинамика за обща култура и пак ела. Ти сам го написа какво става, когато на някой му хвръкне задното крило. И мощноста няма нищо общо с аеродинамиката

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...