Jump to content
BulForum.com

ГАЗ няма да прави повече леки коли!!!


TeQuila^^

Recommended Posts

Значи, една от основните формули в автомобилостровнието е за мощността .Та мощността на двигателя е равна на броят обороти умножени по въртящият момент,тоест колкото е по-голям въртящият момент,толкова са по-малки оборотите.Джиповете се разделят на два вида - офф роуд и такива,които са направени за хора които искат да изпитат удоволствие от управлението на голям автомобил,4Х4,и на които много рядко ще им се налага да слязат от асфалтът.Най-голямата разлика между двата типа е съотношението между обороти и въртящ момент.При офф роуда въртящият момент е голям,но това е за сметка на максималната скорост и динамичните показатели на машината и обратно при "асфалтните" джипове са повишени оборотите (става въпрос за съотношението за единица мощност)и от там динамичните показатили - по-голяма скорост ,по-бързо ускорение.Така ,че на някои джипове ако щеш и вериги от танк да сложиш пак ще затъват и пак ще имат проблеми при преодоляване на препятствия.Просто те не са предназначени за това.Същото е като да се опиташ да копаеш лозе вместо с мотика с кирка.

Къде е мястото на Лада Нива ? Русия е огромна страна (а СССР е била още по-голяма)с много обработваема земя и селища на по 100 - 200 км. от голямо населено място с по 50-100 човека население.Невъзможно е да се асфалтират всички пътища ,а пък и кой би сложил 200 км. асфалт за 1000 човека.Та Лада Нива е замислена като служебен автомобил за председателите на колхозите (един вид селсаката Волга,а и за това се казва "Нива").Пред конструкторите е стояла задача да направят автомобил достатъчно бърз и комфортен на асфалт и с достатъчно офф роуд възможности ,та да не бягат всеки път за трактор ,когато си инспектира стопанството.Успехът на Нивата се състои именно в това,че автомобилът е нацелил златната среда между двата типа.Това се опитват да направят и с УАЗ Патриот и ако са успели ,автомобилът го чака не лошо бъдеще.

Link to comment
Share on other sites

А бе хора ние произвеждаме най-яките коли... винаги трябва да се гледа в паницата на другите ей! :sick

Link to comment
Share on other sites

А бе хора ние произвеждаме най-яките коли... винаги трябва да се гледа в паницата на другите ей! :sick

 

Кои сме тези "ние", че нещо не ми стана ясно? :D

Link to comment
Share on other sites

"автомобилът е нацелил златната среда между двата типа"

Tova e mn podhodq6to za G55 AMG. Misleh si 4e kato e pod tuninga na AMG nqma da e G-class ama kato gledah testa po TOPGEAR se vuzhitih ot vuzmojnostite i kakto na putq taka i izvun nego.

O6te neznam noviq BRABUS G500 SV12S (25 godini G-class) kak 6te se durji izvun putq ama ni6to ne se znae moje da me iznenada. Samo deto nikoi o6te ne go e testval deba.

Kato stava duma za istinski offroad-ri nqkoi be6e spomenal ruskiq "KAIMAN" . Ta za tazi ma6ina sum gledal po discovery naistina vuzmojnostite i sa umopomra4itelni v offroad-a (vupreki slabiq ladov dvigatel 80k.s.).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...