Naso Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Значи, една от основните формули в автомобилостровнието е за мощността .Та мощността на двигателя е равна на броят обороти умножени по въртящият момент,тоест колкото е по-голям въртящият момент,толкова са по-малки оборотите.Джиповете се разделят на два вида - офф роуд и такива,които са направени за хора които искат да изпитат удоволствие от управлението на голям автомобил,4Х4,и на които много рядко ще им се налага да слязат от асфалтът.Най-голямата разлика между двата типа е съотношението между обороти и въртящ момент.При офф роуда въртящият момент е голям,но това е за сметка на максималната скорост и динамичните показатели на машината и обратно при "асфалтните" джипове са повишени оборотите (става въпрос за съотношението за единица мощност)и от там динамичните показатили - по-голяма скорост ,по-бързо ускорение.Така ,че на някои джипове ако щеш и вериги от танк да сложиш пак ще затъват и пак ще имат проблеми при преодоляване на препятствия.Просто те не са предназначени за това.Същото е като да се опиташ да копаеш лозе вместо с мотика с кирка. Къде е мястото на Лада Нива ? Русия е огромна страна (а СССР е била още по-голяма)с много обработваема земя и селища на по 100 - 200 км. от голямо населено място с по 50-100 човека население.Невъзможно е да се асфалтират всички пътища ,а пък и кой би сложил 200 км. асфалт за 1000 човека.Та Лада Нива е замислена като служебен автомобил за председателите на колхозите (един вид селсаката Волга,а и за това се казва "Нива").Пред конструкторите е стояла задача да направят автомобил достатъчно бърз и комфортен на асфалт и с достатъчно офф роуд възможности ,та да не бягат всеки път за трактор ,когато си инспектира стопанството.Успехът на Нивата се състои именно в това,че автомобилът е нацелил златната среда между двата типа.Това се опитват да направят и с УАЗ Патриот и ако са успели ,автомобилът го чака не лошо бъдеще. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DELUXe Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 А бе хора ние произвеждаме най-яките коли... винаги трябва да се гледа в паницата на другите ей! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 А бе хора ние произвеждаме най-яките коли... винаги трябва да се гледа в паницата на другите ей! Кои сме тези "ние", че нещо не ми стана ясно? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeQuila^^ Posted December 23, 2005 Author Share Posted December 23, 2005 "автомобилът е нацелил златната среда между двата типа" Tova e mn podhodq6to za G55 AMG. Misleh si 4e kato e pod tuninga na AMG nqma da e G-class ama kato gledah testa po TOPGEAR se vuzhitih ot vuzmojnostite i kakto na putq taka i izvun nego. O6te neznam noviq BRABUS G500 SV12S (25 godini G-class) kak 6te se durji izvun putq ama ni6to ne se znae moje da me iznenada. Samo deto nikoi o6te ne go e testval deba. Kato stava duma za istinski offroad-ri nqkoi be6e spomenal ruskiq "KAIMAN" . Ta za tazi ma6ina sum gledal po discovery naistina vuzmojnostite i sa umopomra4itelni v offroad-a (vupreki slabiq ladov dvigatel 80k.s.). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mit4a Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 цък Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.