Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

52 minutes ago, djaba said:

Off:   И аз искам така, и заплатата да е като за IT бранша .... не се обиждай, шегувам се!

Ако си мислиш, че стартовите заплати в бранша са големи - си в сериозна грешка. Сервитьорка в хепи взима повече от заплатата, на която почнах :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2906

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой сблъсквал ли се е със следния казус:

 

Продукт дефектира вече 2 пъти по един и същи начин. Предния път го върнах - смениха ми го.

Сега го върнах - най-вероятно отново ще го сменят.

Ако го върна 3-ти път за същото нещо,  мога ли да си изискам парите.
Продуктът очевидно има конструкционен дефект.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, w00x said:


Това в отговор на моя казус ли е или част от тестовете ти. :)

може да си изискаш парите ама дали ще ти ги върнат е отделен въпрос :D

Link to comment
Share on other sites

всички смени, които съм правил  в гаранционни условия са ми предлагали дали искам нов продукт или парите си, Та съм останал с впечатлението, че е стандартна практика да си вземеш парите обратно.

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2019 at 12:52 PM, HEMO said:

Някой знае ли къде поставят в Пловдив прозрачно защитно фолио за фарове?

 

Ако намериш някъде в Пловдив, където почистват, най-вероятно и ще слагат фолио, а за почистване - най-близкото, което намерих миналата година беше Асеновград. 

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2019 at 4:04 PM, w00x said:

Някой сблъсквал ли се е със следния казус:

 

Продукт дефектира вече 2 пъти по един и същи начин. Предния път го върнах - смениха ми го.

Сега го върнах - най-вероятно отново ще го сменят.

Ако го върна 3-ти път за същото нещо,  мога ли да си изискам парите.
Продуктът очевидно има конструкционен дефект.

 

@w00x един монитор ACER получих като подарък.... 

това е втория със същия дефект и си взех парите.... мисля, че беше от outmax

 

Link to comment
Share on other sites

Има ли някакъв начин човек като поръча от ebay примерно нещо, да НЕ ползва български пощи за доставката, а някои други по-в крак със съвремието?

Изключително средновековно е това известяване с бележки, хвърлени във входа. Доскоро имаха за кратко известяване поне с SMS, но вече го били премахнали! :blink:

Ако им е скъпо д***а, човек да се абонира с такса ако трябва, или да направят някаква проста онлайн система, имейли и т.н. "Не предлагали такива услуги".

Link to comment
Share on other sites

Еми като избирам, има интернешънъл шипинг и няма избор... По какво друго може, което в Бг да се поеме от друг спедитор.... пък и някак не бих жертвал да ми вземат 10-15 лв допълнително за дреболии, които струват по-малко, а и вече съм платил доставка 3-4 € :) .

Толкова да ги мразя тия бележки, освен просто като наближи очаквания начален срок, през 2 дни да се ходи до пощата да се проверява. В други държави интересно дали има подобни уведомявания.. Предоплагам дори в Сомалия и Конго може да са по- в 20-ти век в това отношение.

Link to comment
Share on other sites

Системата с бележките си е напълно нормална. Аз нямам никакви оплаквания от нея вече години наред. Интересно какво очакваш, след като доставките са ни без пари? Да ти я докарат у вас безплатно вероятно? Като искаш удобства - както каза Ангел, можеш да поискаш от изпращача и DHL да ти я докара на вратата. Казано е - "за без пари - толкова". Аз нямам случай на неполучена пратка. Не само това, а неведнъж се е случвало да ми се обадят хората по телефона да ми кажат, че съм получил нещо. Няма нужда от абсолютно никакви проверки. Ако срокът изтече - пускаш заявка и ти се връщат парите. Имал съм случай да си прибера парите и стоката да пристигне с голямо закъснение. Като цяло услугата е напълно прилична, повтарям ЗА БЕЗ ПАРИ. Всичко останало се заплаща. И не в Сомалия и Конго, а в Лондон е по-зле дори. Неведнъж шипвам към адреса на брат ми поради нешипване към България и се почва една игра на котка и мишка, защото там ти го носят до вас, но спокойно може да го дадат на съседа или най-често ти го подхвърлят пред вратата. И в двата случая може и да не си видиш пратката. Така че няма никакъв повод за оплакване от нашите пощи.

=========================================

Какво по дяволите пак става със скапания, некадърен търговски регистър?!?!?! Писна ми от тия боклуци! Не мога нито един документ да видя, пробвам с три браузъра!

 

fgffff.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не съм съгласен изобщо, още повече от човек като теб да чуя подобно мнение, предвид "историята" на крайни изказвания по други теми за 19, 21 век, технологии и т.н.

За без пари?! А кой им плаща изобщо да имат офиси, да работят там лелки, за поддържат изобщо някаква база, доставки и т.н. Въпрос на държавна политика ако питаш мен. И бележката и човека дето я разнася по адреси да не би да е евтино?! А това че 1-2г. или нещо такова все пак имаха SMS-известяване? Лелките в пощата още ровят в тефтери, миришещи на мухъл и изглеждащи все едно се ползват от 1970-та.

Като цялата ни работа в държавата. За "НИЩО" пари можеха да направят една онлайн система с имейл известяване или поне с акаунти да си влезеш и да видиш дали е пристигнало нещо преди да ходя на място. И ЩЕШЕ да излиза и в краткосрочен и в дългосрочен план много по-евтино, удобно за всички по веригата. И както казах, направих си устата пред тях че ако искат да се регистрирам и да си плащам ако трябва смс-ите, ако това е проблема.

Все пак в клона има 2-3 компютъра, макар и от памтивека.

Най-бегъл пример - ако съм на работа някъде или някъде си, и очаквам нещо, вместо да отида директно в пощата, трябва първо да се прибера в нас да видя дали има хвърлена бележка, и тогава да се разкарвам отново до пощата. Да не говорим тия бележки как се губят/подритват, а предвид колко хората последните години получават все по-нищо в пощите си, пощите на много места са разнебитени, чупени..

 

За регистъра, какво точно опитваш да достъпиш, да пробваме и ние? Пробвах някаква справка, и уж работи.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Трябва да добавиш посочения URL https://public.brra.bg/   в списъка с изключения на Java, в момента не вярва на сертификата на сървъра (което е странно, ТР да им се ненадява човек използват сертификат от DigiCert, и би трябвало да е достатъчно доверен за Windows)

Тук има упътване:

https://www.java.com/en/download/faq/exception_sitelist.xml

 

За Регистъра - мисля че когато сваляш някакви документи сайта подписва нещо, не и самия документ де, може би кой е дърпал данни с ел.подпис, и тогава се подписва нещо с java plugin в браузъра. Ако само търсиш фирма няма подписване

Edited by EEK!
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, tedy said:

Не съм съгласен изобщо, още повече от човек като теб да чуя подобно мнение, предвид "историята" на крайни изказвания по други теми за 19, 21 век, технологии и т.н.

За без пари?! А кой им плаща изобщо да имат офиси, да работят там лелки, за поддържат изобщо някаква база, доставки и т.н. Въпрос на държавна политика ако питаш мен. И бележката и човека дето я разнася по адреси да не би да е евтино?! А това че 1-2г. или нещо такова все пак имаха SMS-известяване? Лелките в пощата още ровят в тефтери, миришещи на мухъл и изглеждащи все едно се ползват от 1970-та.

Като цялата ни работа в държавата. За "НИЩО" пари можеха да направят една онлайн система с имейл известяване или поне с акаунти да си влезеш и да видиш дали е пристигнало нещо преди да ходя на място. И ЩЕШЕ да излиза и в краткосрочен и в дългосрочен план много по-евтино, удобно за всички по веригата. И както казах, направих си устата пред тях че ако искат да се регистрирам и да си плащам ако трябва смс-ите, ако това е проблема.

Все пак в клона има 2-3 компютъра, макар и от памтивека.

Най-бегъл пример - ако съм на работа някъде или някъде си, и очаквам нещо, вместо да отида директно в пощата, трябва първо да се прибера в нас да видя дали има хвърлена бележка, и тогава да се разкарвам отново до пощата. Да не говорим тия бележки как се губят/подритват, а предвид колко хората последните години получават все по-нищо в пощите си, пощите на много места са разнебитени, чупени..

 

Той имаше предвид, че ти не плащаш за доставката.

 

Не знам дали преди 1-2 години е имало СМС известяване, но аз, за последните си 2 пратки (преди няколко седмици), получих СМС на телефона, че имам пратка. В Пощата казаха, че постепенно минават към СМС известяването. Колеги на същия адрес - все още си получават бележчици.

Та явно се работи към СМС известяване. Като отидох да си взема пратките, за които бях получил СМС, вместо да си пиша името в книгата и да се подписвам, ми дадоха една касова бележка, на която трябваше да ударя 2 имена и подпис.

Link to comment
Share on other sites

Теди, Български Пощи е държавна институция. И то най-бедната държавна институция с невъзможност за кражба и доене. Респективно като точно такава се държи и изглежда. Хората там изнемогват при мизерни заплати и условия. Добре че най-после миналата година им направиха нов салон, та да заприлича на нещо... И да - безплатни са ти доставките на джунджуриите от Китай. И като безплатни такива естествено минават по възможно най-евтиния съществуващ вариант - държавните пощи. И въпреки това услугата е напълно прилична. Казах вече - за без пари толкова. Напълно нормално е.

 

43 minutes ago, EEK! said:

Трябва да добавиш посочения URL https://public.brra.bg/   в списъка с изключения на Java, в момента не вярва на сертификата на сървъра (което е странно, ТР да им се ненадява човек използват сертификат от DigiCert, и би трябвало да е достатъчно доверен за Windows)

Тук има упътване:

https://www.java.com/en/download/faq/exception_sitelist.xml

 

За Регистъра - мисля че когато сваляш някакви документи сайта подписва нещо, не и самия документ де, може би кой е дърпал данни с ел.подпис, и тогава се подписва нещо с java plugin в браузъра. Ако само търсиш фирма няма подписване

 

Добавях го - пак същата работа!!! 

 

16 minutes ago, w00x said:

 

Той имаше предвид, че ти не плащаш за доставката.

 

Не знам дали преди 1-2 години е имало СМС известяване, но аз, за последните си 2 пратки (преди няколко седмици), получих СМС на телефона, че имам пратка. В Пощата казаха, че постепенно минават към СМС известяването. Колеги на същия адрес - все още си получават бележчици.

Та явно се работи към СМС известяване. Като отидох да си взема пратките, за които бях получил СМС, вместо да си пиша името в книгата и да се подписвам, ми дадоха една касова бележка, на която трябваше да ударя 2 имена и подпис.


Ти знаеш ли как зяпнах първия път като ми се обадиха на гсм-а да ме информират, че имам да получавам пратка... Не се случва всеки път, но няколко пъти вече се обаждат. Явно зависи на кой попаднеш. 
Иначе миналата година им сложиха нов софт, нещата лека полека се развиват. Но тъй като са най-най-най-последна дупка на кавала и не са дойна крава като Топлофикация например, всичко при тях ще се случи последно. 

Link to comment
Share on other sites

w00x, бележките и пощаджиите гълтат според мен повече пари, макар че и в двата случая се води "без пари" ;) . Но както и да е.

Оня ден в пощата жената ми каза, че да, преди пращали смс-и, но вече не предлагали тази услуга. Така ми казаха там. Те даже явно нямат стиковка едни с други кой къде какво, кога.

Иначе и аз подписах една касова бележка.

SMS известяване е поне някаква стъпка, и макар че този метод се използва масово от по-напредналите доставчици и др, според мен по-доброто ще е изцяло онлайн, имейл известяване, и SMS-ите като допълнителна услуга който иска. Смятам, че ще излезе по-изгодно за всички.

P.S. Между другото последната ми доставка беше от ebay/Германия. Дойде точно за 1 седмица.

Иначе ми е ясно, че са от най-бедните държавни институции, даже мнението ми по въпроса беше по-скоро да нахейтвам тази институция, отколкото да очаквам нещо от тях или да платя двойно цената на дадена джунджурия за да я получа без бележка. Даже започвам да се съмнявам, че се поддържа тази ситуация за да имат работа хилядите лелки, които иначе не биха могли да правят нищо друго, камо ли да се оправят с електронна система от подобен калибър.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, tedy said:

w00x, бележките и пощаджиите гълтат според мен повече пари, макар че и в двата случая се води "без пари" ;) . Но както и да е.

Оня ден в пощата жената ми каза, че да, преди пращали смс-и, но вече не предлагали тази услуга. Така ми казаха там. Те даже явно нямат стиковка едни с други кой къде какво, кога.

 

Ами не знам твоята лелка какво е знаела, но както ти казах, за 2 поредни пратки преди няколко седмици, получих СМСи. Възможно е да зависи и от изпращача. Ако пусне с проследяване - да идва с СМС. Ако пусне най-най-най евтината - да идва с бележка.

Link to comment
Share on other sites

Нещо сте се поразглезили ми се струва,смс известявания ала бала :-) Пощите работят и доставят нещата за почти без пари,я ползвайте DHL някой път ама вие платете доставката и пак ще ви питам дали държите на смс известяването или по-добре с листчетата :-)Пощата е тромава държавна институция,работят като такава,заплатите са крайно мизерни и техниката с която разполагат е от миналия век.В старата ми фирма имах взимане даване доста с тях-"киселите лелки" са защитна преграда заради досадници искащи невъзможното за без пари.В същност има доста хора дето дават всичко от себе си за да работят нещата...

Link to comment
Share on other sites

Да де ама пак - ако за някои нещата работят с SMS-и, явно може, пак "без пари", да потретя. За същите пари джунджурии преди получавах sms-и. А заплатите и парите са си винаги "крайно мизерни". Знаем, че няма безплатен обяд - та за безплатните доставки някой все пак плаща ;) . Иска се просто малко по-малко некадърност при управлението, и то не е само при пощите. Ето, горе за един скапан ТРегистър (и като цяло абсурдите около java, липсата на консистентност в отдалеченото подписване и работа с електронно удовстоверяване/лични документи), и много други. Аз не обвинявам самите лелки дето работят там, макар че често една система се реформира отвътре, та всеки носи някаква вина.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, tedy said:

Да де ама пак - ако за някои нещата работят с SMS-и...

 

Сигурно може и по-добре,с наличните ресурси,но и сега не е толкова зле за тия цени...Пращам до Дания част за един мотор,с пощите 8(осем!) кинта на четвъртия работен ден е в ръцете на получателя.С DHL 40 кинта за същото време и пратка.Искаш фактура на хартия-6 кинта....Двата доставчика са несравними ама и цените...

Link to comment
Share on other sites

Ок, аз нямам претенции към тях стига да присстигат пратките цели и невредими... ако щат и на камък с длето да си водят нещата и сметките. Единствено методът на известяване ме бърка и то немалко. Ми ако трябва да се качат малко цените или да си ги плащаме който иска sms-ите.. (20-тина стотинки надали някой ще откаже ако има по избор). Тва от 15-тина години в пощата нищо да не получавам и да съм се отървал от нещо различно от спам в пощата (така че и с години да не погледна да няма кво да изпусна), и само тия останаха :) . Айде да не е от едната крайност в другата (40 кинта доставка на нещо, което струва 10  примерно :) ).  Малко се иска, ама явно и това няма кой да помисли. както казах, некадърници на всички нива.

Link to comment
Share on other sites

Теди, пак в 15 поста по 25 реда едно и също си пишеш. Няма как в среда на тотално безпаричие да има развитие! Трябва ли точка по точка да обяснявам защо? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...