NEO_DDT Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Може да пробваш да го наемеш от фирма, която дава строителна или домашна електроника под наем. Нямам идея за конкретно предложение за Пловдив. Накрая на Никола Вапцаров преди светофара с Коматевско шосе мисля, че имаше такава фирма. Да ви питам, като са ви писали глоба за неправилно паркиране, пращали ли са ви покана за плащане, че чак ме заплашват с ЧСИ, ако не го платя, ама не пише срок(глобата е от миналия месец май, а поканата е от 1-2 седмици напечатана, ама я получих онзи ден) Мисля да ида да я платя днес, ама не знам къде? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Ако си сигурен , че искаш да е платиш , мисля , че на полиграфията на 3я етаж май можеше . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Голям влагоуловител, електрочески с компресор! Е те такова... Има ли го в Рила, верно съм за графа ахмак... Че в тая Рила от два дни съм всеки ден по 2 пъти за мат'рял... http://vlagouloviteli.com/pod-naem Колега се наводни наскоро от скъсан кран до водомера. Използва първия уред за 8лв на ден и беше доволен. Единствения минус е малкия резервоар, който в началото е трябвало да се изхвърля по 3-4 пъти на ден. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Ако си сигурен , че искаш да е платиш , мисля , че на полиграфията на 3я етаж май можеше . Платих я в новото кметство до Първо районно - става за 1 минута Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Дадох си телефона на виваком за поправка тъй като е в гаранция . Та телефона често губеше обхват , направо поне в 60% от времето си беше извън обхват . Имаше и надрасквания външно но при започването на проблема не беше изпускан или нещо подобно поне 2 месеца . И днес си поглеждам статуса в сайта им и гледам е отказана гаранция и пише - "Отказ от страна на клиента да заплати OW ремонт" . Та имат ли право да ми откажат гаранцията , след като въобще не ми изглежда изпускане да е причината за губене на обхват , защото ако имаше счупено трябваше сякаш през цялото време да е извън обхват а и поне да имаше скрошно изпускане , та да си кажа , че от там е проблема . Проблема започна точно когато нещо им стана с мрежата и за час 2 нямаше обхват мрежата им . И другото интерестно е защо пише , че клиента е отказал да заплати като никой не си е правиш труда да ми звъни . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Пробвал ли си да смениш СИМ картата? Повредена СИМ карта може да е причината за загуба на обхват. А това, че няма следи от изпускане нищо не означава, защото в телефона има сензор, който отчита паданията и в сервиза могат да прочетат информацията. Каква марка е телефонът? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Самсунг . Иначе телефона съм го пробвал и с друга сим карта и пак същия проблем . Не разбирам толкова , но си мисля , че ако съм счупил нещо то трябваше телефона да е постоянно извън обхват . А то 2 часа няма а после 1 има . Сякаш проблема идваше когато малко се понагрее телефона . Освен , че ми е отказана гаранцията , ми е странно , че съм отказал да заплатя уж някав ремонт , но никой не ми е звънял . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikktor Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Нокия на времето имаха такъв проблем - като изпуснеш телефона няколко пъти и започва произволно да губи обхват. Явно самсунг Най-накрая са стигнали Nokia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Занеси го директно в сервиза на Самсунг и виж от там какво ще ти кажат. Виж си първо сервизния протокол за този "ремонт", дали е от Виваком или от официален сервиз на марката. Ако не е от официален сервиз на марката го занеси в официалния сервиз написан на гаранционната карта. Може да им звъннеш преди това на националния телефон, за да обясниш казуса. Кажи само, че си го носил във Виваком, но са ти отказали гаранционен сервиз на гаранционен апарат и искаш да го занесеш директно на Самсунг. Не споменавай другите неща. Ако протокола е от официален сервиз, отивай във Виваком и се разправяй. Проблема може да е 2 часа и после 1 час - няма гаранция, че нещо не е счупено. Пробвал ли си да ресетнеш телефона до фабрични настройки? За отказването да заплатиш ремонт не мога да ти кажа нищо. Питай ги директно като си вземеш устройството. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 (edited) Ремонта е от някаква фирма К енд К сервиз , а иначе съм го рестнал но проблема си е оставал . А иначе за друтото ще ги питам но просто още нито от сервиза са ми звъняли , нито от виваком . Edited October 31, 2018 by MaiconDogg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Ремонта е от някаква фирма К енд К сервиз , а иначе съм го рестнал но проблема си е оставал . А иначе за друтото ще ги питам но просто още нито от сервиза са ми звъняли , нито от виваком . К и К (Техномаркет) са официалния сервиз и дистрибутор на Самсунг за България. Ще трябва да се разправяш с Виваком. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Т.е. няма какво да направя и демек като ми звъннат просто да си взема телефона и да си платя някъде да ми го оправят . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Т.е. няма какво да направя и демек като ми звъннат просто да си взема телефона и да си платя някъде да ми го оправят . Аз бих вдигнал скандал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Хубавото в случая е , че договора ми изтича и ще го прекъсна с взимането на телефона , а се бях навил да го подновявам , но и оферта на теленор ме устройва . Тъпото за тях е , че заради цигании за ремонт ( да кажем за 50 лв ) ще изпуснат 240 лв годишно . И все ще вдигна скандал но нямам почти никакви надежди . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Изчакай да видиш дали ще те потърсят да даваш пари въобще, мой близък приятел два пъти си чупи телефона като го изпуска, също самсунг, и двата пъти гаранцията си му покри всички щети. Само ще те излъжа дали е с виваком или е а1 И друго - не ми е известно в мобилните телефони да слагат шокови сензори, може да изхождат от логовете на accelerometer'а, но това по никакъв начин не може да докаже че е изпускан, дори ако го хванеш с ръка и се развартиш здраво, може да запише някви стойности от 10-20g ама какво от това. Знам, че имат "сензори" дали е мокрен тлефона, но за шокови такива не съм чувал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Повечето модерни телефони записват паданията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Ремонта е от някаква фирма К енд К сервиз , а иначе съм го рестнал но проблема си е оставал . А иначе за друтото ще ги питам но просто още нито от сервиза са ми звъняли , нито от виваком . К и К (Техномаркет) са официалния сервиз и дистрибутор на Самсунг за България. Ще трябва да се разправяш с Виваком. Не е К и К най-първия във веригата. Преди тях има друга фирма носеща представителството и събира комисионна за всеки продаден телефон или таблет самсунг в БГ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikktor Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Аз писаха имейл на производител за проблем, който не се покрива от гаранцията. На следващия ден ми се обадиха от офиса в София и 1 седмица по-късно дойде човек от сервиза в Пловдив. По последни данни от фирмата производител са казали да ремонтират уреда. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaiconDogg Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Телефона ми беше върнат днес , естестеено неуправен . От сервиза ми искат 180лв за ремонта , което ест не ме устройва . След като нямам обхват на моменти , нормално е проблема да е в антената , а ето какво са констатирали от сервиза на виваком . http://prikachi.com/images/885/9430885X.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 (edited) Имаш право да поискаш копие от протокола на комисията, въз основа на който е направено това заключение. Трябва по категоричен начин (снимки, измервания и т.н.) да се докаже това твърдение. Поискай всичко по официален начин, задължаващ ги да ти върнат официален отговор. Това, разбира се, ако ти се занимава и не си прежалил телефона. Edited November 1, 2018 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Телефона ми беше върнат днес , естестеено неуправен . От сервиза ми искат 180лв за ремонта , което ест не ме устройва . След като нямам обхват на моменти , нормално е проблема да е в антената , а ето какво са констатирали от сервиза на виваком . http://prikachi.com/images/885/9430885X.jpg Корозия по платката? Телефона има ли рейтинг за водоустойчивост? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Класическо оправдание за отказ. Преди време същото ни сервираха Теленор за един ЛГ флагман. Впоследствие масово се оплакваха от същия проблем в световен мащаб. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Класическо оправдание за отказ. Преди време същото ни сервираха Теленор за един ЛГ флагман. Впоследствие масово се оплакваха от същия проблем в световен мащаб. За горящите платки на G4 ли става въпрос? Защото моята също изгоря и се обадих директно на LG. Там ми казаха, че проблема е ясен и ми препоръчаха да го занеса директно в техен сервиз, вместо в този на Виваком. От там, ми го оправиха (с транспорта до София и обратно) за точно 7 календарни дни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Не помня точно, но оправданието беше намокряне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 За мен лично - този отказ ми звучи като "всякакви възможни оправдания, натъпкани в едно общо". Тоест нищо конкретно, с две думи - "няма да ти уважим гаранцията, *** се в **** "... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.