Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

Може да пробваш да го наемеш от фирма, която дава строителна или домашна електроника под наем. Нямам идея за конкретно предложение за Пловдив.

Накрая на Никола Вапцаров преди светофара с Коматевско шосе мисля, че имаше такава фирма. 

 

Да ви питам, като са ви писали глоба за неправилно паркиране, пращали ли са ви покана за плащане, че чак ме заплашват с ЧСИ, ако не го платя, ама не пише срок(глобата е от миналия месец май, а поканата е от 1-2 седмици напечатана, ама я получих онзи ден) Мисля да ида да я платя днес, ама не знам къде?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2906

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Голям влагоуловител, електрочески с компресор! Е те такова... Има ли го в Рила, верно съм за графа ахмак... Че в тая Рила от два дни съм всеки ден по 2 пъти за мат'рял...

http://vlagouloviteli.com/pod-naem 

 

Колега се наводни наскоро от скъсан кран до водомера. Използва първия уред за 8лв на ден и беше доволен. Единствения минус е малкия резервоар, който в началото е трябвало да се изхвърля по 3-4 пъти на ден. 

Link to comment
Share on other sites

Ако си сигурен , че искаш да е платиш , мисля , че на полиграфията на 3я етаж май можеше .

Платих я в новото кметство до Първо районно - става за 1 минута :)

Link to comment
Share on other sites

Дадох си телефона на виваком за поправка тъй като е в гаранция . Та телефона често губеше обхват , направо поне в 60% от времето си беше извън обхват . Имаше и надрасквания външно но при започването на проблема не беше изпускан или нещо подобно поне 2 месеца . И днес си поглеждам статуса в сайта им и гледам е отказана гаранция и пише - "Отказ от страна на клиента да заплати OW ремонт" . Та имат ли право да ми откажат гаранцията , след като въобще не ми изглежда изпускане да е причината за губене на обхват , защото ако имаше счупено трябваше сякаш през цялото време да е извън обхват а и поне да имаше скрошно изпускане , та да си кажа , че от там е проблема . Проблема започна точно когато нещо им стана с мрежата и за час 2 нямаше обхват мрежата им . И другото интерестно е защо пише , че клиента е отказал да заплати като никой не си е правиш труда да ми звъни .

Link to comment
Share on other sites

Пробвал ли си да смениш СИМ картата? Повредена СИМ карта може да е причината за загуба на обхват.

А това, че няма следи от изпускане нищо не означава, защото в телефона има сензор, който отчита паданията и в сервиза могат да прочетат информацията.

 

Каква марка е телефонът?

Link to comment
Share on other sites

Самсунг . Иначе телефона съм го пробвал и с друга сим карта и пак същия проблем . Не разбирам толкова , но си мисля , че ако съм счупил нещо то трябваше телефона да е постоянно извън обхват . А то 2 часа няма а после 1 има . Сякаш проблема идваше когато малко се понагрее телефона . Освен , че ми е отказана гаранцията , ми е странно , че съм отказал да заплатя уж някав ремонт , но никой не ми е звънял .

Link to comment
Share on other sites

Нокия на времето имаха такъв проблем - като изпуснеш телефона няколко пъти и започва произволно да губи обхват. Явно самсунг Най-накрая са стигнали Nokia

Link to comment
Share on other sites

Занеси го директно в сервиза на Самсунг и виж от там какво ще ти кажат.

 

Виж си първо сервизния протокол за този "ремонт", дали е от Виваком или от официален сервиз на марката. Ако не е от официален сервиз на марката го занеси в официалния сервиз написан на гаранционната карта. Може да им звъннеш преди това на националния телефон, за да обясниш казуса. Кажи само, че си го носил във Виваком, но са ти отказали гаранционен сервиз на гаранционен апарат и искаш да го занесеш директно на Самсунг. Не споменавай другите неща.

 

Ако протокола е от официален сервиз, отивай във Виваком и се разправяй.

 

Проблема може да е 2 часа и после 1 час - няма гаранция, че нещо не е счупено.

 

Пробвал ли си да ресетнеш телефона до фабрични настройки?

 

За отказването да заплатиш ремонт не мога да ти кажа нищо. Питай ги директно като си вземеш устройството.

Link to comment
Share on other sites

Ремонта е от някаква фирма К енд К сервиз , а иначе съм го рестнал но проблема си е оставал .

А иначе за друтото ще ги питам но просто още нито от сервиза са ми звъняли , нито от виваком .

Edited by MaiconDogg
Link to comment
Share on other sites

Ремонта е от някаква фирма К енд К сервиз , а иначе съм го рестнал но проблема си е оставал .

А иначе за друтото ще ги питам но просто още нито от сервиза са ми звъняли , нито от виваком .

 

К и К (Техномаркет) са официалния сервиз и дистрибутор на Самсунг за България.

Ще трябва да се разправяш с Виваком.

Link to comment
Share on other sites

Т.е. няма какво да направя и демек като ми звъннат просто да си взема телефона и да си платя някъде да ми го оправят .

 

Аз бих вдигнал скандал.

Link to comment
Share on other sites

Хубавото в случая е , че договора ми изтича и ще го прекъсна с взимането на телефона , а се бях навил да го подновявам , но и оферта на теленор ме устройва . Тъпото за тях е , че заради цигании за ремонт ( да кажем за 50 лв ) ще изпуснат 240 лв годишно .

И все ще вдигна скандал но нямам почти никакви надежди .

Link to comment
Share on other sites

Изчакай да видиш дали ще те потърсят да даваш пари въобще, мой близък приятел два пъти си чупи телефона като го изпуска, също самсунг, и двата пъти гаранцията си му покри всички щети. Само ще те излъжа дали е с виваком или е а1

 

И друго - не ми е известно в мобилните телефони да слагат шокови сензори, може да изхождат от логовете на accelerometer'а, но това по никакъв начин не може да докаже че е изпускан, дори ако го хванеш с ръка и се развартиш здраво, може да запише някви стойности от 10-20g ама какво от това.

 

Знам, че имат "сензори" дали е мокрен тлефона, но за шокови такива не съм чувал.

Link to comment
Share on other sites

Ремонта е от някаква фирма К енд К сервиз , а иначе съм го рестнал но проблема си е оставал .

А иначе за друтото ще ги питам но просто още нито от сервиза са ми звъняли , нито от виваком .

 

 

 

К и К (Техномаркет) са официалния сервиз и дистрибутор на Самсунг за България.

Ще трябва да се разправяш с Виваком.

Не е К и К най-първия във веригата. Преди тях има друга фирма носеща представителството и събира комисионна за всеки продаден телефон или таблет самсунг в БГ.
Link to comment
Share on other sites

Аз писаха имейл на производител за проблем, който не се покрива от гаранцията. На следващия ден ми се обадиха от офиса в София и 1 седмица по-късно дойде човек от сервиза в Пловдив. По последни данни от фирмата производител са казали да ремонтират уреда.

 

Link to comment
Share on other sites

Телефона ми беше върнат днес , естестеено неуправен . От сервиза ми искат 180лв за ремонта , което ест не ме устройва . След като нямам обхват на моменти , нормално е проблема да е в антената , а ето какво са констатирали от сервиза на виваком .

 

 

http://prikachi.com/images/885/9430885X.jpg

Link to comment
Share on other sites

Имаш право да поискаш копие от протокола на комисията, въз основа на който е направено това заключение. Трябва по категоричен начин (снимки, измервания и т.н.) да се докаже това твърдение.

Поискай всичко по официален начин, задължаващ ги да ти върнат официален отговор.

 

Това, разбира се, ако ти се занимава и не си прежалил телефона.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Телефона ми беше върнат днес , естестеено неуправен . От сервиза ми искат 180лв за ремонта , което ест не ме устройва . След като нямам обхват на моменти , нормално е проблема да е в антената , а ето какво са констатирали от сервиза на виваком .

 

 

http://prikachi.com/images/885/9430885X.jpg

 

Корозия по платката? Телефона има ли рейтинг за водоустойчивост?

Link to comment
Share on other sites

Класическо оправдание за отказ. Преди време същото ни сервираха Теленор за един ЛГ флагман. Впоследствие масово се оплакваха от същия проблем в световен мащаб.

Link to comment
Share on other sites

Класическо оправдание за отказ. Преди време същото ни сервираха Теленор за един ЛГ флагман. Впоследствие масово се оплакваха от същия проблем в световен мащаб.

 

За горящите платки на G4 ли става въпрос? Защото моята също изгоря и се обадих директно на LG. Там ми казаха, че проблема е ясен и ми препоръчаха да го занеса директно в техен сервиз, вместо в този на Виваком. От там, ми го оправиха (с транспорта до София и обратно) за точно 7 календарни дни.

Link to comment
Share on other sites

За мен лично - този отказ ми звучи като "всякакви възможни оправдания, натъпкани в едно общо". Тоест нищо конкретно, с две думи - "няма да ти уважим гаранцията, *** се в **** "...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...