alchemy Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Зареждам от Трон Ойл срещу Агрия на 1,85 лв/л (към момента) и нафтата е отлична. И на ЕКО нафтата е добра и зимата държи.Отделно си слагам 1:200 двутактово масло и 1:1000 Бардал БДЦ.Иначе нямам против да наливам "апокрифна" на 1,50-1,60. Ако някой има добро желание да сподели, нека ми пише на ЛС . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Някой с преки впечатления за Хюндай Матрикс 2002 - дизел? Плюсове, минуси? За съжаление не знам какъв е двигателя... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Тази ведомствена бензиностанцийка на Домостроителния все повече се прочува между другото.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 (edited) Някой с преки впечатления за Хюндай Матрикс 2002 - дизел? Плюсове, минуси? За съжаление не знам какъв е двигателя... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11442301840232227 Такова ли!? >>>> http://hyundai-bg.com/forums/viewtopic.php?f=14&t=42 https://kolatami.wordpress.com/ __________________________ нз тва дърво кой човек би искал да си го причина, при положение че има такива хубави и евтини комбита - с газово естествено, а не дизел и с ръчни скорости... Edited September 16, 2015 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Аз съм в момента с дърво на дизел и ръчни скорости. И съм доволен. Все пак - преки впечатления? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 И винаги ще си доволен, не се безпокой. Но това, което имаш в момента е много по-добро от тоя дарак, който си показал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 E виж блога и форума на Хюндай де... кво толко. Иначе всеки може да е доволен стига да намери каквото търси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Трябва да се направи втори ключ за Астра Г 2000г. Някой да е правил скоро да ме ориентира за цена и място? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Разликата е вече, че като регистрираш автомобил не я вписваш ръчно в данъчното, а става автоматично.Само за "нов внос" обаче... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Някъде по-нагоре писах за ключар.Ето тук е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemy Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 На входа на Баумакс срещу 50 лв ми нарязаха и обучиха ключ с чип за Astra F. От миналата година досега едва ли е променена цената. Не мисля, че в града има по-ниски цени, а качеството е на високо ниво. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Само за "нов внос" обаче... Само за всички обаче, от личен опит го казвам, щото моята НЕ беше нов внос. Задължиха ги, за да няма кола 400 коня, регистрирана в данъчното като 1.2 и 60 коня. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 От сумати време се каня да си сменя пастата на ПС3-то, но все не се наканвам.Някой знае ли къде мога да я закарам за смяна на паста и почистване?ПС3 Слим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 При Коста(Хоста) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 40 камъка, след 22ри може да бъде направено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Приличен ресторант/кръчме в Пещера? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 да бе, и аз така говорех навремето за София... преди да дойда да поживея тука 10на годинки... сега ми е смешно, и лафове като тоя ма карат да са усмихвам... ако питаш някой от Каспичан - Пловдив е мнооо скапан град... па за тия от Куртово Конаре Стамболийски е ебаси скапания град... и те така...Не малко съм обикалял по света. В Европа по - гнусен град от София не съм виждал. Никога не съм рискувал да си сипя дори течност за чистачки на Лукойл.И аз съм така. ОМВ също задължително ги избягвам. Тези от които зареждам в момента и съм доволен са: Петрол и Шел. Еко спрях в даден момент да ги ползвам и нямам наблюдения над тях в момента. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Виден мисля, че го каза, Лукойл продават на всички останали гориво, изключваме някой продукти на ОМВ (имат внос) както и Газпром, всичко останало е със суровина на Лукойл...Тези обекти на Шел, които останаха на пазара, които също се броят на пръсти - те ползват горива Газпром Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Има внос хора, не е само нефтохима..друг е въпроса каква чорба правят след това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Виден мисля, че го каза, Лукойл продават на всички останали гориво, изключваме някой продукти на ОМВ (имат внос) както и Газпром, всичко останало е със суровина на Лукойл...Тези обекти на Шел, които останаха на пазара, които също се броят на пръсти - те ползват горива ГазпромНе знам какъв внос имат ОМВ. От тях 3 пъти съм зареждал и 2 пъти закъсах! Никога повече не мога да си помисля да заредя от тях. Не малко вносители има. Голяма част обаче минава през Лукойл, наистина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 В случая трябва да се отбележи, че ценообразуването на Лукойл е важно, поради факта, че това е основният доставчик на автомобилни горива в България. Продуктите на рафинерията се продават от всички вериги бензиностанции, въпреки че на пазара на дребно бургаският преработвател държи дял от около 30%. На пазара на едро обаче, според различни оценки, горивата, които се продават в България са основно на Лукойл, като този дял представлява около 70% от всички продавани горива в страната. На практика големите вериги купуват масовите бензини от Лукойл и само скъпите високоактанови горива са вносни, защото бургаската рафинерия не предлага нужното качество на известните марки. Въпреки това, дори и този сегмент от пазара на автомобилни горива скоро ще се промени, предвид сериозната инвестиция, която рафинерията прави, което ще доведе до допълнително увеличаване на дела на Лукойл на пазара на едро. Но най-вече трябва да отбележим, че щеше да е друга картинката, ако Костов не беше продал рафинерията, сега цената щеше да е друга. От този факт излиза и друг факт - по-евтино ще излезне да внасяш гориво от колкото да ползваш това от нашата рафинерия (е, няма такъв парадокс), и тук не става въпрос за качество Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Но най-вече трябва да отбележим, че щеше да е друга картинката, ако Костов не беше продал рафинерията, сега цената щеше да е друга. От този факт излиза и друг факт - по-евтино ще излезне да внасяш гориво от колкото да ползваш това от нашата рафинерия (е, няма такъв парадокс), и тук не става въпрос за качество Има доста неща покрай Лукойл които хората забравят. Първо изполват възможно най - гадният петрол който може да се намери. Сорт Урал мисля се води. Въпреки това цените на които продават са едни от най - високите в Европа. Вносът на горива е адски затруднен заради някои закони които бяха въведени от Тиквата. Съвсем случайно Валентин Златев(шефът на Лукойл) му е спонсор и много близък приятел. Последният път когато уж щяха да се борят с монопола, направиха точно обраното. Така измениха законите, че да стане още по - трудно да имат конкуренция. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 (edited) Само за всички обаче, от личен опит го казвам, щото моята НЕ беше нов внос. Задължиха ги, за да няма кола 400 коня, регистрирана в данъчното като 1.2 и 60 коня.Пояснявам.Въведоха го за колите нов внос,важи и за препродажба НО НЕ ВИНАГИ,защо и как не мога да кажа...Като всяко нещо у нас и тук е мазало.Съвет от мен,който продава кола да се разходи до данъчното с договорчето за покупко продажба и да провери дали са отчислили колата,за което дават едно картонче с вх.номерче. п.п.Живо и здраво да ви е детенцето Edited September 18, 2015 by HEMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 (edited) Благодаря за детенцето. Нашата не е нов внос, карана е тук. В Кат ми казаха, че щом съм женен ръчно трябва да я впиша. Е да ама оная в данъчното ме изгони като мръсна котка, че било автоматично. Пак казвам обаче, само ВПИСВАНЕТО. Отписването си е ръчно по всички параграфи, че в същия ден отписах старата. Edited September 18, 2015 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Но най-вече трябва да отбележим, че щеше да е друга картинката, ако Костов не беше продал рафинерията, сега цената щеше да е друга. От този факт излиза и друг факт - по-евтино ще излезне да внасяш гориво от колкото да ползваш това от нашата рафинерия (е, няма такъв парадокс), и тук не става въпрос за качество Ако Тиквата искаше спокойно може да го натисне с регулации или да улесни максимално вноса и да паднат горивата, ама както каза netroot познай дали ще го направи и познай защо. Представям си какво ще стане с цените, петрола ако се качи на 60-70$. Действията на някой преди 15 години не оправдават бездействието в момента! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.