бат Ицо Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Тея нипон са верно ламерите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Но пък бат' Галин как от раз знае къде му е зора Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) Баш то си е! Ако свалиш целият пласмасов корпус на тялото и отвориш капака на електрониката, Очуден ще останеш що кабел в аванс има този датчик.... Вади го от там и го покажи отстрани или отдолу на корпуса. Май ще трябва да си даваш адреса Колкото и нереално да ми се виждаше, ще се окаже че има ефект. Нереално, защото при предната ми проба на другия климатик (друга марка), температурата която показваше, че е в стаята, автоматично скочи с няколко градуса (а всъщност си беше пак толкова студено) и си помислих, че ефекта ще е обратен. Еми да ама при този Нипон май ще се получи (или поне снощи беше ОК). П.С. Мерси Edited December 24, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) Няма как да е обратен. На страшно много от климатиците въздушните им датчици са хванати върху топлообменниците с идеята да стоят във входящия въздушен поток. До тук нищо лошо, обаче конвенционалните климатици в режим отопление при постигане на заданието спират и вътрешната си турбина (с оглед на комфорта). Проблемът е, че в топлообменниците на ниските класове климатици винаги остава остатъчна топлина, която един вид лъже датчика, че температурата в стаята продължава да бъде висока. Ето за това и го имаш този проблем. Впрочем, ако вътрешното ти тяло е монтирано и на височина над 2.2 - 2.3 метра, положението става още по-кафяво П.п. Та предполагам схвана, че идеята на това вадене е датчикът да следи температурата директно на околното пространство и без да се влияе от други топлоизточници. Това лечение се предписва за абсолютно всички марки и модели климатици, които страдат от този проблем Edited December 24, 2014 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) Ясно Като височина мисля е точно около 2.2м. Така и така сме на темата: на другия климатик, перката на външното тяло трака/резонансира (само при едни специфични обороти, около ниски) и си мисля, че трябва да е лагер. Философия ли е да се свали и смени или да си търся хора които да го направят като хората? Edited December 24, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) Търси хора. П.п. Имам едни доста тежки съмнения, че този резонанс ти иде точно от перката. Edited December 24, 2014 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Ок. По-скоро при вибрирането което може и да е от компресора, перката като че ли зацикля в ниските Иначе му шиб*ах един гумени тампони на стойката, че беше още по-зле. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) Някой от многознаещите ше ми помогне ли за гумите? 185/65R15 Edited December 24, 2014 by Grimjaur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Видене, какво ще кажеш за тази прахосмукачка: http://www.banggood.com/Dibea-ZN609-Automatic-Robot-Vacuum-Cleaner-Household-Sweeper-p-955744.html Непозната и нечувана от мен лично марка. Цената й е почти като на iRobot, така че лично мое мнение - БЕГАЙ.... Някой от многознаещите ше ми помогне ли за гумите? 185/65R15 Да - не купувай боклуци, не ползвай "всесезонни" тъпотии, купи си два комплекта GOOD YEAR или MICHELIN и в следващите 6-7 години спокойно може да не се замисляш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) Абе носят се разни слухове, че доста хора от Либхер са напуснали заради строяща е фабрика за части тук някъде. Говорят и за заплати от рода на 1000лв стартово. Някой да има идея коя е въпросната фабрика? Edited December 24, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 (edited) "Сензор-Найт Индастриъл" - част от Sensata Technologies Holding,е предприятието.А че Либхер отдавна трябваше да почнат да го напускат с тези мерзавци за началници е нещо,което се случи макар и късно.Около Либхер се създадоха такива митове,че им се чудя на хората за наивността.Никога средната заплата на производствения персонал не е минавала 800 лева чисти освен броени месеци около разширението с второто хале и то БЛАГОДАРЕНИЕ НА ПОЛОЖЕНИЯ ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД.Еле пък 1000 лева... А пък да не говорим за насаденото отношение към служителите от 100 % ръководен БЪЛГАРСКИ персонал. Edited December 24, 2014 by galaxi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Ясно, май те ще да са: "Сензор-Найт Индастриъл" е част от Sensata Technologies Holding - световен лидер в производството на сензорни и електрозащитни устройства с приложение в автомобилната индустрия, самолетостроенето, строителната техника и др. Компанията произвежда около 1,4 млн. артикула за целия свят. Българският завод до Пловдив ще е вторият по големина след този в Мексико. Инвеститорът планира да открие завода през май 2015 г., като се очаква да бъдат разкрити 3200 нови работни места. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Да - не купувай боклуци, не ползвай "всесезонни" тъпотии, купи си два комплекта GOOD YEAR или MICHELIN и в следващите 6-7 години спокойно може да не се замисляш. За всичко съм съгласен, ама гуми на 6-7 години Трябва да минава годишно много малко километри и пак накрая ще е с остаряла и изпечена гума. Bridgestone и Continental също са хубави. Летните са ми Continental Conti Premium contact 5 и съм доволен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Никому не връзвам ръцете - моите летни са седми сезон и ги хвърлям. Много правилно каза - малко километри. За 11 години - 155к. А качествена гума не се напуква от седене... В смисъл първите 10 години Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Това е все едно да отвориш бутилка бира и да я изпиеш утре по същото време. Нека да е от най-качествените... Тая гума след 3тата година става за Сирни заговезни. Отделен е въпроса, че ние караме по 5. А 7 си е шитсторм. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 +1 Всяка нова гума е по-добра от най-хубавата и скъпа 4-5 годишна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 (edited) Да - не купувай боклуци, не ползвай "всесезонни" тъпотии, купи си два комплекта GOOD YEAR или MICHELIN и в следващите 6-7 години спокойно може да не се замисляш. Това беше толкова неграмотно изказване, че искам да се напия за да го забравя. Някой от многознаещите ше ми помогне ли за гумите? 185/65R15 Да. Гледай скоростния индекс и вземи такива с възможно най-високия! И като изключиш разни куча марка гуми си харесай нещо с по-висок скоростен индекс. А приказките "ами ти нали няма да караш бързо - защо са ти" им кажи да си ги заврат отзад. Дори с моето пенсионерско каране и моята доста "инертна" тойота се усеща разликата в завоите. Другото за максимум 3-4 години също важи. Имах 3 годишни които последната година преди да ги сменя яко свиреха по завоите а бяха на малко километри. След смяната усетих коренна разлика. А да - другото, което е хубаво да гледаш е какъв е индекса за сцепление на мокра настилка. Икономията аз я гледам в обратна посока - колкото е по-икономична, обикновенно е толкова по-пластмасова гумата и по-кофти държи на завоите. В има един индекс UTQG - гледай и него - колкото по-близо до 100 толкова по-добре (но пък ще се изхабяват по-бързо). Над 500 са си чиста проба пластмаса и силикон. А да - и бягай от runflat-ки. Возят доста по-твърдо (освен че са и по-скъпи) а за нормална семейна кола това мисля е повече от излишно. Надявам се да съм ти бил полезен. Edited December 25, 2014 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Аз искам да питам раздадени ли са подаръците на всички деца щото виждам, че Дядо Мраз цяла вечер е писал във форума?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Вие какви съвети очаквате от човек който не си сменя редовно маслото на колата? Гумата се карам макс 3-4 години. На 5-тата ще е много компромисен вариант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 +1 Всяка нова гума е по-добра от най-хубавата и скъпа 4-5 годишна. И аз съм съгласен с това, но знаете ли колко малко хора карат като нас с нови гуми. Повечето си купуват "нови" гуми втора ръка с дот на 5-6 че и повече години, ама имали грайфер, да имат ама вече са станали пластмасови а не гумени. Аз миналата година по това време си взех зимни ТIGAR не мога да кажа колко са добри понеже минала година с тях да съм минал 2-3км на сняг като гледам и тая май няма да е. А тази година на пролет си взех летни FULDA и съм доволен. От дияната с отстъпките ми излизат точно на половин цена (-50%) Надявам се да ме изкарат 5г и след това сменям гумите барабар с Рендето. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Тъй като бях решил да продавам колата, което и стана, последно купих най-евтините нови гуми, които имаше - Dayton. Супер бяха! И зимните и летните. Меки, стабилни, като недостатък - зимните бяха малко шумни, но като цяло зимната гума е по-шумна заради грайфера. За почти същите пари, ми предлагаха втора употреба на 3 или 4 години Continental, който бил "супер"... Новата гума си е нова гума, ако ще и най-евтината да е. Последно, като си видях колата случайно на един паркинг, си беше обута със същите гуми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Втора употреба гуми не купувам. Все едно да си купя втора ръка бельо. Засега съм си заплюл Lassa Snoways 3, за летни ще го мисля. Не мога да намеря всесезонни, които да ми отговарят на изискванията. Имайте предвид, че освен семейна, това е и пещерняшка кола и доста често и се налага да минава кал, чакъл и баири. В краен случай мога да избутам още 3-4 месеца до пролетта и направо летни да взема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Това е все едно да отвориш бутилка бира и да я изпиеш утре по същото време. Нека да е от най-качествените... Тая гума след 3тата година става за Сирни заговезни. Отделен е въпроса, че ние караме по 5. А 7 си е шитсторм. Няма такова нещо, освен ако не е тотален боклук по производство и колата не гние отвън. Аз си имам гараж и както подчертах - ДВА комплекта за съответните сезони. Сега само да не тръгне някой да обяснява как се развалят седейки в чували в гаража... +1 Всяка нова гума е по-добра от най-хубавата и скъпа 4-5 годишна. Винаги е по-добре да си млад, красив и богат. Това беше толкова неграмотно изказване, че искам да се напия за да го забравя. Опитай поне това да свършиш професионално... Иначе всичките други работи, които си ги написал, никога не си ги ползвал и/или усетил реално. Освен ако не си карал Тойотата на някое рали. Вие какви съвети очаквате от човек който не си сменя редовно маслото на колата? Гумата се карам макс 3-4 години. На 5-тата ще е много компромисен вариант. Младеж, предвид, че караш около пет пъти, че и повече на километраж от мене, какво ли мязат твоите гуми след 4 години? 100000% по-зле от моите на 6. Проста математика. Втора употреба гуми не купувам. Все едно да си купя втора ръка бельо. Засега съм си заплюл Lassa Snoways 3, за летни ще го мисля. Не мога да намеря всесезонни, които да ми отговарят на изискванията. Имайте предвид, че освен семейна, това е и пещерняшка кола и доста често и се налага да минава кал, чакъл и баири. В краен случай мога да избутам още 3-4 месеца до пролетта и направо летни да взема. И правилно. НИКОГА не бих купил гуми втора ръка за моята си кола. За някоя, която ползвам като каруца може да направя компромис, но иначе не. Отново те съветвам да си осигуриш два комплекта - ще се родиш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Аз искам да питам раздадени ли са подаръците на всички деца щото виждам, че Дядо Мраз цяла вечер е писал във форума?!? Дядо Коледа раздава подаръците бе :-) Втора употреба гуми не купувам. Все едно да си купя втора ръка бельо. Засега съм си заплюл Lassa Snoways 3, за летни ще го мисля. Не мога да намеря всесезонни, които да ми отговарят на изискванията. Имайте предвид, че освен семейна, това е и пещерняшка кола и доста често и се налага да минава кал, чакъл и баири. В краен случай мога да избутам още 3-4 месеца до пролетта и направо летни да взема. Те зимните са основно за сняг и поледица. Ако няма да караш в такива условия даже е по-добре да си с летните. Няма такова нещо, освен ако не е тотален боклук по производство и колата не гние отвън. Аз си имам гараж и както подчертах - ДВА комплекта за съответните сезони. Сега само да не тръгне някой да обяснява как се развалят седейки в чували в гаража... Ами качествата на гумата се променят с течение на времето. Ако през цялото време са стояли в гаража - ти защо изобщо си ги купил след като не ги караш? Винаги е по-добре да си млад, красив и богат. И скромен! Не забравяй, че скромността краси човека Опитай поне това да свършиш професионално... Аз съм любител-ценител бе. Не съм професионалист Иначе всичките други работи, които си ги написал, никога не си ги ползвал и/или усетил реално. Освен ако не си карал Тойотата на някое рали. Ти ще ми кажеш аз какво усещам. Разликата я усетих като минавах Шипка. Ти ако щеш вярвай Младеж, предвид, че караш около пет пъти, че и повече на километраж от мене, какво ли мязат твоите гуми след 4 години? 100000% по-зле от моите на 6. Проста математика. Гумите освен с грайфер се характеризират и с други неща, едно от които е твърдост на каучука, което пък влияе на сцеплението. Колкото е по-мек каучука толкова е по-добро сцеплението, но пък по-бързо се изхабяват. Затова е най-добре да вземеш гуми, които на 3тата година дори при моето каране ще са се изхабили, но междувременно да държат добре на пътя и да е стабилна колата в завоите, вместо такива, които могат да изкарат 3 петилетки и пак да имат грайфер. Capiche? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 (edited) Искам да конвертирам едни видео файлове от mkv към avi,но не мога да намеря такава програма Предложете някаква,ако знаете Аз карах с гуми втора ръка до преди 1 седмица.Сега съм с чисто нови зимни мишелин от тази година. Edited December 25, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.