exabyte Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Последно прелез или подлез Така като гледам не си дават много зор да копат надолУ и май ще е точно като на Пещерско. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Прелез НЯМА да има. Всичко друго може да е, но не и прелез. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Ако го направят подлез там както е усойно сещай се нощем какви индивиди ще се събират. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Последно прелез или подлез Така като гледам не си дават много зор да копат надолУ и май ще е точно като на Пещерско. Копат за временната линия на влака за да го изместят от сегащната и да изкопат бетонират и каквото там правят след това я връщат над подлеза и продължават да копат нататък. И воала имаме си подлез, ще доживея да видя и да минавам за по напряко от там, а не миналата седмица трябваше три пъти да ходя до маркитата и навъртях 30-тина километра. Ако го направят подлез там както е усойно сещай се нощем какви индивиди ще се събират. Ще е модерна работа, осветена и тн. а и то в нашия квартал няма такива индивиди :angel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 https://www.google.bg/search?q=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D1%80+%D1%86%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%86&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=qvJTVNrfB8Lc8gfuzoGICA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Има ли някъде да се продава нарязан, суров бекон? Не някъв пушен и т.н. Суров. нарязан на тънко? Най-хубавия бекон, който съм взимал е от магазина на центъра! Предполагам може да ги помолиш да ти го нарежат на тънко или не чак толкова тънко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Модър - Царевец ще бъде подлез за коли под линията. Финансирането е от проекта за модернизацията на ЖП линията Септември - Пловдив. Първо трябва да завършат линията и чак токава ще се строи останалата част. Общината ще осигури финансиране за премахване на паважа на улица Царевец и пресфалтиране на Модър. Поне така каза Тотев. Иначе кмета за догодина е подготвил големи проекти за реализиране предиозборно. 30 милиония заем на общината от тази седмица е факт. Догодина започва асфалтиране и разширение на Коматевско шосе. Основен ремонт на бул. Руски. Асфалтиране на 6-ти септември от моста на Адата до на Ванко хотела. Строеж на бул. Северен от моста на Адата до Карловско шосе. Догодина трябва да се завърши надлеза на Скобелева майка, както и западното платно на моста на УХТ. Парите за тези два проекта са преведени на общината. Също така трябва да почне и първи етап от премахване на паважа на Васил Априлов. Доколкото четох от гарата до първото колело общината ще осигури финансиране, за по-нататък не се знае още. Тоя проект трябваше да е от 30 милиония заем, но банката кредитор не го удобри. Също така догодина трябва да започне продължението на Лев Толстой покрай стадион Локомотив и да излиза в Тракия. Кмета обеща, но за това не е сигурно още. Каза, че след довършването на Македония, ще търси финансиране за премахване на паважа на Даме Груев и Скопие. Edited November 1, 2014 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Много ще е добре да се отървем от тъпите и криви паважни улици Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Много ще е добре да се отървем от тъпите и криви паважни улици +1 Паветата не са лоши като настилка, но не и във вида в който са в момента! Най-омразната ми улица е Даме Груев и Васил Априлов. Нема такъв офроуд. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Една от най-добрите и най-издръжливи настилки е паважната. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Мдам. А нашата е направена от много яки скали. Може да изкара сума години, но трябва някой да може да я нареди като човек. А то тук имало проблем, там имало проблем. Пътя пропаднал, разместил се и сега колите като минат през паваш и ти падат пломбите. Но ако ги пренаредят качествено, ще има много по-малки проблеми и поддръжка спрямо асфалта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Една от най-добрите и най-издръжливи настилки е паважната. Само когато е била поддържана през годините, а не да плуваш на вълни или пък да попадаш в дупки, както е в момента. А иначе естествено, че ще е издържлива - какво може да му стане на едно паве. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Ами да я пренаредят тогава.Това е най-рационалното и обективно решение.Ама не-е-е - тогава ще се реши проблема и нема да да могат да прокарват схеми за източване на финанси.Нема да има комисионни. Edited November 1, 2014 by galaxi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Една от най-добрите и най-издръжливи настилки е паважната.Издръжлива - да, но добра - не мога да се съглася. Нали се сещаш какво се случва със спирачния път само след няколко капки дъжд. Модър - Царевец ще бъде...още "наливане" в трафика по Царевец. Първо трябва за това да се помисли. И сега почти постоянно стават задръствания в частта от "Хаджи Димитър" до "Пещерско шосе" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Нали се сещаш какво се случва със спирачния път само след няколко капки дъжд. Да. Прахта се отмива в каналчетата между паветата и отгоре е само камък и фуги. Но...трябва да са добре наредени паветата. Не напразно оригиналното подреждане е под формата на дъга. Ма както се каза - няма схема за точене на пари. А и майстори вече няма, дето да ги наредят като хората. Ако мислиш, че не съм прав за дъжда, замисли се, защо оригиналното покритие на АМ Тракия е от грапав, а не гладък асфалт и защо тоя асфалт не е мръднал 30 и кусур години, за сметка на новия, който "живее" 2-3 години. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Издръжлива - да, но добра - не мога да се съглася. Нали се сещаш какво се случва със спирачния път само след няколко капки дъжд. още "наливане" в трафика по Царевец. Първо трябва за това да се помисли. И сега почти постоянно стават задръствания в частта от "Хаджи Димитър" до "Пещерско шосе" Имам спомен, че ще асфалтират и разширят Царевец. Поне такъв беше плана преди години. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Да. Прахта се отмива в каналчетата между паветата и отгоре е само камък и фуги. Но...трябва да са добре наредени паветата. Не напразно оригиналното подреждане е под формата на дъга. Ма както се каза - няма схема за точене на пари. А и майстори вече няма, дето да ги наредят като хората. Ако мислиш, че не съм прав за дъжда, замисли се, защо оригиналното покритие на АМ Тракия е от грапав, а не гладък асфалт и защо тоя асфалт не е мръднал 30 и кусур години, за сметка на новия, който "живее" 2-3 години. Не е точно така, защото хич не ми е ясно, как ще се мие с машина паважна улица. Трябва да вземат египтяни, от тия на пирамидите. В тоя град е толкова прашно, че прах/пясък + дъжд и павето ще направи новите ти зимни гуми за по 150лв едната, пасти да ядат Дам, във втората фаза на подлеза, беше включено и разширение на улиците. Edited November 1, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Само когато е била поддържана през годините, а не да плуваш на вълни или пък да попадаш в дупки, както е в момента. А иначе естествено, че ще е издържлива - какво може да му стане на едно паве. Да ама на всеки 10г трябва да се преобръщат за да не стават прекалено гладки и основата да е добра, а тук в Пловдив откакто са наредени , само нареждат там където ги изровят големите камиони и автобусите. Имам спомен, че ще асфалтират и разширят Царевец. Поне такъв беше плана преди години. Да Царевец ще стане асфалтиран с две ленти в едната и другата посока но без мантинели по средата а с двойна непрекъсната. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 На колко се равнява един m3 метан? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 На колко се равнява един m3 метан? Ми..., равнява се на един м3 метан..., примерно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Моя грешка - на колко килограма се равнява? Гледам тук една Шкода Октавия със заводски метан и като разход дават 7m3/100CNG. Та в килограми колко е? Не съм наясно точно с метана. И още една питанка - препоръчайте ми PVC профил 5 или 6 камерен и фирма, която ще си свърши работата. Последно ползвах Теолинопласт, но не съм доволен. Профилът нещо се изметна и после трябваше да се въдворяваме по телефона, та да дойдат да си свършат работата, без да искат допълнително пари и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 На колко се равнява един m3 метан? Значи 1 кубичен метък метан е приблизително 160 кг метан. Зависи все пак от мощността на помпите на различните метан станции. Моя грешка - на колко килограма се равнява? Гледам тук една Шкода Октавия със заводски метан и като разход дават 7m3/100CNG. Та в килограми колко е? Не съм наясно точно с метана. И още една питанка - препоръчайте ми PVC профил 5 или 6 камерен и фирма, която ще си свърши работата. Последно ползвах Теолинопласт, но не съм доволен. Профилът нещо се изметна и после трябваше да се въдворяваме по телефона, та да дойдат да си свършат работата, без да искат допълнително пари и т.н. Мога да ти препоръчам GEALAN наистина е много добра, 5 камерна с отстъпката ми излезна по-евтино от 4 камерна на теолино. И наистина е много стабилна, ако искаш мога да те свържа с човека който познавам за да се разерете. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 За метана се ориентирах. 1m3 се равнява грубо на 0.650kg. Тоест разходът е около 4.5кг/100 градско, което ми се вижда адски малко, но на тези мотори им е нисък и разходът на бензин. Сега остава да разбера, дали при TSI както и при другите с директно впръскване, на 4-5 впръсквания газ, прави и по едно бензин. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Паважа е прекрасно нещо... за разни пешеходни, файтонджийски и прочие улички. Не за булеварди с минаващи хиляди автомобили, камиони, ТИР-ове. Изцяло неадекватна настилка е това за трасета с огромен поток от мпс-та и то в града. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Иди го кажи това на немците. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.