Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

  • Replies 45.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2906

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Последно прелез или подлез :) Така като гледам  не си дават много зор да копат надолУ и май ще е точно като на Пещерско.

 

Копат за временната линия на влака за да го изместят от сегащната и да изкопат бетонират и каквото там правят след това я връщат над подлеза и продължават да копат нататък. И воала имаме си подлез, ще доживея да видя и да минавам за по напряко от там, а не миналата седмица трябваше три пъти да ходя до маркитата и навъртях 30-тина километра.

Ако го направят подлез там както е усойно сещай се нощем какви индивиди ще се събират.

 

Ще е модерна работа, осветена и тн. а и то в нашия квартал няма такива индивиди  :angel:

Link to comment
Share on other sites

Има ли някъде да се продава нарязан, суров бекон? Не някъв пушен и т.н. Суров. нарязан на тънко?

 

Най-хубавия бекон, който съм взимал е от магазина на центъра! Предполагам може да ги помолиш да ти го нарежат на тънко или не чак толкова тънко.

Link to comment
Share on other sites

Модър - Царевец ще бъде подлез за коли под линията. Финансирането е от проекта за модернизацията на ЖП линията Септември - Пловдив. Първо трябва да завършат линията и чак токава ще се строи останалата част. Общината ще осигури финансиране за премахване на паважа на улица Царевец и пресфалтиране на Модър. Поне така каза Тотев.

 

Иначе кмета за догодина е подготвил големи проекти за реализиране предиозборно. 30 милиония заем на общината от тази седмица е факт. Догодина започва асфалтиране и разширение на Коматевско шосе. Основен ремонт на бул. Руски. Асфалтиране на 6-ти септември от моста на Адата до на Ванко хотела. Строеж на бул. Северен от моста на Адата до Карловско шосе.

 

Догодина трябва да се завърши надлеза на Скобелева майка, както и западното платно на моста на УХТ. Парите за тези два проекта са преведени на общината. Също така трябва да почне и първи етап от премахване на паважа на Васил Априлов. Доколкото четох от гарата до първото колело общината ще осигури финансиране, за по-нататък не се знае още. Тоя проект трябваше да е от 30 милиония заем, но банката кредитор не го удобри. Също така догодина трябва да започне продължението на Лев Толстой покрай стадион Локомотив и да излиза в Тракия. Кмета обеща, но за това не е сигурно още. Каза, че след довършването на Македония, ще търси финансиране за премахване на паважа на Даме Груев и Скопие.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Много ще е добре да се отървем от тъпите и криви паважни улици

Link to comment
Share on other sites

Много ще е добре да се отървем от тъпите и криви паважни улици

 

+1

 

Паветата не са лоши като настилка, но не и във вида в който са в момента!

Най-омразната ми улица е Даме Груев и Васил Априлов. Нема такъв офроуд.

Link to comment
Share on other sites

Мдам. А нашата е направена от много яки скали. Може да изкара сума години, но трябва някой да може да я нареди като човек. А то тук имало проблем, там имало проблем. Пътя пропаднал, разместил се и сега колите като минат през паваш и ти падат пломбите. Но ако ги пренаредят качествено, ще има много по-малки проблеми и поддръжка спрямо асфалта.

Link to comment
Share on other sites

Една от най-добрите и най-издръжливи настилки е паважната. 

 

Само когато е била поддържана през годините, а не да плуваш на вълни или пък да попадаш в дупки, както е в момента. А иначе естествено, че ще е издържлива - какво може да му стане на едно паве. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ами да я пренаредят тогава.Това е най-рационалното и обективно решение.Ама не-е-е - тогава ще се реши проблема и нема да да могат да прокарват схеми за източване на финанси.Нема да има комисионни.

Edited by galaxi
Link to comment
Share on other sites

Една от най-добрите и най-издръжливи настилки е паважната.

Издръжлива - да, но добра - не мога да се съглася.

Нали се сещаш какво се случва със спирачния път само след няколко капки дъжд.

 

Модър - Царевец ще бъде...

още "наливане" в трафика по Царевец.

Първо трябва за това да се помисли. И сега почти постоянно стават задръствания в частта от "Хаджи Димитър" до "Пещерско шосе"

Link to comment
Share on other sites

Нали се сещаш какво се случва със спирачния път само след няколко капки дъжд.

 

Да. Прахта се отмива в каналчетата между паветата и отгоре е само камък и фуги. Но...трябва да са добре наредени паветата. Не напразно оригиналното подреждане е под формата на дъга. Ма както се каза - няма схема за точене на пари. А и майстори вече няма, дето да ги наредят като хората. Ако мислиш, че не съм прав за дъжда, замисли се, защо оригиналното покритие на АМ Тракия е от грапав, а не гладък асфалт и защо тоя асфалт не е мръднал 30 и кусур години, за сметка на новия, който "живее" 2-3 години.

Link to comment
Share on other sites

Издръжлива - да, но добра - не мога да се съглася.

Нали се сещаш какво се случва със спирачния път само след няколко капки дъжд.

 

още "наливане" в трафика по Царевец.

Първо трябва за това да се помисли. И сега почти постоянно стават задръствания в частта от "Хаджи Димитър" до "Пещерско шосе"

 

Имам спомен, че ще асфалтират и разширят Царевец. Поне такъв беше плана преди години.

Link to comment
Share on other sites

Да. Прахта се отмива в каналчетата между паветата и отгоре е само камък и фуги. Но...трябва да са добре наредени паветата. Не напразно оригиналното подреждане е под формата на дъга. Ма както се каза - няма схема за точене на пари. А и майстори вече няма, дето да ги наредят като хората. Ако мислиш, че не съм прав за дъжда, замисли се, защо оригиналното покритие на АМ Тракия е от грапав, а не гладък асфалт и защо тоя асфалт не е мръднал 30 и кусур години, за сметка на новия, който "живее" 2-3 години.

 

Не е точно така, защото хич не ми е ясно, как ще се мие с машина паважна улица. Трябва да вземат египтяни, от тия на пирамидите.

В тоя град е толкова прашно, че прах/пясък + дъжд и павето ще направи новите ти зимни гуми за по 150лв едната, пасти да ядат :D

 

Дам, във втората фаза на подлеза, беше включено и разширение на улиците.

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Само когато е била поддържана през годините, а не да плуваш на вълни или пък да попадаш в дупки, както е в момента. А иначе естествено, че ще е издържлива - какво може да му стане на едно паве. ;)

Да ама на всеки 10г трябва да се преобръщат за да не стават прекалено гладки и основата да е добра, а тук в Пловдив откакто са наредени , само нареждат там където ги изровят големите камиони и автобусите.

Имам спомен, че ще асфалтират и разширят Царевец. Поне такъв беше плана преди години.

Да Царевец ще стане асфалтиран с две ленти в едната и другата посока но без мантинели по средата а с двойна непрекъсната.

Link to comment
Share on other sites

На колко се равнява един m3 метан?

Ми..., равнява се на един м3 метан..., примерно.

Link to comment
Share on other sites

Моя грешка - на колко килограма се равнява? Гледам тук една Шкода Октавия със заводски метан и като разход дават 7m3/100CNG. Та в килограми колко е? Не съм наясно точно с метана.

 

И още една питанка - препоръчайте ми PVC профил 5 или 6 камерен и фирма, която ще си свърши работата. Последно ползвах Теолинопласт, но не съм доволен. Профилът нещо се изметна и после трябваше да се въдворяваме по телефона, та да дойдат да си свършат работата, без да искат допълнително пари и т.н.

Link to comment
Share on other sites

На колко се равнява един m3 метан?

 

Значи 1 кубичен метък метан е приблизително 160 кг метан. Зависи все пак от мощността на помпите на различните метан станции.

Моя грешка - на колко килограма се равнява? Гледам тук една Шкода Октавия със заводски метан и като разход дават 7m3/100CNG. Та в килограми колко е? Не съм наясно точно с метана.

 

И още една питанка - препоръчайте ми PVC профил 5 или 6 камерен и фирма, която ще си свърши работата. Последно ползвах Теолинопласт, но не съм доволен. Профилът нещо се изметна и после трябваше да се въдворяваме по телефона, та да дойдат да си свършат работата, без да искат допълнително пари и т.н.

 

Мога да ти препоръчам GEALAN наистина е много добра, 5 камерна с отстъпката ми излезна по-евтино от 4 камерна на теолино. И наистина е много стабилна, ако искаш мога да те свържа с човека който познавам за да се разерете.

Link to comment
Share on other sites

За метана се ориентирах. 1m3 се равнява грубо на 0.650kg. Тоест разходът е около 4.5кг/100 градско, което ми се вижда адски малко, но на тези мотори им е нисък и разходът на бензин. Сега остава да разбера, дали при TSI както и при другите с директно впръскване, на 4-5 впръсквания газ, прави и по едно бензин.

Link to comment
Share on other sites

Паважа е прекрасно нещо... за разни пешеходни, файтонджийски и прочие улички. Не за булеварди с минаващи хиляди автомобили, камиони, ТИР-ове. Изцяло неадекватна настилка е това за трасета с огромен поток от мпс-та и то в града.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...