gado Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Имам човек, утре като се видим ще говорим. Ти да не би да .... Шшшшт..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Колко добър ти трябва? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Колко добър ти трябва? Ъъъ... Примерно да може по-добре да борави с мокуме (благородни метали) от мен... А аз се справям доста добре вече. Трябва ми такъв човек за нещо наистина специално. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Мишо Кочев. Ако не държиш да е от Пловдив. Мога и към пловдивчанин да те пратя, ма той от бая време не работи с мокуме, та не знам... Има и бургазлия опитен... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Последно максималната скорост по магистралите на 140 ли остана, понеже нали говореха,че пак искали да я върнат на 130, ама май не го направиха... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Последно максималната скорост по магистралите на 140 ли остана, понеже нали говореха,че пак искали да я върнат на 130, ама май не го направиха... 140 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 За новите части Пробвай по старите със 140...Ако имаш излишни пари за окачване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Окачването ми е доста твърдо, но пък седалката ми е мека. Попрочетох малко и установих, че всъщност връщането на 130 засега е само на етап 'предложение', а 140-те са били предложени в началото само за новопостроените участъци, но впоследствие тази скорост е влязла в сила за всяка магистрала без значение каква. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Напоследък доста често ходя до София и нарушавам закона, като седя в лява лента на лошите участаци, като при Пазарджишка област, лявата там е 100 пъти по-добре от другата. Карам 140 точно, може в такива моменти да попадам, но единици са тези, за които се прибирам в дясно. Но, не съм и отркил топлата вода, дооооста хора го практикуват това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Примерно Иван, който винаги кара само в лява лента по цялата дължина Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Не е само той. Аз също държа лява лента в тоя участък. Състоянието му е безобразно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Абе като няма срещу тебе движение, прескачащи мантинелата деца и баби или тичащи по магистралата крави и овце - няма проблем да си я държиш, стига да хвърляш от време на време поглед в огледалото и да се прибираш ако някой иска да минава напред. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Преди месец, след тунелите в посока София, за пръв път попаднах на такава луда тапа.. колите се дижеха около 100-110, в далеченита напред се виждаже военен кордон, който се движеше в аварийната лента, в средна караше тир с чужда регистрация и в ляво друг тир, който го изпреварваше. Явно и двата са ограничени в скороста и то доста еднаква. Изпреварването траеше около 7-8 километра, и се зачудих на тоя мурук, който го изпреварваха, защо не вдигна малко педала, че да отпуши колоната. Пълен цирк... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Аз попаднах зимата на по-гадна колона.Точно след ихтиман 2 снегорина чистеха и караха с 60км/ч за броени минути стана доста голяма колона. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Попрочетох малко и установих, че всъщност връщането на 130 засега е само на етап 'предложение', а 140-те са били предложени в началото само за новопостроените участъци, но впоследствие тази скорост е влязла в сила за всяка магистрала без значение каква.Познай от кой дойдоха и двете предложения. Първоначалната идея беше Рапона да може да се самоизтъкне и затова му хрумна да има различно ограничение за участъците които той е открил. Разбира се той и идея си няма от закони. Трудно му обясниха, че няма как да се въведе такова нещо в закон. В последствие решиха да вдигнат на 140 ограничението с идеята да сложат ограничение от 130 на старите участъци. Така и не се появиха тези ограничения. Между другото е планирано тази и до края на следващата година изцяло да се смени настилката по старите части на магистрала Тракия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 В посока Сф карането само в ляво аз не го практикувам ама и ходя чак толкова често. Винаги ме било странно защо понякога дори като има трафик си го правят някои, че даже със 100км/ч си седят в лявата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Щото в посока към и от Сф участъкът от Церово до Пазарджик е ниво третокласен път. По стария път настилката е в пъти по-добра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Поръчах Нокия 220 Dual SIM за един човек, но сега виждам, че няма български език. Как можеше да се налее друга версия с български. Помня, че се сменяше продуктов код на старите Нокии и ставаше номера. Някой да знае? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Защо пишем "скенер", но "сканирам"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Изгубени в превода и произношението Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 А защо тогава масово пишат "Лазарен принтер", при положение че не е на Лазар? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 А защо тогава масово пишат "Лазарен принтер", при положение че не е на Лазар? Ми на кой е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 В ония участък и аз единствено се махам от лява лента за да пусна някой рацер с над моите 130-140.. Дясната е... мечтата на механика... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Мхъм там с тия нови амортисьори съм като на лагерна количка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Няма никва логика в тва което написа. Освен ако не са някакви раЦинг лайна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.