host Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Такива ксенончета на РЕФЛЕКТОРЕН ОТРАЖАТЕЛ на халогените и на късите ... не си човек. __________________________За какво да се обясняваме за карането на халогени, той е сложил КСЕНОН на рефлекторен фар без лупи ... нужно ли е повече да си говорим каквото и да е?! Кът-офф на такъв фар с осрам найтбрейкър ънлимитед е проблем като са в доста горно положение, при ксенон разсейката е отврат. Аз даже съм си направил кът-офф на шофьорския фар (двусекционен, лупа на късите) от така _ / _ / на _ _ _ / Просто дори с мощен модел стандартна крушка h1 не е нормално да се кара с немодифицирана лупа, какво остава за обикновен рефлекторен фар... Edited March 26, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Само дето аз такива нямам.... Иване, да ме виждаш да ти обяснявам нещо за водолазните ти бутилки? Спри се.Т.е. всичко което не е свързано с водолазни бутилки е нещо от което не разбирам? Аз си знам, че в твоите си очи ти си нещо като бог. Това което показваш не е типичен фар за мъгла. И ако може и ти също да ми отговориш. Кое точно ти позволява да нарушаваш закона? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Имах предвид да не се опитваш да ми казваш какво имам по колата и какво не - смешно е. Както да се опитвам аз да ти казвам какво имаш по бутилките или хайде - по твоята кола. Това е ЗАВОДСКИ ОРИГИНАЛЕН ФАР с халоген. Ти както искаш му викай. И не смятам че нарушавам закон, а когато един такъв е тъп и малоумен - бих го нарушил смело. Младене - тва вади очи и на снимка, брат... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Такива ксенончета на РЕФЛЕКТОРЕН ОТРАЖАТЕЛ на халогените и на късите ... не си човек. +1 To може много хубаво да свети ама и моите дълги светят по-добре от късите. Най-смешното е, когато примигна на подобен, пусна дългите и той пусне съответно дългите... и те ме дразнят по-малко от късите му Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Не мога да видя снимките в момента. Отговори ми на въпроса, защо умишлено нарушаваш закона? Има си такъв в който изрично е записано, че са забранени при нормална видимост? Или законите се спазват избирателно. В закона пише, че не може да се използват самостоятелно, за това аз ги използвам заедно с габарити или къси светлини. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Абе едни Philips nightbreaker няма ли да светят по-добре ? Ама пък са си цифра... А карането с халогени когато няма мъгла е тъпо...Виждало уж повече...Ама на никой не му пука за оня отсреща... пп.Фък лоджик те няма как да светят без да са ти пуснати фаровете Edited March 26, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Такъв Филипс не съм чувал, а по-светеща реално върху пътя крушка от Осрам Найтбрейкър не съм виждал, а бая съм сменял на s40 и на БМВто. H4 и h1. Само ксенон или 100w крушка може да освети повече... ама още не съм се наканил за ксенона пък и много рядко има 3000к какъвто бих искал, а 100w крушка е убийство за фара и инсталацията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Такива ксенончета на РЕФЛЕКТОРЕН ОТРАЖАТЕЛ на халогените и на късите ... не си човек. __________________________ За какво да се обясняваме за карането на халогени, той е сложил КСЕНОН на рефлекторен фар без лупи ... нужно ли е повече да си говорим каквото и да е?! Кът-офф на такъв фар с осрам найтбрейкър ънлимитед е проблем като са в доста горно положение, при ксенон разсейката е отврат. Аз даже съм си направил кът-офф на шофьорския фар (двусекционен, лупа на късите) от така _ / _ / на _ _ _ / Просто дори с мощен модел стандартна крушка h1 не е нормално да се кара с немодифицирана лупа, какво остава за обикновен рефлекторен фар... H4 биксеноновата крушка е с така наречената шапка, за спиране на разсейването ако си виждал такава, и при превключване от къси на дълги и обратно, крушката заедно с част от предпазната пластина се изместват назад с около 1см и осветяват и частта на рефлектора за дългата светлина, така че този тип крушки не разсейват толкова колкото H3, H7 и т.н. А ако караш по 2-3 дни седмично, по 200-300км по нощите друго ще си говорим, как се оцелява в тъмното със слаби фарове. Ако става за въпрос, тези с лупите ако не са настроени фаровете, тогава да видиш заслепяване, имаш чувството че ти изгаря ретината. ЕДИТ: Само не разбрах каква беше снимката на реното?!??!!? Ето една такава крушка. Edited March 26, 2014 by mladenski76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Такъв Филипс не съм чувал, а по-светеща реално върху пътя крушка от Осрам Найтбрейкър не съм виждал Не свети ЧАК толкова по-силно. Да свети с 10% - т.е. мааалко по-добре да свети, но реално се вижда хубаво осветено (поне при мен) на около 15тина метра пред колата. А на мен ми се ще да е така на около 50 Халогените не осветяват нищо, създават илюзията че е по-светло, но като съм си правил експерименти с моите - свети на около метър от колата и дотам. Реално след 15тия метър като започне да "затихва" силно осветената от фаровете ми част разлика няма. Има мааалка разлика заради отразената светлина отстрани на пътя но е толкова пренебрежимо малка, че и с нея и без нея все едно. Ксеноните с обикновенния рефлектор може и да светят повече но по същата логика и моите дълги светят - и двете заслепяват отсрещния. Аз ако си вдигна още малко късите сигурно ще светят по-хубаво ама нали... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 +1 To може много хубаво да свети ама и моите дълги светят по-добре от късите. Най-смешното е, когато примигна на подобен, пусна дългите и той пусне съответно дългите... и те ме дразнят по-малко от късите му Това са тези с ксенон само на късата светлина а на дългата си е халогенка и за това те дразни по-малко. Ела аз да ти пусна дългите па да видим по-малко ли ще те заслепява. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 така че този тип крушки не разсейват толкова колкото H3, H7 и т.н. Щом казваш. Явно останалите си въобразяваме че ни блести... ще се доверим на китайските инженери като ни казват че не е така. То и корейците пратиха човек да кацне на слънцето... А ако караш по 2-3 дни седмично, по 200-300км по нощите друго ще си говорим, как се оцелява в тъмното със слаби фарове. Ако става за въпрос, тези с лупите ако не са настроени фаровете, тогава да видиш заслепяване, имаш чувството че ти изгаря ретината. Какви настройки бе майна, такива изобщо не трябва да монтират на подобни фарове. Има си фарове за ксенони и за обикновенни крушки. И са много различни. Говоря за оригинални такива а не китайски подобрения правени от квартален майстор. Опитай се да ми отговориш : Защо нито един мерцедес не ме е заслепявал, но за сметка на това шукаритетни таралясници на по 15+ години с ксенони ми избождат очите редовно. Разликата е огромна и видима с просто око. Не са необходими някакви специални уреди за да разбера това ксенон ли е или не и дали ме заслепява. Това са тези с ксенон само на късата светлина а на дългата си е халогенка и за това те дразни по-малко. Ела аз да ти пусна дългите па да видим по-малко ли ще те заслепява. И какво доказа? Че ти ще си ми блестиш и в 2та варианта. Ми добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 пп.Фък лоджик те няма как да светят без да са ти пуснати фаровете Могат да светят и само с включени габарити, а ни къси светлини. Аз през деня си карам на лед светлините под фаровете които съм сложил, и съм ги вързал на газовия клапан та да не ги забравям. Мине ли на газ и те светват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Найтбрейкъра при мен не свети 10% повече, а поне 20на ... говоря ти сравнение на изчистен лично от мен фар, с еднакав реглаж, на едно и също място преди-след. Много голяма е разликата със стандартна крушка. С Филипс който се води +30% е отново съществена. При филипс +50% вече е лека разликата ако ги гледаш на стена. Ако ги гледаш обаче светнати по протежение на улица или прав участък, отново се вижда как найтбрейкъра свети мноого добре и осветява идално, а филипса все едно просто белсти повече. Крушките "тип ксенон ефект" и "сини" и т.н. не ги коментирам. Аз лично на дългите ползвам оцветен в оранжево балон за извънградско. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Щом казваш. Явно останалите си въобразяваме че ни блести... ще се доверим на китайските инженери като ни казват че не е така. То и корейците пратиха човек да кацне на слънцето... Какви настройки бе майна, такива изобщо не трябва да монтират на подобни фарове. Има си фарове за ксенони и за обикновенни крушки. И са много различни. Говоря за оригинални такива а не китайски подобрения правени от квартален майстор. Опитай се да ми отговориш : Защо нито един мерцедес не ме е заслепявал, но за сметка на това шукаритетни таралясници на по 15+ години с ксенони ми избождат очите редовно. Разликата е огромна и видима с просто око. Не са необходими някакви специални уреди за да разбера това ксенон ли е или не и дали ме заслепява. И какво доказа? Че ти ще си ми блестиш и в 2та варианта. Ми добре. Говорех за фаровете с лупа които са в по-горно положение от нормалното че адски заслепяват. Нищо не доказва, всеки решава какво и как да ползва, за това има регулатор на нивото на светлините, когато са свалени по-ниско естествено че по-малко заслепяват. А относно заслепяването е понеже светлината е по-различна от тази която сме свикнали да виждаме. Edited March 26, 2014 by mladenski76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Ами пак не е до "всеки решава", защото всякакви модификации на светлините са забранени от закона. Иначе казано, смениш ли халогенните крушки (къси, дълги и т.н.) с ксеонови, трябва да минеш отново тех преглед който да ги узакони, иначе си в крачка. Което разбира се няма да се случи, ако просто сменим крушките. Да не споменавам, че е задължително да има и измиване на фаровете ако са с ксеони, защото всякакви мръсотии по тях създават разсейки които заслепяват отсрещните. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Е да, но нали се сещаш, че в държава където прегледа на колата може да мина за 20 минути с фиктивно висене пред камерата, където гледат на това през пръсти, гледайки просто да ти вземат парите няма как да се случи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Защо разводнихте темата, някой може ли да отговори? И при това, двама модератори участват... По темата...мога ли да си сложа някакви лед ленти към габаритите и да карам на тях през деня, че на ксенон не ми се ще ?! Това е най-голямата селения, която съм видял през 2013 година.Иначе - може, що да не може? Всички бакшиши почти са го направили... Никой не мисли обаче, че тия светлини долу на бронята не се виждат по същия начин като фаровете... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Може ли да вметна нещо в дискусията ви, която мисля е по-подходяща за автомобилния раздел...ама таман сте започнали, та поне и третия модератор да се разпише... Понеже по-често пътувам нощем, отколкото денем, държа много на светлините си да са както трябва - да дават максимална осветяемост, същевременно без да преча на нито един от отсрещните. Сменил съм вече няколко коли с различни рефлектори (даже на едната имах фабрична четворка кръгли фарове). Ще споделя само за фаровете на настоящата си кола, на която правих доста опити, тъй като фаровете са само 2, с четвъртита форма 6Х4 инча и в сравнение с това, дето бях свикнал като наситеност на светлинното петно от предишни коли, в тази доста изоставаше. Първоначално смених няколко вида халогенни крушки, с които не постигнах кой знае какво подобрение ; не ми се щеше да товаря електрическата система допълнително с разни измишльотини от 100 вата на крушка, така че накрая все пак сложих един биксенон, въпреки че рефлекторите не са с лупа. С тях постигнах около 30-40 % по-добър ефект с минимални разсейки при идеално компромисно центроване на височинахоризонтален ъгъл (хем да светят достатъчно напред, но и най-вече да осветяват средата и дясната половина на пътя). По някое време все пак реших да опитам и с фарове-лупи и с любезното съдействие на netrootbg купих едни щатски фарове, които обаче се оказаха абсолютно неподходящи за биксеноновите крушки - каквото и да настройвах, такива ужасни отблясъци във всички посоки се получаваха, че накрая просто ми писна с експериментите и отново си върнах заводските фарове. Така че поне за мен съм стигнал до извода, че на първо място най-често те заслепяват хората с ненастроени правилно фарове (без значение вида на източника на светлина), а на второ място - неподходящите рефлектори&стъкла непасващи се добре с дължината на крушките (халогени или кесенони). В момента както съм, горе-долу съм доволен от положението - виждам сравнително добре нощем (не толкова, колкото с една предишна кола, но като цяло става) и заедно с това досега нито един от отсрещните не ми е присветнал (вече няколко години), което отново ме убеждава, че не заслепявам никого, а и сам виждам, че нямам отблясъци по храсти и дървета, а снопът светлина основно се концентрира на пътя (в средата и вдясно). Що се отнася до допълнителните халогени за мъгла, светещи заедно с основните фарове - да, забранено си е от закона и аз лично си имах почти половинчасов спор с един полицай, когато ме спряха веднъж преди Карлово. Работата беше, че моите допълнителни фарове, разположени под основните, всъщност са дневни светлини с диоди и нощем светят на не повече от метър-два пред колата, което автоматично изключва всякакво заслепяване или пък ползването им като фарове за мъгла. Та с този полицай бая поспорихме дали допълнителните фарове с диоди могат да се класифицират като халогенни фарове за мъгла и дали мога да карам с тях нощем, при положение, че те се включват автоматично още с включването на габаритите и после няма как да бъдат изключени заедно с късите - какво ли не му изтъкнах като довод...и страницата от мануала му показах, с картинките на фаровете и превключвателя, и обяснението кога се включват, но не го прие за довод, защото мануалът бил на английски ( ). Накрая все пак ме пусна, но каза да ги направя така, че да мога да ги изключвам когато карам нощем - е, все още не съм го направил, защото не видях смисъл в думите му, а и те наистина не са халогени за мъгла. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Ами пак не е до "всеки решава", защото всякакви модификации на светлините са забранени от закона. Иначе казано, смениш ли халогенните крушки (къси, дълги и т.н.) с ксеонови, трябва да минеш отново тех преглед който да ги узакони, иначе си в крачка. Което разбира се няма да се случи, ако просто сменим крушките. Да не споменавам, че е задължително да има и измиване на фаровете ако са с ксеони, защото всякакви мръсотии по тях създават разсейки които заслепяват отсрещните. Между другото вчера сутринта минах технически преглед, така че би трябвало да съм редовен. Нали така е по закон. Ох за Карловските полицай не ми говори, по-лоши са и от Асеновградските, нямат убеждаване в противното. Колко са ме гонили едно време в Калофер, когато още бях без шофорска книжка и с бракониерски мотор. Edited March 26, 2014 by mladenski76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Host-e не ми обръщай внимание много съм заблея днеска Osram,Philips се тая Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maistor Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Това е най-голямата селения, която съм видял през 2013 година. Иначе - може, що да не може? Всички бакшиши почти са го направили... Никой не мисли обаче, че тия светлини долу на бронята не се виждат по същия начин като фаровете... Мисля вариант за силно светеща кръгла лента вътре във фара! И защо е селяния пестенето на енергия ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Между другото вчера сутринта минах технически преглед, така че би трябвало да съм редовен. Нали така е по закон. Ох за Карловските полицай не ми говори, по-лоши са и от Асеновградските, нямат убеждаване в противното. Колко са ме гонили едно време в Калофер, когато още бях без шофорска книжка и с бракониерски мотор. А обясни ли им какво си направил ? Защото знам какво представлява техническият преглед в БГ - отивам с чиста кола, давам им документите и след малко си тръгвам с технически преглед. Без никакви цигании от моя страна. За сметка на това ме върнаха първият път защото не си бях измил колата ... Можеш и сам да се убедиш, че е незаконно, но ти си знаеш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 И не смятам че нарушавам закон, а когато един такъв е тъп и малоумен - бих го нарушил смело.Значи щом според теб законът е тъп и няма нужда да се спазва.... Гениално. Странно как го имам във цял свят въведен. Ама те викаш всички по света са тъпи с този закон, но ти си над него. В закона пише, че не може да се използват самостоятелно, за това аз ги използвам заедно с габарити или къси светлини.Айде бе. Така пише в закона или ти си мислиш така? Цитирам ти най - актулната версия на същият този закон. Същият този член не е променян от много години. Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно. (2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра. И ще си позволя да се цитирам пак. Дано разберете какво казвам: Не случайно фаровете за мъгла са забранени когато няма мъгла. То и за това името им е такова: фарове за мъгла. Това се отнася за всички европейски държави, както и почти целият свят. Не знам да има държава в която да не е записано в закона, че са забранени когато няма намалена видимост. На бай Ганьо трудно ще му обясниш защо, но ще се опитам по елементарен начин. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Мисля вариант за силно светеща кръгла лента вътре във фара! И защо е селяния пестенето на енергия ?! Защото не са фабрично на автомобила и си личи. Защото няма да спестиш кой знае колко енергия/гориво, при положение, че трябва да купиш въпросните светлини, кабелите и всички други елементи нужни за правилен монтаж така, че колата да не пищи за грешки. Защото ще си надупчиш цялата кола, за да вържеш нещо, което няма да изглежда изобщо добре. Защото по закон не са заместител на фаровете и могат да си те глобят така или иначе. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandman Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Някой ходи ли да играе турнири по покер в Риц? Да ми разясни малко какви са печалбите, че различни хора различно ми казват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.