Ton4o Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Търся просветление за енергоспестяващи грушки по купето на Октавия 1 АЕЕ 97-ма. -Иска ми се да сменя всички крушки по купето с изключение на късите светлини с енергоспестяващи, но незнам как стоят нещата с тях, на едно място им викат сулфидни, на друго LED, на трето диодни и до колко далеч мога да стигна в замяната без да даде някаква грешка компютъра, ако дава разбира се. -Мога ли да сменя с такива габарити, стопове, (без мигачи), интериорни и какви бихте ми препоръчали и какво да гледам когато ги купувам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 За там също съм чувал много добри неща. Не съм бил обаче никога лично. Вероятно не допускат немски москвичи там, затова... Търся просветление за енергоспестяващи грушки по купето на Октавия 1 АЕЕ 97-ма. -Иска ми се да сменя всички крушки по купето с изключение на късите светлини с енергоспестяващи, но незнам как стоят нещата с тях, на едно място им викат сулфидни, на друго LED, на трето диодни и до колко далеч мога да стигна в замяната без да даде някаква грешка компютъра, ако дава разбира се. -Мога ли да сменя с такива габарити, стопове, (без мигачи), интериорни и какви бихте ми препоръчали и какво да гледам когато ги купувам. Мотаеха ми се и на мен такива идеи из главата - в крайна сметка професионалистът каза - не се занимавай с глупости (а не е като да не може да ми вземе парите и да си затрае). Та съветвам и теб да не се занимаваш. Нищо няма да спестиш и освен евентуални проблеми, друго няма да добиеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ton4o Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Благодаря, това исках да зная. - А Аз очаквах драстични промени в разхода на колата от 300мл./100км по-малко Явно е бош лаф. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Ама ТОТАЛЕН! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Благодаря, това исках да зная. - А Аз очаквах драстични промени в разхода на колата от 300мл./100км по-малко Явно е бош лаф. От към разход никаква файда, Нали слагах на Рендето, някои ги оставих други си върнах старите, единствено е по ефектно, За мигачите трябва да са със съпротивление иначе мигат бързо, (каква файда тогава от енергоспестяваща със съпротивление) за купето също не стават ако загася плавно, или въобще не запалват или след няколко светвания свършват. За габарити стават, но за стопове са слаби, трябва да сложиш вътре десет. Аз оставих габаритите на фаровете, осветлението на номера, и дневните светлини отпред. Късите, дългите и халогените сложих ксенон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ton4o Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 (edited) Ясно, ще ви послушам, питай патило е казал народа. Аз умишлено не искам да слагам на късите светлини на колата, защото тази светлина от този тип крушки е как да кажа.. некалорично, не осветяват в дълбочина като обикновените с жичка, а само заслепяват и оставаш с впечатление, че са мощни. Май са само за гъзария предимно. -Така и така сме заговорили за крушки, я ми препоръчайте марка кррушки за колата, дали на Osram стават. Edited March 25, 2014 by Ton4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Аз умишлено не искам да слагам на късите светлини на колата, защото тази светлина от този тип крушки е как да кажа.. некалорично, не осветяват в дълбочина като обикновените с жичка, а само заслепяват и оставаш с впечатление, че са мощни. Май са само за гъзария предимно. -Така и така сме заговорили за крушки, я ми препоръчайте марка кррушки за колата, дали на Osram стават. И аз съм на това мнение и освен в мъгла не виждам особен смисъл от ксеноните. Аз поне не виждам чувствително повече за да си струва смяната (и едните и другите светят слабо и прекалено на близко). Няма особенно значение дали ще са Hella или Osram според мен, май Osram леко по-добре светят но са няколко процента така че които и да вземеш са ок, стига да не са китайски нещо ПС: Диана-та се оказа че имат и стенд. При това доста приличен. С 1 куршум 2 заека - хем смених гумите хем и реглажа направих... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 С 1 куршум 2 заека - хем смених гумите хем и реглажа направих...Как не те е срам. Не са минали 10 години от предишният. Сега ако кажеш и че си измил в колата в последните 6 месеца, някой от тук пишещите ще те направят на нищо . А пък ако кажеш и че си се къпал в ден различен от неделя, направо не ми се мисли... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 (edited) Оказа се че преди няма и година съм минавал стенд - сменях тампони ... ама съм бил забравил. И хубаво, че я качиха на стенда - видяхме няколко неща за оправяне. Верно сигурно може още 6 месеца да кара така, но като се знам какъв съм ще забравя още тази седмица и в най-неподходящия момент ще ме изненада... а изненади баш от автомобила си не искам да имам. Жена ми ми е достатъчна да ми разнообразява живота... Edited March 25, 2014 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 И аз съм на това мнение и освен в мъгла не виждам особен смисъл от ксеноните. Аз поне не виждам чувствително повече за да си струва смяната (и едните и другите светят слабо и прекалено на близко). Тук не мога много да се съглася. На късите и дългите сложих китайски ксенон за 70лв, вярно имаше разлика, но не кой знае каква, обаче на халогените сложих истински от 190лв с 30% отскъпа, повярвайте ми разликата е огромна, сега карам само на халогени. Скоро ще сменя и H4-то с истенски само, че там цената е 250лв пак с отстъпката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 на халогените сложих истински от 190лв с 30% отскъпа, повярвайте ми разликата е огромна, сега карам само на халогени. На халогените си сложил ксенони? Това не са ли просто два вида светлини? И това, на което казваш халогени не са ли светлините за мъгла? Понеже май в закона беше забранено ползването им, освен ако видимостта не е ограничена от мъгла, дъжд и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Има такъв момент - точно затова спряха приятел миналия ден и то по тъмно. Не можело да се кара с халогени. Простотия до шия. Но не се заядоха - само го споменаха и ни пуснаха. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) На халогените си сложил ксенони? Това не са ли просто два вида светлини? И това, на което казваш халогени не са ли светлините за мъгла? Понеже май в закона беше забранено ползването им, освен ако видимостта не е ограничена от мъгла, дъжд и т.н. Да, по-принцип има забрана, но 30% от колите карат на халогени (светлените за мъгла долу на броните) Но понеже още не съм сложил истински ксенон (Би-ксенон) на фаровете и за това карам на халогените много са мощни и много приятна светлина светят (бледо-лунна) и осветяват много добре. Едит: Някой ако желае мога да му ги демонстрирам, разликата се вижда дори и през деня, че е огромна. Edited March 26, 2014 by mladenski76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Е те че карат 30% не го прави разрешено и правилно На моята кола, пък са така направени, че не може да ги пусна само тях, трябва да пусна и късите. Но пък на мен са ми заводски, не знам при теб как е. Edited March 26, 2014 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Е те че карат 30% не го прави разрешено и правилно На моята кола, пък са така направени, че не може да ги пусна само тях, трябва да пусна и късите. Но пък на мен са ми заводски, не знам при теб как е. При мен също не може и са заводски, но не е задължително да е на къси, включваш на габарити и би трябвало да ти светнат и халогените, поне при мен е така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 При мен са в плафоните на фаровете и няма как да се разбере, че винаги ги включвам Не разбирам между другото кой кретен е въвел подобна забрана и защо притесняват хората, вместо примерно да санкционират идиотите, които ни вадят очите с разни "халогени" ор Руския пазар и разкривени фарове, гонещи гургулици по дърветата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Не случайно фаровете за мъгла са забранени когато няма мъгла. То и за това името им е такова: фарове за мъгла. Това се отнася за всички европейски държави, както и почти целият свят. Не знам да има държава в която да не е записано в закона, че са забранени когато няма намалена видимост. На бай Ганьо трудно ще му обясниш защо, но ще се опитам по елементарен начин. Фаровете за мъгла светят директно напред. Късите фарове на автомобила са под ъгъл и светят леко надолу. Това разбира се ако се настроени правилно. Тук доста мнения изчетох как си били настройвали фаровете без машина.... Отделно рефлектора на фаровете за мъгла не е като този на късите. Разпръскването на светлината е във всички посоки. Така се заслепяват страшно всички. И тези в твоята посока и тези които се движат срещу теб. edit: Докато напиша защо и няколко човека вече влезнаха като почетни членове в клуб Простак.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maistor Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 По темата...мога ли да си сложа някакви лед ленти към габаритите и да карам на тях през деня, че на ксенон не ми се ще ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Не случайно фаровете за мъгла са забранени когато няма мъгла. То и за това името им е такова: фарове за мъгла. Това се отнася за всички европейски държави, както и почти целият свят. Не знам да има държава в която да не е записано в закона, че са забранени когато няма намалена видимост. На бай Ганьо трудно ще му обясниш защо, но ще се опитам по елементарен начин. Фаровете за мъгла светят директно напред. Късите фарове на автомобила са под ъгъл и светят леко надолу. Това разбира се ако се настроени правилно. Тук доста мнения изчетох как си били настройвали фаровете без машина.... Отделно рефлектора на фаровете за мъгла не е като този на късите. Разпръскването на светлината е във всички посоки. Така се заслепяват страшно всички. И тези в твоята посока и тези които се движат срещу теб. edit: Докато напиша защо и няколко човека вече влезнаха като почетни членове в клуб Простак.... Моите НЕ светят напред, а ниско надолу и в периферия и никого по никакъв начин не заслепяват, ама ти нали си професора... Принципно с фарове за мъгла досега никой не е успял да ме заслепи мен лично. За сметка на това с кретенски иновации и малоумни "подобрения" редовно успяват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Моите НЕ светят напред, а ниско надолу и в периферия и никого по никакъв начин не заслепяват, ама ти нали си професора...Няма такъв facepalm който да опише това. И как точно светят надолу при положение, че рефлектора им е направен да свети във всички посоки? Това им е заложено в дизайна. Нормално е да виждаш осветяването долу ниско по асфалта. Това е така защото те са монтирани там - долу ниско. В същият момент светят и на високо. Твоите обаче явно са специални. Освен да си изкараш някакъв документ, че само на твоята кола е разрешено да кара по всяко време с включени фарове за мъгла. И да, страшно много заслепяват. edit: Ако си измиеш колата и оправиш видимостта, ще започнат да те заслепяват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Кой ти каза, че са монтирани долу ниско? Моите изрично подчертах, че са в плафоните на фаровете ми. Нищо ниско няма. Да си говорим за фейспалм... И никого не заслепяват по никакъв начин. На практика няма как да разбереш дали съм ги пуснал или не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 http://images.lmgtfy.com/?q=skoda+octavia+fog+lights Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mladenski Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) И според мен не заслепяват толкова халогените, колкото кривите фарове, ето две снимки да видите разликата от единия ксенон и другия, и кое заслепява повече фаровете или халогените. Направени са току що , по светло де. ЕДИТ: и двата ксенона са 5000К Edited March 26, 2014 by mladenski76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Само дето аз такива нямам.... Иване, да ме виждаш да ти обяснявам нещо за водолазните ти бутилки? Спри се. Ето го моя фар: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 И според мен не заслепяват толкова халогените, колкото кривите фарове, ето две снимки да видите разликата от единия ксенон и другия, и кое заслепява повече фаровете или халогените. Направени са току що , по светло де.Не мога да видя снимките в момента. Отговори ми на въпроса, защо умишлено нарушаваш закона? Има си такъв в който изрично е записано, че са забранени при нормална видимост? Или законите се спазват избирателно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.