Midex Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 ...И между другото, кредитни/дебитни карти също имат такава застраховка, при която можеш да си върнеш парите ако не си доволен или са те излъгали нещо. А случвало ли ти се е да минаваш по тази процедура и да искаш да ти възстановяват пари.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slay Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Имаше някъде обсъждани фирми, правещи доставки Англия - България, но нещо не мога да го намеря. Та ще ми препоръча ли някой такава изпитана фирма, да ми достави стока купена чрез ибей? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Имаше някъде обсъждани фирми, правещи доставки Англия - България, но нещо не мога да го намеря. Та ще ми препоръча ли някой такава изпитана фирма, да ми достави стока купена чрез ибей?Аз ползвам kdshoppinguk.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ton4o Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Шофьорската ми книжка изтекла още от февруари и като не карам кола и не съм забелязал. Имам няколко въпроса: 1. Ще имам ли глоба като ходя да си я подменям. 2. Личната ми карта изтича до година, водя се към районното в Кичука и мога ли да пусна и шофьорската, и личната карта от районното едновременно или трябва да ходя в КАТ до руския пазар. 3. Ако съм с брада на снимките за тези два документа, а в последствие я обръсна и ме спрат за проверка, ще се заядат ли "защо не съм с брада" или няма проблеми Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 1. Да; 2.Можеш. Но аз не виждам смисъл(лично мнение); 3.Ще се заядат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 За брадата и аз мога да потвърдя. Бръсни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 И между другото, кредитни/дебитни карти също имат такава застраховка, при която можеш да си върнеш парите ако не си доволен или са те излъгали нещо. Хахахаха в България????? Пробвай пак ама с друга държава. Кредитни карти, издадени в България нямат никакви такива защити. При една транзакция, която очевидно не беше минала и дори френската банка не знаеше чакахме 5-6 месеца докато ни върнат парите, а дори не ставаше дума, че не бяхме доволни, а че парите са потънали неясно къде между банките, но продавача не беше ги получил, нито неговата банка (т.е. неговата банка вероятно ги беше получила но нещо е изхълцало там и ги е изяло).. и чакахме маса време проверки да ги намерят и т.н. Американска банка от друга страна - пише мой приятел, че банкомата еди къде си и еди кога си не му е дал пари като е теглил а е дал грешка, но парите липсват от сметката и те след 1 ден му отговарят че ще направят проверка, а междувременно ето парите на разположение да ги ползвате... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 (edited) В България - да. Смени си банката.из. тарифната листа на ПИБ. Неоснователна рекламация на трансакция - 40 лв. Наличието на глоба за неоснователна рекламация ни навежда на мисълта, че се предлага като услуга и е без такса ако рекламацията е основателна.Това дето ти си го описал е съвсем различно нещо и продавача изобщо не ти е бил виновен, че банката да ти позволява рекламация. Edited July 22, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 А аз пак да си попитам: А случвало ли ти се е да минаваш по тази процедура и да искаш да ти възстановяват пари.... Знам, че си подготвен теоретично с клаузите на ПИБ, но случвало ли ти се е на практика да претендираш пред тях да ти върнат пари заради такива случаи, за които вече говорихме? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 (edited) В България - да. Смени си банката. Коя? И колко пъти си успял да си върнеш парите, защото не си бил доволен от услугата, за която си платил? из. тарифната листа на ПИБ. Наличието на глоба за неоснователна рекламация ни навежда на мисълта, че се предлага като услуга и е без такса ако рекламацията е основателна. Това дето ти си го описал е съвсем различно нещо и продавача изобщо не ти е бил виновен, че банката да ти позволява рекламация. Това с неоснователната транзакция значи, че ако оспориш и не си прав ти взимат 40лв, сега според банката за да оспориш транзакция трябва тази да не си я бил извършил ти - т.е. някой ти е откраднал картата или са ти взели повече и ти покажеш фактура или някакъв документ според който ти си платил еди колко си, но те са ти взели повече (блокирането е друга тема - на мен така на летището в Париж за един адаптер за телефон ми блокираха 50 евро при положение, че той струваше 15, после другите 35 се отблокираха и си взеха колкото трябва, но първоначално ме шашнаха) Та това с оспорването на транзакция в момента в който онзи човек изкара документ че стоката той я е изпратил и има документ за това, ти дори да не си я получил гориш. А пък да оспориш качеството на стоката освен ако не ти е пратил тухла или нещо очевидно различно от това, което си поръчал - забрави. И пак нашенската банка ще те гледа като престъпник освен ако не разпечаташ пакета пред тях и успееш да докажеш, че този пакет не си го разопаковал преди това. Говорил съм подробно и с Алианц и с ПИБ и с Пиреус - няма такъв филм "ми той ми прати кофти стока, не ме кефи, искам си парите обратно". Отговора е - ами говорете с ответната страна да им върнете обратно стоката, а те на вас парите. Това че другата страна според техния "return policy" отказват да си получат нещата обратно си е твой проблем. Както и разходите за куриери напред-назад ако случайно пък се навият. Това дето ти си го мислиш го прави само American Express и то в щатите, не тука. Edited July 22, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 В уникредит ми предлагаха застраховка, но при кражба на картата и теглене от нея. Не помня дали такива транзакции се покриваха... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 В уникредит ми предлагаха застраховка, но при кражба на картата и теглене от нея. Не помня дали такива транзакции се покриваха... Имам карта от Унекредит и ползвам такава застраховка. Покрива теглене при кражба, здравни разноски при нападение в близост до банкомат и... май това е. Обаче със сигурност не покрива фрустрация след глупава покупка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Надали....и точно това се опитвам да обясня на Ангел, който винаги е много добре подготвен теоретически, а не осъзнава, че много често теория и практика генерално се различават. Пейпал не пита какво и защо и не те гледа подозрително, както те гледат другаде - просто си обясняваш какъв е случая, ако имаш снимка на продукта...прилагаш я ; ако нямаш или пък не е дошъл - не прилагаш и общо взето това е всичко. След това те приканва да пуснеш едно съобщение до изпращача/продавача и да си изчакаш двуседмичния срок. Ако той дори не благоволи да отговори в двуседмичния срок, Пейпал ти възстановява парите от техния си фонд, а дали те ще си търсят след това парите от продавача, теб изобщо не те касае....ето част от отговора на Пейпал по един "кейс", който бях отворил наскоро за закъсняла стока, където продавачът изобщо не благоволи дори да даде отговор за закъснението.... ----------------------------------------------------------------------Resolution of Your Case: #PP-002-***-***-***----------------------------------------------------------------------Dear ******,We have concluded our investigation into your case and have decided in yourfavor.We were able to recover $45.70 USD and this amount has been credited to you.Please allow five business days for this adjustment to be posted.If you are due any additional funds, we will make our best effort torecover the balance from the seller.If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owedto you, please be assured that we will take appropriate action against theseller's account, which may include limitation of the seller's accountprivileges. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Надали....и точно това се опитвам да обясня на Ангел, който винаги е много добре подготвен теоретически, а не осъзнава, че много често теория и практика генерално се различават. Пейпал не пита какво и защо и не те гледа подозрително, както те гледат другаде - просто си обясняваш какъв е случая, ако имаш снимка на продукта...прилагаш я ; ако нямаш или пък не е дошъл - не прилагаш и общо взето това е всичко. След това те приканва да пуснеш едно съобщение до изпращача/продавача и да си изчакаш двуседмичния срок. Ако той дори не благоволи да отговори в двуседмичния срок, Пейпал ти възстановява парите от техния си фонд, а дали те ще си търсят след това парите от продавача, теб изобщо не те касае....ето част от отговора на Пейпал по един "кейс", който бях отворил наскоро за закъсняла стока, където продавачът изобщо не благоволи дори да даде отговор за закъснението.... Можеш да си сигурен че ще ги вземат от него. Никой продавач, имащ взимане-даване с Paypal няма да има една единствена транзакция, че да успее да се покрие. Paypal все пак искат комуникация с продавача да си се опитал, опитват и те, но шансовете да се разберете след като си се оплакал са много по-големи и значително в твоя полза отколкото през нашенските банки. Чакам все пак с любопитство да ми се отговори дали наистина е правил подобно нещо и с коя банка и отивам там да си вадя карта. Но след като най-културната за мен в момента банка Алианц се мотаха маса време за очевиден случай отговора е ясен. С ОББ единствено не съм имал подобни взаимоотношения до момента, но ме съмнява да са по-различни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 фирма в Пловдив, която се занимава с НАССР? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Имам човек навътре в нещата. Обади ми се. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supertikva Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Едно питане. Имам хард, който е разделен (примерно) на C: 50 GB и D: 120 GB. Може ли да се пръхвърлят 20 GB от D: в C: без да се загуби нещо или да се форматира или каквото там се прави, за да се получи C: 70 GB и D: 100 GB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Да. Трява само тези 20GB да са свободни. В Hiren's boot disk имаше програмки, с които това ставаше, но не помня коя точно беше. Правил съм я с NTFS партишъни тая процедура но преди 3-4 години и не помня с коя програма точно... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 И с Уиндоус става, но по-добре си свали програмката на EASEUS и си го направи с нея, защото има значение и физическото разположение на дяловете и информацията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supertikva Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 И с Уиндоус става, но по-добре си свали програмката на EASEUS и си го направи с нея, защото има значение и физическото разположение на дяловете и информацията.А има ли значение колко свободно и заето място има в двата дяла, което да пречи или не пречи за прехвърлянето на гб-тите? Т.е. в C: има 35 заети и 15 свободни (50) и D: има 80 заети и 40 свободни (120), прехвърлям си желаните 20 гб и всичко е наред с 70 гб на 100 гб?Нещо специфично, за което да се огледам или да знам, за да не стане гаф, че тогава става лошо? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Няма значение. То ако не може, ще ти каже.Няма нищо специфично, само много внимателно гледай и чети, да не останеш с прецакана таблица, че тогава имаш проблем и даже уиндоуса няма да ти зареди ако преместиш физическото място на буут секторите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N00KiE Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Toва е старият ми монитор Philips Brilliance 240S1SBс ударена матрица, който от месеци си стои и ми е жал ей просто така да го метна в кофата на циганите. Има ли нещо друго в него освен матрицата, което става за нещо или да заминава за кофата, понеже ми заема място из апартамента? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Булевар Хр. Ботев от кръстовището на McDrive до кръстовището на Сточна Гара неравен на вълни ли е, или колата ми тресе? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Колата ти е кофти (не повредена - по производство кофти). Не че булевардът е тепсия, но пък аз с моята не го усещам. Това е запазена екстра за фиати, алфи, опели и други подобни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Абе аз сериозно питам, защото тресе все едно ми е крива някоя гума. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.