Jump to content
BulForum.com

Малко инфо за Drag F4


smislenov

Recommended Posts

Някои има ли такъв велосипед ?

Трябва ми мение на човек, който е карал тая машинка.

Колебая се дали да си купя такова.

Ще карам из планината най-често и ми трябва здраво колело. Чудя се дали F4-ката ще издържи на натоварването на пресечените терени в родопите.

Всякъква информация ще ми е от полза.

Link to comment
Share on other sites

Някои има ли такъв велосипед ?

Трябва ми мение на човек, който е карал тая машинка.

Колебая се дали да си купя такова.

Ще карам из планината най-често и ми трябва здраво колело. Чудя се дали F4-ката ще издържи на натоварването на пресечените терени в родопите.

Всякъква информация ще ми е от полза.

 

 

ако смяташ да го ползваш за DH, сперед мен няма да издържи, ако можеш се свържи с ThE_UfO , той кара сега F4 и може да ти каже повече инфо за поведение на колелото....и разни други работи :)

Link to comment
Share on other sites

ami po prinsip kololoto go davat za FREERIDE!

za6to ne go probva6 v magazina i sam da si vidi6! kolko teji6 i kolko si visok su6to ima zna4enie! do kolkoto znam ima nqkakvi razliki mujdu F4-ki ot 03 // 04 // 05 godini, taka 4e zavisi za koi to4no govori6!

uspex v na4inanieto!

 

off// ot koga ufuto kara kakva ma6ina!?!! ne sum go vijdal! nie s nego samo na glavnata i po barovete se zasi4ame :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Къде мога да намеря F4 и на каква цена? :ph34r:

 

Kажете нещо и за F5, по-добър ли е от F4?

Звучи банално, ама споделете опит! :ph34r:

 

На цена около 500-600лв можеш да намериш базовия модел с най-евтиния монтаж:

 

http://dragbicycles.com/images/f5_bike.jpg

 

f52.jpg

 

 

А ето малко по-усъвършенстван F5 в действие B) :

 

mar03.jpg

 

Колелото се продава, ако имаш интерес - PM.

Link to comment
Share on other sites

На цена около 500-600лв можеш да намериш базовия модел с най-евтиния монтаж:

Na bul. Ruski se prodava takova no za 1700 ta se chudix dali si zaslujava !? Dai poveche info dali si dovolen ot tazi marka!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Знам, че със сигурност това ревю идва късно, но по-добре късно, отколкото никога.

 

В момента карам Drag F4, типа рамка от 2004-та година. Пояснявам - разликата се състои в кривата седалкова тръба. От там и започвам - рамката е само един размер, тоест 17", което за човек над 180см, какъвто съм аз е малко. Да поясня, че рамката е карана със среден/нисък клас окомплектовка - вилка SR Suntour XP-Pro D-TA, спирачки Hayes Sole, скорости SRAM SX 04, верига SRAM.

Кривата седалкова тръба позволява много малка амплитуда на смъкване/вдигане на колчето на седалката, което означава, че на по-висок човек ще е неудобна или за качване, или за спускане. Аз съм решил проблема, като я карам с две колчета, и ги сменям в зависимост от обстоятелствата.

Геометрията на рамката е симпатична, но наистина - базовия шок е отвратителен. За щастие взех тази рамка с друг шок. И там продължавам - окачването е хитро измислено и зле изработено. Всичките "стави" са втулки. Лошо лагериране и след като рамката беше смазвана преди асемблирането - след 4 по-аграрни карания в планината се наложи да я разчленя и да почистя и смажа наново втулките, понеже в един прекрасен момент се оказа, че нямам окачване (почти). Свръзката между кобилиците и задницата изключително лесно се замърсява и няма и опит за защита от прах/кал. Базовите кобилици имат само две положения за шока, като при едното шока е доста неотзивчив, а при другото - работи сравнително добре, но средното движение се вдига доста нагоре. Доста хора като ъпгрейд на рамката слагат кобилици от RAM AM или DRAG F5/F6, но подобна манипулация вдига още повече средното движение, което прави колелото по-нестабилно и по-трудноуправляемо.

Ухото за обтегача е меко казано кашкавалено. Криви се и от по-лек удар, а се къса безпроблемно. Конструирано е зле - има сегмент, в който е по-тънко от кутрето ми.

 

Като цяло - приятно работеща рамка, окачването поглъща по-дребните неравности от терена, но при тежки спускания по техничен и каменист терен - почти не се осеща наличието на задно окачване. За това моя съвет е - за този бюджет - по-добре твърда рамка с по-добра окомплектовка.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...