user Posted September 25, 2003 Share Posted September 25, 2003 Hi - a we nqkoi puskal li e tazi igra - znachi installva se bez problem, crackvam q s vkluceniq na cd1 crack i kato q pusna stava ceren ekran i zavisva ? da ne bi cracka da e nesto opleskan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
san4o-pans Posted September 26, 2003 Share Posted September 26, 2003 probvai da po4akash izcestno vreme dori 5 min ako trqva zastoto zarejda pove4e Link to comment Share on other sites More sharing options...
user Posted September 26, 2003 Author Share Posted September 26, 2003 mi ste probvam da pocakam togava - ama vse pak na p4 3.0 Ghz i 1GB DDR pamet i GeForce 4 Ti 128 MB i da trqbva da cakam 5 min - e izviniqvai ebasi i tapo napisanata igra - pri teb sasto li se nalaga da cakash 5 min na ceren ekran? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGENT_ORANGE Posted September 26, 2003 Share Posted September 26, 2003 nekoi igri zarejdat dosta bavno nezavisimo kfa mashina imash za primer ti davam Postal 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
user Posted September 27, 2003 Author Share Posted September 27, 2003 ami izcakah pone 10 minuti sled startiraneto na igrata i vse si stoi ceren ekran - nqkoi uspql li e da q pusne tazi igra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
user Posted September 27, 2003 Author Share Posted September 27, 2003 ehooo nqkoi uspq li da q podkara taq igra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.