Jump to content
BulForum.com

Temple Of Elemental Evil

user

Recommended Posts

hi - vsasnost znam cudesno kak da go uploadna ama me marzi - ako mozeshe nqkak da gi dam cdtata na nqkoi ot adminite bi bilo gotino i toi da gi slozi za nula vreme :-))) vsastnost ako nqkoi umira za tozi qk geim v stil baldur's gate da pishe da se srestnem da mu gi dam che nesto nikak ne mi se uploadva. :-)) mda tva e

Kato znam i kolko 6a gi svalqm (na ikonomi4na sam do noemvri) - mai 6a e po dobre da sa sre6tnem :D

6a si gi ka4a na CLONE CD i kato namalee mqstoto 6e gi hvurlq na cd-ta

BTW - struva li si golqmoto 4akane ? (UMOPOMRA4ITELEN FEN na Baldur's Gate , Forgotten realms , D&D sum :D - 6to ne6ta imam i sam tursil i t.n. ne e istina)

BTW - struva li si golqmoto 4akane ? (UMOPOMRA4ITELEN FEN na Baldur's Gate , Forgotten realms , D&D sum :D - 6to ne6ta imam i sam tursil i t.n. ne e istina)

Ами в един сайт й дават към 45/50 .. просто я признават за хит.

ami kakvo da vi kaza - za hardcore fenovete na igri ot tipa na baldur's gate 1 i 2, icewind dale 1 i 2 i fallout bih kazal tova - igrata e gotina no OPREDELENO ima nqkoi i drugi kusuri i mislq che v dosta otnosheniq baldur's gate naprimer e po-dobra - no kato cqlo si e gotin geim - pone tova e moeto mnenie :-))) ta znachi koito iska geima da si postne imeto (realname) i telefona i az ste mu zvanna da se ugovorim da mi dade 2 cdta da mu q vratna za 10 min i da hodi da se bie srestu zloto ( ili v saiuz sas nego zastoto ima i takav variant )

ami kazah wi hora - koito iska da si postne imeto i tel - az ste mu zvanna da se vidim da mi dade 2 cdta i da mu q vratna - nai-lesno ste e da q dam na nqkoi admin da q uploadne ama inache ne mi se uploadva - taka che koito iska - ime (istinsko) che ste e tapo da tarsq nqkoi u tqh po nick i telefon - tova e :-)))

Az sam s nai sekanata tarifa i upvam s 4k..

sha ima da gi ka4vam ;) ama moga da se navia primerno da ka4a cd1

Kоя?Доколкото знам си с достъпна+ а с нея се качва с 8(64 кбита).

Mnogo dobre si informiran imenno sas 8k ste ka4vam..no dobre..ae sha gi ka4a discovete samo da se vidim s nqkoi da mi gi dade.Ako moje mi gi drasne naprao na discove i az sha mu gi plata(discovete samo :)) i da ne sa mn skypi ot oneq tynkajnite da sa po 40ct) :) sha q ka4a za 2-3 dni.

GMS : 0889813892 Ivan

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...