maddrum Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 След като се установи, че в крайна сметка това е форум на Евроком, който се поддържа от Кома и че доста хора работещи във въпросната фирма пишат тук, съвсем логично възниква въпроса дали трябва да има и тук подобна секция? Това е нещо съвсем нормално, даже бих казал е признак на цивилизованост и демокрация. Както се казва, във всяко кафе има книга за оплаквания и предложения, та не виждам защо не може да има и тук Гласа ви тук няма да повлияе на никого и никакво решение няма да бъде взето на негова основа, така че не се срамувайте и гласувайте така както мислите, че е редно. Просто искам да видя, какво е вашето мнение по въпроса. Форумите на data.bg, arena.bg и т.н. имат подобни секции, този тук по-"долен" ли е от тях? Аз гласувам с ДА Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Да Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Да. Оплаквания и проблеми може да има и относно форумите и азиатските хави. Или потребители... Link to comment Share on other sites More sharing options...
juji Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Да, но не за оплаквания от рода на:Спря ми нета;до кога ще е така и т.н. Има си телефони за тази работа и не виждам защо трябва да се пише тук. Веднъж ми се наложи да се обадя на телефона за подръжка и бяха изключително любезни. Дори не зная как ме изтърпяха... все пак, за да бъде отстранен даден проблем, първо трябва да се знае, че съществува проблем... Link to comment Share on other sites More sharing options...
petst Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Значи нещо не си разбрал правилно. Оплакванията са си оплаквания, аз звъня на съпорта не да им се оплаквам, а да оправят проблема Тука обикновено се оплаквам с надеждата да намеря сродна душа (и винаги успявам де. Колкото до Предложенията съм с три ръце (третата хммм...) ЗА. Първото предложение е да вземат пари от нашите такси и там, където броя на клиентите не е разчетен за толкова и каналите се претоварват да си купят още техника За да ми се оправи пинга в "локалните" гейм сървъри:-))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Да, но не за оплаквания от рода на:Спря ми нета;до кога ще е така и т.н.Има си телефони за тази работа и не виждам защо трябва да се пише тук. Веднъж ми се наложи да се обадя на телефона за подръжка и бяха изключително любезни. Дори не зная как ме изтърпяха... все пак, за да бъде отстранен даден проблем, първо трябва да се знае, че съществува проблем... Също поддържам идеята - редно е да има такава секция, но тя не трябва да се тъпче с "прекъсва ми връзката", "къде ми е интернета", "в колко часа ще имам нет" и прочее. juji какво толкова си им казала, че се учудваш? Те са длъжни да те изтърпят, затова е този телефон. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shade Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 НЕ! Има си съпорт. Телефон - 635063. Ако нямате нет как ще се оплачете във въпросната секция за оплаквания? Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Да. Оплаквания и проблеми може да има и относно форумите и азиатските хави. Или потребители... Aзиатските хави нямат нищо общо с този форум и Евроком Нет, както общо нямаше и страницата Warez.ru с доставчика Евроком Нет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Aзиатските хави нямат нищо общо с този форум и Евроком Нет, както общо нямаше и страницата Warez.ru с доставчика Евроком Нет. Айде бе! Интересно кой ъпдейтва и поддържа азиатските хави а? за доставчика Евроком вече и децата трябва да са научили, че няма общо с този форум. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Gudo Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 НЕ! Има си съпорт. Телефон - 635063. Ако нямате нет как ще се оплачете във въпросната секция за оплаквания? <{POST_SNAPBACK}> Така е има ... но ако ти дава някога свободно ... от 10 обаждания на 1 да ти даде свободно ... иначе съм ЗА оплаквани осносно форума, нет-а и японските хави ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
afx Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Няма смисъл от подобна секция. Има си телефон за техническа поддръжка, за проблемите с интернета. Колкото до проблемите по самия форум, ако имате някоя идея напишете някой ПМ до модераторите. Относно японските хави ... В крайна сметка те са си нелегални така че не можете да очаквате някой администратор да поеме отговорността за тях, като признае че ще поддържа такава секция. То ви идва наготово и даже изобщо не би трябвало да съществува. Но щом все пак го има.. ползвайте го без да мрънкате.. никой не е длъжен да осигури техническа и каквто и да е било поддръжка за нещо което на практика е извън закона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дочо Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 A то сега така или иначе си има нещо подобно. Пише се, като има развален филм или нещо такова...дават се идеи какво да се направи с уарез-а (който вече го няма ) и така... Пък най-интересно ми е, как някой ще тръгне да се оплаква, че няма нет...като не може да постне...понеже няма нет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N00KiE Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Няма смисъл от подобна секция. Има си телефон за техническа поддръжка, за проблемите с интернета. Колкото до проблемите по самия форум, ако имате някоя идея напишете някой ПМ до модераторите. <{POST_SNAPBACK}> Е защо да няма.Не може ли човек да си излее душата от Еврокома, даже и след като се обади и му решат проблема? Да сподели впечатление или нещо от сорта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KnoppiX Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Да, трябва да има подобна секция. Какво значение има дали е или не форум на фирмата Евроком, след като част или поне няколко от работещите във фирмата служители посещават този форум. Ако не нещо друго поне така ние, потребителите ще покажеш по-обстойно какви са нашите искания, препоръки и недоволства. И наистина, ако нямаш нет, как ще се пишеш във форума ми е интересно И е имало случаи, в които нямам нет, обаждам се на горе-споменатия телефон, пращат ми техници. Те идват пускат ми нета и си тръгват. След 1-2 дни пак спира за малко и до 1-2 часа пак тръгва. Казват ми "Сигнала ви е малко слаб, даже е на ръба да нямате нет.", обаче докат още са в нас не сменят никви кабели, не променят нищо просто изчакват да си дойде нета(нещо което и аз мога да направя) и съответно си тръгват. Обаждал съм се, споменавал съм за проблема си, но помощ не съм получил. Радвам се, че поне вече от 2-3 месеца нета ми спира много рядко. Доста често губя по над 50% пакети през деня в най-натоварената част, но пък поне имам нет Та именно за проблеми като този Съпортва на 635063 не помагат много. Именно затова създаването на подобен раздел тук би бил от голяма полза. И бтв последен въпрос: как така това не е форум на Евроком, а потребител на име "Admin", който е и админ във форума ни съобщава кога ще има тествания и т.н. След като той може да ни прави съобщения и да ни уведомява за проблемите и промените в нета и тарифите, защо пък да няма и обратна връзка в крайна сметка? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 НЕ! Има си съпорт. Телефон - 635063. Ако нямате нет как ще се оплачете във въпросната секция за оплаквания? <{POST_SNAPBACK}> Интернет освен всичко друго е и средство за комуникация, а и вид медия - защо пък да не се каже с две думи - има проблем в Смирненски по тази и тази причина, работи се и се надяваме да го отстраним в ... нам къв си срок? Това се нарича елементарно уважение към клиента и няма да отнеме кой-знае колко време. Когато интернетът ми е като мравка бих искала да зная какви са прогнозите на тези, които знаят за какво става, а не да се гърча и да пробвам всеки 15 минути какво става. Мога например да си организирам нещата по друг начин и да не разчитам, че ще се оправи скоро, ако това няма как да стане. Това освен всичко друго би спестило доста обаждания до съпорта, когато те не могат да направят кой знае какво за конкретния клиент. Затова гласувах с "да". Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxtm Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 да разбирасе Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veno Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 http://www.evrocom.info/invision/index.php?showforum=34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.