NickelbacK Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 По-принцип аз съм малъд да имам кола,но най-много като модели(понеже и представа си няаам от коли)БМВ-тата и Мерцалите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supercharger Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Toyota Supra, и toyota изобщо. Системата VVT-i е с години напред от всички останали инжекциони. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cobra Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Спецялно за SUPERCHARGER: There is nothing to replace displacement other than more displacement. This philosophy is also true for the new Mercedes SL 600 and that's why the BRABUS engineers developed the BRABUS S V12 S Biturbo increased-displacement engine. The BRABUS top-of-the-line engine sets new performance standards with a maximum power output of 730 hp / 537 kW and a maximum torque of electronically limited 1,100 Nm from just 2,100 rpm. The power is transferred via a reinforced five-speed automatic transmission run with ARAL high-performance lubricants like all BRABUS engines and transmissions. The performance of the powerful two-seater speaks for itself: 0 - 100 km/h in 4.0 seconds, 0 - 200 km/h in 10.5 seconds, and - depending on final drive and tires - an electronically limited top speed of up to 350 km/h make the BRABUS SV12 S Biturbo Roadster one of the fastest sports cars in the world. И моля повече не ме занимавайте с японски боклуци тип СУПРА СКАЙЛАЙН и всякякъв друг вид ЛАЙНА Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Спецялно за SUPERCHARGER: There is nothing to replace displacement other than more displacement. This philosophy is also true for the new Mercedes SL 600 and that's why the BRABUS engineers developed the BRABUS S V12 S Biturbo increased-displacement engine. The BRABUS top-of-the-line engine sets new performance standards with a maximum power output of 730 hp / 537 kW and a maximum torque of electronically limited 1,100 Nm from just 2,100 rpm. The power is transferred via a reinforced five-speed automatic transmission run with ARAL high-performance lubricants like all BRABUS engines and transmissions. The performance of the powerful two-seater speaks for itself: 0 - 100 km/h in 4.0 seconds, 0 - 200 km/h in 10.5 seconds, and - depending on final drive and tires - an electronically limited top speed of up to 350 km/h make the BRABUS SV12 S Biturbo Roadster one of the fastest sports cars in the world. И моля повече не ме занимавайте с японски боклуци тип СУПРА СКАЙЛАЙН и всякякъв друг вид ЛАЙНА Евала. 6 години след Супрата, Брабус тунинговаха модел на Мерцедес който да е по-бърз от нея. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Аве кобра ли си къв си земи се скрий с тоя мерцедес, като искаш мощна и бърза кола виж тва после ми говори за тия тоалетни... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio_bg Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Според мен има само 2 марки коли и това са:Mercedes и вси4ки останали!!! ЕДИТ:Добре де добре.Харесвам предимно Мерцедесите(разбира се от по новите модели).Нямам конкретни предпо4итания за кола.Важното е да ти върши работа и да ти е гот вътре ама ве4е за марката друг въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Според мен има само 2 марки коли и това са:Mercedes и вси4ки останали!!! <{POST_SNAPBACK}> Ехххх тези изтъркани лафчета! Такива като теб ... по добре да не пишат в такива теми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 Според мен има само 2 марки коли и това са:Mercedes и вси4ки останали!!! ЕДИТ:Добре де добре.Харесвам предимно Мерцедесите(разбира се от по новите модели).Нямам конкретни предпо4итания за кола.Важното е да ти върши работа и да ти е гот вътре ама ве4е за марката друг въпрос. <{POST_SNAPBACK}> На стари лаври не се лежи.Не случайно Мерцедес се убединиха с Крайслер!Ако си бяха много добре мислиш ли че щеше да им трябва такова нещо а?Това е показател за отминалата слава на тея коли.Едно време бяха най-здравите едно друго най-удобни нямаше кой да ги бие ама не и сега Има коли на добра цена които предлагат и супер качество Относно спортните колици които показахте горе ще кажа няколко думи.Мерцедес: хубав тунинг на БРАБУС ама мерцедес всички си ги знаят с луксозните коли че там са добри при спортните им се получават ефектни ама не са лидери по бързина или друго.Имаше доколкото си спомням сега някаква разработка на Мерцедес и Макларън май при което се беше получило доста ефектна кола.Но лидера си е Макларън Ф1 по добра от тая кола като спортни качества и разни други НЯМА Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Но лидера си е Макларън Ф1 по добра от тая кола като спортни качества и разни други НЯМА <{POST_SNAPBACK}> С двигател на BMW А между другото Мерцедес доста изостават в малкия клас Абе ако трябва да си говорим за Мерцедес Ц класата ми харесва най много. едит: Днес разгледах един WV Phantom. Бахти и колата... нямам думи. Страшна е. Не харесвам големи коли , ама хубавото си е хубаво. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 С двигател на BMW А между другото Мерцедес доста изостават в малкия клас Абе ако трябва да си говорим за Мерцедес Ц класата ми харесва най много. едит: Днес разгледах един WV Phantom. Бахти и колата... нямам думи. Страшна е. Не харесвам големи коли , ама хубавото си е хубаво. <{POST_SNAPBACK}> А класта е меко казано ужасна.Толкова нископосана кола и нестабилна не съм срещал.Ц класта не ми харесва защото на задните седалки е бая тясно за мен(пък и аз не съм чак толкова висок 176).Същото е и в БМВ трета серия.На задната седалка седя малко прегърбен иначе ми опира главата в тавана Иначе пък аз разгледах днес един Нисан Примера от новите.Малко ме дразни че таблото е в центъра не пред водача иначе колата е невероятна.Няма грозната (според мен) Европеска тенденция за закръгляне на всичко в интериора и екстериора.Вичко е подреено много яко.Перфектна кола си е тва нещо Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Нда , на мен хич не ми харесва тенденцията за средно разположена конзола , ама нямам избор . В Ц класата не съм се возил и може би за това ми харесва още Ама като слушам , то и аз съм дългичък , та ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ala-bala Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 spora e bezmislen - hvarlete edno oko tuk : http://www.forbes.com/lists/results.jhtml?...olumnClick=true 1. Citigroup - United States - Banking 2. General Electric - United States - Conglomerates 3. American Intl Group United States Insurance 4. Bank of America - United States - Banking 5. HSBC Group - United Kingdom - Banking 6. ExxonMobil - United States - Oil & gas operations 7. Royal Dutch/Shell Group - Netherlands/United Kingdom - Oil & gas operations 8. BP - United Kingdom - Oil & gas operations 9. ING Group - Netherlands - Diversified financials 10. Toyota Motor - Japan - Consumer durables Tova e globalna ranglista na Forbes 2000 - parvite 2000 svetovni firmi Edinsvenia Auto proizvoditel v desetkata e TOYOTA. Mojete da vidite vsi4ki v Top 100 na gorniq link, a su6to taka i cifri, koito govorqt sami po sebe si! sledvashtite sa dosta nazad : 33. Daimler/Chriysler 55. Honda Interesno e da se otbeleji kade sa dori giganti kato : 17. IBM 47. Microsoft Aide na vsi4ki koito sa v pe4elivshiat otbor Za men nai-dobri kato cialo sa JAPAN CAR : Toyota, Honda i ostanalite, posle sa evropeiskite na4elo s Renaught ostanalite frenski, nemski i Italianski, amerikanski ... Imal sam Golf-III ne mi go hvalete 1 mesec sled kato go kupih po4nah da go prodavam, poito ne e karal gil samo toi moje da si me4tae za tazi prehvalena nemska ka4u4ka. a koito se e Ka4val na japanska kola sam moje da kaje iska li da kara druga koito iska da stane Fen neka mi se obadi da go povozia i da mu demonstriram kavlo e Toyota, kato se ima v predvid 4e e malkia klas kola Corollka Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPMOT Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Голфетка!Главно 3 и 5 серий!Както и серия "R"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 едит: Днес разгледах един WV Phantom. Бахти и колата... нямам думи. Страшна е.Не харесвам големи коли , ама хубавото си е хубаво. Искаш да кажеш VW Phaeton? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Искаш да кажеш VW Phaeton? Това иска да каже и съм съгласен - страхотия Link to comment Share on other sites More sharing options...
MazataBG Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 FERRARI F50 power output: 850 hp / 625 kw at 7.200 rpm, 800 nm at 6.500 rpm, max rpm 8.500; 1,47 kg/HP !!!, booster for power-regulation from 600–850 hp performance: 0-100 km/h 3,0 sec. 0-200 km/h 8,4 sec. standing 1/4 mile 8,0 sec. top speed 380 km/h driving performance depends on gear ratio Тая кола е 1995г. КОЛКОТО И ДА МРАЗЯ Ш.....Е ФЕРАРИТА си признавам че дори и този Салеен S7 не мое му се опре.ТАЯ КОЛА ПРОСТО Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Искаш да кажеш VW Phaeton? <{POST_SNAPBACK}> Да моя грешка и то граматическа А за фераритата.... к'во да ги обсъждаме Дай тогава да грабнем един болид който вдига 100км за 2 секунди? К'во като е 5 000 000 ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 А за фераритата.... к'во да ги обсъждаме Дай тогава да грабнем един болид който вдига 100км за 2 секунди? К'во като е 5 000 000 ???? <{POST_SNAPBACK}> Що бе толкова ли са добри, че само с болиди от Ф1 може да ги сраняваме? Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Да моя грешка и то граматическа А за фераритата.... к'во да ги обсъждаме Дай тогава да грабнем един болид който вдига 100км за 2 секунди? К'во като е 5 000 000 ???? Болид може да се купи за под 1 000 000. незнам защо го изкара чак толкова скъп. Ferarri F50 е просто нереална кола. 1. не е практична, защото отзад дори няма и такава малка мизерна седалчица за половин задник, а си е чисто и просто двуместна. 2. прекалено скъпа е. 3. прекалено стара и го няма лукса на по-нова кола. 4. да не забравяме все пак, че това е състезателна кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Направих сравнението просто заради цените Може би не трябваше А и мисълта ми беше ,че Ферари не е кой знае колко практична кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Аз искам да видя тия ентусиасти със супер скъпите и ненормални болиди несерийно производство, фераритата и др. със спойлери на 5-7 см от земята колко ще изкарат из града.... Или може би колизия с 12-так как им идва на акъла хахахах Иначе за харесване стават, но за каране в нормални условия - не Иска ми се да видя онзи жесток Астон Мартин как минава през "спящ полицай" примерно... Научете се да бъдете поне малко реалисти все пак... Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Аз искам да видя тия ентусиасти със супер скъпите и ненормални болиди несерийно производство, фераритата и др. със спойлери на 5-7 см от земята колко ще изкарат из града....Или може би колизия с 12-так как им идва на акъла хахахах Иначе за харесване стават, но за каране в нормални условия - не Иска ми се да видя онзи жесток Астон Мартин как минава през "спящ полицай" примерно... Научете се да бъдете поне малко реалисти все пак... <{POST_SNAPBACK}> Ами "многознайко" невярвам в Италия, Германия, Англия и т.н. да няма изкуствени ограничения на скоростта или там може би спортните коли се продават специално по-високи. Верно тука пътищата са за возило 6х6х6 ама все пак в София си карат и Ферарита, и Ламборджинита без да им мигне окото. Така, че карай си "офроуд-а" и това е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Не става въпрос за ограничения на скоростта (които далеч не всички спазват), професоре, а за качество на пътищата. Ако си ходил някога в някоя от тези държави би трябвало да знаеш каква е разликата между тяхната инфтраструктура и българската. Ако срещнеш там дупки с размер на 10л кофа пиши ми. Ако случйно пък някой си повреди автомобилът в такава може без усилия да осъди общината, ако случайно не е застрахован. Това ми е мисълта момко. И далеч не съм фен на офроуда. Опитай се да развъртиш един титаничен джип из пресечките на Витошка примерно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Не става въпрос за ограничения на скоростта (които далеч не всички спазват), професоре, а за качество на пътищата.Ако си ходил някога в някоя от тези държави би трябвало да знаеш каква е разликата между тяхната инфтраструктура и българската. Ако срещнеш там дупки с размер на 10л кофа пиши ми. Ако случйно пък някой си повреди автомобилът в такава може без усилия да осъди общината, ако случайно не е застрахован. Това ми е мисълта момко. И далеч не съм фен на офроуда. Опитай се да развъртиш един титаничен джип из пресечките на Витошка примерно... <{POST_SNAPBACK}> Явно не си ме разбрал правилно... Под "изкуствени ограничения на скоростта" имам в предвид "спящите полицаи". Та за сравнение на пътищата тук и в Европа, Америка и т.н. дума неможе да става. Казах го в предишния пост, казвам го и тук. А и на всички да им е ясно харесвам Ферари, като спортни коли. А за високопроходимост и практичност си има други каручки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Болид може да се купи за под 1 000 000. незнам защо го изкара чак толкова скъп. Ferarri F50 е просто нереална кола. 1. не е практична, защото отзад дори няма и такава малка мизерна седалчица за половин задник, а си е чисто и просто двуместна. 2. прекалено скъпа е. 3. прекалено стара и го няма лукса на по-нова кола. 4. да не забравяме все пак, че това е състезателна кола. <{POST_SNAPBACK}> Намери ми един толкова ефтино и ще си го купя Имах леко БАН-че и не можех да пиша Имаше един колега който се измя на новия двигател на Брабус и ми показа САЛЕЕН С7 И за тва аз му показах онова Ф50 Та да се върнем на двигателя на БРАБУС Значи айде някой който е по навътре с англ. да преведе цитата но мисля че ставаше въпрос за 350 км/н електронно ограничена Освен това максималния въртящ момент от 1100 Нютон-метра идва при 2100 оборота и пак е лектронно ограничен А на супрата и на САЛЕЕН-а идваха при около 6000 оборота Казвам ги тия работи щото един фен на японските коли заговори за фини настройки и тем подобни И въпреки че не съм фен на СУПРА ще ви кажа че най-мощната такава е 1453 коня който няма да са и в огромна полза срещу МАКЛАРЪН Ф1 И ФЕРАРИ ФХХ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.