Jump to content
BulForum.com

Коя марка коли ви харесва??


jozo

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Спецялно за SUPERCHARGER:

 

There is nothing to replace displacement other than more displacement. This philosophy is also true for the new Mercedes SL 600 and that's why the BRABUS engineers developed the BRABUS S V12 S Biturbo increased-displacement engine. The BRABUS top-of-the-line engine sets new performance standards with a maximum power output of 730 hp / 537 kW and a maximum torque of electronically limited 1,100 Nm from just 2,100 rpm. The power is transferred via a reinforced five-speed automatic transmission run with ARAL high-performance lubricants like all BRABUS engines and transmissions. The performance of the powerful two-seater speaks for itself: 0 - 100 km/h in 4.0 seconds, 0 - 200 km/h in 10.5 seconds, and - depending on final drive and tires - an electronically limited top speed of up to 350 km/h make the BRABUS SV12 S Biturbo Roadster one of the fastest sports cars in the world.

 

 

И моля повече не ме занимавайте с японски боклуци тип СУПРА СКАЙЛАЙН и всякякъв друг вид ЛАЙНА :angry1 :angry1 :angry1 :devil :devil :punk :punk :punk :sayjin :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Спецялно за SUPERCHARGER:

 

There is nothing to replace displacement other than more displacement. This philosophy is also true for the new Mercedes SL 600 and that's why the BRABUS engineers developed the BRABUS S V12 S Biturbo increased-displacement engine. The BRABUS top-of-the-line engine sets new performance standards with a maximum power output of 730 hp / 537 kW and a maximum torque of electronically limited 1,100 Nm from just 2,100 rpm. The power is transferred via a reinforced five-speed automatic transmission run with ARAL high-performance lubricants like all BRABUS engines and transmissions. The performance of the powerful two-seater speaks for itself: 0 - 100 km/h in 4.0 seconds, 0 - 200 km/h in 10.5 seconds, and - depending on final drive and tires - an electronically limited top speed of up to 350 km/h make the BRABUS SV12 S Biturbo Roadster one of the fastest sports cars in the world.

И моля  повече не ме занимавайте с японски боклуци тип СУПРА СКАЙЛАЙН и всякякъв друг вид ЛАЙНА :angry1  :angry1  :angry1  :devil  :devil  :punk  :punk  :punk  :sayjin  :sayjin

 

Евала. 6 години след Супрата, Брабус тунинговаха модел на Мерцедес който да е по-бърз от нея. :)

Link to comment
Share on other sites

Според мен има само 2 марки коли и това са:Mercedes и вси4ки останали!!!

 

ЕДИТ:Добре де добре.Харесвам предимно Мерцедесите(разбира се от по новите модели).Нямам конкретни предпо4итания за кола.Важното е да ти върши работа и да ти е гот вътре ама ве4е за марката друг въпрос.

Link to comment
Share on other sites

Според мен има само 2 марки коли и това са:Mercedes и вси4ки останали!!!

 

ЕДИТ:Добре де добре.Харесвам предимно Мерцедесите(разбира се от по новите модели).Нямам конкретни предпо4итания за кола.Важното е да ти върши работа и да ти е гот вътре ама ве4е за марката друг въпрос.

 

На стари лаври не се лежи.Не случайно Мерцедес се убединиха с Крайслер!Ако си бяха много добре мислиш ли че щеше да им трябва такова нещо а?Това е показател за отминалата слава на тея коли.Едно време бяха най-здравите едно друго най-удобни нямаше кой да ги бие ама не и сега :P Има коли на добра цена които предлагат и супер качество :)

 

Относно спортните колици които показахте горе ще кажа няколко думи.Мерцедес: хубав тунинг на БРАБУС ама мерцедес всички си ги знаят с луксозните коли че там са добри при спортните им се получават ефектни ама не са лидери по бързина или друго.Имаше доколкото си спомням сега някаква разработка на Мерцедес и Макларън май при което се беше получило доста ефектна кола.Но лидера си е Макларън Ф1 по добра от тая кола като спортни качества и разни други НЯМА :)

Link to comment
Share on other sites

Но лидера си е Макларън Ф1 по добра от тая кола като спортни качества и разни други НЯМА :)

 

С двигател на BMW :)

 

А между другото Мерцедес доста изостават в малкия клас ;)

Абе ако трябва да си говорим за Мерцедес Ц класата ми харесва най много.

 

едит: Днес разгледах един WV Phantom. Бахти и колата... нямам думи. Страшна е.

Не харесвам големи коли , ама хубавото си е хубаво.

Link to comment
Share on other sites

С двигател на BMW :)

 

А между другото Мерцедес доста изостават в малкия клас ;)

Абе ако трябва да си говорим за Мерцедес Ц класата ми харесва най много.

 

едит: Днес разгледах един WV Phantom. Бахти и колата... нямам думи. Страшна е.

Не харесвам големи коли , ама хубавото си е хубаво.

 

А класта е меко казано ужасна.Толкова нископосана кола и нестабилна не съм срещал.Ц класта не ми харесва защото на задните седалки е бая тясно за мен(пък и аз не съм чак толкова висок 176).Същото е и в БМВ трета серия.На задната седалка седя малко прегърбен иначе ми опира главата в тавана :)

 

Иначе пък аз разгледах днес един Нисан Примера от новите.Малко ме дразни че таблото е в центъра не пред водача иначе колата е невероятна.Няма грозната (според мен) Европеска тенденция за закръгляне на всичко в интериора и екстериора.Вичко е подреено много яко.Перфектна кола си е тва нещо :)

Link to comment
Share on other sites

Нда , на мен хич не ми харесва тенденцията за средно разположена конзола , ама нямам избор :P .

 

В Ц класата не съм се возил и може би за това ми харесва още :)

Ама като слушам , то и аз съм дългичък , та ...

Link to comment
Share on other sites

spora e bezmislen - hvarlete edno oko tuk :

 

http://www.forbes.com/lists/results.jhtml?...olumnClick=true

 

 

1. Citigroup - United States - Banking

2. General Electric - United States - Conglomerates

3. American Intl Group United States Insurance

4. Bank of America - United States - Banking

5. HSBC Group - United Kingdom - Banking

6. ExxonMobil - United States - Oil & gas operations

7. Royal Dutch/Shell Group - Netherlands/United Kingdom - Oil & gas

operations

8. BP - United Kingdom - Oil & gas operations

9. ING Group - Netherlands - Diversified financials

10. Toyota Motor - Japan - Consumer durables

 

Tova e globalna ranglista na Forbes 2000 - parvite 2000 svetovni firmi

 

Edinsvenia Auto proizvoditel v desetkata e TOYOTA. Mojete da vidite vsi4ki v Top 100 na gorniq link, a su6to taka i cifri, koito govorqt sami po sebe si!

 

sledvashtite sa dosta nazad :

33. Daimler/Chriysler

55. Honda

 

Interesno e da se otbeleji kade sa dori giganti kato :

17. IBM

47. Microsoft

 

 

Aide :beerchug na vsi4ki koito sa v pe4elivshiat otbor ;)

 

Za men nai-dobri kato cialo sa JAPAN CAR : Toyota, Honda i ostanalite, posle sa evropeiskite na4elo s Renaught ostanalite frenski, nemski i Italianski, amerikanski ...

Imal sam Golf-III ne mi go hvalete 1 mesec sled kato go kupih po4nah da go prodavam, poito ne e karal gil samo toi moje da si me4tae za tazi prehvalena nemska ka4u4ka. a koito se e Ka4val na japanska kola sam moje da kaje iska li da kara druga ;) koito iska da stane Fen neka mi se obadi da go povozia i da mu demonstriram kavlo e Toyota, kato se ima v predvid 4e e malkia klas kola Corollka :)

Link to comment
Share on other sites

едит: Днес разгледах един WV Phantom. Бахти и колата... нямам думи. Страшна е.

Не харесвам големи коли , ама хубавото си е хубаво.

 

Искаш да кажеш VW Phaeton?

Link to comment
Share on other sites

FERRARI F50 power output:

850 hp / 625 kw at 7.200 rpm, 800 nm at 6.500 rpm, max rpm 8.500; 1,47 kg/HP !!!, booster for power-regulation from 600–850 hp

 

performance:

0-100 km/h 3,0 sec.

0-200 km/h 8,4 sec.

standing 1/4 mile 8,0 sec.

top speed 380 km/h

driving performance depends on gear ratio

 

Тая кола е 1995г. КОЛКОТО И ДА МРАЗЯ Ш.....Е ФЕРАРИТА си признавам че дори и този Салеен S7 не мое му се опре.ТАЯ КОЛА ПРОСТО :punk :punk :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

Искаш да кажеш VW Phaeton?

 

Да моя грешка и то граматическа :)

 

А за фераритата.... к'во да ги обсъждаме :confused

Дай тогава да грабнем един болид който вдига 100км за 2 секунди?

К'во като е 5 000 000 ???? :confused

Link to comment
Share on other sites

А за фераритата.... к'во да ги обсъждаме  :confused

Дай тогава да грабнем един болид който вдига 100км за 2 секунди?

К'во като е 5 000 000 ????  :confused

Що бе толкова ли са добри, че само с болиди от Ф1 може да ги сраняваме? ;)

Link to comment
Share on other sites

Да моя грешка и то граматическа :)

 

А за фераритата.... к'во да ги обсъждаме  :confused

Дай тогава да грабнем един болид който вдига 100км за 2 секунди?

К'во като е 5 000 000 ????  :confused

 

Болид може да се купи за под 1 000 000. незнам защо го изкара чак толкова скъп. Ferarri F50 е просто нереална кола.

 

1. не е практична, защото отзад дори няма и такава малка мизерна седалчица за половин задник, а си е чисто и просто двуместна.

2. прекалено скъпа е.

3. прекалено стара и го няма лукса на по-нова кола.

4. да не забравяме все пак, че това е състезателна кола.

Link to comment
Share on other sites

Аз искам да видя тия ентусиасти със супер скъпите и ненормални болиди несерийно производство, фераритата и др. със спойлери на 5-7 см от земята колко ще изкарат из града....

Или може би колизия с 12-так как им идва на акъла хахахах

Иначе за харесване стават, но за каране в нормални условия - не

Иска ми се да видя онзи жесток Астон Мартин как минава през "спящ полицай" примерно...

Научете се да бъдете поне малко реалисти все пак...

Link to comment
Share on other sites

Аз искам да видя тия ентусиасти със супер скъпите и ненормални болиди несерийно производство, фераритата и др. със спойлери на 5-7 см от земята колко ще изкарат из града....

Или може би колизия с 12-так как им идва на акъла хахахах

Иначе за харесване стават, но за каране в нормални условия - не

Иска ми се да видя онзи жесток Астон Мартин как минава през "спящ полицай" примерно...

Научете се да бъдете поне малко реалисти все пак...

Ами "многознайко" невярвам в Италия, Германия, Англия и т.н. да няма изкуствени ограничения на скоростта или там може би спортните коли се продават специално по-високи. :lol: Верно тука пътищата са за возило 6х6х6 ама все пак в София си карат и Ферарита, и Ламборджинита без да им мигне окото. Така, че карай си "офроуд-а" и това е. :)

Link to comment
Share on other sites

Не става въпрос за ограничения на скоростта (които далеч не всички спазват), професоре, а за качество на пътищата.

Ако си ходил някога в някоя от тези държави би трябвало да знаеш каква е разликата между тяхната инфтраструктура и българската. Ако срещнеш там дупки с размер на 10л кофа пиши ми. Ако случйно пък някой си повреди автомобилът в такава може без усилия да осъди общината, ако случайно не е застрахован.

Това ми е мисълта момко. И далеч не съм фен на офроуда. Опитай се да развъртиш един титаничен джип из пресечките на Витошка примерно...

Link to comment
Share on other sites

Не става въпрос за ограничения на скоростта (които далеч не всички спазват), професоре, а за качество на пътищата.

Ако си ходил някога в някоя от тези държави би трябвало да знаеш каква е разликата между тяхната инфтраструктура и българската. Ако срещнеш там дупки с размер на 10л кофа пиши ми. Ако случйно пък някой си повреди автомобилът в такава може без усилия да осъди общината, ако случайно не е застрахован.

Това ми е мисълта момко. И далеч не съм фен на офроуда. Опитай се да развъртиш един титаничен джип из пресечките на Витошка примерно...

Явно не си ме разбрал правилно... Под "изкуствени ограничения на скоростта" имам в предвид "спящите полицаи". :music Та за сравнение на пътищата тук и в Европа, Америка и т.н. дума неможе да става. Казах го в предишния пост, казвам го и тук.

А и на всички да им е ясно харесвам Ферари, като спортни коли. А за високопроходимост и практичност си има други каручки. ;)

Link to comment
Share on other sites

Болид може да се купи за под 1 000 000. незнам защо го изкара чак толкова скъп. Ferarri F50 е просто нереална кола.

 

1. не е практична, защото отзад дори няма и такава малка мизерна седалчица за половин задник, а си е чисто и просто двуместна.

2. прекалено скъпа е.

3. прекалено стара и го няма лукса на по-нова кола.

4. да не забравяме все пак, че това е състезателна кола.

 

 

Намери ми един толкова ефтино и ще си го купя Имах леко БАН-че и не можех да пиша Имаше един колега който се измя на новия двигател на Брабус и ми показа САЛЕЕН С7 И за тва аз му показах онова Ф50 Та да се върнем на двигателя на БРАБУС Значи айде някой който е по навътре с англ. да преведе цитата но мисля че ставаше въпрос за 350 км/н електронно ограничена Освен това максималния въртящ момент от 1100 Нютон-метра идва при 2100 оборота и пак е лектронно ограничен А на супрата и на САЛЕЕН-а идваха при около 6000 оборота Казвам ги тия работи щото един фен на японските коли заговори за фини настройки и тем подобни И въпреки че не съм фен на СУПРА ще ви кажа че най-мощната такава е 1453 коня който няма да са и в огромна полза срещу МАКЛАРЪН Ф1 И ФЕРАРИ ФХХ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...