Jump to content
BulForum.com

Препоръчайте ми bike


vas90

Recommended Posts

ами,аз мога да ти предложа едно страхотно CASTELLO-оригинално не китайска имитация.Донесено ми е от Италия лятото,с цялостен монтаж SHIMANO ACERA-21 скорости,хроммолебденова рамка,обади ми се да се разберем,колелото е ж перфектно запазено състояние ,цена 130лв и нито лев надолу 0887 297 566 или rummy2002@abv.bg Благодаря за вниманието

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

гледам че критикувате лидер-а..

имам байкче.. MADMAX LEADER, DOWN HILL RACING FRAME са води..

уточнявам рамката.. понеже негова снимка в интернет не можах да намеря а наблизо нямам дигитален апарат, някой да го види това нещо.. малко над 400лв ще излезе ново такова.. но мисля че си заслужава.. елате после да критикувате.

аеро капли VUELTA, предни пружинни амортисьори, само че така съм ги разхлабил че возят патронско, почти като маслени са..

рамката е някаква алуминиева сплав, мисля че дур-алумин.. със среден (пак пружинен) амортисьор, който като се замисля е единственото излишно нещо по самия байк.. И отпред е с дискова спирачка от най нисък клас, но за сега върши работа :)

Някой от тук всъщност има ли идея кой точно е този модел за който говоря ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

:D Този Спринт Аполон е страхотен, цената му есента беше 265лв. Страхотен избор на прилична цена! Е, не предполага downhill спускания , но за бордюри, дупки и паваж е върхът.

Относно частите, ако някой ви разправя, че не са китайски, ви лъже нагло в очите.

Но сред китайските има изключително добри(съответно доста по-скъпи), средни по качество и евтинии (които само изглеждат добре и ако не караш и не го излагаш на влага, си стоят добре на байка). Този Спринт е от средния клас по части и е най-достъпният сполучлив модел на Спринт.

А Спринт са като цяло класи по-добри от другите, като не говорим за Пежо и Скот! :ph34r:

 

ПП. В магазина на Идеал колелата не са нещо особено, повечето са сглобявани в България. Италиански е само надписът по тях. Най-скъпите им модели са много хубави, но нищо не оправдава цената: 2-3пъти по-висока от подобна сглобка в Спринт да кажем.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

извинявам се за офф топика, ама това че пише пежо на колелото, не значи че е кой знае колко по хубаво.....верно че 1 надпис дига цената.... ама не си заслужава заради лепенка да се дават повече пари....

Link to comment
Share on other sites

гледам че критикувате лидер-а..

имам байкче.. MADMAX LEADER, DOWN HILL RACING FRAME са води..

уточнявам рамката.. понеже негова снимка в интернет не можах да намеря а наблизо нямам дигитален апарат, някой да го види това нещо.. малко над 400лв ще излезе ново такова.. но мисля че си заслужава.. елате после да критикувате.

аеро капли VUELTA, предни пружинни амортисьори, само че така съм ги разхлабил че возят патронско, почти като маслени са..

рамката е някаква алуминиева сплав, мисля че дур-алумин.. със среден (пак пружинен) амортисьор, който като се замисля е единственото излишно нещо по самия байк.. И отпред е с дискова спирачка от най нисък клас, но за сега върши работа :)

Някой от тук всъщност има ли идея кой точно е този модел за който говоря ?

 

MadMax.jpg

 

Е видяхме го това нещо, очаровани сме ;)

 

Отиди в jensonusa.com и виж отделните части на какви цени са, и сам прецени дали

MADMAX LEADER, DOWN HILL RACING FRAME са води..
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ако имаш време, нерви и възможност, най-добре е да си събереш части и сам да си построиш байкче. Първо, че ще знаеш какво имаш, второ, че ще излезе по-евтино. Така в Берлин си сглобих колело с рамка на MB, гуми за градско каране, пълна електроника (скоростомери, звънци, фарове с продължено светене и т.н.), приятна кожена седалка и даже 2-3 винилчета по шасито :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ако имаш време, нерви и възможност, най-добре е да си събереш части и сам да си построиш байкче. Първо, че ще знаеш какво имаш, второ, че ще излезе по-евтино. Така в Берлин си сглобих колело с рамка на MB, гуми за градско каране, пълна електроника (скоростомери, звънци, фарове с продължено светене и т.н.), приятна кожена седалка и даже 2-3 винилчета по шасито :lol:

Ще ти излезе по-евтино га пръдне квачка ( с извинение)

Link to comment
Share on other sites

Ще ти излезе по-евтино га пръдне квачка ( с извинение)

Хм, ами така беше! Вярно, че фаровете струваха повече от всичко останало взето заедно, вярно, че рамката беше 2ра ръка, но в края на краищата за 100 евро стана съвсем приличен байк за в града... То не че за Берлин ти трябва кой-знае какъв де...

Link to comment
Share on other sites

Какво ще кажете за Cross, 200лв,дискови спирачки-2,амортисьори-среден и предни,подсилващи капли,от Метро.Според вас дали ще имам проблеми със спирачките и най-вече със марката Cross ???Това според мен е и много добра оферта за тебе,макарче е над твоята сума :)

Link to comment
Share on other sites

Какво ще кажете за Cross, 200лв,дискови спирачки-2,амортисьори-среден и предни,подсилващи капли,от Метро.Според вас дали ще имам проблеми със спирачките и най-вече със марката Cross ???

 

да, ще имаш :)

Link to comment
Share on other sites

да, ще имаш :)

 

E баси отговора(с голямо извинение) :angry: Аре ако все о6те човека не е изоставил темата ,можем да му помогнем :rolleyes: Разбира се и на мен,ако може :tongue

Link to comment
Share on other sites

E баси отговора(с голямо извинение) :angry: Аре ако все о6те човека не е изоставил темата ,можем да му помогнем :rolleyes: Разбира се и на мен,ако може :tongue

 

 

еми по ясен отговор няма.... пита ще има ли проблеми и аз отговарям че ще има .... във всяко отношение по колелото....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Определено проблеми ще има и то не само 1 :)

 

Проста аритметика: един сравнително добър комплект дискови спирачки струва 150 лева, а в метро цялото колело е 200 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Определено проблеми ще има и то не само 1 :)

 

Проста аритметика: един сравнително добър комплект дискови спирачки струва 150 лева, а в метро цялото колело е 200 :blink:

 

 

За перфектна дискова спирачка може да не ти стигнат и 600 лв. Един пример, вилка за DH, професионална е поне $1000. Всичко е относително.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...