Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се изфукам с.....


Recommended Posts

  • Replies 11.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Атомик са български ски и винаги са били, но не и Саломон.

Никога не са били.Пак се изказваш неподготвен...

 

Амер Спортс България" ЕООД – гр.Чепеларе е част от финландския концерн "Амер Груп", който е един от водещите производители на ски в света - притежател на световноизвестните марки "Атомик" и "Саломон". Производството е организирано в два завода на принципа на последователност на технологичните операции.

Link to comment
Share on other sites

За Амер четох - изкупили са всички на практика. Аз говоря за миналото, този завод не е от вчера. 

 

През 1982 г. фабриката закупува лиценз за производство на ски от австрийската фирма "Атомик – Австрия", като се специализира и усвоява успешно производството на зимни спортни стоки - алпийски ски и ски за дълго бягане.   

 

ЕДИТ: ХА! Сайта им е правен с Уикс  :D

Link to comment
Share on other sites

За Амер четох - изкупили са всички на практика. Аз говоря за миналото, този завод не е от вчера.

 

И в миналото пак не бяха български,а по лиценз за определено време...Без значение де,качеството е на световно ниво и се правят у нас.Орион бяха удар в десятката,хем качествени хем на много достъпна цена...

Link to comment
Share on other sites

Значи българският Атомик си е баш български Атомик, както добре помня, но никога не съм знаел, че оригиналнтата марка е автрийска и сме платили лиценз... Вероятно не е било угодно на пропагандата  :D

 

Иначе още имам 2-3 чифта истински български Атомик от онова време, някъде съм сигурен се подмятат и обувки и автомати Саломон. В ония години Саломон беше синоним на Мерцедес в ските на тема автомати... 

Link to comment
Share on other sites

Мдам, в момента съм с екипировка Росиньол, но все повече се замислям дали да не мина на Атомик, защото цените са много примамливи за класа, който търся. :)

Link to comment
Share on other sites

Хехе, честито! Баси жувотното, т'ва с кубатурата на старата ми кола :D Много безаварийни километри да му навъртиш :)

Мерси. Планирам доста хиляди да му навъртя още тази година.

 

Честито...пробвал ли си да го караш това...нещо?Или е за търговия?

Не съм го пробвал все още. Взимам го за мен, не за търговия. В перфектно техническо състояние е ако питаш това. Иначе не се плаши от размера на двигателя и на мотора. Изключително лесен и комфортен за каране е според всички хора с които съм говорил. Да не кажа един от най - лесните. Това не значи, че трябва да се подценява. Има огромен въртящ момент(160+ Nm) и в комбинция с конете(110+) може да подлъже този който го кара. Аз го взимам с цел приятни и леки разходки + някой по - сериозни преходи за които и дисагие ще влезнат в употреба. Изключително много ме кефи този мотор и от доста време гледам точно за такъв модел. Нямам желание да карам бързо и да се състезавам.

 

 

Супер. От Изток така или иначе транспортните разходи към Европа са доста по-изгодни. Иначе за ДДС-то нещата са ясни, но митата не ги ли премахната с влизането в сила на СЕТА? Аз в последните месеци забелязвам сериозно увеличение на европейската стока из тукашните магазини. В тази връзка нещо любопитно - почти всички ски с марка Atomic, които се продават тук при нас носят щампа "Made in Bulgaria". :)

СЕТА все още не е изцяло в сила. По договор влиза постепенно. На всеки няколко месеца все повече и повече точки от договора влизат в сила. За момена почти нищо още не е в сила. Няколко години ще отнеме целият процес. Преди 2-3 дена проверих и според митническите агенти, все още има мито за мпс-та. Така или иначе митото не е проблем. Само 6% е.

 

Ванка, честито. Супер е дзвера.

Мерси.

Link to comment
Share on other sites

Много интересно. При мен беше около 33 процента на фактурна цена(всички налози на митницата)

Вие сте друга губерния. Значи след време като паднат митата за нас ще трябва да изпращаш колите през Канада. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Вие сте друга губерния. Значи след време като паднат митата за нас ще трябва да изпращаш колите през Канада. :lol:

както вече в казах... В България всичко е позволено. Мога само да си представя какво правят хората с пари и власт. Кораб сигурно мога да си "паркирам" в центъра на града ако имам "сухо"
Link to comment
Share on other sites

Много интересно. При мен беше около 33 процента на фактурна цена(всички налози на митницата)

Не знам защо така е било. По принцип митото и ддс-то се начисляват на сбора от сумата на продукта и транспорта. За съжалание така е и в ЕС. Когато търсих начини за доставка, проверих доста варианти. В Англия е същият процент - 6%.

Link to comment
Share on other sites

Мерси. Планирам доста хиляди да му навъртя още тази година.

 

Не съм го пробвал все още. Взимам го за мен, не за търговия. В перфектно техническо състояние е ако питаш това. Иначе не се плаши от размера на двигателя и на мотора. Изключително лесен и комфортен за каране е според всички хора с които съм говорил. Да не кажа един от най - лесните. Това не значи, че трябва да се подценява. Има огромен въртящ момент(160+ Nm) и в комбинция с конете(110+) може да подлъже този който го кара. Аз го взимам с цел приятни и леки разходки + някой по - сериозни преходи за които и дисагие ще влезнат в употреба. Изключително много ме кефи този мотор и от доста време гледам точно за такъв модел. Нямам желание да карам бързо и да се състезавам.

 

Мерси.

В тоя клас съм карал мотор само веднъж и съм със смесени чувства ...проблем е теглото особено в градски условия,изпуснеш ли го на страни вдигането е предизвикателство.Трудно маневрени и и ниски,по завои ако лягаш стържат тук и там,не може да се минава между колите-основния плюс на мотор градско.Иначе на дълго ще е кеф със сигурност,като му навиеш яко газта и ти разпъва ръцете :-)

Още веднъж честито,като покараш малко няма да ти се слиза,особено лятото ще намразиш колата :-)Аз си карам целогодишно,стига да не е голям клинч...

Link to comment
Share on other sites

Мдам, в момента съм с екипировка Росиньол, но все повече се замислям дали да не мина на Атомик, защото цените са много примамливи за класа, който търся. :)

Какъв ти е класа ? 

Аз съм с някви фишерки втора ръка, но другата зима мисля да минавам на дъски за пудра :) Лошото е че ще трябва и раница с AirBag и гпс, а са си цифра ти Ortovox раници. 

Link to comment
Share on other sites

В тоя клас съм карал мотор само веднъж и съм със смесени чувства ...проблем е теглото особено в градски условия,изпуснеш ли го на страни вдигането е предизвикателство.Трудно маневрени и и ниски,по завои ако лягаш стържат тук и там,не може да се минава между колите-основния плюс на мотор градско.Иначе на дълго ще е кеф със сигурност,като му навиеш яко газта и ти разпъва ръцете :-)

Още веднъж честито,като покараш малко няма да ти се слиза,особено лятото ще намразиш колата :-)Аз си карам целогодишно,стига да не е голям клинч...

Наясно съм с тези неща, но точно това е модела който исках. С всичко по него тежи около 400 килограма...

Има специален начин за вдигане ако го изпуснеш. С гръб към мотора трябва да застанеш. Ако не го знаеш, ще ти изпратя клипче. Дано не ми се случва де. Не можеш да лягаш грам с този мотор. Особено с платформите вместо степенки. Не стига, че е голям мотора, ами има и engine guard който го прави още по широк. Няма минаване между коли. Евентуално ако го махна, но тогава ако стане нещо ще ме боли много от финансова гледна точка и предпочитам да си стои.

Проблемът с целогодишното каране е, че основно съм извън Бг. Лятото повечето време ще съм в Бг и ще е там мотора. Есента може би ще го взема с мен до Босна и като стане студено пак в Бг. Някакви такива планове си правя. Сега да пристигне първо и ще го мисля.

 

Какъв модел си карал?

Link to comment
Share on other sites

Какъв модел си карал?

Сузуки булевард.Подобен кораб като този,обаче слязох от Yamaha R6 и не останах впечатлен особено.Вози меко има доста тяга но не е моя тип мотор...иначе гърленото боботене е много приятно усещаш много мощ между краката си :-) И тия приказки как ще го караш бавно...пак ще си говорим :-)Иначе за вдигане на мотора от земята-хич ама хич не е лесно особено 400 кила,клиповете в тубата са ясни ама в действителност не е баш тъй.На скоро се изпързалях с моя на път за Смолян,от адреналина така ми трепереха ръцете че не успях да го изправя от първия път а е само 210 кг в ...Краш баровете не ги махай в никакъв случай,те са не толкова запазят мотора колкото да не те затисне ако се хлъзнеш .Аз се разминах с една изпилена краш тапа и огънато лостче на задната спирачка нищо друго...е и доста понанатъртен де :-/

Link to comment
Share on other sites

 

Булеварда е точно еквивалент на този. Не е толкова удобен колкото Хонда-та, но са доста близки.

Лично аз се надявам да не ми се налага да го вдигам от земята. А краш баровете даже не си помислям да ги пипам. Само платформите които са вместо степенки струват 170$. Отделно крашбара има степенки за да си качиш краката когато си на магистрала. Някой даже си прекарват и допълнителен лост да сменят скоростите от него... И круиз контрол даже се предлага...  :lol:

Link to comment
Share on other sites

...а автопилот има ли...да може и да поспиваш от време на време? :D

Някой ден вероятно ще има. И този ден вероятно не е чак толкова далечен.

Link to comment
Share on other sites

Въпрос на гледна точка...ако питаш примерно една принцеса, дето вече не посещава форума (и кой знае защо я наричахме дедо), изобщо няма да се загуби никакво удоволствие, даже напротив - още по-голям кеф ще е, а и ако му монтират едно вибрационно легло да може и да си поспива...тогава пък какъв кеф ще е... ;)

Link to comment
Share on other sites

Няма по-големи сладури от английските поУицаи! Пиян панагюрец ги кара да казват Виден Иванов, страхотни просто. Вместо да изкарат палките  :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Няма по-големи сладури от английските поУицаи! Пиян панагюрец ги кара да казват Виден Иванов, страхотни просто. Вместо да изкарат палките  :bowdown:

Нещо си се насмукал и нищо не ти се разбира, мисире. Elaborate, please! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Е да де, ама няма ли да се загуби удоволствието от шофирането?

Друго си е ти да казваш на машината какво да прави, а не тя на теб.

Губи се,карането на мотор е изключително зареждащо преживяване всякакви такива неща за мен са излишни.Само ти,машината и хубав планински път със завои лятото...Усещаш порива на вятъра,тягата на задното колело,равномерната работа на двигателя в краката,през леко отворения визьор на шлема вятъра гали лицето...На някоя дълга права сваляш предавка на долу и навиваш яко газта,звяра се събужда с рев,и ти изостават мислите... Ох как ми се кара леле :-/

Link to comment
Share on other sites

Нещо си се насмукал и нищо не ти се разбира, мисире. Elaborate, please! :lol:

Негов приятел от Панагюрище, който е в Англия, е накарал тамошните полицаи да кажат “Виден Иванов”, записали са клипче и са го пратили на Виден. Виден е развълнуван от факта, че те са изпълнили заръката, а не са помлели приятелят му от гр. Панагюрище с полицейските си палки.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...