Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се изфукам с.....


Recommended Posts

Нови MICHELIN ENERGY SAVER+ 195/65/15, 91H

 

76718322941840244318.jpg

 

Колата направо хвръква... От кубинки на нови маратонки...  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

Отделно подарък чувалчета и 

 

IMK_4041_1_MainImage5267.png

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Каква тайна бре, Руми??? От ЕУРОКАТЕНА по 125 лв бройката. Това е най-добрата гума, другите от високия клас (GOOD YEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE) са 109-113лв бройката. С по-нисък индекс обаче, като за града. 

Link to comment
Share on other sites

 

Каква тайна бре, Руми??? От ЕУРОКАТЕНА по 125 лв бройката. Това е най-добрата гума, другите от високия клас (GOOD YEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE) са 109-113лв бройката. С по-нисък индекс обаче, като за града. 
Честито.Добри гуми от правилното място...
Link to comment
Share on other sites

С по-нисък индекс обаче, като за града.

Усети ли се каква глупост написа? Аз като не вдигам 180 значи да карам с гумите с най-нисък индека, а? Що за тъпотия?

Link to comment
Share on other sites

Усети ли се каква глупост написа? Аз като не вдигам 180 значи да карам с гумите с най-нисък индека, а? Що за тъпотия?

 

Никаква - такива са индексите. Ти нали си много отворен - вземи си като за 300 - има си клиенти за всичко. Хората питат къде предимно се кара колата и препоръчват варианти. Ти какво точно разбираш от гуми, че даваш оценки? 

Link to comment
Share on other sites

Питах щото зимните си ги вземах от това на 4 километър, едно приятелче бачка там и ми даде зимните гуми с - 40%. Та сега по празниците ще се прибера и мисля да взема нови летни и да забравя за някоя друга година. Та ще питам тези за ква пара ще ми ги оферира :)

Link to comment
Share on other sites

Каква тайна бре, Руми??? От ЕУРОКАТЕНА по 125 лв бройката. Това е най-добрата гума, другите от високия клас (GOOD YEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE) са 109-113лв бройката. С по-нисък индекс обаче, като за града.

Надали , но и не е нужно повече.

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Никаква - такива са индексите. Ти нали си много отворен - вземи си като за 300 - има си клиенти за всичко. Хората питат къде предимно се кара колата и препоръчват варианти. Ти какво точно разбираш от гуми, че даваш оценки?

Колкото е по-висок индекса толкова по-стабилна е колата, дори с 60км/час.

 

А хората препоръчват варианти за да минеш по-тънко. Ти ги питай коя е най-стабилната гума при 120км/час следващия път и ги попитай, дали пък ако не вземеш с по-висок скоростен индекс няма да има НИКАКВА разлика. Ще се учудиш на отговора. И спирачния път е по-малък и стабилността в завои. Каучука си е каучук и колкото по-голям процент от него си сложил толкова по-стабилна е колата и по-висок е скоростния индекс (и по-бързо се изхабява съответно).

 

Тези глупости "аз ще карам само в града, на мен и най-евтината гума ми върши работа" стават за седянката пред блока. Дори при 60 има разлика в спирачния път между най-евтината (с най-нисък скоростен индекс) и най-скъпата гума (с най-висок скоростен индекс). Особено на паваж.

 

Скоростния индекс не е някаква магическа цифра, която ти казва - тази гума е перфектна, ако я караш максимално с тази скорост, след това гумата се пръска, но при по-ниски скорости всички гуми са еднакви.

 

Схвана ли този път или да обяснявам повече?

Link to comment
Share on other sites

Колкото е по-висок индекса толкова по-стабилна е колата, дори с 60км/час.

 

А хората препоръчват варианти за да минеш по-тънко. Ти ги питай коя е най-стабилната гума при 120км/час следващия път и ги попитай, дали пък ако не вземеш с по-висок скоростен индекс няма да има НИКАКВА разлика. Ще се учудиш на отговора. И спирачния път е по-малък и стабилността в завои. Каучука си е каучук и колкото по-голям процент от него си сложил толкова по-стабилна е колата и по-висок е скоростния индекс (и по-бързо се изхабява съответно).

 

Тези глупости "аз ще карам само в града, на мен и най-евтината гума ми върши работа" стават за седянката пред блока. Дори при 60 има разлика в спирачния път между най-евтината (с най-нисък скоростен индекс) и най-скъпата гума (с най-висок скоростен индекс). Особено на паваж.

 

Скоростния индекс не е някаква магическа цифра, която ти казва - тази гума е перфектна, ако я караш максимално с тази скорост, след това гумата се пръска, но при по-ниски скорости всички гуми са еднакви.

 

Схвана ли този път или да обяснявам повече?

 

Няма нищо съществено за схващане, добре че ми каза, че водата е мокра. При 60 км/ч между моите гуми за 125лв и гумите от 113лв няма НИКАКВА РАЗЛИКА В НИЩО. Убеден съм, че това важи и за по-ниски индекси. Не мокър паваж може да си пикаеш на индекса - все ще летиш поради липса на сцепление. Стабилност в завои - ей там вече може да има важна разлика, но при високите скорости. 

 

Логиката ти да отидеш да изсипеш пари за най-скъпата гума с най-високия индекс щото си голем капиталист (мисленето ти е такова за всичко) и имаш възможност, далеч не важи за всички и всичко. 

 

Аз днес взех най-високия индекс, защото мога. Едва ли ще го оползотворя през целия живот на гумите. 

Link to comment
Share on other sites

Няма нищо съществено за схващане, добре че ми каза, че водата е мокра. При 60 км/ч между моите гуми за 125лв и гумите от 113лв няма НИКАКВА РАЗЛИКА В НИЩО.

Хахахаха Видене, моля ти се спри да се излагаш. Между гума за 113 и 125 може и да няма разлика или да е пренебрежително малка, но разлика между гуми за 100 и за 200лв има и основното е в процента каучук и процента пластмаса. Не ми говори, че разлика няма да има между гуми, ако в едните процента каучук е над 2но повече отколкото в другите.

 

Аз днес взех най-високия индекс, защото мога. Едва ли ще го оползотворя през целия живот на гумите.

Всъщност най-хубавите гуми имат 3но по-малък живот от другите и се изтъркват по-бързо от пластмасовите.

Link to comment
Share on other sites

 

....Всъщност най-хубавите гуми имат 3но по-малък живот от другите и ...
Това е категорично НЕ вярно за всички типове гуми.Мишлен Агилис е сигурно най-качествената лт гума на пазара.С четири еднакви оем на чисто нов бус Джъмпър минахме 180к км.След това не успяхме дори да доближим тоя пробег с други гуми на поне 5 различни производителя.За пътно поведение,спиране,здравина и тн. отзиви отлични.Качествена мека гума с добро сцепление в същото време много износоустойчива.Другата фирма за която съм с подобни наблюдения е Yokohama.На личната ми кола с такива минах 90к.км-перфектни.Най-малък живот имат еФтините гуми,смесите макар и меки и създаващи усещане че"държат" не изкарват много км.
Link to comment
Share on other sites

Много си далеч от понятието сцепление и държи при бусова гума... а тва за износването всеки който е карал по-сериозно знае, че е смях в залата.

Link to comment
Share on other sites

 

Много си далеч от понятието сцепление и държи при бусова гума...
Може ама в някой друг живот ;) да кажем че съм покарал доста над средностатистически "много" карали форумни специалисти...При това с различни возила при различни условия,по някога доста тежки.Не от вкъщи до работата...
Link to comment
Share on other sites

От едно антикварно за 8лв - комплект профилни бижутерски пили на Valorbe. Нов комплект на същата фирма започва от 300лв нагоре

 

IMG_20150514_072655.jpg

Link to comment
Share on other sites

Според мен, няма кой знае каква разлика от евтини и скъпи гуми от идентичен тип, изхождам от факта, че почти всички гуми на пазара се произвеждат от 4-5 големи производителя, другите гуми са от същите фирми под друго име, и продуктите им се доближават доста. Това се случва и в доста други индустрии, като електрониката, бялата техника и много други.

Другото според мен, е че ниското износване на голям пробег не е момент за хвалене, даже напротив. Една гума ако не се износва значи не е гума.

Link to comment
Share on other sites

Според мен, няма кой знае каква разлика от евтини и скъпи гуми от идентичен тип ..

 

В много голяма грешка си. Ако караш както баща ми или Виден - да, вероятно няма да забележиш никаква разлика, но да сравниш поведението на пътя в екстремна ситуация на 'Енерджи сейвър' и 'Пайлът спорт' е меко казано нелепо. А дори споменатите модели тук са на една и съща фирма (MICHELIN), камо ли ако сравним гуми от някое тяхно подразделение, което е под шапката им...и като казвам "екстремна ситуация", нямам предвид постоянно да караш екстремно, а да изпаднеш в екстремна ситуация, от която никой не е застрахован. :)

А иначе и аз съм привърженик на бързо износващите се гуми. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

На пътя радко има чак такива "екстремни ситуации", освен ако пътя не се ползва за писта.

 

А иначе аз също не препоръчвам каквито и да било евтини гуми, без значение на коя марка са под шапката. От един определен момент нататък не си струва компромиса. Но когато говорим за разлика индекс между 180 и 210 км/ч, не смятам че някой ще разбере разликата, ако разбира сев не подмине 180 км/ч. Лично аз отдавна не правя такива работи.

 

А как карам аз Пламене, понятие си нямаш. Може все пак да питаш сина ти като бързам как се движа.  

Link to comment
Share on other sites

Вярно, рядко...но пък стават веднъж...особено в дъжд, когато някое куче или недай боже дете ти скокне пред тебе в последния момент? А теб те знам как караш бързо - предимно в града, тц...тц...тц...вече и по GPS ти го виждаме. :popcorn: :lol:

Link to comment
Share on other sites

В много голяма грешка си. Ако караш както баща ми или Виден - да, вероятно няма да забележиш никаква разлика, но да сравниш поведението на пътя в екстремна ситуация на 'Енерджи сейвър' и 'Пайлът спорт' е меко казано нелепо. А дори споменатите модели тук са на една и съща фирма (MICHELIN), камо ли ако сравним гуми от някое тяхно подразделение, което е под шапката им...и като казвам "екстремна ситуация", нямам предвид постоянно да караш екстремно, а да изпаднеш в екстремна ситуация, от която никой не е застрахован. :)

А иначе и аз съм привърженик на бързо износващите се гуми. :thumbsup:

Според мен, няма кой знае каква разлика от евтини и скъпи гуми от идентичен тип

 

Сравнявай ги с други спортни продукти, не с обикновени гуми.

 

What did the car tyre test say?

Recently, the car buying magazine “What Car?” conducted this very test1. What was used in the test?

  • Premium tyres: Michelin (£70), Goodyear (£60), and Continental (£58).
  • Budget tyres: Arrowspeed (£44), Ovation (£37), and Sunew (£37).
  • The car: Vauxhall Meriva
  • Equipment: GPS-based timing equipment
Test 1 – stopping distances in dry conditions travelling at 70mph:
  • Michelin Pilot Sport 3 – 48.5 metres
  • Continental ContiPremium Contact 2 – 51.1 metres
  • Sunew YS112 – 52.2 metres
  • Goodyear Optigrip – 53.4 metres
  • Ovation VI-182 – 53.4 metres
  • ArrowSpeed CP661 – 53.9 metres
So comparing the best premium brand tyre against the worst budget tyre, the stopping difference was 5 metres longer for the budget tyre. Goodyear didn’t fair too well in this test did they?

Test 2 – stopping distances in wet conditions travelling at 70mph:

  • Michelin Pilot Sport 3 – 59.5 metres
  • Goodyear Optigrip – 62.1 metres
  • Continental ContiPremium Contact 2 – 64.3 metres
  • ArrowSpeed CP661 – 68.2 metres
  • Ovation VI-182 – 76.0 metres
  • Sunew YS112 – 82.4 metres
Tyre Blog opinion on cheap budget tyres?

Looking back at the overall results it is clear that there isn’t actually a direct correlation between the price of tyres and the quality of them. The stopping distances in the wet were alarming, but the rest of the tests show that there is only a small difference in quality – in some cases the budget beating the premium!

One company representative from Nexen objected to the evaluation from What Car? by saying:

 

“Drying braking: OK it is not a great result for Arrowspeed, but we have to consider that Arrowspeed is not far away from Goodyear’s result. Wet braking: Arrowspeed is the best out of the lower priced brands and also not far away from the other premium brands such as Continental. Lateral grip: close to all premium-brands and the same result as Goodyear. Noise very good result, better than Michelin and Goodyear and same result as Continental.”

“…considering all factors, including price-offer, the Arrowspeed – tyre has the best price-performance – relation in the test.”

 

Link to comment
Share on other sites

ЧЕСТИТО, Видене! Да ви е жива и здрава.

 

 

 

...

Благодаря, че изкара въпросното сравнение, за да докажеш моята теза, че хубавите гуми имат значение дори при 110км/час и не е нужно да караш с 260 за да усетиш, че колата е по-стабилна в завоите и по-добре спира.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...