RaptoR Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Нови MICHELIN ENERGY SAVER+ 195/65/15, 91H Колата направо хвръква... От кубинки на нови маратонки... Отделно подарък чувалчета и Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Браво. Какви пари и от къде ги взема гумите, ако не е тайна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Каква тайна бре, Руми??? От ЕУРОКАТЕНА по 125 лв бройката. Това е най-добрата гума, другите от високия клас (GOOD YEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE) са 109-113лв бройката. С по-нисък индекс обаче, като за града. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Каква тайна бре, Руми??? От ЕУРОКАТЕНА по 125 лв бройката. Това е най-добрата гума, другите от високия клас (GOOD YEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE) са 109-113лв бройката. С по-нисък индекс обаче, като за града. Честито.Добри гуми от правилното място... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 С по-нисък индекс обаче, като за града. Усети ли се каква глупост написа? Аз като не вдигам 180 значи да карам с гумите с най-нисък индека, а? Що за тъпотия? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Усети ли се каква глупост написа? Аз като не вдигам 180 значи да карам с гумите с най-нисък индека, а? Що за тъпотия? Никаква - такива са индексите. Ти нали си много отворен - вземи си като за 300 - има си клиенти за всичко. Хората питат къде предимно се кара колата и препоръчват варианти. Ти какво точно разбираш от гуми, че даваш оценки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Питах щото зимните си ги вземах от това на 4 километър, едно приятелче бачка там и ми даде зимните гуми с - 40%. Та сега по празниците ще се прибера и мисля да взема нови летни и да забравя за някоя друга година. Та ще питам тези за ква пара ще ми ги оферира Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 (edited) Каква тайна бре, Руми??? От ЕУРОКАТЕНА по 125 лв бройката. Това е най-добрата гума, другите от високия клас (GOOD YEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE) са 109-113лв бройката. С по-нисък индекс обаче, като за града. Надали , но и не е нужно повече. Edited May 13, 2015 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Никаква - такива са индексите. Ти нали си много отворен - вземи си като за 300 - има си клиенти за всичко. Хората питат къде предимно се кара колата и препоръчват варианти. Ти какво точно разбираш от гуми, че даваш оценки? Колкото е по-висок индекса толкова по-стабилна е колата, дори с 60км/час. А хората препоръчват варианти за да минеш по-тънко. Ти ги питай коя е най-стабилната гума при 120км/час следващия път и ги попитай, дали пък ако не вземеш с по-висок скоростен индекс няма да има НИКАКВА разлика. Ще се учудиш на отговора. И спирачния път е по-малък и стабилността в завои. Каучука си е каучук и колкото по-голям процент от него си сложил толкова по-стабилна е колата и по-висок е скоростния индекс (и по-бързо се изхабява съответно). Тези глупости "аз ще карам само в града, на мен и най-евтината гума ми върши работа" стават за седянката пред блока. Дори при 60 има разлика в спирачния път между най-евтината (с най-нисък скоростен индекс) и най-скъпата гума (с най-висок скоростен индекс). Особено на паваж. Скоростния индекс не е някаква магическа цифра, която ти казва - тази гума е перфектна, ако я караш максимално с тази скорост, след това гумата се пръска, но при по-ниски скорости всички гуми са еднакви. Схвана ли този път или да обяснявам повече? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Колкото е по-висок индекса толкова по-стабилна е колата, дори с 60км/час. А хората препоръчват варианти за да минеш по-тънко. Ти ги питай коя е най-стабилната гума при 120км/час следващия път и ги попитай, дали пък ако не вземеш с по-висок скоростен индекс няма да има НИКАКВА разлика. Ще се учудиш на отговора. И спирачния път е по-малък и стабилността в завои. Каучука си е каучук и колкото по-голям процент от него си сложил толкова по-стабилна е колата и по-висок е скоростния индекс (и по-бързо се изхабява съответно). Тези глупости "аз ще карам само в града, на мен и най-евтината гума ми върши работа" стават за седянката пред блока. Дори при 60 има разлика в спирачния път между най-евтината (с най-нисък скоростен индекс) и най-скъпата гума (с най-висок скоростен индекс). Особено на паваж. Скоростния индекс не е някаква магическа цифра, която ти казва - тази гума е перфектна, ако я караш максимално с тази скорост, след това гумата се пръска, но при по-ниски скорости всички гуми са еднакви. Схвана ли този път или да обяснявам повече? Няма нищо съществено за схващане, добре че ми каза, че водата е мокра. При 60 км/ч между моите гуми за 125лв и гумите от 113лв няма НИКАКВА РАЗЛИКА В НИЩО. Убеден съм, че това важи и за по-ниски индекси. Не мокър паваж може да си пикаеш на индекса - все ще летиш поради липса на сцепление. Стабилност в завои - ей там вече може да има важна разлика, но при високите скорости. Логиката ти да отидеш да изсипеш пари за най-скъпата гума с най-високия индекс щото си голем капиталист (мисленето ти е такова за всичко) и имаш възможност, далеч не важи за всички и всичко. Аз днес взех най-високия индекс, защото мога. Едва ли ще го оползотворя през целия живот на гумите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Няма нищо съществено за схващане, добре че ми каза, че водата е мокра. При 60 км/ч между моите гуми за 125лв и гумите от 113лв няма НИКАКВА РАЗЛИКА В НИЩО. Хахахаха Видене, моля ти се спри да се излагаш. Между гума за 113 и 125 може и да няма разлика или да е пренебрежително малка, но разлика между гуми за 100 и за 200лв има и основното е в процента каучук и процента пластмаса. Не ми говори, че разлика няма да има между гуми, ако в едните процента каучук е над 2но повече отколкото в другите. Аз днес взех най-високия индекс, защото мога. Едва ли ще го оползотворя през целия живот на гумите. Всъщност най-хубавите гуми имат 3но по-малък живот от другите и се изтъркват по-бързо от пластмасовите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 ....Всъщност най-хубавите гуми имат 3но по-малък живот от другите и ...Това е категорично НЕ вярно за всички типове гуми.Мишлен Агилис е сигурно най-качествената лт гума на пазара.С четири еднакви оем на чисто нов бус Джъмпър минахме 180к км.След това не успяхме дори да доближим тоя пробег с други гуми на поне 5 различни производителя.За пътно поведение,спиране,здравина и тн. отзиви отлични.Качествена мека гума с добро сцепление в същото време много износоустойчива.Другата фирма за която съм с подобни наблюдения е Yokohama.На личната ми кола с такива минах 90к.км-перфектни.Най-малък живот имат еФтините гуми,смесите макар и меки и създаващи усещане че"държат" не изкарват много км. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Много си далеч от понятието сцепление и държи при бусова гума... а тва за износването всеки който е карал по-сериозно знае, че е смях в залата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Много си далеч от понятието сцепление и държи при бусова гума...Може ама в някой друг живот да кажем че съм покарал доста над средностатистически "много" карали форумни специалисти...При това с различни возила при различни условия,по някога доста тежки.Не от вкъщи до работата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 От едно антикварно за 8лв - комплект профилни бижутерски пили на Valorbe. Нов комплект на същата фирма започва от 300лв нагоре Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Според мен, няма кой знае каква разлика от евтини и скъпи гуми от идентичен тип, изхождам от факта, че почти всички гуми на пазара се произвеждат от 4-5 големи производителя, другите гуми са от същите фирми под друго име, и продуктите им се доближават доста. Това се случва и в доста други индустрии, като електрониката, бялата техника и много други. Другото според мен, е че ниското износване на голям пробег не е момент за хвалене, даже напротив. Една гума ако не се износва значи не е гума. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Според мен, няма кой знае каква разлика от евтини и скъпи гуми от идентичен тип .. В много голяма грешка си. Ако караш както баща ми или Виден - да, вероятно няма да забележиш никаква разлика, но да сравниш поведението на пътя в екстремна ситуация на 'Енерджи сейвър' и 'Пайлът спорт' е меко казано нелепо. А дори споменатите модели тук са на една и съща фирма (MICHELIN), камо ли ако сравним гуми от някое тяхно подразделение, което е под шапката им...и като казвам "екстремна ситуация", нямам предвид постоянно да караш екстремно, а да изпаднеш в екстремна ситуация, от която никой не е застрахован. А иначе и аз съм привърженик на бързо износващите се гуми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 На пътя радко има чак такива "екстремни ситуации", освен ако пътя не се ползва за писта. А иначе аз също не препоръчвам каквито и да било евтини гуми, без значение на коя марка са под шапката. От един определен момент нататък не си струва компромиса. Но когато говорим за разлика индекс между 180 и 210 км/ч, не смятам че някой ще разбере разликата, ако разбира сев не подмине 180 км/ч. Лично аз отдавна не правя такива работи. А как карам аз Пламене, понятие си нямаш. Може все пак да питаш сина ти като бързам как се движа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Вярно, рядко...но пък стават веднъж...особено в дъжд, когато някое куче или недай боже дете ти скокне пред тебе в последния момент? А теб те знам как караш бързо - предимно в града, тц...тц...тц...вече и по GPS ти го виждаме. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 В много голяма грешка си. Ако караш както баща ми или Виден - да, вероятно няма да забележиш никаква разлика, но да сравниш поведението на пътя в екстремна ситуация на 'Енерджи сейвър' и 'Пайлът спорт' е меко казано нелепо. А дори споменатите модели тук са на една и съща фирма (MICHELIN), камо ли ако сравним гуми от някое тяхно подразделение, което е под шапката им...и като казвам "екстремна ситуация", нямам предвид постоянно да караш екстремно, а да изпаднеш в екстремна ситуация, от която никой не е застрахован. А иначе и аз съм привърженик на бързо износващите се гуми. Според мен, няма кой знае каква разлика от евтини и скъпи гуми от идентичен тип Сравнявай ги с други спортни продукти, не с обикновени гуми. What did the car tyre test say? Recently, the car buying magazine “What Car?” conducted this very test1. What was used in the test? Premium tyres: Michelin (£70), Goodyear (£60), and Continental (£58). Budget tyres: Arrowspeed (£44), Ovation (£37), and Sunew (£37). The car: Vauxhall Meriva Equipment: GPS-based timing equipment Test 1 – stopping distances in dry conditions travelling at 70mph: Michelin Pilot Sport 3 – 48.5 metres Continental ContiPremium Contact 2 – 51.1 metres Sunew YS112 – 52.2 metres Goodyear Optigrip – 53.4 metres Ovation VI-182 – 53.4 metres ArrowSpeed CP661 – 53.9 metres So comparing the best premium brand tyre against the worst budget tyre, the stopping difference was 5 metres longer for the budget tyre. Goodyear didn’t fair too well in this test did they? Test 2 – stopping distances in wet conditions travelling at 70mph: Michelin Pilot Sport 3 – 59.5 metres Goodyear Optigrip – 62.1 metres Continental ContiPremium Contact 2 – 64.3 metres ArrowSpeed CP661 – 68.2 metres Ovation VI-182 – 76.0 metres Sunew YS112 – 82.4 metres Tyre Blog opinion on cheap budget tyres? Looking back at the overall results it is clear that there isn’t actually a direct correlation between the price of tyres and the quality of them. The stopping distances in the wet were alarming, but the rest of the tests show that there is only a small difference in quality – in some cases the budget beating the premium! One company representative from Nexen objected to the evaluation from What Car? by saying: “Drying braking: OK it is not a great result for Arrowspeed, but we have to consider that Arrowspeed is not far away from Goodyear’s result. Wet braking: Arrowspeed is the best out of the lower priced brands and also not far away from the other premium brands such as Continental. Lateral grip: close to all premium-brands and the same result as Goodyear. Noise very good result, better than Michelin and Goodyear and same result as Continental.” “…considering all factors, including price-offer, the Arrowspeed – tyre has the best price-performance – relation in the test.” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Ае пичуй, т'ва по спомени беше темата за фукните? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 (edited) Поздравления - разписахме се (не аз лично де ) в РедБул: https://youtu.be/SUyqakRMrxo?t=1m52s Edited May 14, 2015 by Ferante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Кажете ЗДРАСТИ на Мария https://www.youtube.com/watch?v=a5A6uxzjoHo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 (edited) ЧЕСТИТО, Видене! Да ви е жива и здрава. ... Благодаря, че изкара въпросното сравнение, за да докажеш моята теза, че хубавите гуми имат значение дори при 110км/час и не е нужно да караш с 260 за да усетиш, че колата е по-стабилна в завоите и по-добре спира. Edited May 14, 2015 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Кажете ЗДРАСТИ на Мария https://www.youtube.com/watch?v=a5A6uxzjoHo Хе-хе това си е тамън за темата с фукането,честито! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.