Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се изфукам с.....


Recommended Posts

 

C-Max изобщо не е лош....
Прав си,айде да се похваля нали сме в темата B) Купих си днес С-Max...всички екстри(черна кожа,мулти волан,темпомат,климатроник) в перфектна кондиция...Супер доволен съм поливаме го от обяд :-)Наздраве на всички :-)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Сузуки SX4 2008-ма - 3/100 беше средния моментен разход. Иначе за града с натискане + нормално каране ми идва към 6,5 - 7/100. В момента на борд компютъра показва среден 5.2 до тук, но откакто я взех преди ~2 месеца имам навъртяни и 3к километра извънградско.

 

Е то тва не се брои, той моментният разход не означава нищо.....  :thumbs-up:

Помислих че говориш за средният.

Link to comment
Share on other sites

Не знам дали е много по темата,най-накрая си продадох айфона,минавам на стара нокия.Взех си пауър банк около 3март,и обявявам  независимост от енергото.

Някакъв спор имаше относно Ейпъл и Самсунг затова поствам една статия http://news.data.bg/4/economics/656630/13_невероятни_факта_за_apple_които

 

 

7. Компанията ползва дисплеи и чипове от Samsung

Edited by kodi
Link to comment
Share on other sites

 

Не знам дали е много по темата,най-накрая си продадох айфона,минавам на стара нокия....
Аз избрах друг подход:срещу неприлично количество пари се сдобих с чисто нов Новия 6310i Мерцедес едишън.В комплект с екстра сим от м-тел мисля да си реша из основи комуникационите проблеми,верния SGS4 остава за смартфон...
Link to comment
Share on other sites

Аз избрах друг подход:срещу неприлично количество пари се сдобих с чисто нов Новия 6310i Мерцедес едишън

Чисто нов надали. Рециклиран - да. Позаглеждах ги и аз, не за друго, а че ме сърби да притежавам една такава класика. Но наистина са неприлични цените.

Link to comment
Share on other sites

Чисто нов надали. Рециклиран - да. Позаглеждах ги и аз, не за друго, а че ме сърби да притежавам една такава класика. Но наистина са неприлични цените.
Чисто нов в запечатана кутия.Лайв таймер 0 часа.Произведен в Германия за Мерцедес-вградените кар китове.

 

Edited by HEMO
Link to comment
Share on other sites

Сериозно ще ме учудиш. Това си е за музеен експонат, не е за ползване. Често се срещат точно тези китове на цена като да кажем 200+ лева,, но като имаш мерцедес ще дадеш, какво ще правиш. Уж нови, но реално рециклирани апарати - може би добре рециклирани, нови панели, микрофони, слушаки, спиикъри, батерия, зарядно, занулени и т.н. И в ново напечатана кутия. Той си е германски по рождение, примерно. Ама рециклиран някъде. Ако наистина е нов - браво, това е покупка веднъж. Иначе страшен телефон, мамка му...

Link to comment
Share on other sites

Два имам, заедно с първите ми 6210 и една чиста 6310 за части, ако някога изобщо се наложи.

 

И двата са Мерцедес едишън, доставени със сериозни връзки от Англия преди години, работят перфектно. Моят е в кондиция чисто нов, защото не съм го носил, втория го бях дал на баща ми и е за нов панел. Моят и в момента издържа 14+ дена на стенд бай - тествано. 

 

Най-великите ТЕЛЕФОНИ в световен мащаб. 

Link to comment
Share on other sites

 

....Най-великите ТЕЛЕФОНИ в световен мащаб. 
Историята е доста интересна на МВ едишън версията.Няколко години след прекратяване на производството на модела бизнес клиентелата на Мерцедес почва да мрънка,че няма налични телефони а кар китовете в колите са болшинството за тоя модел.МВ като като фирма съобразяваща се с клиентите поръчват на Нокия голяма серия от модела брандирана за тях.Произведени са в Германия (първите 63-ки са само Финландски)...Модела е търсен много и до днес,мой близък приятел закупи 10 броя чисто нови в кутии,доставиха му ги по лична заявка от Хамбург.Човека е топ клиент на Мерцедес,притежава флота от автобуси Сетра( произвежда ги Мерцедес)....та така единия дойде при мен :) Предишната ми кола беше с кар кит за тоя модел-стойка на таблото,усилвател 9w в багажника,външна антена,интегрирана с аудиото ...яка работа.Нищо общо с блутуут джвъчките дето продават сега :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Интересна концепция...любопитен съм колко време отнема татуирането на толкова голям елемент?

за момента 3 пъти по 4-5ч но има още 7-8ч работа.....имаше за покриване стара под паметника, тоест на празно място щеше да е с 5ч по-малко.

 

@Видене...има бе как, ръцете са ми празнички.... за сега :)

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

От днес горди собственици на Рено Сценик 2. Да сме живи и здрави, да я караме безаварийно. :)

 

035325935-big.jpg?r=0

035325936-big.jpg?r=0

035325937-big.jpg?r=0

Link to comment
Share on other sites

Я обадете двойката има ли достатъчно място в багажника? Че мен лично не ми харесва тая чупка, но следващата семейна май ще е Сценьо Двойка...

Link to comment
Share on other sites

Ако возиш трупове, няма да ти свърши работа. Ама засега ни е добре.

Жоро казва, че е по-дълга от Сценик 1, фаза 2, като твоята.

 

8095461c.jpg

Edited by gal4enceto
Link to comment
Share on other sites

Аз пък съм по-скромен. Само 4 гуми смених, че като ходих до Ст. Загора и ги видях там, че вече са почнали да умират. Може и да си втълпявам, но като, чели колата сега върви с 2 идеи по-леко. Просто усещането като подам газ е такова - леко.

Link to comment
Share on other sites

Ако си слезнал от зимни на летни нищо учудващо няма, Слакър  :laughing:

 

===============

 

Галя и Жоро - честито и да е здрава! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...