Killerincho Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Boje, tolkova li sa tragichni golfovete ??? 178km/h s Kadett 1.6 75phs kak e ?? Na gaz razbira se. I s na bashta mi asconata ~145km/h pak na gaz deto e na 27-28 godini. Pak 1.6. Tragediq e tva VW da karash ehh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) С максимална цедка , рекорда е подобрен !! От 130 -> 132 ... линка казва всичко ... Цък Тоя голф за малко да се разпадне. Освен това с Clio 1.2 вдигам 140, така че трябва още малко да поработиш Бат Весо ме изпревари Edited January 10, 2009 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) И двамата за ГАЗ ли ми говорите ? ПП. Хубаво ми давате кадети и аскони за пример , ама ... теглото какво е Мойто лично е 1500 килца ... Edited January 10, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Absoliutno za gaz bate. Kadett-a nqma6e daje benzinova pompa i poslednite meseci samo na gaz go karah i paleshe pushka na minusovi gradusi zimata. Asconata i tq ne e pomirisvala benzin ima nqma 2 godini Kadett-a go davat kym 1.3 tona, asconata se seshtai kolko e tejka, vijdal si takiva koshnici predpolagam. Ne e koi znae kakva razlikata v kilogramite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 А .. 200 .. малко ли са ? Иначе ако махна кората с колоните и изпразня багажника , може и повече сигурно . Ама айде да не се задълбочаваме , че сега ще цъфне някой светец и ще каже "Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomahawx Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане ? Част от новините Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Кадета си е машина.Тея коли толкова да вървят че немога да си го обесня никога.Или може би истината е в двигателите им които по-желязни няма...Скоро като паднат още може си взема един 1.3 или 1.6 да го бримча Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomahawx Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Част от новините Или от страницата с некролозите във вестника Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 о не небезизвестната приятелка на пазу чете всички форумни мнения заедно с него и преценява кой е задръстен и кой не ..... ъъъ да не би да ти дава позволение да си пишеш само с незадръстените хора от форума ? щото и мене май ме беше изкарала някъв такъв...... ПС: тва беше девойчето облечено с ХанЦунГ и палто нали ПС2 : Можете да седнете да обсъдите и моето мнение , само да добавя че не ми пука Има ли човек на когото да му пука за някой форОмното мнение. Че ако и за това почнем да се кахърим, по-добре да увисна на стълба Моят отдавна е тука Вече правя яки дрифтове с него Викам да ги съберем да спретнем една гонка! Или да изчакаме да почне сезона и да ги опънем на село по асфалта Ще ги дръпнем. Моя и той е на Шуми. Пиля гуми Алооооууу...динозавъра по-горе - да не обърка темата? И аз ще дойда, но с едно черно 599, щото си имам 7 бр. даже.....вярно, в мащаб 1:38...ама нали все отнякъде трябва да се започне. 1:10 Жалко, че не е 1:6 и не е с октан.....ама 1000 лева нямам за количка да ге може ли да се включа с моето субару с нитро ? обещавам да ви дам преднина http://rcmodeli.com/article.php?id=52 никъв шанс момче ебавам се. искам да видя на живо такова животно Тоя голф за малко да се разпадне. Освен това с Clio 1.2 вдигам 140, така че трябва още малко да поработишБат Весо ме изпревари 1,2 може повече А .. 200 .. малко ли са ? Иначе ако махна кората с колоните и изпразня багажника , може и повече сигурно . Ама айде да не се задълбочаваме , че сега ще цъфне някой светец и ще каже "Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане" а може и да не постигнеш чак такъв резултат, какъвто си мислиш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 pazu нещо не ти е у ред, че толкова слабо върви на майка ми голфа - 1.6, на газ ест най-слабия мотор който е в голф двойките - PN на магистралата ги направи 160 и нагоре, с 5 човека и багажа им към морето. Пък и не му беше особено голям зор да ги вдигне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) дали пък бащата нещо не я е скопил , без аз да знам .... слагахме карбуратор от пасат , щото оригиналния се прецака .. може и тва да е Edited January 10, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 дали пък бащата нещо не я е скопил , без аз да знам .... слагахме карбуратор от пасат , щото оригиналния се прецака .. може и тва да е А имаш ли лепенки ремус и затъмнени стъкла??Ако нямаш...от това ще е! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 аз имам лепенка газ на задното стъкло 45 коня от там само Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Трябва някой път да се дърпаме. Ще взема Опел Кебап-а на майка ми Само да влезна в кондиция да карам... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 може ли да се включа с моето субару с нитро ? Васко това е едно от нещата, които имам желание да ти конфискувам. Даже и с 50 лева мога да се разделя заради него! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) pazu нещо не ти е у ред, че толкова слабо върви на майка ми голфа - 1.6, на газ ест най-слабия мотор който е в голф двойките - PN на магистралата ги направи 160 и нагоре, с 5 човека и багажа им към морето. Пък и не му беше особено голям зор да ги вдигне. Как 1.6 да е най-слабият?Един приятел наскоро продаде Голф 2 1.3 тъй че ако си имал друго предвид се извинявам Иначе 160 с 5 човека може да ги е дигнал по-нанадолнище и с по-малки гуми които лъжат в километража. Той и зет ми с Кадет 1.6 моно е дигал 210 на магистралата ама кой ще повярва Edited January 10, 2009 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Той и зет ми с Кадет 1.6 моно е дигал 210 на магистралата ама кой ще повярва Добре де, аз с Поло 1.0 съм вдигал 170 на магистралата и кво? Мен лично ме хвана страх как взе да друса - аха аха да излети. Настрана че беше над 5000 оборота двигатела (верно на бензин не на газ и все пак - 1.0 е)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) Как 1.6 да е най-слабият?Един приятел наскоро продаде Голф 2 1.3 тъй че ако си имал друго предвид се извинявам Иначе 160 с 5 човека може да ги е дигнал по-нанадолнище и с по-малки гуми които лъжат в километража. Той и зет ми с Кадет 1.6 моно е дигал 210 на магистралата ама кой ще повярва най-слабия от 1.6 моторите иначе има едни EZ и още няколко варианта, които са с по няколко коня отгоре. не беше надолнище, и гумите не са малки Просто голфчето е в много добра кондиция, единствено хидравличните повдигачи леко потропват, ама те не са болка за умиране. Според мен една кола поддържа ли се добре, и на 50 години да е пак може да върви като нова. Бащата има един пасат от тея старите квадратните, 88 година е, 1.6 мотор... кво да ти кажа... работи като пушка, върви като пушка, дори и почти не трака вътре. Само че и най-малката повреда се отстранява веднага, грижата си е много важна Да не говорим, че няма изгнило по него... Добре де, аз с Поло 1.0 съм вдигал 170 на магистралата и кво? Мен лично ме хвана страх как взе да друса - аха аха да излети. Настрана че беше над 5000 оборота двигатела (верно на бензин не на газ и все пак - 1.0 е)... колкото и да е полото си е по-малко от кадет пък и 1.0... той двигателя е бил вече след максимума си сигурно. а относно друсането - накачете се 5 човека да видиш как залепва за земята и пробвай пак Само че с 1.0 трудно ще ги стигне тези километри. а и другото, което сега се сетих - и мен с 1.0 би ме било страх да карам със 170. Все пак при различните мотори в едно купе частите са различни заводско. Например при по-големите мотори окачването си е по-твърдо, докато при малките не чак толкова. Те инженерите затова са го измислили - малък мотор с по-евтина поддръжка за града, голям с по-скъпи части за извън града. Иначе като отвориш някой каталог за авточасти за даден модел няма да се различават частите спрямо мотора пфу малко неразбираемо го написах, който ме е разбрал поздравления Edited January 10, 2009 by __smirnoff__ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) btw pazu не знам с какви гуми си, как ти е подържана колата ама зимата( при това сцепление и температури, и с тази кола ) бая куражлия си. Edited January 10, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) Просто голфчето е в много добра кондиция .......кво да ти кажа... работи като пушка, върви като пушка, дори и почти не трака вътре. Само че и най-малката повреда се отстранява веднага, грижата си е много важна Да не говорим, че няма изгнило по него... Смирноф се изказа вместо мен за МОЯТ голф Иначе гумите са ми зимни , тази година купувани ... даже ще направят скоро 2 месеца . А за куражлъка , нали знаеш ... луд , умора няма ПП. Грижата наистина е много важна , щото живота ти зависи 50% от твоето поведение и 50% от машината .. единият елемент да куца - в коша си ... и ще ти ядат житото ... Edited January 10, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Знам, един приятел ме вози в Голф Мк2 с 90 Обединител в 17:00 есента( колата му по-изрядна от 90% от втора ръка колите в БГ ) и ми се съкрати с 3 години живота Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Добре де, аз с Поло 1.0 съм вдигал 170 на магистралата и кво? Мен лично ме хвана страх как взе да друса - аха аха да излети. Настрана че беше над 5000 оборота двигатела (верно на бензин не на газ и все пак - 1.0 е)... тва искам да го видя. аз на 120 км в час съм на 41(2)00 оборота най-слабия от 1.6 моторите иначе има едни EZ и още няколко варианта, които са с по няколко коня отгоре. не беше надолнище, и гумите не са малки Просто голфчето е в много добра кондиция, единствено хидравличните повдигачи леко потропват, ама те не са болка за умиране. Според мен една кола поддържа ли се добре, и на 50 години да е пак може да върви като нова. Бащата има един пасат от тея старите квадратните, 88 година е, 1.6 мотор... кво да ти кажа... работи като пушка, върви като пушка, дори и почти не трака вътре. Само че и най-малката повреда се отстранява веднага, грижата си е много важна Да не говорим, че няма изгнило по него... колкото и да е полото си е по-малко от кадет пък и 1.0... той двигателя е бил вече след максимума си сигурно. а относно друсането - накачете се 5 човека да видиш как залепва за земята и пробвай пак Само че с 1.0 трудно ще ги стигне тези километри. а и другото, което сега се сетих - и мен с 1.0 би ме било страх да карам със 170. Все пак при различните мотори в едно купе частите са различни заводско. Например при по-големите мотори окачването си е по-твърдо, докато при малките не чак толкова. Те инженерите затова са го измислили - малък мотор с по-евтина поддръжка за града, голям с по-скъпи части за извън града. Иначе като отвориш някой каталог за авточасти за даден модел няма да се различават частите спрямо мотора пфу малко неразбираемо го написах, който ме е разбрал поздравления много кофти се сменят валове заради повдигачи.......не питай от къде знам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 еее недей с лошото трябва да сме оптимисти Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 еее недей с лошото трябва да сме оптимисти то майсторите ми сглобиха така мотора де(мамка им свинска), ама гърбиците бяха по-обли(някои от тях ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.