RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Руми, това предполагам са ти екстри от алармата. Моята кола например вдига стъклата автоматично ако са забравени отворени. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Да, от тъй наречения комфорт модул, но алармата ми е заводска. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Цифрите са грешни, но много добре е написано... Около 200 000 души е била армията на арабите. Идват да търсят на майка си оная работа в Европа. На 190 000 Тервел им прави постоянна "адресна регистрация" на два метра под земята в Южна Тракия. Наторил е земята с тях. Около 5000 само са успели да избягат. А сега нашите продажници ги посрещат с хляб и сол. Тогава е нямало БХК, либерасти и толерасти, дори и Германия е нямало. За благодарност, че е спасил Европа, английският владетел Филип Дългокоси иска дъщеря му за жена на сина си и я получава. Хан Тервел спасява европейската цивилизация. Помнете историята, приятели... Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Те пък защо работят след като извадиш ключа??? Моите се изключват като врътна ключа. Затова и не си пипам компчето за фаровете никога. Като запаля колата - фаровете тръгват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Моите се изключват като врътна ключа. Затова и не си пипам компчето за фаровете никога. Като запаля колата - фаровете тръгват. Също въпрос на настройка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Ами не съм го настройвал аз. Не знам от къде се настройва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Ами не съм го настройвал аз. Не знам от къде се настройва. Естествено, че не си ти - активира се сервизно. Някой го е направил. И не всички коли го имат като опция... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Цифрите са грешни, но много добре е написано... Заради което дело посмъртно е и канонизиран като Св. Тривелий Теоктист и възприет като съпокровител на християнска Европа... Да оставим на страна, че е единственият чужденец получил титлата кесар, тоест съимператор на Източната римска империя. Все подробности от огромната маса добре забравени и добре прикривани неща, свързани с нашата история и принос към това, Европа и християнството да пребъдат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 По тоя повод: ООН очаква още 1 млн. сирийски бежанци до края на годината....и покрай тоя 1 милион - още 3 от афганистанци, иракчани и какви ли още не, като всичките "много странно" са си загубили документите, ама иначе са си сирийци де...поне по дух. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Естествено, че не си ти - активира се сервизно. Някой го е направил. И не всички коли го имат като опция... Алфа/фиат по принцип са така Говоря за доста по-стари коли при които няма как да говорим за "опция" Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Алфа/фиат по принцип са така Говоря за доста по-стари коли при които няма как да говорим за "опция" В Италия фаровете задължителни ли са? Защото това е основната, може би единствена причина да се активира тоя режим (освен може би лично желание на потребителя)... Той не е опция, просто колата си има възможност да се настрои така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Не са.... На стартерния патрон (там където пъхаш ключа, за да "запалиш" колата) си има позиция (натиска се едно бутонче и тогава завърташ ключа), на която можеш да махнеш ключа и да заключиш колата оставяйки габаритите включени.Иначе фарове и габарити са изключени. Това си е стандарт при Фиат, вероятно и при Алфа..за да не си ги забравиш включени... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 На стартерния патрон (там където пъхаш ключа, за да "запалиш" колата) си има позиция (натиска се едно бутонче и тогава завърташ ключа), на която можеш да махнеш ключа и да заключиш колата оставяйки габаритите включени. Това още на ладите го имаше даже и без бутонче. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Това още на ладите го имаше даже и без бутонче. То още и на талигите с които се е правило Великото Преселение на Народите го е имало това. Стига естествено жената на собственика да не заспи и да спре да раздухва факлата. П.п. Ама вече си почнал да позабравяш явно.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Това е тотална глупост по принцип. Защо трябва да има напрежение в запалката, след като си оставил колата в заключено положение. Егати и инжИнерната "логика". Ако колата няма отделни power outlets запалката да има напрежение не е никак "глупост" или пък рядкост.В колата си ползвам зарядни за каквото се сетиш,инвертор на 220v,лятото хладилна чанта на 12в и тн.Като извадя ключа и заключа да ми спре хладилната чанта и да ми се стопли бирата?Ами ако ползваш соларен панел за поддържане на акумулатора дето се включва в запалка(примерно не ползваш колата два месеца или седи на някой паркинг на летище и тн. Колите с power outlets имат ток в запалката до отределено време,моята има за час.Толкова работи и радиото след махане на ключа.В power outlets има непрекъснато. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 И моята има ток без контакт с ключа , мисля че с различни позиции в бушониерата може да направиш да има или няма ток след изваждане на ключа. Иначе сега си взех 12 към 5в 3амп... ама ме мързи да го сложа, че искам да си седи фабрично и нормално. Та не е лошо винаги да има ток, поне за мен си е удобство. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 За любители метеоролози тук. Има тонове информация от преди 70-80 години...Няма голяма разлика с времето навън. Кхм... Видене? Аз какво говорех ама ми обясняваше, че не било така... Момчиле, всички коли, които имам и познавам са с постоянно напрежение в запалката... Една не е изгоряла до момента. Всъщност през живота си не съм чувал на някой колата да се подпали от запалката... Не знам какво старание трябва да се вложи, че да се постигне тоя ефект... Ами моята не е така. Моята кола е на достатъчно години, но явно е направена с акъл, защото нито стъклата се спускат като не е на контакт, нито фарове, габарити или друго осветление ще ми изтощи акумулатора, тъй като след определен, достатъчно дълъг период на непрекъсната работа, просто се самоизключват. При мен фаровете оставени на дълги светят. Не знам каква им е била идеята ама 2 пъти успявам да ги забравя по този начин. Единия път хубаво че бях паркирал на един наклон та просто я оставих да се засили и запалих ама другия път бях в гаража и трябваше да го зареждаме Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Като извадя ключа и заключа да ми спре хладилната чанта и да ми се стопли бирата? Бирата е много важен елемент. Иначе нищо не ти пречи като изкарваш ключа да не го завърташ в крайна позиция, а да го извадиш на предпоследната - така сам избираш дали ще искаш да има или няма ток в запалката...разбира се ако ти е свързана по подходящия начин. ...Иначе сега си взех 12 към 5в 3амп... И аз съм си взел от близо година едно 12V->5V USB модулче, което се каня някой ден да свържа към някоя от линиите в колата над сенниците, ама пусти мързел... При мен фаровете оставени на дълги светят. Не знам каква им е била идеята ама 2 пъти успявам да ги забравя по този начин. Единия път хубаво че бях паркирал на един наклон та просто я оставих да се засили и запалих ама другия път бях в гаража и трябваше да го зареждаме При мен когато е изкаран контактният ключ и кормилото е заключено, всичко което е забравено достатъчно дълго време и харчи енергия (забравил съм какъв беше интервала...в мануала го пишеше) се самоизключва ; ако искаш все пак да работи, трябва да си там за да го включиш отново, защото мисля, че нямам опцията да променям интервала на изключване или да го елиминирам изцяло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Като извадя ключа и заключа да ми спре хладилната чанта и да ми се стопли бирата? Бирата е много важен елемент. Иначе нищо не ти пречи като изкарваш ключа... Аз имам outlets между двете седалки и в багажника,запалката не я ползвам често(освен когато са заети). Не мисля че мога да извадя ключа в друга позиция освен крайната,може и да може не съм пробвал... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 .Като извадя ключа и заключа да ми спре хладилната чанта и да ми се стопли бирата? Е щом бирата е по-важна, викаш може после да не запали колата от изтощен акумулатор, но важното е, че ще има студена бира! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 бирата лятото е много важно нещо. Все ще намериш някой да бута, ама студена бира от къде? Майтапа настрана, това, че ми работи запалката при изгасен двигател го намирам за доста удобен бонус (става въпрос за Форд фИкус). Без да броим, че тъпанарите от Форд са се сетили да направят нещата така, че да се изключат всички главни консуматори 1 час след като загасиш колата. Няма значение дали си забравил фаровете, лампата в купето или фабричното радио. Всичко замлъква. Само за запалката не съм сигурен колко време продължава да работи... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Е щом бирата е по-важна, викаш може после да не запали колата от изтощен акумулатор, но важното е, че ще има студена бира! При100ah AGM акумулатор и 0,5a хладилна чанта оставям да сметнеш колко време му трябва да падне ;-) На мен не ми се е случвало до сега...И Бирата е много ама много важно да е студена лятото Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 При100ah AGM акумулатор и 0,5a хладилна чанта оставям да сметнеш колко време му трябва да падне ;-) На мен не ми се е случвало до сега...И Бирата е много ама много важно да е студена лятото Изключително правилно казано! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 бирата лятото е много важно нещо. Все ще намериш някой да бута, ама студена бира от къде? Опитай да буташ автоматик. Иначе тия с яките акумулатори да си ги позлват и за отопление. Явно или акумулатора на Виден е твърде мижав, или китайската джиджавка харчи като калорифер, щом мрънка, че му паднал акумулатора за една вечер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 бирата лятото е много важно нещо. Все ще намериш някой да бута, ама студена бира от къде? Майтапа настрана, това, че ми работи запалката при изгасен двигател го намирам за доста удобен бонус (става въпрос за Форд фИкус). Без да броим, че тъпанарите от Форд са се сетили да направят нещата така, че да се изключат всички главни консуматори 1 час след като загасиш колата. Няма значение дали си забравил фаровете, лампата в купето или фабричното радио. Всичко замлъква. Само за запалката не съм сигурен колко време продължава да работи... При мен май е 15-тина минути. Дисплеи, мисплеи всичко се гаси от раз, а фаровете след 10тина секунди. Паля и гася от дистанционното, но не мога да контролирам джамовете. Мисля, че и запалката спира да подава захранване след 15тина минути щото много пъти съм забравял джи пи еса и като влезна после е с изтощена батерия. Което е много хитро защото аз никога нищо не изключвам...очевидно всичко се спира за мързеливци като мен. Като искате да не си карате колата дълго време и да не махате акумулатора - battery tender . Аз в момента съм така, а там било -20 да го ева и нагоре. Опитай да буташ автоматик. Иначе тия с яките акумулатори да си ги позлват и за отопление. Явно или акумулатора на Виден е твърде мижав, или китайската джиджавка харчи като калорифер, щом мрънка, че му паднал акумулатора за една вечер. бутали сме...само дето не пали...дори и хипер глупавите Х5-ци дето ти трябват 3 висшета - пак се бутат в tow режим. Иначе натискаш едно спциално палче и я оставяш на свободна. Поне на Королата и Хондите е така. Мисля, че всички трябва да имат такъв пиниз щото цигании винаги се случват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.