Midex Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ...цяла нощ е записвал (и при включен моушън сензор). Значи вероятно имаш мишки в гаража....големи мишки - викат им плъхове....и си провери дракона дали е все още на капака, че може вече да са го изяли. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Аз не разбирам от тая техника, но ако беше сензора, нямаше ли да е на периоди записа? И ако беше от сензора на периоди, нямаше ли да я има причинат на записаните моменти? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Не бе, не е записвал със сензора, а просто Виден е забравил да му дръпне шалтера...и китаецът просто си е продължил да си записва. Което е нормално де...откъде ще знае хайванчето, че Виден вече не иска да записва....просто не го е свързал където трябва след контактния ключ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Аз не разбирам от тая техника, но ако беше сензора, нямаше ли да е на периоди записа? И ако беше от сензора на периоди, нямаше ли да я има причинат на записаните моменти? Представи си техника със собствено мнение и дотам. Всеки път, всеки ден е различно. Ако работеше нормално автостопа щеше да сработи и да угасне, малко след като напусна аз гаража. Дори и да не - в пълен покой и тотална тъмница моушън сензора трябваше да го спре. Вместо това си спретнал 31 поредни часа записване. Без коментар... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Представи си техника със собствено мнение и дотам. Всеки път, всеки ден е различно. Ако работеше нормално автостопа щеше да сработи и да угасне, малко след като напусна аз гаража. Дори и да не - в пълен покой и тотална тъмница моушън сензора трябваше да го спре. Вместо това си спретнал 31 поредни часа записване. Без коментар... Аз не мога да разбера как си го вързал това китайско чудо (какъвто и характер да проявява), та взима ток директно от акумулатора? Ти като врътнеш ключа на шкодата и загключиш отвън, уредбата ти продължава ли да свири? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Не виждам как нещо (колкото и собствено мнение да проявява) ще ми се опре и ще продължи да записва ако просто му спра захранването по един или друг начин... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Аз не мога да разбера как си го вързал това китайско чудо (какъвто и характер да проявява), та взима ток директно от акумулатора? Ти като врътнеш ключа на шкодата и загключиш отвън, уредбата ти продължава ли да свири? Вързан е в запалката. Какво общо има уредбата са тая работа? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Вързан е в запалката. Какво общо има уредбата са тая работа? Шкодичката ти е нещо много сбъркана. Не е нормално като извадиш ключа и оставиш в заключено положение, да продължава да подава напрежение в запалката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Шкодичката ти е нещо много сбъркана. Не е нормално като извадиш ключа и оставиш в заключено положение, да продължава да подава напрежение в запалката. Верно ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 И при мен имам постоянно напрежение на запалката, на звука имам 1 час време след изкаран ключ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Това е тотална глупост по принцип. Защо трябва да има напрежение в запалката, след като си оставил колата в заключено положение. Егати и инжИнерната "логика". Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Такава е логиката на 90% от автомобилните производители, по същата логика дай да откачаме клемите на акумулатора всеки ден. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Такава е логиката на 90% от автомобилните производители, по същата логика дай да откачаме клемите на акумулатора всеки ден. Аз такава "логика" не съм виждал. Защо като заключиш колата трябва да има напрежение в запалката? Кому е необходимо това? На евентуалния крадец, който като ти разбие колата ще може да си запали цигара ей така за кеф? Да не говорим, че е това е напълно излишен риск за предизвикване на пожар. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Момчиле, всички коли, които имам и познавам са с постоянно напрежение в запалката... Една не е изгоряла до момента. Всъщност през живота си не съм чувал на някой колата да се подпали от запалката... Не знам какво старание трябва да се вложи, че да се постигне тоя ефект... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Момчиле, всички коли, които имам и познавам са с постоянно напрежение в запалката... Една не е изгоряла до момента. Всъщност през живота си не съм чувал на някой колата да се подпали от запалката... Не знам какво старание трябва да се вложи, че да се постигне тоя ефект... Явно караш само стари бараки. Колкото и да е малък, риска си съществува. Това, че твоята кола не се е запалила не означава, че няма други случаи. Дай ми поне еддна валидна и разумна причина за това да имаш ток в запалката след като си заключил колата и пуснал алармата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Повярвай ми, доста неща в колата остават под напрежение след като си я заключил, може би фаровете и разни подгреви на седалки и стъкла са след ключ, общо взето нещата които са по енергоемки са след ключ. Моите стъкла дори мога да ги вдигам от разстояние, което е една идея по-опасно от запалката, ключа за аварийните също е под напрежение...много неща има опасни.. Дори да държиш със пръста запалката да се нагрява постоянно, предпазителя ще я спре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Моята няма напрежение в запалката ако не е на контакт. Съдя по телефоните, които се зареждат от там. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Явно караш само стари бараки. Колкото и да е малък, риска си съществува. Това, че твоята кола не се е запалила не означава, че няма други случаи. Дай ми поне еддна валидна и разумна причина за това да имаш ток в запалката след като си заключил колата и пуснал алармата? Понеже ми е интересно, бих искал да видя случай на кола, запалила се от запалката. Ей така, ведъж някъде да се е случило - сериозно аз никога не съм чувал такова нещо. А за да го оставят инженерите на може би всички марки по света, вероятно са имали нещо предвид, знам ли.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Доста от новите коли, които имат 2-3-4 такива изхода в купето може да се настройват, кое от тях да остава с постоянно напрежение и кое не, според изискванията на ползвателя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Понеже ми е интересно, бих искал да видя случай на кола, запалила се от запалката. Ей така, ведъж някъде да се е случило - сериозно аз никога не съм чувал такова нещо. А за да го оставят инженерите на може би всички марки по света, вероятно са имали нещо предвид, знам ли.... Кои са тия всички марки? Аз тук такова чудо не съм виждал, а доста различни марки са ми минали през ръцете. Защо изобщо запалката трябва да ти оставя под напрежение постоянно? Напълно безсмислен риск, дори и само за разрждане на акумулатора, както се е случило при теб, мисире. Поне това няма как да го отречеш. Ходи сега мъкни жици и пускай зарядното, защото е голям кеф запалката да ти остава под напрежение след като си заключил колата. Доста от новите коли, които имат 2-3-4 такива изхода в купето може да се настройват, кое от тях да остава с постоянно напрежение и кое не, според изискванията на ползвателя. Това е НЕВЕРОЯТНА глупост. Дай ми поне една разумна причина за тази "иновация". Нещо разумно дето да има смисъл. Да оставиш една камара товари, вързани за акумулатора цяла нощ. И след това на сутринта да се охапеш за палците, когато ти трябва да запалиш колата. Да не говорим за зимите с доста минусови температури. Пак повтарям, няма НИКАКВА разумна причина за подобна "функция". Единствения смисъл да има напрежение там е когати си в или около автомобила, като в този случай се предполага, че ключа си е в съответното положение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ....Поне това няма как да го отречеш.... Я пак? Напълно ли си сигурен...щото поне аз досега нямам спомен за нещо дето да не го е отрекъл, без значение от аргументите... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Кои са тия всички марки? Аз тук такова чудо не съм виждал, а доста различни марки са ми минали през ръцете. Защо изобщо запалката трябва да ти оставя под напрежение постоянно? Напълно безсмислен риск, дори и само за разрждане на акумулатора, както се е случило при теб, мисире. Поне това няма как да го отречеш. Ходи сега мъкни жици и пускай зарядното, защото е голям кеф запалката да ти остава под напрежение след като си заключил колата. Това е НЕВЕРОЯТНА глупост. Дай ми поне една разумна причина за тази "иновация". Нещо разумно дето да има смисъл. Да оставиш една камара товари, вързани за акумулатора цяла нощ. И след това на сутринта да се охапеш за палците, когато ти трябва да запалиш колата. Да не говорим за зимите с доста минусови температури. Пак повтарям, няма НИКАКВА разумна причина за подобна "функция". Единствения смисъл да има напрежение там е когати си в или около автомобила, като в този случай се предполага, че ключа си е в съответното положение. Почти всяка марка имат модели с постоянно напрежение към 12V изходи по един или друг начин. Каква кола караш, дай ми точно марката и модела да проверя нещо? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Кои са тия всички марки? Аз тук такова чудо не съм виждал, а доста различни марки са ми минали през ръцете. Защо изобщо запалката трябва да ти оставя под напрежение постоянно? Напълно безсмислен риск, дори и само за разрждане на акумулатора, както се е случило при теб, мисире. Поне това няма как да го отречеш. Ходи сега мъкни жици и пускай зарядното, защото е голям кеф запалката да ти остава под напрежение след като си заключил колата. Всички коли, които съм имал до момента са така - факт. Сега на въпроса ЗАЩО аз няма как да ти отговоря - не съм ги правил аз... Риск от разреждане няма ако няма консуматор. Сега че аз съм турил там един китайски измисленик си е лично мой проблем - не инженерен... Ако запалката си стои запалка - няма какво да се случи толкова. Пак питам от интерес - чул ли си някога кола да пострада от запалката? От друга страна колко ли случая ежедневно имаме на забравени фарове или някоя лампа в купето? Хм? Те пък защо работят след като извадиш ключа??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ...Моите стъкла дори мога да ги вдигам от разстояние... Моята кола е на достатъчно години, но явно е направена с акъл, защото нито стъклата се спускат като не е на контакт, нито фарове, габарити или друго осветление ще ми изтощи акумулатора, тъй като след определен, достатъчно дълъг период на непрекъсната работа, просто се самоизключват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Габарити мога да пусна, фарове не, стъкла не мога ако не е на контакт, но от дистанционното мога да ги вдигна. Абе хора, един комшия имаше бавария 3ка, мисля, че беше 325, човека си я палеше от разстояние, и това се случва преди повече от 10 години, само да е на свободна с вдигната ръчна. За кви запалки говорим? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.