Grimjaur Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Oui, mon petite phoque. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Тихо ся. Нали знаеш, кво обичат да казват, че с мачка, пичка и елхичка не поправят. Не поправят, щот трябва да си майстор, а не квартален шебек. Баща ми има Хускварна с по-голям мотор от тия...така наречени коли "Само млякото и сока идват в 2.0 литра...за другото има 6.3 AMG" :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Ако можех, щях да се движа с МТЛБ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 И после тея Лонди и бракувани Фолксвагени били много здрави. 20 години Рена карам, крива главина не съм имал или да правя ремонти по предницата за такива суми, а уж нали са със слаба такава..... Тая тъпотия откъде я измъдри, Жоро? Нали осъзнаваш каква глупост каза? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Баща ми има Хускварна с по-голям мотор от тия...така наречени коли "Само млякото и сока идват в 2.0 литра...за другото има 6.3 AMG" :D АХАХАХХАХАХАХА Е т'ва ми хареса Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Жоро като са толкова здрави.Я кажи защо френските инженери не са сменили тва тъпо жило на съединителя с 2 помпи ? Лонда имат още от 91ва 2 помпи, Рено до 2002 са им със жило... https://www.youtube.com/watch?v=fwxsCJx6caE поздрав Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 И после тея Лонди и бракувани Фолксвагени били много здрави. 20 години Рена карам, крива главина не съм имал или да правя ремонти по предницата за такива суми, а уж нали са със слаба такава.....На колко взе книжка? На 8 ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 На колко взе книжка? На 8 ли? Нали знаеш, когато феновете на Рено говорят - и Джим Кери мълчи Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Кой квото иска да си мисли. На 10 годишния ми Меган, смених до 17 годишната и възраст 2 кормилни накрайника по 15 лв. и 20 лв стенд. Всеки ден я карах из града, спирах я само на нова годиа. И после тея Лонди и бракувани Фолксвагени били много здрави. 20 години Рена карам, крива главина не съм имал или да правя ремонти по предницата за такива суми, а уж нали са със слаба такава.....На колко взе книжка? На 8 ли?Не, на 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Ама ви правите ли сравнения кой колко км кара и къде? Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Кой квото иска да си мисли. На 10 годишния ми Меган, смених до 17 годишната и възраст 2 кормилни накрайника по 15 лв. и 20 лв стенд. Всеки ден я карах из града, спирах я само на нова годиа. Не, на 10 Чувал съм, че е хубаво да се минава стенд поне веднъж годишно. Не на 10 години 1 път. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Чувал съм, че е хубаво да се минава стенд поне веднъж годишно.Така е!За италЯнките дори е задължително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Кой квото иска да си мисли. На 10 годишния ми Меган, смених до 17 годишната и възраст 2 кормилни накрайника по 15 лв. и 20 лв стенд. И да ти ръкопляскаме ли, Жоре? Всичко, което сме изброили са КОНСУМАТИВИ, ако си забелязал. Които хората сменят много преди нас, не след 10-та година (те колите сменят дотогава). Аз също мога нищо да не пипам и да сменя само накладките, но някак си нямам желание да си разбивам предницата, нито да рискувам живота на двете си деца, а да не говоря за комфорта си. Колата ми скоро ще навърши 12 цели години и някак си мисля, че дори закъснявам сериозно със смяна на амортисьори и макферсони. Дисковете ми са вече износени, така че също заминават. Накладките да ги броим ли? С изключение на главината, която е изкривена при удар, което може да се случи на всеки, ВСИЧКО Е КОНСУМАТИВ. Сашо сменя съединител - също консуматив. Не само на френска дъска, на всяка кола може и да не й се сменят частите - друг е въпроса в каква каруца се превръща... Сещам се за един лаф на Ал Бънди "Как така 50 долара за Додж!?!?! Той е класическа кола! Всичко е оригинално - боята, тапицерията, маслото..." Коста, къде ти ще се мисли кой, къде и КАК кара... То това е висша математика... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Видене, чети! http://www.express.co.uk/news/science/616937/GLOBAL-COOLING-Decade-long-ice-age-predicted-as-sun-hibernates Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Лафа на Ал Бънди решава спора генерално :D Инак отдавна съм приел, че единствените коли които нямат нужда от поддръжка са чуждите и тия които не се карат... е моя случай не е такъв, на Виден явно също. И за поддръжката много прост пример многа дам - имам познати каращи от над 10г кола на която постоянно, не й работи АБС-а ... за кво им било да го правят, те едно време на Ладата нямали АБС и пак спирала... да от 30км/ч спира, някак... мен ми светна лампата миналата седмица на АБС... поръчах си датчици 4бр ... бил съм се минал, трябвало да ги сваля, да си ги ремонтирам и да си карам ... ем ... 90% от хората са така вероятно или не правят, или побългаряват или нз какво ... и после си карат и си мислят, че не представляват опасност и, че имат право да се движат по пътя като всички други. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Видене, чети! Многократно ти казвам, че глупости НЕ чета. За сметка на това ти ВИЖ: Снимката е от моята база, от вчера, правена лично от мен. Напълно нормално люлякът да цъфти на 1 декември... Прогнозите са между 12 и 15 градуса дневни до 15-ти, като ще има и пик до 17 градуса. Няма да има температури под -1 до средата на ..... ДЕКЕМВРИ. При това положение след седмица целите храсти може да са цъфнали. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Някои неща си побългарявам. Но с жизненоважни не си правя ташак. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 И да ти ръкопляскаме ли, Жоре? Всичко, което сме изброили са КОНСУМАТИВИ, ако си забелязал. Които хората сменят много преди нас, не след 10-та година (те колите сменят дотогава). Аз също мога нищо да не пипам и да сменя само накладките, но някак си нямам желание да си разбивам предницата, нито да рискувам живота на двете си деца, а да не говоря за комфорта си. Колата ми скоро ще навърши 12 цели години и някак си мисля, че дори закъснявам сериозно със смяна на амортисьори и макферсони. Дисковете ми са вече износени, така че също заминават. Накладките да ги броим ли? С изключение на главината, която е изкривена при удар, което може да се случи на всеки, ВСИЧКО Е КОНСУМАТИВ. Сашо сменя съединител - също консуматив. Еми не, ама ми става адски смешно, като някой обяснява как на Хонда или Фолксваген, хеле Шкода, нищо не се сменя, само на френските се сменяли. Очеизбодно не е баш така. Моя личен, опит е оня, да не пиша за 5-ката дето е на 30 години, че съвсем ще ви комплексирам. На Мегана работата беше, че окачването си беше перфектно и не налагаше никаква друга смяна. Дори новия собственик се убеди в това, понеже я провери в 2 сервиза по негов избор. Даже ми казаха, че за много малко пари съм я давал, но аз и исках реалната цена за годините. Никога не съм правил компромис с каквото и да било и винаги се е сменяло когато трябва. И пак казвам, това беше кола, която купих на 10 години и незнаен брой италиански километри. Аз я карах още 7 и я продадох, по разбираеми причини, иначе никога нямаше да я дам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Еми не, ама ми става адски смешно, като някой обяснява как на Хонда или Фолксваген, хеле Шкода, нищо не се сменя, само на френските се сменяли. Очеизбодно не е баш така. Моя личен, опит е оня, да не пиша за 5-ката дето е на 30 години, че съвсем ще ви комплексирам. На Мегана работата беше, че окачването си беше перфектно и не налагаше никаква друга смяна. Дори новия собственик се убеди в това, понеже я провери в 2 сервиза по негов избор. Даже ми казаха, че за много малко пари съм я давал, но аз и исках реалната цена за годините. Никога не съм правил компромис с каквото и да било и винаги се е сменяло когато трябва. И пак казвам, това беше кола, която купих на 10 години и незнаен брой италиански километри. Аз я карах още 7 и я продадох, по разбираеми причини, иначе никога нямаше да я дам. Жоре, май ти нещо силно си се коплексирал ми се струва. НЯМА кола, на която нищо да не се сменя и ако някой го твърди, значи е малоумен. ТРети път ще повторя - говрим цял ден за КОНСУМАТИВИ. Самата дума подсказва, че са нещо, което ТРЯБВА да се смени по някое време. Какато казах по-назад - може и да си ги лангъркаш цял живот - въпрос на избор... Ако онова Рено дето го караше наистина никога не са му сменяни съответните консумативи (което силно ме съмнява), то спокойно може да кажем ,че е потенциален убиец. Това е факт, който може лесно да провериш навсякъде. Това че работи и върви далеч не значи, че е в час. А ти си приказвай приказки под шипковия храст... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Къде е Веско, бее... Къде е Веско, да ви сипе с вилата от обора.... Една кола кара ли се се троши. Ако не се кара, а виси с месеци в гаража или на улицата, се троши още повече! А една съвсем различна бира пък е тая, колко аджеба струват, ъъ..., консумативите на различните марки Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Миии аз освен да кажа за моята стара 406-ца, която купих 2006г. на 137000 от един шваба и продадох преди почти две години на почти половин милион. Сменял съм един шарнир, 3 пъти биалетки, два пъти кормилни накрайници, веднъж дискове, няколко пъти накладки и... това е. Продадох я и още си я карат с оригиналните амортисьори. Сменял съм два пъти съединител и май е това, като изключим стандартни 3 смени на ангренажи, водни помпи, два акумулатора и антифриз. Смятам за времето, което е била при мен и километрите е нормално. Обаче, сега ще спомена за Астрата на дядото на жена ми - купена е 2006 или 2007, 1995 година е произведена, бензинка с газ. На тая кола, която се кара по къра, лозя и всякакви чукари, за времето от както е купена, допреди година, когато нещо се разтропа и я закарах да я видят - щях да падна! 2 накрайника. Всичко друго бетон, като пак казвам, че е карана къде ли не, а дядото не я пазеше толкова много. Да не говорим колко е теглила и ремарке и т.н. Ами здрава машина. Нарочно накарах да прегледат още веднъж всичко и наистина, освен двата накрайника и някакво сълзене от някакъв семеринг - друго нямаше. Това за минати към 40000км. За една кола втора ръка е много важно как и при кого е била преди това. Съществува шанс всичко е да подменено, особено, ако е немкиня. Там няма как "наши хора" да минат преглед, заради черни очи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Верно е това за при кой е била преди това. Аз повече кола от Италия,освен ако не се провери в доверен сервиз, няма да купя ! Макар,че тия които харесвам са първо по 20к, второ читави в София и Пловдив почти няма. CR-V 3та генерация. Дизел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Къде е Веско, бее... Къде е Веско, да ви сипе с вилата от обора.... Една кола кара ли се се троши. Ако не се кара, а виси с месеци в гаража или на улицата, се троши още повече! А една съвсем различна бира пък е тая, колко аджеба струват, ъъ..., консумативите на различните марки Ако имаш предвид мене, не сипвам нищо на никой Мое биричка да сипя да почерпя за здраве ама на тая тема глей колко професори са, че да им сипвам. Малко телета в сервиза всеки ден, та и тука Карачи колко искаш, разбирачи още толкова. Хергеле с Виден да споря хептен няма да стане Той ги чатка повече от конструкторите и кара повече от международен шофьор на ядрена подводница. Заеби Просто ей така седя и гледам потока немски, японски, френски, италиански, корейски и всякакви такива лайна как се наливат всеки ден за ремонти. Абсолютно всяка една марка си има минуси. И не, не са по-малко на НЕМСКИТЕ МЕГА ГИГА УБЕР ИЗРОДСКИ АФТОМОБИЛИ. Едни лайна са всички. Особено за коли след 2000 година. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Снощи за сефте както си падах с по 15, 20 на нула на фифата, успях да извъртя Х срещу Реал Мадрид и да спася 2 дузпи на Роналдо. За предпоследна трудност говорим. И всичко само с връщането на дефолтските контроли. Да се опна в главата. Сега остава да оправя защитата и завършващия :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.