Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

3 Челинджъра има в България и 3мата собственика с две от колите днеска са били на едно и също място. Ебаси съвпадението. Голямо снимане, голямо нещо е паднало по улиците като са карали двамата. Тоя на Капитолия обаче има Вортек под капака и е по-мощен и от хелкета. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

3 Челинджъра има в България и 3мата собственика с две от колите днеска са били на едно и също място. Ебаси съвпадението. Голямо снимане, голямо нещо е паднало по улиците като са карали двамата. Тоя на Капитолия обаче има Вортек под капака и е по-мощен и от хелкета. :-)

Те тези май не им се удава особено завиването...

 

 

Значи тва са правилните автомобили > http://www.caranddriver.com/comparisons/2014-audi-s5-vs-2014-bmw-435i-comparison-test

Правилни ама много ниски. Аз искам следващата да не я мисля, особено като ходим по планините

Link to comment
Share on other sites

Те тези май не им се удава особено завиването...

 

 

 

Правилни ама много ниски. Аз искам следващата да не я мисля, особено като ходим по планините

Subaru crosstrek ! 

Link to comment
Share on other sites

Ники... к'во да ти кажа - няма кола, която да не я мислиш по нашите пътища, освен може би истинските offroad машини. Ама при тях комфорта и возията не са приоритет :) Айде, да изкарам една зима с моя хубавец и ще говоря за планини :) Ама до хижа Гоце Делчев не ми беше кой знае какъв проблем, а никак не ми е височък Бенджамин, особено и както е със спортно окачване :)

Link to comment
Share on other sites

Аудито, което тествах вчера беше с около четири пръста по-голям клирънс от лансера (това в покой) и то с по-нископрофилни гуми (18'' джанти и двете, но профила на тези на аудито е 40, срещу 45 на лансера). Като добавим и куатрото повече не ми трябва. Предполагам с всичката тази електроника в динамичното окачване, вероятно в движение на пътя при високи скорости клирънса се свива значително за подобряване на стабилността.

Link to comment
Share on other sites

 

по-нископрофилни гуми (18'' джанти и двете, но профила на тези на аудито е 40, срещу 45 на лансера).
Това че, едните са на 40 не значи, че са по-ниски. Щото например 245/40 са по-високи от 225/45. Втората цифра не е абсолютна стойност и много хора но го знаят.
Link to comment
Share on other sites

Аудито, което тествах вчера беше с около четири пръста по-голям клирънс от лансера (това в покой) и то с по-нископрофилни гуми (18'' джанти и двете, но профила на тези на аудито е 40, срещу 45 на лансера). Като добавим и куатрото повече не ми трябва. Предполагам с всичката тази електроника в динамичното окачване, вероятно в движение на пътя при високи скорости клирънса се свива значително за подобряване на стабилността.

 

Провери гумите какви пари са, защото както и djadomraz ще потвърди, ГУМИТЕ са най-големият разход по колата и са нещо, което може да те откаже.

 

/sarcasm

Link to comment
Share on other sites

Това важи за всички амрикански недоразумения...  :grin:

 

В голЕма грешка си - новите модели завиват не по-лошо от европейките, нещата вече се промениха...

Link to comment
Share on other sites

Белгийският евродепутат Луи Лоран се осмели да каже истината, че ЕС е маша на САЩ!
Част от превода на български:

"Благодаря, господин председател, господа министри, скъпи колеги. Белгия – това, безспорно, е страната на сюрреализма. Днес сутринта ние научихме от пресата, че белгийската армия е неспособна да се бори против неколцина радикално настроени въоръжени екстремисти на собствената си територия и че не е възможно те да бъдат обезопасени поради липсата на достатъчно юридически средства. И, обратното, в същото това време ние вземаме решени да окажем помощ на Франция в нейната борба с тероризма чрез материално-техническа поддръжка на нейните операции в Мали!!!

Какво ли не правим ние в борбата с тероризма… извън границите на нашата територия!.. Силно се надявам, че ще бъдем бдителни и няма да изпратим на тази антитерористична операция в Мали нашите знаменити белгийски войници-ислямисти. Говоря за това с хумор, обаче на мен изобщо не ми е смешно от това, което става сега в света. На мен съвсем не ми е смешно, защото ръководителите на западноевропейските държави смятат народа за глупаци с помощта и с подкрепата на пресата, която сега се е превърнала в орган за пропаганда на съществуващата власт.

Почти навсякъде в света военните интервенции и дестабилизацията на режимите стават нещо обикновено явление. Превантивните войни стават правило и днес в името на демокрацията или борбата с тероризма нашите държави си присвояват правото да нарушават суверенитета на независими държави и да свалят техните законни ръководители. Ирак и Афганистан станаха следствие от американска лъжа. След тях последваха Тунис, Египет, Либия, където благодарение на вашите решения нашата страна в първите редици взе участие в извършване на престъпления против човечността, сваляйки във всеки случай един прогресивен или умерен режим и довеждайки на негово място ислямистки режим, първата инициатива на който –(и това е много странно)! – беше установяването на шериата.

Същото става сега в Сирия, където Белгия, за свой срам, финансира доставката на въоръжения за ислямските бунтовници, които се опитват да свалят Башар ал Асад. По този начин, в разгара на икономическата криза, когато все повече и повече белгийци изпитват трудности при плащането на жилището, храната, отоплението или лечението… и да, аз вече чувам, че ме наричат мръсен популист… а ето че министърът на външните работи е решил да предоставина сирийските въстаници 9 милиона евро. Разбира се, нас ще ни убеждават, че тези пари ще бъдат за хуманитарни цели… още една поредна лъжа!

И, както виждате, нашата страна в последно време прави само това – участва в установяването на ислямистки режими в северна Африка и в Близкия изток. А пък когато започнаха да твърдят, че е необходимо да отидем в Мали и да вземем участие в борбата против тероризма… е, мен просто ме досмеша. Това е лъжа! Прикривайки се с добри намерения, ние със свята намеса само защитаваме интересите на финансовия капитал и действаме по логиката на неоколониализма.

Няма никаква логика да помагаме на Франция в името на борбата против ислямския тероризъм, когато в същото време ние подкрепяме в Сирия свалянето на Башар ал Асад от ислямските въстаници, които искат да наложат шариата, както това вече стана в Тунис или в Либия. Трябва да прекратим тази лъжа и да не правим повече хората на глупаци. Дойде време да кажем истината.

Въоръжавайки ислямските въстаници, както преди това западните страни въоръжаваха Осама бен Ладен, най-добрия приятел на американците, докато те не се отвърнаха от него, западните държави с тяхна помощ свалят законната власт, за да разполагат в “новите страни”, както те ги наричат, военни бази, създавайки благоприятен режим за националните предприятия.

 

 

Видеото има англисйки субтитри

https://www.youtube.com/watch?v=WkzXTgslFNE

 

Сигурно и той е рубладжия... :)

Link to comment
Share on other sites

Получих покана да си купя OnePlus Two, която няма да използвам. Някой ако я иска, мога да му я предотстъпя. Важи 24 часа от сега.

Link to comment
Share on other sites

Човек да не би да си взима подобна кола за да я кара такси, а?

И така да е. По принцип си прав ама няма да усетиш разликата. Слагам една Каменичка бас. Специално тоя с малкия 6 цилиндров двигател вози като лодка, а Варна-София е дал 9 на сто бензин. Пунтото на магистралата гори повече. :-D
Link to comment
Share on other sites

пунтото не е кола брат ... забрави я тая скрап вече... колко време си там и още не можеш си изби тия лайна от главата

Link to comment
Share on other sites

пунтото не е кола брат ... забрави я тая скрап вече... колко време си там и още не можеш си изби тия лайна от главата

Това е Най-хубавата кола, която съм карал. Тука съм имал три коли, едната е почти нова и всички са пълен ташак. За сега не ми връзва да имам кочина за работа и кола за почивка. А знаеш колко искам някое интересно бмв. Постепенно обаче и американските започвам да харесвам или ес 2000 и тн.

 

Разбира се най-добрия вариант си остава 4с или новата Джулия ама 70 бона са си пари.

Е той за тва си е взел форд :lol:

Форда ми е 3700 долара + 3000 оправяне, струваше 17к по това време втора ръка. Що да не. Първия който продадох също беше така. Важното е да има горница :-D
Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...