Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

То за това сума ти народ си регистрира колите или като Н1 или под сто коня... или в някоя съседна малка община.На скоро ходих да гледам една Мазда 6 2007г 143 коня с данък под 50 кинта,даже човека го беше писал в "екстрите" на челно място.Зорлем ни карат да правим глупости....

 

Link to comment
Share on other sites

Тази година на мен ми е за пръв път. Има бая как да се учудвам, защото това на практика е два пъти данъка ми за 2013 година. Не може да ми искаш къмто 5% от стойността на колата годишен данък. Много още има да се прави на територията на тази община, че да си позволява да иска подобни цифри! Много! Не се учудвам, че масово се започнаха регистрации на автомобили в Родопи, а пък големи машини като рейсове и камиони изобщо не се регистрират тук. 

 

просто няма никва логика в тия данъци

в момента на а4-ката 220кс = 461лв. данък

 

по-лошото е че нема евро4/5 ала бала катализатори, караш ли нова кола те жулят здраво.....дейба и противният Тотев  :thumbsdown:  :thumbsdown:

Link to comment
Share on other sites

Аз имам против колата ми да замърсява 10-20 пъти по-малко от Опел Кадет 1.6 дизел набор 90" и да плащам 10-20 пъти по-голям данък...... ебахти логиката. 

Link to comment
Share on other sites

Ама почват руски от лятото... Аз няма против когато данъка отива за булеварди.

Те все почват и Васил Априлов уж почваха...

Link to comment
Share on other sites

Ама почват руски от лятото... Аз няма против когато данъка отива за булеварди.

 

От днес гледам се почват кръпки - нещо не се връзва с цялостен ремонт. И аз, но вече не знам колко години чакам да раздигат шибаните павета от улиците - особено Васил Априлов, трагедията, наречена път до Коматево и т.н. Както казах, много още имат да направят преди да искат подобни суми. Въпреки че тия последните направиха повече от всички останали, взети заедно. Да довършат, пък тогава да взимат.   

 

Аз имам против колата ми да замърсява 10-20 пъти по-малко от Опел Кадет 1.6 дизел набор 90" и да плащам 10-20 пъти по-голям данък...... ебахти логиката. 

 

Абсолютно!!! И не само замърсяване - представи си твойто окачване и неговото, примерно.... Абе няма какво да си говорим - самото формиране на данъка е тотална глупост от години... 

Link to comment
Share on other sites

Който има здрава машина вкъщи, да сваля - http://www.benoitdereau.com/unrealparis.html

 

УОООООУУУУУУ, това е невероятно, каква графика на 40"-ка монитор на Full HD  е невиждано. Ако наистина пуснат игри с това качесто, ще съм абсолютно зарибен  :punk

Link to comment
Share on other sites

От днес гледам се почват кръпки - нещо не се връзва с цялостен ремонт. И аз, но вече не знам колко години чакам да раздигат шибаните павета от улиците - особено Васил Априлов, трагедията, наречена път до Коматево и т.н. Както казах, много още имат да направят преди да искат подобни суми. Въпреки че тия последните направиха повече от всички останали, взети заедно. Да довършат, пък тогава да взимат.   

 

 

Абсолютно!!! И не само замърсяване - представи си твойто окачване и неговото, примерно.... Абе няма какво да си говорим - самото формиране на данъка е тотална глупост от години... 

 

Аз по В.Априлов не минавам сигурно от 2 години освен ако нямам работа точно там (съвсем скоро и по Руски ще я въведа тая практика), последните няколко години карам с 17/18 джанти и е няква мъка по това чудо наречено "булевард"..... да не говорим че миналата седмица пак скъсах гума защото тъпаците бяха направили кръпки като се качваш към Смирненски....естествено необозначени, една 18" си замина, Армеец им се плаче сигурно. 

Link to comment
Share on other sites

За Руски > 

 

"В рамките на около два месеца оттук нататък ще изготвим тръжните процедури, а след нови два месеца трябва да имаме избран изпълнител за реконструкцията на булевард "Руски". Което означава - лятото да започнем работа. Все пак това е процес, който отнема време.

___________________

За В. Априлов доколкото разбрах го почват и него тази година от Централна гара до колелото , първи етап. И Коматевско също ако помня правилно трябваше да е тази година.

 

С 30-те милиона лева общинското ръководство предвижда основен ремонт на булевардите "Коматевско шосе", "Руски", "Шести септември", както и изграждането на новия бул. "Северен".

Link to comment
Share on other sites

Да - ТРЯБВА да започнат. Това е от години. Самият проект на Априлов гони 30... Последно попречи областният ибрикчия. За тази година ЗАСЕГА уж няма пречки - да видим. 

Link to comment
Share on other sites

...а след нови два месеца трябва да имаме избран изпълнител за реконструкцията на булевард "Руски". Което означава - лятото да започнем работа. Все пак това е процес, който отнема време.

Освен ако някой не подаде жалба в съда относно избора или процедурата и тогава ще минат още поне 6 месеца.

Link to comment
Share on other sites

изменението в наредбата за МДТ е прието на заседание на Общински съвет в като извънредна точка в дневният ред на 20.12.2012год в 16.30 ч.

публикувано бе след 10.01.2013та точно ден след крайният срок за обжалване или възражения.

именно тук някой ми извади цитат как всичко е наред и колко е чудесно това решение мотивирано единствено с "ми отдавна не сме ги дигали", щото нали ще правим ремонти на булевардите и ша имаме нови улици и т.н.

забавното е че въпреки отчетеното увеличение на приходите по това перо на общината, отново тези събрани суми не се харчат за подобряване на инфраструктурата. ако не знаете - питайте. аз съм питал: Парите от "данък МПС" служат за субсидиране на ОП "Паркинги и гаражи", но в по-голямата си част изненадващо: масовият градски транспорт. Това са директните субсидии към превозвачите заради задължението им да карат и с празни курсове, както и заради картите с отстъпки за ученици и пенсионери. Същите тези превозвачи са с регистрация в община Пазарджик(Хеброс) и в община Родопи (Петко Ангелов и Меритранс), съответно данъчните приходи от техните "еко" возила отива там.

общинските ни съветници над 80% не са с адресна регистрация в гр. Пловдив, съответно точно тази част от ЗМДТ не ги засяга въобще.

но и това не е проблем. въобще нищо не е проблем. ние в майнатаун знаем как да си бичим айляка.

Link to comment
Share on other sites

Мога ли да вметна, че за мен думата субсидия е равнозначна на простотия? След като нещо се субсидира значи някой насилствено е взел пари от мен за да ги даде за благотворителност за въпросното нещо. Тъй като държавата пари няма - тя ги взима от подданниците си. И после ги раздава на други. А корупцията върви ръка за ръка със субсидиите

Link to comment
Share on other sites

Сега тепърва ще правят документи, после търг, после обжалване и.... ремонтите ще почнат есента и ще ги спрат за зимата. Щото досега си го местеха от единия крачол в другия, вместо зимата да ги минат тия процедури.

Link to comment
Share on other sites

Мога ли да вметна, че за мен думата субсидия е равнозначна на простотия?

 

Прати едно писмо до ЕС, че те също са простаци. Има една камара неща дето субсидират ЕС, пък други забраняват, като хей сега за готварските печки ли какво беше. В Италия например производител на ябълки, взима от ЕС по 1 евро на кило субсидия, която реално насърчава земеделието в дадената страна. У нашата мила родина щото сме в ЕС, производител на ябълки взима към 30 лв. ли колко беше на декар и искаме после българска стока.....Еми няма да има..

Link to comment
Share on other sites

Прати едно писмо до ЕС, че те също са простаци. Има една камара неща дето субсидират ЕС, пък други забраняват, като хей сега за готварските печки ли какво беше. В Италия например производител на ябълки, взима от ЕС по 1 евро на кило субсидия, която реално насърчава земеделието в дадената страна. У нашата мила родина щото сме в ЕС, производител на ябълки взима към 30 лв. ли колко беше на декар и искаме после българска стока.....Еми няма да има..

 

Да бе, Жоро, то и тука има субсидии за земеделска стока. Ако щеш вземи дори и за тютюна - намтиси колко лева на килограм субсидия, която отива в джеба на кмета, на попа, на жената  на кмета, на попадията, но не и където трябва. За почти всички програми е така, за съжаление. Вярно, някои са повече, други са по-малко, но винаги има фактора "Сина на първата жена на баджанака на брата на племенника на кмета" дето обира каймака, а за производителите - УЙ. Субсидията не е простотия, ако отива по предназначение, защото тя решава продажната цена на стоката. За това ядем български ябълки по 3 лева килото и испански - по 1.5 ле'а С ТРАНСПОРТА ОТ МАЙНА СИ...

Link to comment
Share on other sites

За тютюна е друга бира, уредена от тяхната си партия дето сами си избират. ;) Ако си стопанисваш земята или поне следиш дали някой не ти е заграбил, няма кой да вземе субсидия за нея. За цената си прав иначе, просто щото стоката са му я платили предварително там и той може да я подарява после ако иска..

Link to comment
Share on other sites

Прати едно писмо до ЕС, че те също са простаци. Има една камара неща дето субсидират ЕС, пък други забраняват, като хей сега за готварските печки ли какво беше. В Италия например производител на ябълки, взима от ЕС по 1 евро на кило субсидия, която реално насърчава земеделието в дадената страна. У нашата мила родина щото сме в ЕС, производител на ябълки взима към 30 лв. ли колко беше на декар и искаме после българска стока.....Еми няма да има..

ЕС са шибани комунисти. Те са скарани с икономиката и мисленето. Дай им забрани да слагат. Субсидията насърчава... корупцията, а не земеделието или производството.

 

Но щом го подкрепяш да те питам - тези пари дето ги е раздала държавата като субсидии според теб откъде идват? Появяват се магически някак? Държавата ги печата? Или ги взима от нас под формата на данъци? Същите данъци, които все не стигат за това и онова? Що не вземат да намалят безумните харчове че да почнат да стигат егати?

За тютюна е друга бира..

Ми до и за БДЖ е друга бира. То и за доста други дейности, които са субсидирани е друга бира. То май от онази "истинската бира" като че ли няма.

 

Аз какво всъщност говоря, а?

Link to comment
Share on other sites

Аз по В.Априлов не минавам сигурно от 2 години освен ако нямам работа точно там (съвсем скоро и по Руски ще я въведа тая практика), последните няколко години карам с 17/18 джанти и е няква мъка по това чудо наречено "булевард"..... да не говорим че миналата седмица пак скъсах гума защото тъпаците бяха направили кръпки като се качваш към Смирненски....естествено необозначени, една 18" си замина, Армеец им се плаче сигурно. 

 

Точно там и аз миналата седмица прелетях над кръпките, точно отгоре на високото и изникват пред теб в последния момент, слава богу се разминах на косъм.  :bowdown:

Аз се прибирам от Скобелева майка по "Цариградско шосе" , "Лиляна Димитрова", "Гладстон" и от там свивам на ляво по "Руски" че покрай търговската гимназия и по "Пещерско шосе" до прелеза е кошмар, включително и "прелеза" де, че и след него, светофар до светофар и двадесет минути докато се прибера, а не дай си боже да те хване и прелез, мъкааааа  :cry. А от долу през колелото на гарата съм за 5 минути, е и там има малко павета но няма от къде другаде да се мине. :unhappy:

Иначе започнахме проекта "Модър-Царевец" Изкопаха една голяма дупка и местят линиите тия дни не съм минавал от там да видя какво става, ама с това време надали са напреднали нещо. А уж и целия "Царевец" трябва да стане булевард с асвалт, но трябва да сме търпеливи  :angry1

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...