Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Мани, аз първия път като видях знак "Пешеходци"(Pedestrians), понеже само с периферията го мернах, си викам - кви са тия пеераси тука?!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Като споменахте кръгови - да им ************ майките на Тотев и компания експерти. Вчера затворили кръговото на дето го изсраха на Водната палата. На отиване не можах да направя планувания завой покрай Марица, та минавах през панаира и т.н, на връщане опашката от чакащи коли беше се събрала до към средата на моста. И сега тоя боклук се натиска да прави кръгово на Сточна гара, че да може на мама улицата да има връзка натам и към града, а не да минава през Богомил.

Ама виж сега кво е айляк движението там, като забраниха (пък дори и временно) ляв завой :))  Всъщност то дълги години и така си беше..., ама аврасто кефали-то Тотев реши да... "отпушва".... на майка си..... И осра тотално движението там.

Па за кмета и плановете му за.... отпушването... на движението в града внимавай кво говориш, щот Бънди ей ся щи скочи между веждите да ти обяснява къв калпав шофьор си, как нищо не знаеш и как трябва да се научиш намсиквоси....

 

Разликата е, че в контекста на движението в Англия, правилото за дясностоящия е "правилно".

Само дето там подобно правило НЯМА! Информацията е от човек, който вече 18 години си вади там хляба с шофьорлък.

Link to comment
Share on other sites

Аз няма да му скоча да му разправям колко калпав шофьор е, но съгласи се, че ние тук в България преоткриваме колелото :) Тотев не си го е изсмукал от пръстите, просто май за разлика от някои от вас, е пообиколил из Европа слизайки от магистралите и е преценил кои са хубавите неща, които може да пренесе тук. А вие си дремете по светофарите. Относно "Богомил" - надали е голям кеф да отвориш павирана улица за движение, която ти е на гърба на къщата - под прозорците на спалните. Едва ли го прави за собствено удоволствие.

Link to comment
Share on other sites

Сега погледнах, от това което намерих - имат специална глава в правилника за кръгови, където просто си казват да пускаш тези от дясно. Иначе наистина май нямат общо правило, което според така или иначе има смисъл само при кръговите. В останалите случаи предпочитам варианта "всички спират".

Link to comment
Share on other sites

Общото правило е - който е в кръговото е с предимство, тук все още има изключения наложени със знаци, които са меко казано объркващи. А цялото това негудование е от хора дето досега са минавали от въпросните места по път с предимство и сега изведнъж са без предимство, никога обаче не са ползвали маршрута покрай Марица защото в старата конфигурация беше не само безумие но и забранено да се пресича булеварда. 

Link to comment
Share on other sites

Общото правило в България, според закона, е на дясностоящия т.е. при движение в дясно (като при нас), вътре си БЕЗ предимство. Само дето така се губят ползите от колелото и реално навсякъде се слагат съответните знаци.

Link to comment
Share on other sites

Куриозното е, че и в последните промени не е регламентирано правило за преминаване през кръгово кръстовище, но за сметка на това има знак, който означава кръговото кръстовище. А уж хармонизирахме правилата с европейските.


Всъщност аз по-горе коментирах общо правило в смисъл на общоевропейско такова, означено или не с пътни знаци. В повечето случаи винаги е сигнализирано.

Link to comment
Share on other sites

Общото правило е - който е в кръговото е с предимство, тук все още има изключения наложени със знаци, които са меко казано объркващи. А цялото това негудование е от хора дето досега са минавали от въпросните места по път с предимство и сега изведнъж са без предимство, никога обаче не са ползвали маршрута покрай Марица защото в старата конфигурация беше не само безумие но и забранено да се пресича булеварда. 

 

Да, ама не. Първо аз го ползвам точно покрай Марица булеварда. И преди без кръговото, десен завой от Марица към тунела беше в пъти по-бърз, лесен и удобен. Нищо че нямах предимство. Сега дори в по ненатоварените часове опашките са по-дълги. Второ кръговото принуждава колите да спират на моста, и е един вид престой върху него, което е нарушение. Пък за правилото кой къде е с предимство, поради някаква причина, неизвестна за мен в Турция с предимство е дясностоящия - и даже и да си в колело, спираш и чакаш тоя от дясно да влезе и мине преди теб. Щом в цялата им страна им изнася да е така, може и те да имат право. Всичко е въпрос на гледна точка. И може би са по-прави, защото въпреки, че движението е по-натоварено, карат по-нахално и се врат като хлебарки, не видях катастрофи по кръговите, а тук при нашите "уредени" кръгови се джаскат всеки ден. Колкото и да е хубава идеята на колелото като начин за управление на трафика, точно на Водната палата и то точно такова "мъндзерко", тясно и насрано изпълнено няма място.

 

И преди някой да скочи - горното си е лично мнение. Не ми се почва спор. Така го мисля, вие си мислете каквото искате. Ваше право си е.

Link to comment
Share on other sites

Като бързаш мини по Мария Луиза. Упс забравих, че е затворен и половината коли сега минават по Марица. А в Турция въобще не ме интересува как е регулирано движението! Мога да ти дам за пример улиците от Ница до Сен Тропе - там навсякъде има кръгови ;) И се спазва правилото на предимство в колелото.

Link to comment
Share on other sites

Мария Луиза затворена? И от кога така? И за какво да минавам през нея? Хем, че между нея и Марица има друг булевард, хем нито знаеш къде отивам, нито от къде идвам.

Пък ако то следвам логиката - хич не ме интересува как е организирано движението в Ница до Сен Тропе. Пъниш се с глупости. Говорим конкретно за кръговото на Водната палата и че то там място няма. Ако ще в целия останал град всички кръстовища да са с кръгови, това там пак няма място.

Link to comment
Share on other sites

Само там е така. По едно време май в Тракия до новата църква беше нещо различно, но сега освен на В.Априлов не знам кръгово където вътре да не си с предимство. Даже в Пазарджик оправиха онова, което беше и то леко чалнато като организация :)

Link to comment
Share on other sites

Да, ама не. Първо аз го ползвам точно покрай Марица булеварда. И преди без кръговото, десен завой от Марица към тунела беше в пъти по-бърз, лесен и удобен. Нищо че нямах предимство. Сега дори в по ненатоварените часове опашките са по-дълги. Второ кръговото принуждава колите да спират на моста, и е един вид престой върху него, което е нарушение. 

 

Глупости, глупости и още малко глупости. На никой не му дреме за десния завой там. И много ясно, че ще е по-бавен, след като вече се отвори минаване НАПРЕД, каквато е цялата идея на това колело. Което в идеалния случай трябваше да е подлез/надлез, но така и не се случи, тъй като по разни причини проектът не бе избран. Изобщо това е някаква страшно безсмислена, вероятно слакърска констатация (в стил "водата е мокра"). Че там преди нямаше и 1/4 от трафика сега, дето се вика не се чакаше за десен, освен в час пик, когато колите спираха по моста. Другата глупост - спирането на моста в час пик, което ВИНАГИ си е било и ще бъде без наличие на две нива. Да припомням ли изобщо как се чакаше в час пик там за ляв завой към Адата, идвайки от север?!?!?! Целият мост опашка си беше. 

 

Говорим конкретно за кръговото на Водната палата и че то там място няма. Ако ще в целия останал град всички кръстовища да са с кръгови, това там пак няма място.

 

Има и още как, но ИДЕАЛНОТО решение беше едните отдолу - другите отгоре. Както казах, за съжаление не се състоя. 

 

Като цяло срещу това реват само и единствено хора, на които сега не им е удобно, както е било преди. Това, че преди на няколко други места и в няколко посоки е било лудница и тапи - няма значение. Важното е "на мен да ми е добре", типично по български. Излагате се тотално... 

 

=================================================

 

Само на мен ли Сураттефтера ми лагва мощно?!

 

 

и при мен много се бави (на булсат съм)

 

Работи като куршум, но пък аз съм на Лангейм.... 

Link to comment
Share on other sites

Цените са им безумно високи и явно разчитат на богати и любопитни посетители. Предимно да тестват що е мексиканско, ако изобщо е наистина мексиканско.

Да, добре. Един биг мак може да е 10лв и съвсем не е безумно скъпо, а го купуват. Това идва даже по-евтино от храната в МакДоналдс

Чак сега погледнах линка на дедото. Наистина това за България са безумни цени и не знам как въпросната порция от снимката може да е за двама. В тукашните мексикански ресторанти на тукашните цени доста по-голяма порция излиза горе-долу на същата цена като я обърнеш по валутния курс за деня.

Не е по-скъпо от тукашния МакДоналдс или Бъргър Кинг

Link to comment
Share on other sites

Аз няма да му скоча да му разправям колко калпав шофьор е, но съгласи се, че ние тук в България преоткриваме колелото :) Тотев не си го е изсмукал от пръстите, просто май за разлика от някои от вас, е пообиколил из Европа слизайки от магистралите и е преценил кои са хубавите неща, които може да пренесе тук. А вие си дремете по светофарите. Относно "Богомил" - надали е голям кеф да отвориш павирана улица за движение, която ти е на гърба на къщата - под прозорците на спалните. Едва ли го прави за собствено удоволствие.

да отвориш пета улица за влизане в кръгово с два натоварениа трилентови булеварда е пълна глупост. и не съществува по нито една европейска магистрала, камо ли  добре планиран град. кръговото има смисъл само при пресичане на равноправни и сравнително равномерно натоварени линии.

и това не е само мое мнение а на специалисти по трафично измерване и разпределение, на които община пловдив вече плати доста солидна сума. и за тези пари кметотев получи съответно подробно обосновано и технически грамотно обяснение защо тази "идея" е малоумна.

между другото в същият план също не се допускаше кръгово движение до Водната палата. Трябваше да е кръстовище на две нива, защото "Марица-юг" е булевард само по име, а всъщност е двупосочна еднолентва улица, която пресича трилентов булевард до мост с по две ленти във всяка посока. откъдето и да го погледнеш нерваномерен и неравноправен трафик, който с колело не може да се балансира. и ако просто бяха пуснали моделът който вече имаха на разположение от гореспоменатите проектанти щяха да го знаят. но пък нямаше да имат право да усвоят едни пари. сега пловдивчани си нямаме нито кръстовище на две нива, нито шадраван по средата, нито отпушване на трафика, нито желание да чуваме повече тотеви идеи.

дано поне спрът да упорстват с тия идиотщини само щото имат някакво моментно политическо преимущество, за да го монетизират.

 

бунарджика спряха ли да го подкопават поне?

Link to comment
Share on other sites

Да, добре. Един биг мак може да е 10лв и съвсем не е безумно скъпо, а го купуват. Това идва даже по-евтино от храната в МакДоналдс

 

Не е по-скъпо от тукашния МакДоналдс или Бъргър Кинг

Баси, бях забравил какви безумно високи са цените в българския Макдоналдс. И до ден днешен нямам обяснение защо е така. Едно време си спомням на паркинга спираха само мерцедеси и беемвета с борчета. :lol:

Link to comment
Share on other sites

А вие на база какво определихте какъв трафик ще има по Богомил? Застанахте ли една сутрин да броите колко коли минават през кръстовището на П.Д.Петков и Христо Ботев? Въобще от къде ги изсмукахте тези данни за "третостепенната" улица Богомил? Особено сега след ремонта!


За водната палата - също очаквах на две нива. Защо не стана? Явно някой се е уплашил от подпочвени води, но нищо не пречеше бул Марица да вдигнат във въздуха

Link to comment
Share on other sites

За водната палата - също очаквах на две нива. Защо не стана? Явно някой се е уплашил от подпочвени води, но нищо не пречеше бул Марица да вдигнат във въздуха

Хората си имат бюджет. Ако не направят нищо - губи се. За 2 нива - не стига (пък и няма да останат "бакшиш" толкова, колкото с кръговото). Затова - правят кръгово, "усвояват" бюджета и остава и за една "почерпка"... мама му стара като че ли си вчерашен и не се сещаш как стават тези работи

Link to comment
Share on other sites

mobo, какво общо имат европейските магистрали, на които между впрочем не съм видял да има някъде кръгово, от регулиране на градския трафик? Въобще някой от тези велики експерти бил ли е в някой европейски град, където са се справили с трафика?


Абе не съм вчерашен ама тези "експерти" дето и те са в цоцането....

Link to comment
Share on other sites

За водната палата - също очаквах на две нива. Защо не стана? Явно някой се е уплашил от подпочвени води, но нищо не пречеше бул Марица да вдигнат във въздуха

 

Имаше гласуване някакво - това избраха... Иначе то си е очевадно, че на две нива е перфектният вариант. 

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...