Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Вчера сутринта бая се лъзнах на Стражата преди Калофер, едва успях да овладея колата без да навляза в насрещното. Карах със скорост близка до ограничението, но вероятно настилката е била мокра от мъгла.
Време е за зимни гуми и повишено внимание.

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо ама ... има ли сутрешни температури под 10гр редовно ... лятната гума е безполезна . Аз така си процедирам.

Link to comment
Share on other sites

За първи път ли го гледаш?

 

3 пъти един след друг. Много смях. Не го бях гледал преди.

 

Оркестър без име?

 

 

баш

Не бях абсолютно сигурен и се чудех какво е гледал Чефо :)

 

общо взето почти нищо не смогва да гледа Чефо :)

Link to comment
Share on other sites

Провеждам проучване от национален характер.

 

Въпрос: Да си купим ли отделен хладилник или фризер тип ракла, който да го пълним дюкме с бири. Щото сегашния хладилник събира 50 броя и като се случи да има и храна в него и става тегаво :D

Link to comment
Share on other sites

НЕВЕРОЯТНА глупост! По-големи идиотизми могат да се чуят единствено в речите на Болен Сидеров. Тоталното смесване на беззаконие и толерантност (неща, които са коренно противоположни) е типичен стил на атакистката пропаганда. Нищо ново под слънцето още от 1933-та та досега.

Link to comment
Share on other sites

Вчера сутринта бая се лъзнах на Стражата преди Калофер, едва успях да овладея колата без да навляза в насрещното. Карах със скорост близка до ограничението, но вероятно настилката е била мокра от мъгла.

Време е за зимни гуми и повишено внимание.

Хмм може и да е било замръзнало.Сутринта имаше адската слана в Калофер.

Link to comment
Share on other sites

по вероятно е да е било замръзнало , само на мокро трудно се поднася.

снощи бях в Крумово , тая сутрин в 7.30 беше 2.5 градуса и колата беше покрита с лед. 

Link to comment
Share on other sites

Оф, да му се не знае. Край нямат дивотиите.

Утре съм на съвещание, в което ще ни убеждават колко прекрасно ще е гимназията да стане до 10 клас и как да преподавам високия стил на  материала (който трудно разбират 11 клас) в 9 клас. И колко ще е чудесно хорариумът и часовете ми да паднат наполовина. Ще ми дават примери за Франция, Германия и т.н., а като си представя ние къде сме, та грее ме за Франция...
Не знам за вас, ама аз не се сещам за някой на 16 години, който да знае с какво точно иска да се занимава след гимназия. И в 10 клас да решава дали ще продължи до 12-ти, за да записва в университет...

Но така е, на държавата и трябват бачкатори, не философи... Тъпа и роботизирана работна ръка се търси явно.

Той и Б.Б. беше казал студентите по икономика (или нещо подобно) да стават земеделци.

Link to comment
Share on other sites

http://store.uucmotorwerks.com/dssr---double-shear-selector-rod---e36-m3-and-325i-994-and-later-and-e34-m5-5-speed---198mm-p282.aspx аз ли се самозаблуждавам или тия искат да ми вземат 120лв за едно парче алумин/железо което всеки фрезист/стругар може да ми направи?! 
Наистина мисля, че е пладнешки обир. Или пропускам некво ноу-хау?

Link to comment
Share on other sites

Оф, да му се не знае. Край нямат дивотиите.

Утре съм на съвещание, в което ще ни убеждават колко прекрасно ще е гимназията да стане до 10 клас и как да преподавам високия стил на  материала (който трудно разбират 11 клас) в 9 клас. И колко ще е чудесно хорариумът и часовете ми да паднат наполовина. Ще ми дават примери за Франция, Германия и т.н., а като си представя ние къде сме, та грее ме за Франция...

Не знам за вас, ама аз не се сещам за някой на 16 години, който да знае с какво точно иска да се занимава след гимназия. И в 10 клас да решава дали ще продължи до 12-ти, за да записва в университет...

Но така е, на държавата и трябват бачкатори, не философи... Тъпа и роботизирана работна ръка се търси явно.

Той и Б.Б. беше казал студентите по икономика (или нещо подобно) да стават земеделци.

Всъщност това с гимназията до 10ти клас е добре обосновано физиологично и в синхрон с юридическите норми базирани на възрастта.

 

Това че, и сега не разбират какво им говориш (не знам какво преподаваш) зависи от куп други фактори. Но най-общо казано, ако не те разбират в 11, няма да те разберат и в 9ти и в 15ти клас, като вината за това е споделена м/у учениците, теб и "другите". Човек се учи докато е жив и никой не го спира да се развива след като завърши "средното".

Link to comment
Share on other sites

Ще видим какво ще кажат утре по-конкретно. Но след 4 години (доколкото знам) ще стане. Образованието ни тъне в прах. И учениците живеят с ясната мисъл за безнаказаност. И колежките (с повече стаж) сякаш са се отказали да се борят и да дават всичко от себе си. Колкото да си изкарат часа. А аз (може би защото нямам толкова стаж) все още давам максимума от себе си.

Надявам се нещата да се подобрят (било с тази реформа, било с някоя друга), но в мен надделява страхът, че няма да се случи.
Затова съм много резервирана (засега) към тази идея.

Учениците не ни разбират, защото имат много малък и ограничен социален опит и обща култура. Не искат да се обогатят, да повишат нивото си. Никой не иска чудеса, не съм се и надявала да направя от някого следващия Платон, но те не осъзнават колко беден речник имат, колко неграмотно пишат, защото 99 % са такива. Те знаят, че ще минат нагоре, защото им е ясно, че самите те са "пари" в касичката на училището, каквото и да правят, няма да ги изгонят. Ти как да държиш на някакъв стандарт и дисциплина, щом не можеш да го гониш с отсъствие, не можеш да го накажеш с предупреждение за изключване, не можеш да го оставиш да повтаря (ако наистина нищо не знае, или ако не си го виждал цяла година)?!

 

А и от чисто финансова гледна точка, с тези делегирани бюджети, мисля, че ще стане още по-трудно да се издържаш от тази професия. Учениците са малко = Няма достатъчно часове = Няма пълен хорариум = Няма пълна заплата. Вече бях споменала, че работим за чест и слава (буквално), особено младите учители.

А аз наистина искам да се занимавам с това...

Link to comment
Share on other sites

http://store.uucmotorwerks.com/dssr---double-shear-selector-rod---e36-m3-and-325i-994-and-later-and-e34-m5-5-speed---198mm-p282.aspx аз ли се самозаблуждавам или тия искат да ми вземат 120лв за едно парче алумин/железо което всеки фрезист/стругар може да ми направи?! 

Наистина мисля, че е пладнешки обир. Или пропускам некво ноу-хау?

 

Не се заблуждаваш, това и в час по трудово могат да ти го направят.

 

Галя, образованието ни отдавна има за цел да произвежда тъпи бачкатори, а не мислещи хора. И нещата вървят лавинообразно - поколението тъпи деца, ще станат тъпи родители, после ще отгледат тъпи деца, които ще затъпеят още повече в училище и така. Накрая излиза, че ние се интегрираме в циганското общество, а не те - в нашето...

Link to comment
Share on other sites

Аре ся някой да каже къде да ми го направят тъй нещо :D :D :D предполагам ми трябва някой цех примерно с водно рязане, фрези и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Ще видим какво ще кажат утре по-конкретно. Но след 4 години (доколкото знам) ще стане. Образованието ни тъне в прах. И учениците живеят с ясната мисъл за безнаказаност. И колежките (с повече стаж) сякаш са се отказали да се борят и да дават всичко от себе си. Колкото да си изкарат часа. А аз (може би защото нямам толкова стаж) все още давам максимума от себе си.

Надявам се нещата да се подобрят (било с тази реформа, било с някоя друга), но в мен надделява страхът, че няма да се случи.

Затова съм много резервирана (засега) към тази идея.

Учениците не ни разбират, защото имат много малък и ограничен социален опит и обща култура. Не искат да се обогатят, да повишат нивото си. Никой не иска чудеса, не съм се и надявала да направя от някого следващия Платон, но те не осъзнават колко беден речник имат, колко неграмотно пишат, защото 99 % са такива.

 

А и от чисто финансова гледна точка, с тези делегирани бюджети, мисля, че ще стане още по-трудно да се издържаш от тази професия. Учениците са малко = Няма достатъчно часове = Няма пълен хорариум = Няма пълна заплата. Вече бях споменала, че работим за чест и слава (буквално), особено младите учители.

А аз наистина искам да се занимавам с това...

Първопричините за всички проблеми са това, че хората с образование не са на почит, заради "системата". Това води до спад в мотивацията на учениците, а и на родителите (да насърчават ученето). От там всяко следващо поколение става по-просто и по-немотивирано. Това пък се пренася и върху учителите. Изключения все още има, но прогресивно намаляват. Съдържанието, обема и формите на преподаване, колкото и да ги сменят и подобряват, служат само за временно закърпване на "низходящата" (към момента) крива на грамотността.

Link to comment
Share on other sites

Аре ся някой да каже къде да ми го направят тъй нещо :D :D :D предполагам ми трябва някой цех примерно с водно рязане, фрези и т.н.

 

Размери имаш ли? Щото, само по спомени, трудно ще намериш някой, който да го направи

Link to comment
Share on other sites

Имам само колко е точната дължина на целия елемент 198мм обаче лесно мога да намеря елемента който трябва новия да замести. Т.е. от съществуващия ще взема къде трябва да са дупките и като премеря и на скоростната кутия и на шифтър-а монтажните места ще знам и отворите колко трябва да са. А дебелината на на елемента ориентировъчно по този който имаме стандартния ще се вземе. Мисля, че така могат да станат нещата?

 

'95-'99 323/325/328/M3 - post-9/94 - 198mm

Link to comment
Share on other sites

По въпроса за образованието. В учебника за 4-ти клас по "география" - име на предмета не помня точно, пише - река Марица в Южна България се дели на две - Тунджа и Арда.

Това е учебник, по който в момента се учат децата.


Не само че някой го е написал, ами някой го е редактирал и някой го е одобрил в министерството, че става.

Link to comment
Share on other sites

Имам само колко е точната дължина на целия елемент 198мм обаче лесно мога да намеря елемента който трябва новия да замести. Т.е. от съществуващия ще взема къде трябва да са дупките и като премеря и на скоростната кутия и на шифтър-а монтажните места ще знам и отворите колко трябва да са. А дебелината на на елемента ориентировъчно по този който имаме стандартния ще се вземе. Мисля, че така могат да станат нещата?

 

'95-'99 323/325/328/M3 - post-9/94 - 198mm

 

Това ми е малко съмнително дали ще е точно 198mm. А предполагам, че общата дължина въобще не те притеснява толкова, колкото междуосовото разстояние на двата отвора. Там е проблемът. Другото с шублер и рулетка се оправя.

До колкото разбирам, това служи просто за директна смяна на дадена част, а не за да модифицира нещо, или се бъркам? Ако е това, което си мисля - просто намери от някъде оригиналната част с пластмасовите втулки, ще го замерим колко е и и ще направим един чертеж. За останалото - има къде, не се притеснявай.

Link to comment
Share on other sites

В БМВ форум още един младеж изяви желание да прави тоя мод, ще се разбера с него дали двамата ще правим или сам да си се занимавам. Иначе оригиналната част която заменя е > 

http://www.uucmotorwerks.com/dssr/

rods_comparo.jpg

drivetrain_shifter_uuc_dssr_stock_animat

 

drivetrain_shifter_uuc_dssr_animated_lg.

Link to comment
Share on other sites

Поне не е някаква хептен оговорна част, която да изисква много високи точности. Даваш оригинала или поне някаква схема на него (ако витае из интернет) и от там нататък е детска игра. Тея дни ще си поговоря с баща ми и той може да даде някаква ориентировъчна цена за изработката. Ако ще го правим - трябва ми здрав оригинал, от който да сваля междуосовото разстояние и чертежът е готов за 15 минути :)

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...