Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Вчера избягах от една женичка с някакво хечбекче, която караше в средата на 2-те платна с 40 и не мисля, че знаеше къде иска да ходи.
Днес един чичо с едно Субару пак така. Нямаше си идея какво иска да прави. Затова газ и пред тях. Да ми е мирна главата.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Има и нещо друго. Карането на магистрала е много по-приятно когато колата ти има повечко коне. Най-малкото можеш да изпреварваш по-бързо без да пречиш на околните. Също така колата ти не държи досадно високи обороти за да поддържа 130-140 км/ч.

И е вярно, че конете са най-малкият проблем при катастрофите. И 90 коня кола вдига 180-190км/ч. Повечето сигурно са гледали теста на фифт гиър с един фокус катастрофиращ при 190км/ч. Ето го самото видео : http://www.youtube.com/watch?v=LmRkPyuet_o

Нямам нужда от 400 коня, че да се претрепя, че и някой друг около мен. 

Link to comment
Share on other sites

Естествено че е по приятно когато колата има достатъчно коне , най-малкото за някои хора автомобила не е точно средство за придвижване от т.А до т.Б някои хора държат и да си харесват каруците.

Пък кви са скоростите 50/90/140 айде стига глупости всеки ги е нарушавал...... 

Link to comment
Share on other sites

Аз продължавам да твърдя, че по-мощната кола е по-безопасна (стига да не е със задно без стабилизиращи системи или пък в ръцете на безмозъчен идиот).

Само дето май безмозъчните идиоти си падат баш по тоя тип коли. А те, съдейки по черната статистика не са един и двама.

Link to comment
Share on other sites

Чакай сега , що всички които харесват по напомпани коли трябва автоматично да са идиоти и убийци ? 

А статистиката ако я поразгледаме съм сигурен че има повече катастрофи с по-малки коли.... в повечето (разбира се не във всички) случаи хората които си купуват по-мощна кола знаят защо я искат и най-важното могат да я карат. И въпреки всичко , нещата опират до мозък , нямаш ли мозък и със Смарт можеш да направиш погром на някоя спирка примерно. 

Link to comment
Share on other sites

бтв гледам се увеличава броя на honda civic coupe из града

 

HONDACivicCoupe-3049_1.jpg

 

винаги ме изкушавала тази кола (от преди разни безмозъчни филми с нея).

Link to comment
Share on other sites

Чакай сега , що всички които харесват по напомпани коли трябва автоматично да са идиоти и убийци ? 

Не не не не не, или аз съм се изразил куцо, или ти не ме разбра! Не казвам, че всички, които харесват мощни коли са идиоти и убийци. Искам да кажа, че идиотите и убийците обикновено харесват мощни коли. 

Link to comment
Share on other sites

Ремапа и чип тунинга не са ли две различни неща? 

А доколкото дискусията за бързите коли, хората го правят от хобито да си човъркат количките, не до толкова, че са убийци или спортяги. Поне такива наблюдения имам. едни си претапецирват, обезшумяват и пр неща, другите си бърникат по ECUтата. Няма лошо :)

Link to comment
Share on other sites

Недей отваря дума за претапицирането, че от както съм взел колата, все съм я заводил при един познат да прави едната седалка ...

Link to comment
Share on other sites

Има и нещо друго. Карането на магистрала е много по-приятно когато колата ти има повечко коне. Най-малкото можеш да изпреварваш по-бързо без да пречиш на околните. Също така колата ти не държи досадно високи обороти за да поддържа 130-140 км/ч.

 

Tова не зависи само от конете, а и от скоростната кутия. Моята на 130-140 км/ч. е на 3500 оборота като прекъсвача ми е към 6500 оборота, като в оня диапазон баш ми е максималната мощност и спокойно мога да си изпреваря. Само 90 коня е, друг е въпроса колко е законно да карам със 160 170, които ги дига без проблем, но никак не ми е икономически оправдано, че разхода ми скача бая.

 

 

Ремапа и чип тунинга не са ли две различни неща? 

 

 

Различни са, но в повечето случаи оригиналната електроника не позволява само ремап, та първо трябва и друг чип. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ебаси дискусията се разрази.

Всеки си има глава на раменете, бе!

Карайте си колелата, карайте си с 50, не ми пречите.

Аз досега човек не съм блъскал, катастрофа, в която аз да съм виновен нямам! Блъскал съм се само веднъж със служебния таралясник, дето бях заявил, че с тея спирачки няма да го карам, и то при супер безумна ситуация.

Ако зависи от мен, колата ми ще е около 250-270 коня. Там, смятам двигателя ще реагира перфектно на желанията ми в скоростите от 50 до 180 някъде. Аз с повече не карам. Тук става въпрос за динамика, не за максимални скорости!

 

Така че всеки си носи отговорност! Не може да категоризирате така хората!

Link to comment
Share on other sites

При "добра" ""култура"" на """шафиора""" няма нужда от чип и няма нужда от повече от 140 конски сили, защото са неприложими в реална среда.

 

Ти кога станА пенсионер...уж си на 19 само :)

Link to comment
Share on other sites

Yet again:

 

Аз не съдя никого за желанието за по-бърз автомобил, аз съдя само начина, по който се използват конете. Защото знам, че след направите зверските машини, няма да отидете на Дракон, а ще се дърпате по улиците, както прави наш Чефо, наш Коста, наш Васко, наш Стоил, наш Краси и т.н. и т.н. Нямам нищо против да се пуснете до Боровец или до Пампорово в 2 сутринта и да тествате шофьорските си умения. Но вие (и под "вие" визирам образа на българина в "бърза" кола) няма да го направите...

 

След няколко клипа и няколко тикета на колеги...наш Чефо гледа да не превишава скоростта, че тука няма наши и ваши. Може и да има де, но не и за масовия "мишок". В тоя ред на мисли ако ме бяха хванали да се въртя в кръг на оная лепкава гадост преди асфалтирането...казват ми, че съм щял да се видя с две "гривни Армани" зад кръста защото това се водило престъпление срещу собственост на общината или няква такава шитня. Майката си еВало. Дръпки само при черняците в саут сайт....за сега ме е шубе да ида. Но като се оправи Нисана на съквартиранта може да ги навестим.

Link to comment
Share on other sites

Аз не Мебелна къща след работа ляв завой е много трудно да го направя от лява лента...че дори и от тая до нея ;). Който иска да чака. Е, случвало се е няколко пъти да си платя за гяволъка и да ида чааак до другото кръстовище, от там ляв и 1 км повече обикаляне :D

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...