Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

на мен бмв-то в момента ми гори 9.5-10 , както и да го смятам давам 25-6лв/100км в което няк'си не намирам икономия ...... за сметка на това си имам дюзи,турбини и още хиляда хиляди изненади които дизела може да ти поднесе..... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Между 3 и 90 и 4 и 20 долара е галон дизел тука. Обаче освен големите камиони, рядко виждам дизелови коли. Аз съм пръснал половината ми от годишната заплата в БГ само за бензин....това е прахосничество и разхищение. И то заради глупавата ми работа. Стотици хиляди има още само на тоя континент дето го правят това. Не е истина просто.

Link to comment
Share on other sites

Зат'ва - колело! Пацо от "Щур кор SW" беше изчислил, че гори между седем и осем на сто (бири). На пресечен терен.  Аз за такова разстояние и такъв терен горя горе-долу 3-4 корнита, 3 сандвича, супа, две кебапчета и една бира. И около четири литра вода.

Link to comment
Share on other sites

Мнооого хора си вярват с дизела... 300кс, 400кс ... м3ки, еС6ци пляскат... АМГ-та... накрая обаче сутрин кат запалиш трака, като го изрежеш... зад теб е ад... вони адски гадно и звучи като трактор. Но продължават да си се кефят хората. Има всякакви.

Link to comment
Share on other sites

Бе не е баш така...... повечето след 2005-та са с ДПФ , демек не вони на нищо и не пуши , тва с пушенето важи за някви по-стари. За тракането също не съм много съгласен , моята работи доста тихо а е 2005-та , скоро един приятел си взе 535Д ново .... ми не можаш да кажеш бензин ли е или дизел и общо взето с чип върви колкото е39 М5 ..... 

 

Има си плюсове но аз през целият си живот съм карал основно дизели и може би ако нафтата беше малко по качествена нямаше да мина на бензин но с тия цени/качества на горивата в БГ просто няма смисъл..... 

Link to comment
Share on other sites

Тия дето ги правят 300+ к.с. обикновено DPF-a си заминава веднага. Доста тихо не ми се връзва в представите. Знаеш за какво говоря ;) правия 6ц не можеш да разбереш на място дали работи ;)

Link to comment
Share on other sites

30-40 кс минимум нагоре + 60-80нм ... сам си прецени. Зависи и как караш. Ако на студен старт му правиш ластици 1-ва, 2ра всеки ден ... няма как да не роди. И аз сутрин си карам до 2500 оборота докато не излезе от синьото, а даже през повечето време съм на 5та.

Link to comment
Share on other sites

Ами аз пък не мисля, че се износва по-бързо... Няма индикации, при свестен чип, да има по-висока амортизация. Говорим си за safe chip, не разни изгъзици!

Link to comment
Share on other sites

нема такова понятие като сейф чип , колкото и да е хубав живота на двигателя се слъсява с едни 10%....който квото и друго да ти говори са митове и легенди....

Link to comment
Share on other sites

Така си е. За това и повечето мапери повече от 40кс рядко мапват, а нютоните строго според това колко е читава кутията.

Link to comment
Share on other sites

Нека не спорим за износване... Всяко натоварване в повече, от това, което е предвидил производителя, скъсява ресурса на даденото нещо. Проста физика.

 

Друг е въпроса кой и как ще го използва, защото при каруцарско каране, дали е с чип, или не, двигателят ще си умре доста бързо. При добра култура на шофьора, разликата в живота на ДВГ няма да се усети.

Link to comment
Share on other sites

Като прочетох по-горе "добра култура на шофьора" и се сетих как побеснях вчера на разни тарикати шофьори. Разкопаха "Богомил" и вчера, докато нямаше работници, разни хитреци минаваха с колите си през разкопаното. Вдигаше се прахоляк до небето! Както се бях запътила чиста и спретната на кафенце, буквално за десет-петнайсет метра така се напраших, сякаш аз съм разкопавала "Богомил" цяла седмица. Какво им пречи да обикалят из задните пресечки, не мога да разбера! Пък и не си ли разбиват и без това разбитите коли, минавайки през разкопаното...

Link to comment
Share on other sites

Е това е като в Кючука. Направиха бая от улиците еднопосочни ама Бай Ганьо продължава да ги игнорира тия занаци... няма как просто.

Link to comment
Share on other sites

Нека не спорим за износване... Всяко натоварване в повече, от това, което е предвидил производителя, скъсява ресурса на даденото нещо. Проста физика.

 

нЕма как да се каже по точно.

съответно понятия като сейф чип са глупост на тунерите .... пък и за собствено успокоение....  :grin:

мен лично не ме бърка , така или иначе няма да я караш 20 години тая кола , 2.0Т-то от 200к.с. става 245к.с. без драми а на а3-ка било и спортсбек пак си е фурия  :shy:

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...